دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۹:۳۳Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 5 شهریور 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 شهریور 1395 تهران پرس 2 شهریور 1395 تهران پرس 3 شهریور 1395 تهران پرس 4 شهریور 1395 تهران پرس 5 شهریور 1395 تهران پرس 6 شهریور 1395 تهران پرس 7 شهریور 1395 تهران پرس 8 شهریور 1395 تهران پرس 9 شهریور 1395 تهران پرس 10 شهریور 1395 تهران پرس 11 شهریور 1395 تهران پرس 12 شهریور 1395 تهران پرس 13 شهریور 1395 تهران پرس 14 شهریور 1395 تهران پرس 15 شهریور 1395 تهران پرس 16 شهریور 1395 تهران پرس 17 شهریور 1395 تهران پرس 18 شهریور 1395 تهران پرس 19 شهریور 1395 تهران پرس 20 شهریور 1395 تهران پرس 21 شهریور 1395 تهران پرس 22 شهریور 1395 تهران پرس 23 شهریور 1395 تهران پرس 24 شهریور 1395 تهران پرس 25 شهریور 1395 تهران پرس 26 شهریور 1395 تهران پرس 27 شهریور 1395 تهران پرس 28 شهریور 1395 تهران پرس 29 شهریور 1395 تهران پرس 30 شهریور 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۴    
براساس بررسی های بانک مرکزی متوسط قیمت فروش سکه طرح جدید در تیرماه با 22 درصد افزایش در مقایسه با تیرماه پارسال یک میلیون و 87 هزار و 700 تومان بوده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۵۴    
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تازه ترین اظهارات علیه رقیب دموکراتش، هیلاری و بیل کلینتون را غارتگران واقعی خوانده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۵۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره ادعای وزیر نفت مبنی بر موافقت اکثریت نمایندگان با فرمت جدید قراردادها در نشست غیر علنی گفت: در حالی که نمایندگان فرمت جدید قراردادهای نفتی را رویت نکرده اند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۴    
داوود رشیدی سال ها قبل در کتاب سنگ قبر هنرمندان نوشته بود: اولا من که روی سنگ قبرم را نمی نویسم، ولی اگر قرار باشد خودم نوشته اش را انتخاب کنم، شبیه به جمله سزار خواهد بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۲۴    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نام نویسی در سامانه سماح برای مسافران ایام اربعین حسینی(ع) الزامی است، گفت: از آغاز روند نام نویسی تاکنون بیش از 90هزار نفر عزم خود برای اربعین حسینی را ثبت کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۳    
مهران مدیری در نشست خبری فیلم سینمایی ساعت 5 عصر از جزئیات این فیلم و همچنین موضوع آن که یک سوژه تلخ است، سخن گفت، البته ین نشست بی حاشیه هم نبود!
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۸    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت هنرمند پیشکسوت و مردمی مرحوم داوود رشیدی، را تسلیت گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۵    
نیروهای امنیتی عربستان حجاج عراقی را در فرودگاه مدینه منوره مقابل دیدگان حجاج سایر کشورها مورد ضرب و شتم قرار دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۴    
ابزارهای موجود در نرم افزار Assistant Pro for Android سبب افزایش کارایی گوشی، دسترسی بهتر و جامع تر کاربر به تنظیمات گوشی می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۴    
2 روز پس از زلزله مهیب در مرکز ایتالیا، تعداد قربانی های این زلزله به 250 نفر رسیده و شرایط اضطراری در کشور اعلام شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۴    
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پس از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل 2017-2016 ، برنامه کامل این رقابت ها را اعلام کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۴    
در پی درگذشت هنرمند فقید سینما کشور، مرحوم داوود رشیدی، هنرمندان و مسئولان فرهنگی کشور پیام تسلیت منتشر کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۴    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از آماده سازی 19 مرکز بهاران در زیرمجموعه شهرداری تهران و نگه داری 1000 معتاد در این مراکز خبر داد و گفت: در مرحله نخست ساماندهی معتادان متجاهر ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۴:۴۲    
عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: می خواهم مدافع حرم شده و برای دفاع از کشور به سوریه اعزام شوم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۹    
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به حقوق های نجومی گفت: دولت به صورت جدی به این مسئله پرداخت و با پرداخت های غیرعادلانه برخورد کردیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۶    
بیمارستانهای دولتی آنقدر شلوغند که مردم با وجود دریافت خدمت، ناراضی از آن بیرون می روند، هیچ وقت هم در این بیمارستانها مسئول دولتی نمی بینی که برای بیماری مراجعه کند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۴:۲۱    
در پی درگذشت داود رشیدی، هنرمندان بسیاری از صبح امروز 5 شهریور ماه به منزل این هنرمند فقید رفتند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۴:۲۱    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر بدعهدی دشمنان در اجرای برجام گفت: برخی حاضر نیستند یک بار هم به این موضوع اشاره کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۷    
رئیس مرکز آمار ایران درباره دلایل تفاوت آمارهای مرکز آمار ایران با بانک مرکزی ایران توضیحاتی ارایه و تاکید کرد که مرجع رسمی ارایه آمار در ایران مرکز آمار ایران است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۷    
با انتشار فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان، دواین جانسون یا راک امسال در صدر فهرست پردرآمدها قرار گرفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۴    
مراسم تشییع پیکر مرحوم داوود رشیدی روز یک شنبه از جلوی درب تالار وحدت به سمت بهشت زهرا برگزار می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۴    
فهرست نهایی تیم ملی فوتبال برای 2 دیدار مقابل قطر و چین از هفته اول و دوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه امشب اعلام می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۱    
جنگنده های سعودی منازل شهروندان یمنی را در شهرستان باقم در استان صعده واقع در شمال یمن هدف قرار دادند که بر اثر آن 11 شهروند یمنی شهید شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۴    
داود رشیدی همچنان یکی از آرزوهایش این بود که در یک نقش خوب مقابل دوربین برود و خطاب به بازیگران جوانی که وارد این حرفه می شوند، گفته بود: عطش قدرت، عطش پول درآوردن از چیزهای بد دوران ماست ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۵    
وزیر نفت اعلام کرد که فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۲    
شرکت اپل اعلام کرد در گوشی جدیدش ویژگی های تازه ای برای کاربران وجود دارد به طوری که فروش اپل دوباره روند صعودی خواهد داشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۹    
ایران از مدت ها قبل برای لغو روادید با عراق اعلام آمادگی کرده و حالا رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می گوید: این اتفاق "به زودی" خواهد افتاد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۹    
عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران خبر داد که مذاکرات برای تولید قطعات خودروهای جدید آغاز شده و خودروی پژو 301 به عنوان اولین خودروی خارجی با 40 درصد ساخت داخل اوایل سال آینده به تولید خواهد رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۶    
وزیر امور خارجه کشورمان با رد اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره تهدیدات ایران گفت: زمان آن فرا رسیده است که دولت آمریکا از اشتباهات فاحش قبلی خود در سوریه و عراق عبرت گرفته و چشمانش را بر واقعیات و ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۰    
مراسم استقبال از نخستین بانوی مدال آور ایران در المپیک صبح امروز در کرج برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۷    
مجموعه دلتنگ نامه هر هفته جمعه ها از تلویزیون اینترنتی نصر پخش خواهد شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به دلایل تعیین روز زیارتی مخصوص برای امام رضا(ع) گفت: بعد از روایت های ثواب زیارتی حضرت سیدالشهدا(ع) ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۱    
احتمال نیمکت نشینی مگویان هم در استقلال زیاد شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۸    
آمار جهانی سرعت اتصال به اینترنت نشان می دهد که ایران از میانگین 1.8مگابیت بر ثانیه در سه ماهه آخر سال گذشته میلادی به 4.7مگابیت بر ثانیه در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی رسیده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۵    
در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در شهر موناکو،کریستیانو رونالدو مهاجم رئال مادرید عنوان بهترین بازیکن فصل اروپا را از آن خود کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۹    
عضو سابق هیأت مدیره شرکت ملی پالایش و پخش با اشاره به مصوبه نمایندگان مجلس گفت: با اطلاعات غلطی که به نمایندگان مجلس دادند می خواستند کارت سوخت را از جریان عرضه بنزین حذف کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۳    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: به خاطر تعلل و تاخیری که وزارت راه و شهرسازی در تکمیل پروژه راه آهن اردبیل داشته سعی می کنیم تا وزیر راه و شهرسازی را استیضاح کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۲۷    
داود رشیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران صبح امروز 5 شهریور ماه درگذشت.