یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۵۲Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 2 مهر 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 مهر 1395 تهران پرس 2 مهر 1395 تهران پرس 3 مهر 1395 تهران پرس 4 مهر 1395 تهران پرس 5 مهر 1395 تهران پرس 6 مهر 1395 تهران پرس 7 مهر 1395 تهران پرس 8 مهر 1395 تهران پرس 9 مهر 1395 تهران پرس 10 مهر 1395 تهران پرس 11 مهر 1395 تهران پرس 12 مهر 1395 تهران پرس 13 مهر 1395 تهران پرس 14 مهر 1395 تهران پرس 15 مهر 1395 تهران پرس 16 مهر 1395 تهران پرس 17 مهر 1395 تهران پرس 18 مهر 1395 تهران پرس 19 مهر 1395 تهران پرس 20 مهر 1395 تهران پرس 21 مهر 1395 تهران پرس 22 مهر 1395 تهران پرس 23 مهر 1395 تهران پرس 24 مهر 1395 تهران پرس 25 مهر 1395 تهران پرس 26 مهر 1395 تهران پرس 27 مهر 1395 تهران پرس 28 مهر 1395 تهران پرس 29 مهر 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۵    
نسخه جدید تلگرام با افزودن ویژگی های تازه ای منتشر شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۲    
مدیر برنامه بین المللی حفاظت از یوز آسیایی با اشاره به اینکه شمارش یوز سخت ترین کار پروژه بین المللی حفاظت از یوز آسیایی است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۹    
در حالی که بسیاری از خانوارها از عهده خرید مرغ با قیمت های کنونی برنمی آیند دولت شرایط خرید تضمینی مرغ به قیمت های مصوب 6 هزار و 200 تومان و 6 هزار و 550 تومان به صورت نقدی را به واحدهای تولیدی اعلام ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۶    
یاهو اعلام کرد که در جریان حمله هکرها به سرورهای این شرکت در سال 2014، اطلاعات دستکم 500 میلیون حساب کاربری از جمله نام، آدرس پست الکترونیکی، شماره تلفن، تاریخ تولد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۹    
یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: هنگام سرماخوردگی و بروز ترشحات پشت حلق افراد باید از پرخوری و نوشیدن زیاد آب پرهیز کنند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۱۱    
ایران 2.5 برابر بیشتر از متوسط دنیا میوه تولید می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۱۱    
بهرام افشار (فرزند استاد ایرج افشار) از مفقود شدن سنگ مزار آرامگاه پدرش خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۵    
رئیس جمهور گفت: ما اجازه نخواهیم داد که دولت آمریکا این پول مردم ایران را ببلعد و ما این موضوع را در دادگاه بین المللی پیگیری می کنیم و با ایستادگی خود، پول مردم را پس می گیریم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۲    
با اعلام آمار فروش فیلم های سینمایی تا شامگاه (پنجشنبه اول مهر) از سوی پخش کنندگان، فروشنده ی فرهادی از مرز هشت میلیارد تومان گذشت و من سهیل بیرقی نیز به مرز دو میلیارد تومان رسید ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۲    
رئیس ستاد دائمی نمایشگاه عاشورایی عطر سیب گفت: پیش بینی می شود در سال جاری حدود 25 هزار هیات، مسجد، تکیه ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۰    
برخی کاربران آیفون 7 می گویند زمانی که این گوشی را در حالت پرواز قرار داده و سپس آن را از حالت مذکور خارج می کنند، دیگر قادر به دسترسی به خدمات مخابراتی نیستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۰    
رییس جمهور که به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و یکمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده بود، لحظاتی پیش وارد تهران شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۴    
برنامه سینمایی هفت امشب (جمعه، دوم مهرماه) از شبکه سه سیما پخش می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۹    
یک گزارشگر تلویزیونی در چین به دلیل استفاده از چتر و عینک آفتابی هنگام تهیه گزارش از کار تعلیق شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۹    
نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت امشب در دورهمی از خاطرات و تجربیاتش می گوید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۳    
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه 13.5 میلیون دانش آموز فردا سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند، گفت: 8 ساعت از برنامه درسی دوره متوسطه دوم به آموزش دروس جدید اختصاص دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۰    
امام جمعه مشهد مقدس با تاکید براینکه به تمام کشورهای منطقه که مزدور آمریکا هستند، دسترسی داریم، گفت: با برجام و مذاکره جلوی جنگ را نگرفتیم و با مدافعان حرم جلوی جنگ را گرفتیم ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از لزوم اخذ برگه معاینه فنی برای خودروهای تولیدی 89 و قبل از آن خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۵    
پیکر مرحوم بهمن گلبارنژاد، عضو تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران پس از تشییع در شیراز، در دارالرحمه به خاک سپرده شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۵    
مرکز مدیریت راه های کشور روز جمعه اعلام کرد، در شبانه روز گذشته حجم تردد در محورهای برون شهری کشور، نسبت به 24 ساعت پیش از آن 7.2 درصد افزایش داشته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۲    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مدیریت نرخ بلیت هواپیما پس از خرید هواپیماهای جدید گفت: قیمت ها رقابتی شد و بعد از این فرایند قیمت ها در غیر از پیک به شدت کاهش پیدا کرده و همچنان رقابتی بودن بازار و ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۶    
محله هایی از تهران به دلیل معاینه فنی با تشکیل کیلومترها صف خودرو قفل شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۳    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با تأکید بر اینکه امروز ملت ایران لنگر ثبات در منطقه هستند، گفت: اگر کشوری به ما تجاوز کند باید بداند که نیروهای مسلح ما جوابی به او می دهند که متجاوز را پشیمان خواهد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۲    
شهردار نیویوک در مورد اظهار نظر ترامپ مبنی بر اقدام پلیس در این شهر به وی هشدار داد و گفت: ترامپ حق ندارد در این زمینه اظهار نظر کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۹    
هر سال با آغاز سال جدید تحصیلی 30 درصد بر حجم بار ترافیکی شهر تهران افروده می شود و خیابان های پایتخت شلوغ تر از همیشه می شوند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۴    
یکی از پزشکان تیم درمانی سروش جمشیدی بازیگر برنامه دورهمی، آخرین وضعیت بیماری وی را تشریح کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۱    
فروشگاه الکترونیکی(مجازی) شهروند آغاز به کار کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۸    
اعلام خبر ساخت سریال های جدید برای تلویزیونی که ماه های گذشته را به پخش حداقلی مجموعه های نمایشی و سریال های تکراری بسنده کرده بود، از آنتنی حکایت دارد که دیگر خالی نیست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۵    
یک شرکت اروپایی اتوی هوشمندی با بهره گیری از فناوری OptimalTEMP تولید کرده است که حتی اگر اتوی روشن روی لباس به مدت زیاد قرار گیرد، پارچه آسیبی نخواهد دید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۶    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در بعد از ظهر امروز، جمعه 2 مهر در 6 استان کشور شاهد وزش باد شدید و بارش رگبار خواهیم بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۳    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سیستم بازرسی تاکسی ها در بازگشایی مدارس فعالتر خواهد بود، گفت: ناوگان تاکسیرانی در نخستین روزهای بازگشایی مدارس به حالت آماده باش است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۳    
قرار است تا هواپیماهای ایرباس 320 و ایرباس 330 توسط ایرباس به ایران ایر تحویل داده شوند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۰    
نخستین سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی از فردا (سوم مهر ماه) در سراسر کشور آغاز می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۰    
در حالی که تنها 8 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده، منتقدان روحانی را بابت محقق نشدن وعده های داده شده در مورد برجام سرزنش می کنند و اکنون تیم روحانی صدور مجوز فروش هواپیما به ایران از سوی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری، تلفن همراه با تاکید بر اینکه قیمت تلفن های همراه آیفون 7 و +7 عرضه شده در بازار ایران کاذب است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۴    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به یکسان شدن اعمال ممنوعیت تردد خودروهای غیرمجاز در طرح زوج و فرد و طرح ترافیک از شنبه، از مراجعه گسترده به مراکز معاینه فنی طی روز گذشته و امروز خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۴    
بر اساس گزارشی که بانک مرکزی درباره اقتصاد خانوار منتشر کرده است، بیش از 26 درصد از خانوارها هیچ فرد شاغلی ندارند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۸    
زمین لرزه ای 3.1 ریشتری شهرستان فیروزکوه را لرزاند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۵    
در این ویدئو، نماهنگ زیبای "عطر نرگس" را در فراق امام زمان (عج) با صدای علی لهراسبی مشاهده می کنید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۹    
رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس در آخرین روز از تعطیلات خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۹    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تعامل با آمریکا به هیچ درد ما نمی خورد، گفت: این ساده لوحی سیاسی است که فکر کنیم آنها در معاهدات خود عادلانه، منصفانه و مردانه عمل می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح LEZ از اول مهر ماه، گفت: از این به بعد هیچ یک از خودروهای فاقد معاینه فنی در هیچ ساعتی از شبانه روز اجازه ورود به محدوده طرح زوج و فرد را ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۷    
ثبت نام دریافت کارتهای اعتباری10، 30 و 50 میلیون تومانی از دیروز شروع شد؛ اما برخی شعب از عدم ابلاغ بخشنامه خبر می دادند. اقساط کارتها به ترتیب حدود 400هزار، یک میلیون و 1.5میلیون تومان است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۴    
به گفته مقام ارشد اتحادیه اروپا ایران به توافق اتمی سال گذشته با گروه1+5 پایبند بوده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۸    
نگار عابدی در برنامه دورهمی از لیلا حاتمی، مریلا زارعی و ترانه علیدوستی در جایگاه سه بازیگری که به آن ها غبطه می خورد، یاد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۶    
رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران جزئیات تمهیدات این سازمان برای آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۰    
کارشناس پژوهشی اعتیاد گفت: اوج مصرف مواد مخدر بین 20 تا 40 سالگی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۹    
وزیر کشور در ارتباط با کاهش تعداد اعضای شورای شهر تهران از 31 به 21 نفر با تاکید بر تبعیت وزارت کشور از قانون گفت: به نظر شخصی من با 21 نفر برای تعداد اعضای شورای شهر تهران موافق هستم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۶    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: امام میفرماید ما در جنگ ابهت ابرقدرت ها را شکستیم، برخی می خواهند ابهت شکسته شده ابرقدرت ها در جنگ را بازسازی کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۷    
رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: متأسفانه منطقه خاورمیانه با ناامنی و بی ثباتی مواجه شده است؛ خشونت و افراطی گری نمی تواند در این منطقه برای همیشه محصور بماند و هم اکنون به دیگر نقاط جهان سرایت کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۸:۲۴    
شماری از مقام های آمریکایی اعلام کرده اند گروه تروریستی داعش، احتمالا با شلیک موشک یا گلوله توپ حامل موادشیمیایی، پایگاه القیاره محل استقرار نیروهای عراقی و آمریکایی را هدف قرارداده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۷:۲۲    
با بحران مالی تیم های لیگ برتری، ستاره تیم ملی والیبال هنوز بدون تیم برای سال جدید مانده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۶:۲۴    
رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت : 8.2 درصد جمعیت کشور سالمند هستند و در برخی از استان ها از جمله گیلان، نرخ سالمندی بالای 11 درصد است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۵:۲۴    
بهمن ماه سال گذشته رئیس جمهور در جریان سفر خود به فرانسه قراردادی در مرحله ابتدایی خود امضا کرد که نتیجه اجرایش آغاز انقلابی در صنعت هواپیمایی ایران بود ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۴:۲۴    
مراسم وداع با پیکر بهمن گلبارنژاد در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۴:۲۴    
اگرچه حوادث اخیر در بخش پتروشیمی و آتش سوزی های صورت گرفته در شبکه های اجتماعی و حتی رسانه های رسمی، تعبیر به اعمال تروریستی و مقاصد عامدانه شده است اما بررسی حوادث روی داده در این بخش نشان می دهد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۳:۲۲    
قاتل دختر 6 ساله نی ریزی صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۲:۲۳    
متخصص بیماری های غدد و داخلی با اشاره به دلیل اصلی ابتلای زنان به سندروم تخمدان پلی کیستیک گفت: زمانی که در چرخه تخمدان ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۱:۲۳    
سرمربی پرسپولیس در حالی به زادگاهش بازگشت که رییس جمهور پیشین کرواسی در پرواز او حضور داشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۰:۲۴    
یک منبع یمنی از برخورد یک موشک زلزال 3 به پایگاه نظامی سعودی در نجران خبر داد.