چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۲:۳۸Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 6 دی 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 دی 1395 تهران پرس 2 دی 1395 تهران پرس 3 دی 1395 تهران پرس 4 دی 1395 تهران پرس 5 دی 1395 تهران پرس 6 دی 1395 تهران پرس 7 دی 1395 تهران پرس 8 دی 1395 تهران پرس 9 دی 1395 تهران پرس 10 دی 1395 تهران پرس 11 دی 1395 تهران پرس 12 دی 1395 تهران پرس 13 دی 1395 تهران پرس 14 دی 1395 تهران پرس 15 دی 1395 تهران پرس 16 دی 1395 تهران پرس 17 دی 1395 تهران پرس 18 دی 1395 تهران پرس 19 دی 1395 تهران پرس 20 دی 1395 تهران پرس 21 دی 1395 تهران پرس 22 دی 1395 تهران پرس 23 دی 1395 تهران پرس 24 دی 1395 تهران پرس 25 دی 1395 تهران پرس 26 دی 1395 تهران پرس 27 دی 1395 تهران پرس 28 دی 1395 تهران پرس 29 دی 1395 تهران پرس 30 دی 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۰    
خوردن ماهی در شب یا در فصول سرد بدون مصلح ممکن است میزان سردی مغز و اعصاب را بیش از حد افزایش می دهد، منجر به اختلال حس و حرکت با علائمی چون گزگز و بی حسی پوست یا بخشی از بدن ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۱    
هزاران زبان مختلف در سراسر جهان وجود دارد که یادگیری آن برای شناخت فرهنگ و تمدن های مختلف، امری ضروری و مهم است؛ اما بسیاری از این زبان ها بسیار دشوار هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۰    
رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور از فعالیت نزدیک به 170 هزار کانال فارسی در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۲    
به نظر می رسد که شرکت سامسونگ باز هم هدف انتقادات قرار بگیرد اما این بار نوت 7 در معرض نبوده، بلکه یکی دیگر از نسخه های گوشی های سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 اج آتش گرفته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۰    
نیشکر گیاهی قندی با ساقه های بلند و بندبند است و عمدتا در مناطق معتدل گرم تا حاره ای رشد می کند. قسمت داخلی ساقه این گیاه ضخیم، حاوی مقدار زیادی عصاره شکر است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۰    
آیین بزرگداشت مبارز بدون مرز فیدل کاسترو شامگاه سه شنبه با سخنرانی سفیر کوبا،سبحانی و رحیم پور ازغدی در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۴    
وزارت امور اضطراری روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که غواص ها لاشه هواپیمای توپولف 154 وزارت دفاع این کشور را که سقوط کرده بود در عمق 27 متری دریای سیاه پیدا کرده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۷    
بنیامین بهادری خواننده پاپ درباره بازی در فیلم سلام بمبئی گفت: موسیقی و بازیگری دو شخصیت مجزا از زندگی هنری من هستند. هر کدام ایدئولوژی و مسیر خاص خود را دارند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۶:۵۰    
فلور نظری باانتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: جای خالی مادر با اقیانوسی از اشک هم پر نخواهد شد
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۴:۴۹    
کنسرت بنیامین بهادری در روزهای آغازین زمستان با تم هندی برگرفته از سلام بمبئی در سالن میلاد نمایشگاه های بین المللی برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۴:۱۹    
رهبر معظم انقلاب با حضور در منزل خانواده شهید ارمنی وهانج رشیدپور از خدمات ارامنه در دفاع مقدس تقدیر کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۳:۲۱    
تمساحی را می بینید که در جست و جوی غذا، از میان علف های بستر دریا بیرون آمده است./ عکس: دمیتری استارستنکو
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۱    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرتهران از توسعه و ساماندهی بخشی از واحدهای مجموعه نمایشگاهی سرزمین ایرانیان در 3ماهه پایان سال جاری خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۹    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نوراللهی و عالیشاه بی تعصب نیستند اما ناعادلانه است که به تراکتور بروند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۵    
آندرانیک تیموریان همواره بازیکن پر خبری در نقل و انتقالات بوده است حتی در روزهایی که فوتبالش افت محسوسی داشته و علاوه بر به خطر افتادن جایگاهش در تیم ملی، تیم باشگاهی اش هم نتایج ضعیفی می گیرد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۹    
قیمت انواع آبمیوه گیری در بازار تهران به شرح جدول زیر است :
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۱    
مخاطبان اصلی نمایش، تئاتر دیده هایی هستند که اجرا کردن در سالن تئاتر شهر را خطرناک می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۵    
اختتامیه پنجمین دوسالانه مجسمه های شهری تهران عصر روز گذشته 5 دی ماه با حضور سیدمحمد جواد شوشتری مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، علی مرادخانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۱    
یک کارشناس خارمیانه گفت: وحشت امریکایی ها از این است که سردار سلیمانی برای دیگران الگو شود به هر حال کسی که برای خدا کار می کند در نهایت خداوند کاری می کند که همه از اسم او بترسند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۹    
مجموعه مستند شوک با موضوع شیشه، اعتیاد و عوارض ناشی از مصرف این ماده مخدر، سه شنبه 7 دی ماه از ساعت 23:00 روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد .
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۷    
مراسم تودیع و معارفعه سرپرست سازمان حج و زیارت با حضور سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز دوشنبه در سازمان حج و زیارت برگزارشد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۰    
امروز در بخش هایی از شمال شرق بارش باران در نقاط سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۵    
مازیار ناظمی صفحه شخصی خود را به عکسی از خود و مرتضی حیدری اختصاص داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۷    
سال 2016 سال کریستیانو رونالدوی پرتغالی بود، اما لیونل مسی از نظر آماری بهتر از مهاجم پرتغالی رئال مادرید بوده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۵۱    
محمد مایلی کهن امروز درباره منصوریان، سرمربی استقلال، مقایسه دیدگاه فوتبال ما درباره او ومقایسه اش با برانکو اظهارنظر جالبی کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۲۱    
هواداران لستر سیتی در اعتراض به محرومیت ستاره تیم خود اعتراض خود را با 30 هزار ماسک این بازیکن نشان خواهند داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۵:۱۹    
دروازه بان استقلال پست کنایه آمیزی را منتشر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۱:۴۹    
یک دختر هودار سپاهان روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان دیدار تیم محبوبش مقابل استقلال را تماشا کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۲۱    
در دنیای امروز که همبرگر وپیتزا دنیا را اشباع کرده و مردم غذاهای ناسالم می خورند هنوز در برخی فرهنگ ها از جمله چین مصرف غذاهای باستانی اهمیت بسیاری دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۰    
از روز گذشته طرح برخورد با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در حاشیه پایانه های شهر تهران با حضور پلیس در حاشیه 8 پایانه پایتخت کلید خورد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۱    
قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به کاهش 10 درصدی هزینه های حوزه سلامت از جیب مردم از صدور دستور کتبی رئیس جمهور برای حل و فصل هزینه کرد اعتبارات درمان تامین اجتماعی خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۹    
مهرداد ضیایی از جمله بازیگران مجموعه تاریخی سرزمین کهن است که به مدت شش سال است با این مجموعه همکاری می کند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۲۷    
رئیس قوه قضاییه با رد برخی ادعاها مبنی بر تعلل دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی گفت: انتظار مردم رسیدگی سریع به این پرونده است که در حال انجام است و قوه قضاییه همانند سایر پرونده ها ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۰    
سردار غیب پرور گفت: دشمنان نظام اسلامی با حربه نخ نمای اختلاف افکنی در فتنه 1388 به دنبال برانداری جمهوری اسلامی ایران بودند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۵    
تصویر باورنکردنی از کهکشان آندرومدا در آسمان سوئیس
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۰    
کیفیت هوای استان تهران برای پنجمین روز مستمر در شرایط ناسالم برای گروههای حساس و بیماران قرار گرفت و بارندگیهای زمستانی هم نتوانست موجب بهبود کیفیت هوا برای ساکنان پایتخت شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
سروش صحت، تصویری از سه بازیگر لیسانسه منتشر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۰    
محمدحسین رجبی دوانی استاد تاریخ اسلام گفت: امام حسن(ع) 12 هزار نفر را به فرماندهی پسرعمویش جدا کرد تا از پیشروی معاویه جلوگیری کنند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۸    
ارزش دلار در چهار هفته اخیر روند صعودی به خود گرفته و پیش بینی می شود این افزایش قیمت بر بازار خودرو تاثیرگذار باشد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۵    
نیکی کریمی بازیگر سینما و تلویزیون در سالروز زلزله این شهر در اینستاگرامش سلفی خود با مردم بم را منتشر کرد. در سفر به شهر بم فرشته طائرپور، تهیه کننده نیز نیکی کریمی را همراهی کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۸    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه در تجمع صورت گرفته امروز اصلا نقشی نداشته است گفت: منصوریان را در بازی با سپاهان شجاع، سرحال و نترس دیدم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۸    
حافحافظ و کریم پسران بشار اسد که در حاشیه حضور بشار اسد در صومعه سیده صیدنایا در ریف دمشق در شهرک صیدنایا یکی از قدیمی ترین شهرک های مسیحی نشین دمشق وی را همراهی کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۲    
دو بازیکن تیم ملی در زمین کمپ تیم های ملی به تمرین پرداختند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۹    
جبهه آرمان خواهان واقع بین با صدور بیانیه ای از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۶    
سیدعلی ضیاء دوشنبه 6 دی در سی و پنجمین روز از اجرای فرمول یک به عنوان میزبان فرخ هاشمیان بازیگر فیلم سینمایی بچه های آسمان بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۰    
تمبر یادبود سردار شهید حسین همدانی روز دوشنبه با حضور خانواده آن شهید، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۷    
نمایشگاه عکس حضور غلامان و کنیزان افریقایی در دوره قاجاریه با حضور و سخنرانی دکتر پدرام خسرونژاد در محل موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران برگزار می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۱    
پیرامریک اوبامیانگ مهاجم گابنی دورتموند مرد سال فوتبال آفریقا شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۱    
سری دوم مستند مسابقه خانه ما از امشب روی آنتن شبکه افق می رود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۵    
گروه علم و فناوری تهران پرس به صورت روزانه مهم ترین خبرهای حوزه علم و فناوری را منتشر خواهد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۲    
روی تخت در گوشه ای از خانه کوچکش نشسته و کیسه های دارو اطرافش و قاب عکس ابوالفضل هم بالای سرش است. آرام و شمرده صحبت می کند. گاه لبخند می زند و گاه بغض راه گلویش را می بندد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۲    
در مراسم معرفی 10 کتاب با موضوع فتنه عنوان شد: نهادهایی هشت سال است حلقه طنز دارند اما فتنه موضوع هیچ کدام آنها نبوده است!
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۳    
پلیس، خودروهای تک سرنشین را یکی از عوامل ترافیک سنگین پایتخت می داند اما در حال حاضر برای کاهش بار ترافیکی ناشی از خودروهای تک سرنشین، درمان های کوتاه مدتی وجود دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۷    
با مرگ جورج مایکل خواننده برجسته بریتانیایی در شب گذشته برخی از خواننده های ایرانی نسبت به این خبر با انتشار پست هایی در صفحات شخصی مجازی شان واکنش نشان دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۱    
مسیحیان مناطق اطراف موصل پس از آزاد شدن شهرهایشان از دست داعش، برای اولین بار از سال 2013 مجددا کریسمس را جشن گرفتند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۵    
رئیس سازمان استاندارد کشور با اشاره به اجرای استاندارد ذبح و صید در 10 مرکز گفت: با وزارت جهاد کشاورزی برای پایش آلاینده ها در محصولات کشاورزی تفاهمنامه امضا شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۹    
تصویر زیر احمد شاه قاجار آخرین پادشاه از سلسله قاجار را در کنار رضاشاه نشان می دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۶    
معلم فداکار روستای سرابله دهستان میاندربند کرمانشاه 25 دانش آموز کلاس خود را که در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند، نجات داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۰    
وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد که غواص ها لاشه هواپیمای توپولف 154 وزارت دفاع این کشور را در عمق دریای سیاه پیدا کرده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۴    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با اشاره به افتتاح جشنواره محصولات ارگانیک گفت: در حال حاضر محصولات ارگانیک در 23 بازار میادین میوه و تره بار با تراکنش مناسب در تهران عرضه می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۴    
سرمربی سابق بارسلونا تصمیم گرفت که از دنیای مربیگری خداحافظی کند بدون آنکه از دلیل چنین تصمیمی سخن به میان آورد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۱    
اولین بازی مسی برای بارسلونا در تاریخ 16 اکتبر 2004. اولین بازی رونالدو برای منچستریونایتد در تاریخ 16 آگوست 2003.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۱    
یک جفت قوی گنگ به همراه 10 جوجه از آسمان خشکه رود می گذشتند که قوی ماده هدف تیراندازی شکارچیان قرار گرفت و در آب بندان سقوط کرد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۸    
باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای جذب هافبک تیم دینامو زاگرب آغاز کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۵    
عضو هیئت مدیره پرسپولیس می گوید اطلاعی از بازنشستگی و برکناری طاهری از سرپرستی پرسپولیس ندارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۵    
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) تاکید کرد: جهان پرآشوب ما نیازمند حضور جدی تر ادیان است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۲    
وارسنیک مادر شهید "وهانج بابرودی" از شهدای ارامنه است. شب کریسمس مهمان این مادر مهربان بودیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۹    
پنجمین قسمت از برنامه سینما دو پنجشنبه 9 دی ماه ساعت 23 و 30 با نگاهی به آثار سینمایی سیروس الوند؛ فیلمساز کشورمان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۶    
یکی از سریال های موفق تلویزیون، همسران است که این شب ها از شبکه آی فیلم در حال پخش است. سریالی که از نخستین سریال های متفاوت در سریال سازی تلویزیون بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۴    
رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی درگذشت نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان را تسلیت گفتند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۸    
عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از همایش حامیان این جبهه در آینده نزدیک خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۸    
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۸    
در دو الی سه ماه اخیر متقاضیان مسکن مهر پردیس چندین بار دست به اعتصاب و تجمع زدند تا شاید مسئولین مسکن مهر و وزارت راه و شهرسازی فکری به حال مردمی کنند که حسرت خانه دار شدنشان همچنان ادامه دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۲    
روز گذشته علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بازیکنانی را روی نیمکت نشاند که قراردادهایشان برای باشگاه میلیارد ها تومان آب خورده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۹    
خندوانه شب گذشته به مناسبت تولد حضرت مسیح (ع) میزبان لوون هفتوان بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۹    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که امکان برگزاری دیدار ماشین سازی تبریز و سایپا در تاریخ بیستم دی ماه وجود ندارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۶    
تهیه کننده برنامه تلویزیونی در شهر گفت: برای ایجاد تغییر کلی در برنامه گروه نویسندگان را تغییر دادیم و برنامه را با حفظ ساختاری گزارشی، به سوی مستندی بردیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۳    
در حال حاضر 9 محور مواصلاتی کشور به دلیل شرایط نامساعد جوی، بارش برف و ریزش بهمن مسدود است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۶    
سازنده هواپیمای آزیتا علت اصلی خارج شدن هواپیما از باند اصلی فرودگاه را فرود نامناسب بیان کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۶    
اکنون در آستانه آغاز سال جدید میلادی، هر گوشه از مسکو با تزئینات سال جدید میلادی زینت یافته است و به شهر عجایب زمستانی تبدیل شده است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۳    
سروش صحت، تصویری از سه بازیگر لیسانسه منتشر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۰    
یک رسانه عربستانی در گافی وحشتناک نوشت که خداداد عزیزی به دلیل نرفتن به خدمت سربازی و پرداخت پول لازم جهت معافیت بازداشت شده است!
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۴    
رئیس ستاد سرشماری می گوید تاکنون کانادا که در دنیا رتبه نخست سرشماری را از آن خود کرده است، در اولین سرشماری الکترونیکی خود با مشارکت 18 درصدی روبه رو بود ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۱    
سید حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال در بازی روز گذشته مقابل سپاهان در یک صحنه با واکنشی تماشایی مانع باز شدن دروازه استقلال شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۸    
یکی از مقاصد پرهیجان برای دره نوردی، دره ی کاپر در جنوب غربی مکزیک است. این منطقه بزرگ ترین مجموعه ی دره ای در آمریکای شمالی است و زمین های ناهموار آن برای ماجراجویان از معمولی گرفته تا باتجربه مناسب ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۵    
علی دایی سرمربی نفت تهران پس از باخت مقابل تراکتورسازی در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و به بازیکنان تراکتورسازی تبریک گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۵    
دیا میرزا؛ بازیگر و مدل سی وچهارساله هندی، 15 سال است که کارش را شروع کرده و تاکنون در حدود چهل فیلم بازی کرده و با بازیگران معتبر سینمای هند از جمله سلمان خان، آیشواریا رای ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۲    
پش از آغاز بازی استقلال و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر، علیرضا فغانی بهترین داور آسیا به مقام شامخ شهید مدافع حرم ادای احترام کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۹    
قیمت برخی از انواع پاور بانک در بازار تهران به شرح جدول زیر است :
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۹    
مهاجم پیشین پرسپولیس با تمجید از عملکرد این تیم در نیم فصل نخست لیگ برتر، گفت : تیم از اول فصل خوب بود و صدر جدول را حفظ کرد. امسال نوبت پرسپولیس است که قهرمان شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۱    
لیونل مسی از تعطیلات سال نو میلادی استفاده کرده و به دیدن هم بازی های سابق خود در تیم نیولز اولد بویز رفته است
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۱    
مدافع پیشین قرمزپوشان آنفیلد اعتراف کرد که سگش باعث شده که او هنوز در قید حیات باشد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۸    
به زودی نمایش "شب" به نویسندگی و کارگردانی چیستا یثربی، در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۵    
نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که بان کی مون دبیر کل سازمان ملل از حمایت مردمی بیشتری نسبت به سایر نامزدهای ریاست جمهوری کره جنوبی برخوردار است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۵    
افتخاری گفت: منصوریان می خواست یک فرصت هم به گلر دوم تیم بدهد تا در روزهای سخت از او استفاده کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۱    
کبری رفیعی گفت: امروز بارش باران و برف را در زاگرس مرکزی و برخی مناطق مرکزی و جنوب غرب و به شکل خفیف تر در سواحل جنوبی دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز خواهیم داشت و در بعد از ظهر امروز برخی از ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: پس از وقوع این سانحه و با توجه به افزایش احتمال ریزش در این محور و ریزش هایی در محدوده جاده چالوس در استان مازندران ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۸    
رحمتی که معمولا نشان داده نفر دوم بودن را نمی پسندد بعد از بازگشت به تهران پستی کنایه آمیز را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۴    
قیمت گوشت گوسفندی بار دیگر در حال اوج گرفتن است و درحالی که برخی دلیل این امر را نبود دام عنوان می کنند، وزارت جهاد این امر را تکذیب می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۱    
کارشناسان مسکن معتقدند نبود تامین مسکن مورد نیاز جوانان از سوی دولت و ایجاد نابرابری عرضه و تقاضا، سونامی قیمت در بازار مسکن را به همراه خواهد داشت.
  • ۱