یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۳۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 10 بهمن 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 2 بهمن 1395 تهران پرس 3 بهمن 1395 تهران پرس 4 بهمن 1395 تهران پرس 5 بهمن 1395 تهران پرس 6 بهمن 1395 تهران پرس 7 بهمن 1395 تهران پرس 8 بهمن 1395 تهران پرس 9 بهمن 1395 تهران پرس 10 بهمن 1395 تهران پرس 11 بهمن 1395 تهران پرس 12 بهمن 1395 تهران پرس 13 بهمن 1395 تهران پرس 14 بهمن 1395 تهران پرس 15 بهمن 1395 تهران پرس 16 بهمن 1395 تهران پرس 17 بهمن 1395 تهران پرس 18 بهمن 1395 تهران پرس 19 بهمن 1395 تهران پرس 20 بهمن 1395 تهران پرس 21 بهمن 1395 تهران پرس 22 بهمن 1395 تهران پرس 23 بهمن 1395 تهران پرس 24 بهمن 1395 تهران پرس 25 بهمن 1395 تهران پرس 26 بهمن 1395 تهران پرس 27 بهمن 1395 تهران پرس 28 بهمن 1395 تهران پرس 29 بهمن 1395 تهران پرس 30 بهمن 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
افرادی که به تازگی ورزش کردن را شروع کرده اند باید نکات خاصی را در نظر بگیرند تا ورزش کردن آن ها موثر واقع شود و سلامت آن ها به خطر نیافتد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۹    
باور های غلط و نادرست همیشه عمده ترین نقش ها را در بروز اتفاقات ناگوار در زندگی ما دارند. مقابله با اشتباهات همیشه قدمی به سمت پیشرفت و سلامتی است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۱    
متاسفانه بسیاری از مردم کمبود دو نوع حیاتی از چربی ها را دارند: ایکوزاپنتانوئیک اسید ( EPA ) و دوکو زا هگزا انوئیک اسید ( DHA ).
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۹    
امیرحسین مدرس بازیگر و مجری کشورمان عکس جدیدی از خودش و همسرش منتشر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۷    
بازغی افزود: کارگردان و نویسنده در این فیلم به بخشی از زندگی پرداخته اند و به این موضوع اشاره کرده اند که ما به سنت ها و گذشته بی اهمیت و به گذشته نا امید هستیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۰    
اما امروزه در جامعه، هیچ کس نمی خواهد کمک کند. هیچ کس برای ازدواج آستین بالا نمی زند. هیچ کس. نه خانواده پسر، نه خود پسر، نه خانواده دختر و نه خود دختر، نه مسئولان، نه مردم ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۹:۰۴    
دروازه بان استقلالی تیم صبا، طعنه سنگینی به برد پرسپولیس مقابل این تیم زد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۸    
در سال های اخیر زیاد نام شبکه ملی اطلاعات به گوش ما خورده است. اما شاید با مفهوم آن آشنا نباشیم. به راستی شبکه ملی اطلاعات چیست؟
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۷    
مرد یخی در سنندج همایون عظیمی که این روزها به مرد یخی سنندجی مشهور شده هر روز در دمای زیر صفر درجه در استخر روباز شنا می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۱    
چینش نامطلوب شخصیتها و عدم برقراری هر یک از آنها با شخصیت اصلی داستان باعث شد تا مخاطب تا انتهای فیلم در حالت گنگی به سر ببرد و سر و ته داستان را متوجه نشود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۱۰    
قائم مقام وزیر کشور گفت:خلوص نیت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و امروز نیز باید با وحدت کلمه و حمایت از رهبری برای پیشرفت و توسعه کشور گام برداریم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۰۱    
کمیسیون انرژی مجلس قرار بود امروز با حضور رئیس کل بانک مرکزی به مبحث درآمدهای حاصل از فروش نفت و عملکرد سیستم بانکی در این رابطه را بررسی کند اما بدلیل حضور نیافتن سیف در این جلسه بررسی این موضوع ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۳:۵۵    
مصرف برخی مواد غذایی، برای پیشگیری از سفید شدن زود هنگام مو، اثر فوق العاده ای دارند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۱:۴۹    
هوای پاک و سالم این روزهای تهران، پرندگان را برای پروازی دوباره در آسمان این شهر هوایی کرده است. این پرواز را به خاطر بسپار.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۳:۴۷    
رئیس انجمن تحقیقات سرطان ایران گفت: شایع ترین و کشنده ترین سرطان در میان مردان ،سرطان معده محسوب می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۳    
رئیس پیشین رسانه ملی نسبت به اظهارات اخیر رئیس جمهور واکنش نشان داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۱:۵۰    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص گفت: افتخار ایرانی ها این است که نیاز به قبولی از سوی افراد بی تعادلی مثل ترامپ قرار گیرند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۱:۲۰    
بازیگر فیلم فروشنده گفت: من به شدت با حرکت خانم علیدوستی موافق بوده و این اقدام را تحسین کرده و در نقطه مقابل سیاست های رئیس جمهور امریکا را تقبیح می کنم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۰    
شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه دو فیلم نیمه شب اتفاق افتاد با بازی حامد بهداد و کوچه مروارید قسمت 11 تا 15 با حضور جناب خان موافقت کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۹    
در آستانه مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان از اپلیکیشن "شهدای آتش نشان" رونمایی شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۶    
حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند که خانواده های داغدار و همه ملت ایران به این عزم و شهامت برخاسته از ایمان آتش نشانان ببالند و صاحبنظران ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۰    
استقبال دو هزار و 500 کانال از 11 هزار کانال تلگرامی که باید در شابک ثبت نام می کردند تصور شکست طرح ساماندهی را تداعی می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۹:۳۲    
شرکت های متروی تهران و اتوبوسرانی از آمادگی برای ارائه خدمات رایگان به شرکت کنندگان در آئین تشییع و خاکسپاری شهدای آتش نشان خبر داده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۹:۱۱    
خرمن آتشی که ساختمان عظیم پلاسکو را در برگرفته بود، نتوانست موجب آتش گرفتن برگه های نازک کاغذی، قرآن کریم در آن ساختمان شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۸:۳۵    
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ارجاع استیضاح عباس آخوندی به صحن علنی مجلس خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۹    
افرادی که تمایل دارند به سادگی می توانند با تغییر رنگ بشقاب خود لاغر شوند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۹    
حاشیه های روز اول سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۰    
بر اساس اطلاهات مرکز آمار ایران، در سال 1393 بیش از 65 میلیون سفر انجام شده است که 57 درصد سفرهای با اقامت شبانه ایرانیان با هدف دیدار دوستان و بستگان و 22 درصد با هدف گردش و تفریخ و 13 درصد با هدف ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۷:۵۸    
گروه علم و فناوری تهران پرس به صورت روزانه مهم ترین خبرهای حوزه علم و فناوری را منتشر خواهد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۹    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با ابلاغ دستورالعمل های لازم به استانداری های سراسر کشور ستاد انتخابات در استانداری ها تشکیل شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۶    
سپرده گذاران کاسپین که مدتی است امکان برداشت وجوه خود از این موسسه را ندارند چند هفته ایست اقدام به تجمع مقابل ساختمان مرکزی این موسسه و بانک مرکزی کرده و امروز به مجلس رفته اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۷:۳۷    
مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با تاکید بر حضور همیشگی شهروندان تهرانی در لحظات تاریخی با اشاره به مراسم تشییع شهدای آتش نشان گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۷:۱۹    
با کشورهایی که دارای افراد میلیونر بیشتر هستند آشنا شوید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۷:۱۰    
یک پژوهشگر طب سنتی گفت: استفاده از گیاه یا دمنوش بنفشه در پیشگیری از سرطان ریه موثر است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۵۲    
10 روز بعد از فاجعه فروریختن برج پلاسکو بی بی سی از روزنامه دولت بخاطر انتشار گزارشی که آمار افراد مفقود شده در پلاسکو را 300 نفر اعلام کرده بود ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۹    
محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مورد برنامه های ویژه این سازمان برای دهه فجر تصریح کرد: بنا داریم هر سال برنامه های جدیدی برای مردم داشته باشیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۳    
اولین اکران سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر با 50 دقیقه تاخیر به نمایش درآمد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۳۴    
شب گذشته شهرام گیل آبادی معاون ارتباطات و روابط عمومی شهرداری تهران به همراه جمعی از خبرنگاران و عکاسان حوزه شهری ضمن بازدید از ایستگاه های آتش نشانی فعال در حادثه پلاسکو و تجلیل از همکاران ایشان ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۸    
کافی است یک بار جمعه بعد از ظهر به نمایندگی های آزمون های آزمایشی کنکور سر بزنید یا در تالارها و انجمن های اینترنتی داوطلبان کنکور گشت و گذاری کنید تا شور و شوق و اضطراب داوطلبان را برای گرفتن تراز ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۲    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران: هویت 4 آتش نشان جانباخته دیگر حادثه پلاسکو شناسایی شد و جمع آتش نشانان شناسایی شده به 16 نفر رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۹    
حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در اعمال محدودیت های مهاجرتی علیه اتباع کشورهای مسلمان گفت: تصمیم ترامپ توهین به ملت ایران است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۳    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: در سال 1991 یا سال 2001 میلادی که آمریکا با پشتیبانی 30 کشور در منطقه خاورمیانه حضور یافت، می خواستند به جمهوری اسلامی ایران حمله کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۰    
یک گروه ناشناس با حمله به جلاد داعش وی را با ضربات چاقو به قتل رساندند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۷    
قرار بود دولت یازدهم با تاکتیک دیپلماسی ضمن بهبود وضعیت اقتصادی، ارزش گذرنامه ایرانی را ارتقا دهد. اما با گذشت سه سال نه تنها این وعده محقق نشد بلکه عدم پاسخ مناسب در برابر کشورهای معاند جایگاه آن را ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۴    
مدیر پروژه جستجوگر بومی گفت: در 10 روز اخیر، 60 درصد پرس و جوی خبری کاربران ایرانی در موتور بومی پاسی جو، متعلق به حادثه ساختمان پلاسکو بوده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۴    
اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون امشب مهمان خندوانه خواهد بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۴    
ازدواج هم برای جوانان و هم سالمندان حقی مسلم است. جوانان انگیزه تشکیل زندگی و صاحب فرزند شدن را دارند ولی دلیل نمی شود که اگر سالمندان در این سن صاحب فرزند نمی شوند، ازدواج نکنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۱    
سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر امسال در دو فیلم میزبان خوانندگان پاپ عرصه موسیقی است که این بار در مقام بازیگر به کاخ جشنواره می آیند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۵۸    
رئیس جمهوری آمریکا با انتشار پیامی در ساعات ابتدایی صبح، روزنامه های نیویورک تایمز و واشنگتن پست را مورد انتقاد شدید قرار داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۵۸    
از دست دادن زیرساخت و سرمایه لازم برای تولید محصول در اثر واگذاری سایپا کاشان و بن رو به فرانسوی ها، موجب بحرانی شدن توسعه تولید داخلی در سایپا می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۵۵    
نماینده سابق مجلس تصریح کرد: وعده رئیس جمهور مبنی بر ارتقای جایگاه ایران در سطح بین الملل عملی نشد و جایگاه ایران نه تنها بالاتر نرفت بلکه روز به روز ضعیف تر هم شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۵۵    
شهرداری تهران از عموم مردم شهیدپرور برای حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان دعوت به عمل آورد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۵۲    
جلسه بررسی حادثه پلاسکو با حضور شهردار تهران در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۹    
اعضای حزب سوسیال دموکرات آلمان، کاندیدای این حزب برای رقابت با آنگلا مرکل را مشخص کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۹    
دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت وظیفه شهرداری در قبال ساختمان های چون پلاسکو صدور اخطار و رفع مزاحمت است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۶    
یک مقام مسئول بانکی با تشریح جزئیات بزرگترین بدهکار یک بانک گفت: 31 نفر بدهی 200 تا 1200 میلیارد تومانی دارند که تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۶    
مرد جوان که تصور می کرد، دوستش و همسرش با هم ارتباط دارند به خاطرسوءظن دست به جنایت زد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۷    
آلاینده های هوای تهران به لطف خداوند و با وزش باد و بارش باران برای ساعتی از آسمان تهران دور شده و امروز کیفیت هوا در شرایط پاک قرار دارد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۷    
بلیت های جشنواره فیلم فجر همواره یکی از معضلات جشنواره سینمایی ایران بوده است و امسال هم ه با حاشیه های پیش آمده در عرضه اینترنتی این بلیط ها خرید و فروش بلیط جشنواره در بازار سیاه بسیار چشم گیر تر ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۴    
بازیگر پیشکسوت رادیو و تلویزیون می گوید به تازگی تلویزیون کمتر از وی دعوت می کند و دلش برای تصویر تنگ شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۱    
امیر جعفری درباره تصمیم اصغر فرهادی و صحبت های انجام شده مبنی بر بیرون آوردن فیلم فروشنده از اسکار ادامه داد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۱    
عده ای از تظاهرات کنندگان در نیویورک، عکس اصغر فرهادی را در دست دارند که به دلیل حکم جدید ترامپ، قادر نخواهد بود در اسکار امسال شرکت کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۸    
مهتاب کرامتی در مراسم افتتاحیه جشنواره فجر حضور یافت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۸    
مطالعات نشان می دهد 53 درصد از علل مرگ و میر به شیوه زندگی، 21 درصد به عوامل محیطی، 16 درصد به وراثت و 10درصد به بهداشت برمی گردد این وضعیت مختص ایران نیست و به طور کلی می توان گفت 73 درصد از عوامل ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۵    
رهبر جریان صدر عراق به ممنوعیت صدور ویزا برای شهروندان برخی از کشورها از سوی دولت ترامپ واکنش نشان داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۲    
در حالی دولت و مسئولان وزارت کار از پرداخت بیمه بیکاری به کارگران فاقد بیمه ساختمان پلاسکو خبر داده اند که اداره کار جنوب غرب تهران در پاسخ به مراجعه یکی از کارگران فاقد بیمه این ساختمان ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۹    
کمیته امدادرسانی عربستان در شهر طائف از حریق بیمارستانی در این شهر خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۶    
نماینده شاهین شهر در مجلس با طرح این سوال که آقای رئیس جمهور! آدرس بانک هایی که وام اشتغال می دهند کجاست؟ گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۳    
ویژه برنامه هفت به مناسبت دهه فجر از امشب، یکشنبه (10 بهمن ماه) بعد از اخبار شبانگاهی از برج میلاد به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل فروشگاههای زنجیره ای رفاه گفت: برای حمایت از کسبه پلاسکو مجموعه ساختمانی جمهوری فروشگاههای رفاه 100 واحد خود را در اختیار مالباختگان قرار می دهند تا بتوانند در مدت باقیمانده از شب عید به کسب ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۰۷    
عضو کمیسیون سلامت شورای شهر از امضای 15عضو برای تشکیل کمیته حقیقت یاب حادثه پلاسکو خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۵    
تکلیف حضور هافبک سابق سپاهان در این تیم همچنان نامشخص است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۵    
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال برزیل و بارسلونا به یک دلیل هیچ وقت به مربیگری نخواهد پرداخت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۲    
محسن پیرهادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۲    
هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: داور در بازی ما برابر پرسپولیس گل سالم و پنالتی ما را ندید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۹    
ضرابی به وضعیت آب و هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: تهران در برخی از ساعات امروز به خصوص در ارتفاعات شرقی با بارش مواجه خواهد شد همان طور که بارش برف را امروز در دماوند و فیروزکوه شاهد بودیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۰    
عضو هیات مدیره فولاد با انتقاد از حرکت خداداد عزیزی تصریح کرد: این چه رفتاری بود که سرمربی حریف داشت؟ اگر این اتفاق هر جای دنیا رخ می داد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۷    
فیصل اولین بازیکن افغانستانی شاغل در لیگ برتر ایران محسوب می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۹    
بازیکنان صبای قم تمرین امروز تیم شان را تحریم کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۶    
رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری سه نفر از عاملان مدیریت 39 کانال مستهجن تلگرام با چند هزار عضو در بجنورد خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن از رشد 9 درصدی معاملات مسکن از ابتدای امسال تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: رشد منفی صدور پروانه های ساختمانی متوقف شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۰    
درپی افزایش قیمت گوشت قرمز، شرکت پشتیبانی امور دام از عرضه گوشت وارداتی برای تعدیل قیمت خبر داد، اما با گذشت مدتی از این طرح ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۰    
سه هزار صنعتکار طلا، جواهر و سنگ های قیمتی در نامه ای به رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار حذف مالیات بر ارزش افزوده طلای خام شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۷    
یک شهروند اهوازی برای مراسم عروسی یک اتومبیل فِراری را با پلاک موقت وارد کشور کرد و بعد از برگزاری مراسم عروسی آن را به تهران آورد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۴    
رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با هشدار نسبت به اینکه پرستاران ایرانی به دلیل کار بسیار و شیفت های متعدد شبانه دچار سندرم مرگ شدند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۱    
رئیس انجمن نساجی کشور گفت: برخی پاساژها برای معرفی و جذب مشتری مغازه های خود را دو ساله به صورت رایگان در اختیار برندهای خارجی قرار می دهند که واقعا برای ما سوال برانگیز است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۸    
مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی گفت: ما باید آنالیز کنیم و بدانیم چرا ضعیف بازی می کنیم و چرا ضعف داریم، بازی با پرسپولیس بسیار مهم است و ما حتماً باید آنها را ورزشگاه آزادی شکست بدهیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۵    
پلیس آمریکا والدین یک دانشجوی ایرانی که برای دیدار با فرزند خود به این کشور سفر کرده بودند را بازداشت کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۵    
سیف گفت: نرخ ارز روند کاهشی خواهد داشت اما به دامنه 3500 تومان باز نمی گردد. درباره تک نرخی شدن ارز هم از ابتدا صحبت این بود که پس از اجرایی شدن برجام و بازگشت روابط بانکی به شرایط عادی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۹    
کاپیتان سابق آبی-اناری ها و کنونی السد رکوردی بی نظیر را در لیگ ستارگان قطر به نام خود ثبت کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۹    
شکاف لب می تواند به صورت یک طرفه یا دوطرفه رخ دهد. شکاف لب می تواند از یک شیار کوچک تا یک بریدگی کامل از لب بالا تا سوراخ های بینی متغیر باشد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۶    
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: جوانگرایی همیشه خوب است به خصوص اگر با نتیجه گیری همراه باشد. اتفاقی که به نظر می رسد در استقلال شاهد آن هستیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۳    
شماری از سرکرده های گروه تروریستی القاعده در استان البیضاء یمن کشته شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۳    
حجت الاسلام و المسلمین اژه ای در پاسخ به سوالی درباره اخرین وضعیت پرونده فرزند یکی از مسئولان دولتی گفت: پرونده تشکیل شده، دعوای شخصی بوده و فساد مالی نیست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۷    
مدیرعامل بانک سرمایه ضمن تشریح ابعاد تازه ای از فساد صورت گرفته در این بانک از بازنشستگان نظام بانکی سخن گفت که سال ها در این بانک فعالیت کرده و به بدهکاران بانک وام های کلان پرداخت می کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۷    
سقوط بهمن در محور کرج - چالوس در شب گذشته موجب وارد آمدن خسارت به 5 خودو گردید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۴    
تصویری از تاکسی سواری نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت در حاشیه مراسم تحویل تاکسی های جدید را مشاهده می کنید:
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۴    
رئیس مجلس خواستار ارائه گزارش مجمع نمایندگان تهران درباره حادثه پلاسکو به کمیسیون عمران مجلس جهت جمع بندی های نهایی این گزارش به صحن شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی ستاد بحران پلاسکو گفت: با کوره پرحرارت مواجه بودیم و از یک جایی به بعد باید حقیقت را می پذیرفتیم که دیگر نمی توان منتظر کسی بود ...
  • ۱