سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 16 فروردین 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 فروردین 1400 تجارت گردان 2 فروردین 1400 تجارت گردان 3 فروردین 1400 تجارت گردان 4 فروردین 1400 تجارت گردان 5 فروردین 1400 تجارت گردان 6 فروردین 1400 تجارت گردان 7 فروردین 1400 تجارت گردان 8 فروردین 1400 تجارت گردان 9 فروردین 1400 تجارت گردان 10 فروردین 1400 تجارت گردان 11 فروردین 1400 تجارت گردان 12 فروردین 1400 تجارت گردان 13 فروردین 1400 تجارت گردان 14 فروردین 1400 تجارت گردان 15 فروردین 1400 تجارت گردان 16 فروردین 1400 تجارت گردان 17 فروردین 1400 تجارت گردان 18 فروردین 1400 تجارت گردان 19 فروردین 1400 تجارت گردان 20 فروردین 1400 تجارت گردان 21 فروردین 1400 تجارت گردان 22 فروردین 1400 تجارت گردان 23 فروردین 1400 تجارت گردان 24 فروردین 1400 تجارت گردان 25 فروردین 1400 تجارت گردان 26 فروردین 1400 تجارت گردان 27 فروردین 1400 تجارت گردان 28 فروردین 1400 تجارت گردان 29 فروردین 1400 تجارت گردان 30 فروردین 1400 تجارت گردان 31 فروردین 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۹    
شرکت پاکسان به ازای هر سهم 438 ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 41% افزایش داشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۹    
همایش ایران 14:رفاه و تامین اجتماعی با هدف هم اندیشی درباره آموخته های سیاستی از رخدادهای تاریخی حوزۀ رفاه و تأمین اجتماعی در ایران قرن چهاردهم خورشیدی در سال پایانی این سده ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۳۳    
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: بر اساس تصمیمات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، مسئولیت و اختیار ثبت سفارش، تعیین اولویت و تخصیص ارز نهاده های دام، طیور و کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۰    
یک مقام مسئول گفت:برای استفاده از آب های ژرف اعتبارات قابل توجهی تاکنون در سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری شده و برای تکمیل آن هر میزان اعتبار در صورت ضرورت توسط دولت تخصیص داده می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۹    
ارزش برجای ذخیره اکتشاف شده جدید شرکت مس به لحاظ ریالی نشان می دهد که بیش از 35 هزار میلیارد تومان به دارایی های شرکت ملی مس اضافه شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۷    
رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات و فعالیت های بانک دی در بازار پول کشور ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۴    
مدیرعامل بانک دی در نشست هم اندیشی با مدیران و اعضای هیئت مدیره گروه مالی دی، بر لزوم حرکت گروه مالی بانک بر مدار سودآوری تأکید کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۵    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران در ارتباط با افزایش حقوق بازنشستگان در قالب متناسب سازی اظهار داشت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۹    
نائب رئیس اول فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش 130 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، شکاف موجود بین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کشوری و لشکری تا حد زیادی از بین رفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۹    
زمان مهلت ارسال آثار به همایش ایران 14: رفاه و تأمین اجتماعی تمدید شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۹    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: طرح متناسب سازی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی قدرت خرید افراد را احیا می کند و این به مفهوم بازگشت رفاهی است که به دلیل تورم از دست رفته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۰    
مراسم افتتاح 5 طرح شبکه توزیع برق کشور به ارزش 2900 میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو آغاز شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۱    
رئیس کانون بازنشستگان تهران مهمترین مطالبه تشکل های بازنشستگان تأمین اجتماعی را رفع تبعیض و تفاوت دریافتی با سایر صندوق های دانست و گفت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۸    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه گفت: در سال جاری شاهد اقدام خوبی از سوی سازمان تأمین اجتماعی هستیم که افزایش حقوق بازنشستگان بسیار به موقع و بدون تأخیر از ابتدای سال ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۲:۱۲    
تهران – ایرنا- ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی با توجه به روند افزایشی ابتلا به ویروس کرونا در کشور گفت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۱:۳۳    
ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از این تیم خداحافظی کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۸    
رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر برخورد منصفانه و فارغ از فشارهای سیاسی بانک جهانی و IMF در حمایت مالی از کشورهای عضو، ضرورت گسترش همکاری های جهانی برای مقابله با تبعات اقتصادی کرونا را خواستار شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۱    
در پی مطرح شدن موضوع تعطیلی کارخانه آی تی آی – مخابرات راه دور شیراز و اقدام بانک ملی ایران برای وصول مطالبات خود از طریق به مزایده گذاشتن آن عنوان شده است ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۵    
چند طرح عمرانی اقتصادی و فرهنگی از منطقه آزاد کیش بزودی از طریق ارتباط برخط با رئیس جمهوری افتتاح می شود و به بهره برداری می رسد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوحی به مدیرعامل بانک ملی ایران، اعلام کرد که این بانک طی سال 1399 در همگامی با تحول دیجیتال و تهیه نقشه راه استقرار بانکداری دیجیتال ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اهدای لوح سپاس از خدمات بیمه ای ارائه شده توسط بیمه سینا قدردانی کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۲    
نخستین نشست آنلاین سال 1400 مدیرعامل بیمه سینا با رؤسای شعب سراسر کشور با حضور اعضای شورای معاونان برگزار شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۰    
آزمون استخدامی بانک تجارت بدلیل افزایش همه گیری ویروس کرونا در شهرهای مختلف کشور و اعمال محدودیت ها لغو و به زمان دیگری موکول شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۷    
نبض بورس: عملکرد بی نظیر بانک پاسارگاد، در بازارهای مختلف به خصوص بازار سرمایه همچنان ادامه دارد و نتیجه این عملکرد منجر به صدرنشینی این بانک در ارزش بازار سهام در گروه بانک ها و موسسات اعتباری شده ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۷    
قرارداد ساخت، نصب و راه اندازی هشت دستگاه الکتروکمپرسور میان شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) و شرکت ملی نفت ایران امضا شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۲    
تهران – تجارت گردان – رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: ذخایر مواد اولیه دارویی کشور به حداقل رسیده و شرایط واردات مواد اولیه از چین هم چندان مناسب نیست اما توافق ایران و چین به نفع ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۳    
مدافع سپاهان گفت: هر بازی برای ما حکم یک فینال دارد و صدرنشینی ما نتیجه زحمات یک گروه است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۳    
سرمربی سپاهان گفت: حیف بود که موقعیت های خوبی نتوانستیم ایجاد کنیم و در فاز هجومی ایده آل نبودیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۰    
معاون وزیر نفت در امور برنامه ریزی گفت: در سال جاری یکی از اقدامات متناسب با شعار سال، افزایش تولید نفت خام به 4 میلیون بشکه در روز خواهد بود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۲    
تهران – تجارت گردان – معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین شورای معاونان بنیاد در سال جدید بر اهمیت برنامه محور بودن بودجه سال 1400 بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی اجرای قانون جدید چک تاکید کرد که امکان ثبت چک های جدید با استفاده از کلیه کارت های شتابی وجود دارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۰    
یک مقام مسئول گفت: میزان مطالبه نیروگاه های کوچک مقیاس به ازای هر کیلووات ظرفیت به طور متوسط حدود یک میلیون و 300 هزار تومان است اما این رقم برای نیروگاه های بزرگ کمتر از 400 هزار تومان است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۵    
شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش 6 هزار و 733 واحدی معادل 0.53 درصد به یک میلیون و 262 هزار و 745 واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد 12 واحدی به 17 هزار و 919 واحد رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۵    
صادقین با اشاره به موضوع قیمت گذاری، گفت: بازارسرمایه محلی است که عرضه و تقاضا به صورت شفاف و آزادانه با یکدیگر برخورد می کنند و قیمت ها از بطن رفتار بازار حاصل می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۹    
تهران- تجارت گردان- درحالی که از منابع مختلف خبرهای ضد و نقیض از تعطیلی سینماها به دلیل وضعیت قرمز تهران به گوش می رسد، اما سمفا همچنان بلیت می فروشد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۳    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه تاریخ مشترک ایران و ازبکستان زمینه دوستی دو ملت را بیش از پیش گسترش می دهد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۳    
رئیس سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت:قیمت خرما در ماه رمضان 1400 افزایش نمی یابد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۰    
معابر و درختان جزیره کیش ،جولانگاه کلاغ هایی که علاوه بر آسیب رساندن به چرخه محیط زیست باعث از بین رفتن گونه های مختلف پرندگان نیز شده اند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۵    
همایش سراسری مدیران شعب بیمه تجارت نو با رویکرد برنامه محوری و مانع زدایی برگزار می شود .
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت های هوایی می توانند با تشکیل کنسرسیوم در بازار سرمایه حضور پیدا کنند، گفت: لازم است آن ها کنسرسیوم را تشکیل دهند تا بتوانند ظرفیت بزرگتری را به وجود آورند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۵    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تأکید بر پایبندی این سازمان به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد که نباید بر اساس گمانه ها صنعت هوایی کشور را تعطیل کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۲    
تهران – تجارت گردان – سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت 172 نفر دیگر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید 19 در شبانه روز گذشته ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۲    
تهران – تجارت گردان – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به روسای دانشگاههای علوم پزشکی بر لزوم بازنگری طرح شناسایی خانه به خانه افراد مبتلا به کرونا در قالب شیوه محله محور پس از سکون جمعیت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۲    
تهران- ایرنا- یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی و شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال گرامی داشته می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۱    
اگر خاطرتان باشد چند هفته پیش خبر احتمال تعطیلی تجارت تلفن هوشمند ال جی را برای شما مخابره کردیم، حال ال جی تایید کرده که در تاریخ 31 جولای سال جاری ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۳    
سخنگوی باشگاه پرسپولیس می گوید سه دانگ از سند ساختمان این باشگاه به نام شستا نخوره است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۳    
سرپرست نفت آبادان گفت: تماشاگران حق شان است اعتراض و انتقاد کنند چون تیم خودشان است اما یک سری مسائل وجود دارد که آن ها خبر ندارند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۳    
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه از تداوم ممنوعیت واردات مودم خبر داد و گفت که این ممنوعیت باعث افزایش 4 برابری قیمت انواع مودم شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۳    
یک مقام مسئول گفت: هم اکنون متوسط سرانه مصرف لبنیات در کشور ما 50 تا 60 کیلو است که متاسفانه نسبت به سال های اخیر کاهش داشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۷    
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: شورای رقابت کمافی السابق به کار خود ادامه می دهد اما در کمیسیون صنایع این اختلاف وجود دارد که قیمت گذاری توسط شورای رقابت انجام شود یا طبق فرمول سازمان ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۴    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران اظهار داشت: با ثبات نسبی قیمت ارز در چند ماه گذشته، تقاضای کاذب فروکش کرده است ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۱    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، روزانه 1600 میلیون فوت مکعب گازهای مشعل در سطح مناطق عملیاتی استان های خوزستان و ایلام جمع آوری می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل شرکت توانیر از دریافت تخفیف صددرصدی 7 میلیون مشترک برق کشور در قالب” طرح برق امید” خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۲    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: براساس بودجه امسال،افزایشی در نرخ خوراک شرکت های تولیدی پیش بینی شده که درخواست دادیم این موضوع به صورت تدریجی اجرایی شود تا آثار منفی در پی نداشته باشد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۲    
یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: چگونه می شود مردم می توانند رئیس جمهور، نماینده مجلس و حتی با واسطه رهبر انتخاب کنند اما در بقیه موارد قدرت انتخاب ندارند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۶    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت یک ریال برای اجرای بودجه سال 99 از بانک مرکزی استقراض نکرده است و بانک مرکزی تنها برای ایفای تعهدات برخی از اجزای بودجه ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۶    
شهریار افندی زاده گفت: طرح ترافیک امسال تنها دستخوش تغییرات کوچکی شده است و از ساعت 8:30 تا 16 برقرار است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۴    
پانزدهمین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان و نخستین شعبه شهرستان مینودشت با حضور عیسی امامی، عضو هیأت مدیره بانک افتتاح شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۴    
برگزاری آزمون استخدامی سال 1400 بانک ملت تا اطلاع بعدی به تعویق افتاد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۱    
تعداد تراکنش های بانک ملی ایران در آخرین روز کاری سال گذشته عدد جدیدی را ثبت کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۱    
یکی از مهمترین خدماتی که بانک ملی ایران به تازگی در اختیار مشتریان خود قرار داده است؛ گواهی امضا و احراز هویت دیجیتالی است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۵    
کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در سال 99 بالغ بر 8800 میلیارد ریال از بانک صادرات ایران تسهیلات حمایتی دریافت کردند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۹    
شرکت بیمه پاسارگاد به مناسبت اعیاد پر برکت ماه شعبان و در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع همزمان با آغاز سال نو از تاریخ 16 تا 27 فروردین ماه تخفیف های ویژه ای برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۶    
علیرضا علوی رضوی آمار ورود گردشگر و مسافر به جزیره کیش از آخرین روز های اسفند 99 تا پایان تعطیلات نوروز سال جاری را تشریح کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
مدیر بهره برداری شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ثبت سه رکورد جدید در این شرکت در اواخر سال 99 خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
براساس نتایج نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو)، در بهمن ماه سال 99 با کسب امتیاز 784 ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۸    
اولویت بندی ها در شرایطی محقق می شود که بانک مرکزی بتواند استقلال کافی را داشته باشد و در برهه هایی از سال با دستور دولت مجبور به چاپ اسکناس نباشد که طبیعتا رشد نقدینگی و تورم را به همراه خواهد داشت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۸    
رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: برای چرخش چرخ تولید نیاز به کنترل تورم وجود دارد و کنترل تورم موجب تثبیت نرخ ارز، افزایش بهره وری و رشد اقتصادی خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۸    
عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در یادداشتی بحث کنترل تورم موضوعی تکنیکی بوده یا یک اراده جمعی سیاستگذاری؟ را بررسی کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۸    
یکی از اهدف کلیدی امسال بانک مرکزی هدایت منابع بانکی به سمت تولید و رفع موانع پشتیبانی بانک ها از تولید است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۸    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پیشنهاد شورای عالی کار، درخواست افزایش کمک هزینه مسکن کارگران از مبلغ ماهانه سه میلیون ریال به چهار میلیون و500 هزار ریال در سال 1400 را به هیات دولت ارائه کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۰    
وزیر نفت گفت: گازهای همراه نفت که می سوزند در حقیقت دلارهایی هستند که از بین می روند و علاوه بر آزار مردم منطقه، مسائل زیست محیطی را در پی دارند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۲    
تهران – تجارت گردان – وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ورود شهرهای تهران و کرج به وضعیت قرمز ( بسیار پر خطر) کرونایی و افزایش تعداد شهرهای قرمز به 88 شهر خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۲    
تهران – تجارت گردان – ویژه نامه نشریه پل، زندگی نامه سردار جهادگر جانباز مهندس حاج حسینعلی عظیمی با عنوان سردار آب را روایت کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۸:۱۸    
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه شرایط کنونی قابل مقایسه با سال هایی که درآمد ارزی چند ده میلیاردی بود نیست، گفت: به هیچ دلیلی نباید شیرینی شکست فشار حداکثری را تلخ کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۷:۳۳    
هفته نوزدهم لیک برتر با دو دیدار به اتمام می رسد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۷:۳۳    
ذوب آهن با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان سومین پیروزی خود را در 5 دیدار گذشته تحت هدایت مجتبی حسینی تجربه کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۱:۳۳    
سرمربی نفت مسجدسلیمان استعفایش را تکذیب کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۱:۳۳    
قطار نساجی برای بقا در لیگ برتر و خروج از منطقه خطر به حرکت درآمده و این تیم سه بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است ولی آن ها در ایستگاه بعد به مصاف قهرمان لیگ برتر خواهند رفت.