جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 8 فروردین 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 فروردین 1400 تجارت گردان 2 فروردین 1400 تجارت گردان 3 فروردین 1400 تجارت گردان 4 فروردین 1400 تجارت گردان 5 فروردین 1400 تجارت گردان 6 فروردین 1400 تجارت گردان 7 فروردین 1400 تجارت گردان 8 فروردین 1400 تجارت گردان 9 فروردین 1400 تجارت گردان 10 فروردین 1400 تجارت گردان 11 فروردین 1400 تجارت گردان 12 فروردین 1400 تجارت گردان 13 فروردین 1400 تجارت گردان 14 فروردین 1400 تجارت گردان 15 فروردین 1400 تجارت گردان 16 فروردین 1400 تجارت گردان 17 فروردین 1400 تجارت گردان 18 فروردین 1400 تجارت گردان 19 فروردین 1400 تجارت گردان 20 فروردین 1400 تجارت گردان 21 فروردین 1400 تجارت گردان 22 فروردین 1400 تجارت گردان 23 فروردین 1400 تجارت گردان 24 فروردین 1400 تجارت گردان 25 فروردین 1400 تجارت گردان 26 فروردین 1400 تجارت گردان 27 فروردین 1400 تجارت گردان 28 فروردین 1400 تجارت گردان 29 فروردین 1400 تجارت گردان 30 فروردین 1400 تجارت گردان 31 فروردین 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۳    
تهران – تجارت گردان – سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با شناسایی 20 هزار و 954 بیمار جدید کرونا در کشور رکورد شناسایی بیمار در یک روز شکسته شده و با فوت 193 نفر دیگر از هموطنان مبتلا به ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۸:۱۴    
تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در طول 24 ساعت گذشته، 94 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به 62 هزار و 759 نفر در کشور رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: کشور ما به درآمد نفتی بالای 50 میلیارد دلار عادت کرده است، ما باید درآمد نفتی را فراموش کنیم و بودجه، درآمد و هزینه هایمان را بدون درآمد نفتی تنظیم کنیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۱:۳۳    
دیدار دوستانه تیم های فوتبال ایران و سوریه، سه شنبه 10 فروردین، در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان تیم ملی کشورمان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۸    
نخستین یارانه معیشتی سال 1400، امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۶    
با وجود تحریم ها بیمه ملت به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه خصوصی توانست مجوز قبولی اتکایی خارج از کشور را برای پنجمین سال متوالی از سوی بیمه مرکزی دریافت کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۴۸    
معاون وزیر راه با اشاره به تایید نهایی 195 هزار متقاضی طرح ملی مسکن، گفت: سازمان ملی زمین و مسکن تاکنون 2 هزار و 869 هکتار زمین برای طرح مسکن ملی تامین کرده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۴۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس سند راهبردی همکاری ایران و چین که به امضای وزرای خارجه دو کشور رسید ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۳۶    
رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: ایجاد پنجره واحد برای کاهش اعمال سلیقه و اجرایی شدن سریع نرم افزار حقوق دولتی گامی موثر برای رشد فعالیت های معدنی و مانع زدایی در ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۲۱    
تاریخ تکنولوژی سرشار از داستان های جذاب است. داستان شکست خوردن شرکت های که روزی چنان در اوج بودند که هیچ وقت تصور افول کردن را هم نمی کردند. نوکیا 6600 را به یاد بیاورید ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۵    
اولین نشست مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش در سال1400 با رویکرد “مانع زدایی در این جزیره برگزار شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۱:۳۳    
دیدار دو تیم سپاهان و ذوب آهن با برتری پر گل ذوبی ها به پایان رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۱:۴۵    
مدیرعامل بانک صادرات در یادداشتی با اشاره به امضای توافق 25 ساله ایران و چین نکات جدیدی در مورد آن مطرح کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۱:۴۲    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه چشم انداز بازار سرمایه در بلند مدت همیشه مثبت است، اظهار کرد: آمارها حاکی از آن است که اقتصاد کشور در سال جاری از رکود خارج خواهد شد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۱:۳۶    
در آستانه سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن العسکری و 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۱:۱۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از توجه و عنایت رئیس جمهوری و شوای اجرایی فناوری اطلاعات به پروژه نسخه الکترونیک و توقف انتشار دفترچه های کاغذی تشکر کرد و گفت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۱:۰۸    
نخستین جشن آنلاین شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس در منطقه ویژه اقتصادی پارس عسلویه با حضور چهره های هنری و هنرمندان مطرح کشور در سال جدید همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۰:۵۹    
با ابلاغ دستور اداری از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و به منظور تسهیل امور بیمه ای رسانه ها شعب اختصاصی جهت تمرکز پرونده ها و ارائه خدمات به کارفرمایان مذکور تعیین شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۰:۵۰    
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با بیان دغدغه های محیط زیستی این بانک، عنوان کرد: نگاه ویژه به حوزه محیط زیست و همراهی با خواست مخاطبین بانک ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۷    
دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان (عج) پیام تهنیتی صادر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۴    
گشت و گذارهای نوروزی گرچه به دلیل شیوع کرونا کمتر شده است، اما اگر گذرتان به خیابان انقلاب تهران افتاد، می توانید از شعبه ملی پلاس بانک ملی ایران به عنوان یک جاذبه توریستی دیدار کنید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۸    
سال 1400 در شرکت ملی صنایع مس ایران سالی متفاوت خواهد بود، چراکه برای یکسال برنامه ریزی نمی کند بلکه برنامه ریزی های این شرکت بلندمدت، آینده نگرانه و موفقیت آمیز است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۹:۳۲    
دو تیم مس رفسنجان و نساجی در دیداری تدارکاتی به تساوی بدون گل دست یافتند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۹:۳۲    
پنجمین تمرین تیم ملی فوتبال در حالی برگزار شد که بازیکنان در جوی صمیمی و پرنشاط دستورات کادر فنی را اجرا کردند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۲    
رئیس ستاد نوروزی کیش، رعایت و توجه به اعمال محدودیت های فرهنگی و ضوابط بهداشتی در سطح جزیره کیش را ضامن اصلی رونق صنعت گردشگری در این منطقه عنوان کرد
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۹    
رییس انجمن سینماداران با تایید خبر تعطیلی سینماها در پی نارنجی شدن تهران، از بخش دولتی گله کرد که به جای حمایت از فعالیت های فرهنگی، مدام بر سر راه این امور سنگ اندازی می کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۶    
به مناسبت فرارسیدن نیمۀ شعبان، ایرانسل از اختصاص هدایایی شامل بستۀ هدیۀ اینترنت و مکالمۀ رایگان برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود خبر داده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۶    
در نخستین جلسه شورای مدیران چادرملو در سال جدید، مسیر اجرای طرح های توسعه این شرکت از سوی مدیر عامل تبیین شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۲    
مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از وقوع 113 سیل کوچک و بزرگ طی یک سال گذشته در سطح حوزه های آبخیز کشور خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۰۹    
تهران- تجارت گردان- جشنواره لاس پالماس اسپانیا با نمایش منتخبی از آثار اصغر فرهادی از این سینماگر پرآوازه ایرانی تقدیر می کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۴    
رییس جمهور با اشاره به وظیفه دولت در ساماندهی اقتصاد کشور افزود: سیاست حمایت از تولید و پشتیبانی از سرمایه گذاری برای تولید، نیازمند ثبات اقتصادی است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۵۴    
موسسه اعتباری ملل که امسال وارد سی و پنجمین سال فعالیت خود در صحنه ی پولی ایران می شود، یکی از واسطه های مالی فعال در بازار ایران بوده که همواره توجه و نگاه ویژه ای بر فعالیت های تخصصی و متعارف بانکی ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۹    
شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش 2 هزار و 702 واحدی معادل 0.21 درصد به یک میلیون و 306 هزار و 859 واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد 7 واحدی به 18 هزار و 46 واحد رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۶    
مدیر متالوژی ثانویه ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم شرکت فولاد مبارکه از افزایش تقریبا دو برابری تولیدات واحد استراتژیک RH-Top در سال 99 خبر داد و گفت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۳    
کمیته انضباطی آرای خود در خصوص تیم های لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال را اعلام کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۳    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: رئیس فدراسیون با استراتژی مقاومت و دفاع از حقوق ملت قدم های مثبتی برای فوتبال ایران برداشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۳    
به مناسبت اعیاد شعبانیه و نوروز و بر اساس مصوبه شورای بسیج فولاد مبارکه و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی با مساعدت فولاد مبارکه و همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۰    
بهزاد شیری، مدیرعامل پست بانک ایران، در پیامی به شرح زیر فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد حضرت حجت عجل الله فرجه، را تبریک گفت:
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۷    
فرماندار شهرستان چگنی استان لرستان از عملکرد بانک پارسیان در ارایه تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت قدردانی کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۴    
با تشدید نظارت بازرسان مدیریت بازرگانی از 28 اسفند 99 تا پایان هفته اول امسال، 4واحد متخلف صنفی در کیش پلمپ و 7واحد جریمه نقدی شدند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۴    
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از رضایت مسافران و گردشگران نوروزی برای کنترل های جدی بهداشتی در بنادر چارک، کیش و فرودگاه خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۴    
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از انتخاب شعار “امنیت، سلامت و نشاط بهاری” برای گردشگران نوروز 1400 خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۱    
دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه های ذی ربط در حوزه تولید و پرهیز از عملکرد جزیره ای است، موضوعی که با تشکیل کار گروه ویژه ای به همین منظور دست یافتنی است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۱    
رییس سازمان دامپزشکی کشور از عرضه 7 هزار و 700 تن گوشت مرغ گرم در هفتم فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: عرضه این میزان مرغ بیش از نیاز بازار است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۱۸    
جانشین فرمانده ناجا گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده در سطح کشور و وضعیت قرمز تعدادی از شهرها از مسافران تقاضا داریم که ظرف 72 ساعت به شهرهای خود بازگردند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۱۵    
معاون کل وزارت بهداشت، گفت: با افزایش سفرهای نوروزی؛ نگران موج جدید بیماری کرونا هستیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه های دولت در زمینه اینترنت رسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار و فراهم کردن بستر توسعه تجارت الکترونیک و ادامه دورکاری و حذف فیلترینگ در آینده خبر داد و ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۹    
مهندس حمیدرضا امیرحسنخانی به عنوان سرپرست بیمه آرمان انتخاب شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۱    
فرج اله قدمی، مدیر عامل بانک سرمایه، در پیامی به شرح زیر فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد حضرت حجت عجل الله فرجه، را تبریک گفت:
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۸    
قرعه کشی باشگاه مشتریان بانک پارسیان، 8 اردیبهشت ماه 1400 مصادف با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۵    
رئیس اداره فرش استان تهران گفت: در صورت تامین بودجه بیمه قالیبافان به مدت پنج سال رایگان خواهد بود و اکنون برای یکسال تامین اعتبار شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۲    
درگذشت جناب آقای محمد ابوالحسنی تهیه کننده توانمند رسانه فقدانی بزرگ بود که در آغازین روزهای سال 1400 سبب اندوه و تألم جامعه هنری گردید روابط عمومی بانک توسعه تعاون این ضایعه را به اهالی هنر تسلیت می ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۰    
میزان حق بیمه تولیدی بیمه کوثر در سال 1399 با 45 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 35هزار و 354 میلیارد ریال و نسبت خسارت شرکت به 58درصد رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی راه آهن کشورمان جهت جذب سرمایه گذار خارجی در حوزه زیر ساخت خبر داد و عنوان کرد که در سال 1400، تامین قطارهای با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت در دستور کار قرار دارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۴    
رییس کمیسیون عمران مجلس گفت:در راستای حمایت از تولید، دولت موظف به ساخت 4 میلیون واحد مسکونی طی مدت چهار سال برای افراد فاقد مسکن شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۱    
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با افزایش حقوق و متناسب سازی، فاصله دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر صندوق ها تقریبا رفع می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۸    
در 9 روز نخست جشنواره امدادنوروزی، شرکت امداد خودرو ایران بیش از 25 هزار مورد خدمت امدادی به هموطنان در سراسر کشور ارایه کرده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۲    
بهبود سرعت رایانه ویندوز 10 صرفنظر از این که دستگاهتان چقدر قدیمی است، خیلی اسان است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۶    
اسامی 16هزار و 795 عضو صندوق اعتباری هنر که تا پایان فروردین هنرکارت آنها ارسال می شود، منتشر شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۶    
از آن جایی که شیائومی می 11 اولترا قرار است در تاریخ 29 مارس امسال (9 فروردین) رونمایی شود، مرتبا شاهد انتشار خبرهایی پیرامون آن هستیم که هر بار قابلیت های جذابی از آن را فاش می کنند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۹:۰۰    
نائب رئیس دوم کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: دولت نباید با درخواست های تورم زا، تصمیم های بانک مرکزی برای کنترل تورم را خنثی کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۷:۳۳    
در پایان سال 1399 به برترین بازیکنان فوتبال ایران در سالی که گذشت نگاهی انداخته ایم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۱:۳۳    
ایسنا/خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان در یک بازی تدارکاتی به برتری رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۱:۳۳    
تیم فولاد خوزستان در سال 99 روزهای خوب و با هدفی را پشت سرگذاشتند.