سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 22 مهر 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 فروردین 1400 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 مهر 1400 تجارت گردان 2 مهر 1400 تجارت گردان 3 مهر 1400 تجارت گردان 4 مهر 1400 تجارت گردان 5 مهر 1400 تجارت گردان 6 مهر 1400 تجارت گردان 7 مهر 1400 تجارت گردان 8 مهر 1400 تجارت گردان 9 مهر 1400 تجارت گردان 10 مهر 1400 تجارت گردان 11 مهر 1400 تجارت گردان 12 مهر 1400 تجارت گردان 13 مهر 1400 تجارت گردان 14 مهر 1400 تجارت گردان 15 مهر 1400 تجارت گردان 16 مهر 1400 تجارت گردان 17 مهر 1400 تجارت گردان 18 مهر 1400 تجارت گردان 19 مهر 1400 تجارت گردان 20 مهر 1400 تجارت گردان 21 مهر 1400 تجارت گردان 22 مهر 1400 تجارت گردان 23 مهر 1400 تجارت گردان 24 مهر 1400 تجارت گردان 25 مهر 1400 تجارت گردان 26 مهر 1400 تجارت گردان 27 مهر 1400 تجارت گردان 28 مهر 1400 تجارت گردان 29 مهر 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۵    
مؤسسه ی حمایت از حقوق مصرف کننده ی CHOICE، شرکت ال جی را به عنوان بهترین برند تلویزیون در استرالیا معرفی کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۷    
سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران گفت: همزمان با فرارسیدن 16 آذرماه و روز دانشجو ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۱    
دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی گفت: چرخش های استراتژیک، رویکردها و اهداف جدید در برنامه تحول بیمه رازی موجب شد این شرکت بعد از گذشت حدود 6 ماه ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۴    
با حضور مدیرعامل بیمه آسیا و مسئولان عالی رتبه استان آذربایجان غربی، شعبه شهید رجایی بیمه آسیا در ارومیه افتتاح شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۶    
ایسنا/هرمزگان تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس موفق شد برای هفتمین بار پیاپی جشن قهرمانی خود را در بندرعباس جشن بگیرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۴    
تجارت گردان – وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست کمیسیون بهداشت مجلس اعلام کرد: کاهش هزینه درمان 44 میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۶    
طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک اقتصادنوین، دانش آموزان و معلمان و تنی چند از مسئولان استانی، مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای حاجی قره از توابع شهرستان آق قلا افتتاح شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۸    
از یک هفته پیش کمپانی نام آشنای گیل فروش رم های نسل بعد خود را با فرکانس 4800 مگاهرتز از طریق فروشگاه های آمازون و نیواگ آغاز کرد و این اقدام در حالی صورت گرفت این محصولات به صورت رسمی از سوی کمپانی ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۵    
عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در کمیته رفع موانع تولید استان هرمزگان که با حضور مهدی دوستی استاندار ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۲    
معاون امور شرکت های فولاد مبارکه ، در جلسه بررسی طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان، توسعه این شرکت را جزو اولیت های اصلی دانست و مدیرعامل فولاد هرمزگان نیز با اشاره به اینکه حیات یک بنگاه اقتصادی وابسته ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۰    
تجارت گردان – سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان خوزستان از پروژه ساختمان در حال احداث بیمارستان 160 تخت خوابی آبادان بازدید کرد و بر لزوم تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان در اسرع وقت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۵:۴۶    
ایسنا/خوزستان مدافع تیم فوتبال فت آبادان با این تیم تمدید کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۵:۴۶    
کاروان پرسپولیس با یک روز تاخیر در نهایت پس از صدور مجوز فرود هواپیما در فرودگاه ریاض، عازم عربستان شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۳:۴۶    
پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پدیده به دلیل بدهی به مربی ایتالیایی دو فصل قبل این تیم بسته شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۳:۴۶    
دیدار تیم های امید پرسپولیس و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۳    
معاون آب و آبفای وزیر نیرو بر اهمیت و استمرار طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و اهتمام به نصب کنتورهای هوشمند تأکید کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۵    
دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی طی پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای تامین مواد اولیه پتروشیمی و فولاد در چند ماه آینده دیگر شاهد سهمیه بندی نخواهیم بود، گفت: سازو کارهای لازم برای تحقق این امر در دست بررسی است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۹    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران گفت که بیشترین کالای قاچاق کشف شده در نیمه اول امسال، لوازم خانگی، انواع لاستیک خودرو و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۷    
یک کارشناس فوتبال می گوید گل علیرضا جهانبخش به کره جنوبی اتفاقی به ثمر رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۷    
سرمربی الهلال قبل از بازی برابر پرسپولیس تنها یک نگرانی دارد و آن آماده نبودن الشهرانی است که هنوز وضعیت او برای این بازی حساس مشخص نشده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۷    
تهران- تجارت گردان- مترجمان، فرهنگ های متفاوت را به یکدیگر متصل می کنند، آن ها با گشودن پنجره ای به سوی روشنایی فرهنگی، میان اندیشه های گوناگون پل می سازند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۴    
در راستای تدوین بودجه 1401 کل کشور، منابع هدفمندی یارانه ها در حوزه موضوعات امور انرژی سازمان برنامه و بودجه بررسی شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۸    
معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: چندین سال است که پدیده ماسه خواری بسیار رواج پیدا کرده و موجب برهم زدن زیست بوم دریای خزر شده است و اگر اکنون جلوی آن گرفته نشود در آینده آسیب های جدی تری را متحمل ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۵    
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: برای جلوگیری از اعمال محدودیت در تامین انرژی مشترکان، باید در آخرین روز های پاییز توجه بیشتری در مصرف انرژی (گاز و برق) داشته باشند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۲    
تحولات هفته های اخیر در بورس مانند کشف ماینر به همراه افت شاخص، باعث دلسردی مردم نسبت به این بازار شده بود که با هدف ساماندهی این وضعیت، علاوه بر برخورد با متخلفان ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۶    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با واکسینه شدن حدود 60 درصد از دانش آموزان 12 تا 18 سال، مدارس از نیمه دوم آبان به صورت حضوری بازگشایی می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۰    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی در اولین روز از سفر خود به استان خوزستان در ملاقات با استاندار این استان گفت: رویکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت جدید توجه به مناطق محروم است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۷    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی پیش از ظهر امروز از شعبه خرمشهر بازدید کرد و طی حدود یک ساعت با مراجعه کنندگان و کارکنان واحدهای مختلف این شعبه به گفتگو پرداخت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۴    
تجارت گردان – در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و در راستای خودکفایی و استفاده از توان داخلی، خط تولید اکسل پیچشی تارا در شرکت صنایع ماشین ابزار ایران خودرو به بهره برداری رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۴    
شرکت ایران خودرو کرمانشاه در نیمه نخست امسال، توانسته 18 هزار و 430 دستگاه خودرو پارس تولید کند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 25 درصد رشد داشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۲    
مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی سفر به استان گیلان، فعالیت توسعه ای بانک را متناسب با مزیت های منطقه ای تلقی نمود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۶    
عیسی امامی نایب رئیس و عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران در سفر به استان خراسان رضوی، ضمن بازدید از شعب این استان در نشست با رؤسای شعب بر تلاش و برنامه ریزی بیشتر برای تحقق اهداف بانک تأکید کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۳    
محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه البرز طی حکمی احمد خیری را به عنوان مدیر توسعه بازار این شرکت منصوب کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۰    
رییس کل بانک مرکزی از مدیر منطقه ای خاورمیانه صندوق بین المللی خواستار برخورداری از کمک های فنی این نهاد با سه موضوع پول دیجیتال، قوانین بانکی با تاکید بر استقلال سیاست های پولی و ارتباط جمعی شدو
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۷    
برخی از منتقدان تیم ملی معتقدند که تصمیمات اسکوچیچ در انتخاب ترکیب اصلی تیم تکراری شده و دست او برای رقبای ایران رو شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۷    
یک پیشکسوت فوتبال می گوید تغییرات در زمین دیدگاه مربی است که جواب داد و بازی واگذار شده را برگرداندیم و به تساوی رسیدیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۳    
آژانس بین المللی انرژی هشدار داد بحران بازار انرژی فعلاً ادامه خواهد داشت. این هشدار در حالی مطرح شد که قیمت های انرژی در بالاترین سطح تاریخ قرار دارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۵    
امکان برخورداری از اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن برای کسانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند فراهم شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۵    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی 67 میلیارد تومان برای رفع مشکل سیستم سرمایش بیمارستان امام موسی کاظم(ع) ماهشهر اختصاص داد و برلزوم تسریع در عملیات احداث بیمارستان تأمین اجتماعی تأکید کرد به نحوی که این ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتبارات مناسبی برای توسعه راه های استان فارس در نظر گرفته شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۴    
قیمت نفت خام در معاملات امروز، پنج شنبه، در حالی رشد کرد که با وجود قیمت های بالای گاز احتمال سوئیچ کردن نیروگاه ها از گاز به نفت قوت گرفته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۱    
به گفته مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، مصرف خانگی و تجاری گاز در هفته ای که گذشت به 310 میلیون متر مکعب در روز رسید که نسبت به هفته قبل از آن رشدی 82 درصدی را نشان می دهد.