چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 29 مهر 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 فروردین 1400 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 مهر 1400 تجارت گردان 2 مهر 1400 تجارت گردان 3 مهر 1400 تجارت گردان 4 مهر 1400 تجارت گردان 5 مهر 1400 تجارت گردان 6 مهر 1400 تجارت گردان 7 مهر 1400 تجارت گردان 8 مهر 1400 تجارت گردان 9 مهر 1400 تجارت گردان 10 مهر 1400 تجارت گردان 11 مهر 1400 تجارت گردان 12 مهر 1400 تجارت گردان 13 مهر 1400 تجارت گردان 14 مهر 1400 تجارت گردان 15 مهر 1400 تجارت گردان 16 مهر 1400 تجارت گردان 17 مهر 1400 تجارت گردان 18 مهر 1400 تجارت گردان 19 مهر 1400 تجارت گردان 20 مهر 1400 تجارت گردان 21 مهر 1400 تجارت گردان 22 مهر 1400 تجارت گردان 23 مهر 1400 تجارت گردان 24 مهر 1400 تجارت گردان 25 مهر 1400 تجارت گردان 26 مهر 1400 تجارت گردان 27 مهر 1400 تجارت گردان 28 مهر 1400 تجارت گردان 29 مهر 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۲    
دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن در راستای تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر واحد صنعتی فرتاک سیلیس متال بروجرد اعلام نمود ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۳    
فریبرز ناطقی الهی : وقتی از بالا تا پایین، از چپ تا راست، دور تا دور بی سوادی بر کشوری حاکم می شود، دلار 280،000 تومانی هم خبرش اعلام می شود!
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۰    
علی اصغر سمیعی: گفتند مردی برای شکار شیر از شهر بیرون شد، بعد از سه روز بازگشت و دم شیری را همراه خود آورده بود. به او گفتند،هر کس به شکار شیر می رود، سر آن را همراه خود می آورد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۵    
پرسپولیس در نخستین بازی فصل جدید به مصاف فولاد می رود آیا ضربان قرمزها برمی گردد؟
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۷    
با تصویب هیات مدیره بانک تجارت و تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، هادی اخلاقی به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شد
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۵    
با پیگیری مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، ساختمان بورس تهران فک پلمپ شد و همچنین طی تماس رییس سازمان بورس و شهردار تهران مقرر شد که در راستای توسعه همکاری ها به زودی املاک شهرداری ها از ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۶    
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد که مانع زدایی از مسیر تولید در این بانک، یک شعار نیست و تا کنون در این راستا ده ها جلسه حضوری و غیرحضوری با فعالان اقتصادی کشور توسط مدیران ارشد این بانک برگزار شده ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۳    
بر رسی گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال جاری بانک کارآفرین نشان می دهد که دارایی های این بانک در مقایسه با شش ماهه ابتدای سال گذشته 51 درصد رشد داشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۵:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت با توجه به شرایط تیم فولاد خوزستان، تیمش بازی سختی برابر حریف در پیش دارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۵:۴۵    
روز اول هفته ششم لیگ برتر فوتسال برگزار شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۴۵    
ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با تمام وجود در مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد تا اولین سه امتیاز را در خانه خودمان دشت کنیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۴۵    
کاپیتان سابق ذوب آهن هدایت قشقایی را قبول کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۸    
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به رضایت مندی جامعه محلی و خوشنودی مردم از روند موفقیت آمیز اجرای پنج طرح خدمات محور در ماهشهر ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۲    
پس از جهش عجیب قیمت و گران شدن بیش از حد مسکن طی یک سال اخیر ، حالا شواهد حکایت از رکود شدید مسکن در اهواز دارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۸    
تهران-ایرنا- روز جهانی غذا، ما را نسبت به آنچه می خوریم حساس می کند و البته این وسواس نسبت به مواد غذایی را زیر سوال می برد. غذاها از جامعه و روان مردم سخن می گویند و کتاب ها آن را روایت می کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۵    
آتش سوزی در هدر گاز خروجی ایستگاه تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مهار شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۵    
ایسنا/خوزستان نفت مسجدسلیمان در هفته دوم لیگ برتر در اهواز از حریف خود میزبانی می کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۵    
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۸    
تجارت گردان – رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از پلمپ بورس تهران توسط شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت: این موضوع به زودی در نشست ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید در حال حاضر انبارهای لوازم خانگی مملو از کالا است به گونه ای تولیدکنندگان در تلاش اند با طرح های اقساطی و برگزاری جشنواره ها مردم را به خرید ترغیب کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۵    
معاون وزیر راه گفت: اولویت اول برای جانمایی مسکن، زمین های داخل محدوده شهری است، چون نیاز کمتری به هزینه های روبنایی و زیربنایی دارد و هزینه دولت و متقاضیان هم کم تر می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۲    
وزیر نفت در ابلاغیه ای به مدیران و معاون وزارت نفت خواستار صرفه جویی در مصرف انرژی در فصل زمستان شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۲    
رئیس جمهور گفت: ستاد احیای دریاچه ارومیه به زودی با شکل جدید فعال خواهد شد تا با کمک نمایندگان، مدیران استان و دغدغه مندان کار را دنبال و اقدامات لازم را انجام دهد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۲    
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: در دیداری که مدتی قبل با مراجع تقلید داشتم فرمودند که واکسیناسیون به لحاظ فقهی لازم و همه ما باید واکسن بزنند چون این موضوع ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۳    
تجارت گردان – رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور خاطر نشان کرد: صادرات دام یک بسته حمایتی برای دامدار است، این درحالیست که بیشتر دامداران کشور توانایی صادرات ندارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۰    
تجارت گردان – وزیر صمت گفت: سال آینده ما صادرات را حداقل به 45 میلیارد دلار خواهیم رساند که تقریباً با نیاز ارزی کشور تراز است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۷    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج حضور یافت و از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت و چگونگی ارائه خدمات به آنها را بررسی کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۴    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: در ساز و کارهای سیاست گذاری این سازمان باید تحول ایجاد کنیم و محتوای این تحول عدالت است، ضمن اینکه به مناطق کمترتوسعه یافته بی توجهی شده که باید این مشکل رفع شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۱    
خودکفایی ارزشی 50 درصدی قطعات خاص محصول اتوماتیک تارا با همت شرکت ساپکو و زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو محقق شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۸    
سومین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین 3) در تاریخ 26 لغایت 28 مهرماه با همکاری ذوب آهن اصفهان، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، دانشگاه تهران ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۸    
یکی از موضوعات مهمی که طی ماه گذشته در گروه خودروسازی سایپا اتفاق افتاد، صفرشدن تعهدات سررسید شده این مجموعه بود؛ سایپا اولین مجموعه خودروساز بود که با وجود تحریم ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۲    
با حضور دکتر نیما نوراللهی مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو و عضو و نائب رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران، قرارداد حمایت مالی از باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران به امضا رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۳    
مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با سردار سرتیپ حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ دیدار و گفت و گو کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۳    
رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون بر آمادگی تامین مالی بخش های مختلف صادرات کشور از جمله تولید کنندگان، حمل و نقل زمینی و دریایی تاکید ورزید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۰    
سازمان بورس و اوراق بهادار با انتشار اطلاعیه ای در تاریخ 28 مهر 1400، مجوز افزایش سرمایه 160 درصدی این شرکت را صادر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۰    
شرکت بیمه دانا روند کارشناسی و بررسی خسارت به حادثه آتش سوزی واحد تولیدی صنعتی مواد غذایی شرکت طبیعت سبز پارس کهن را آغاز کرده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۱    
29 مهر 1400، پانزده سال از راه اندازی ایرانسل می گذرد. به همین مناسبت، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مشترکان خود بستۀ ویژۀ دو گیگابایتی هدیه داده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۸    
نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش های صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار و شرکت دخانیات ایران با یک قرن حضور موثر در این حوزه و برای اولین بار موفق به دریافت نشان ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۸    
بانک مرکزی تحلیل تحولات اقتصاد کلان و اقدامات بانک مرکزی در شهریورماه 1400 را منتشر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۸    
بانک مرکزی طی نامه ای موافقت خود را با ارتقاء موسسه اعتباری ملل به بانک ملل، منوط به تعهد هیئت مدیره موسسه در خصوص اقدامات اعلام شده ظرف مدت شش ماه را اعلام کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۹    
سرپرست وزارت آموزش وپرورش گفت: روند بازگشایی مدارس با توجه به پوشش جمعیتی، اجرای واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بر اساس ارزیابی، از اول آبان ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۵    
برنامه ریزی فیفا برای حضور تیم ها در جام جهانی 2022 قطر می تواند تبدیل به معضل بزرگی برای تیم ملی ایران شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۵    
با وجود برداشتن محدودیت های کرونایی برای سفر به کشورهای دیگر، 14 تیم لیگ برتر تصمیم به برگزاری اردوی داخلی گرفتند و فقط تیم های کرمانی به اردوی خارج از کشور رفتند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۵    
اصفهان- یک مدرس ارتباطات گفت: سبز شدن رسانه ها و ارزش گذاری درونی و بیرونی آنها نسبت به مسئله آب، در نهایت موجب تغییر رفتار و شکل گیری شهروندان آبی می شود.