پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۲۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تریبون 11 اسفند 1393 - teribon.ir

تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۴    
حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی ژرفا شب گذشته (یکشنبه دهم اسفند) غزلی فاطمی سروده و ابتدای آن نوشته است: برای مادر جانم چیزکی سروده ام، تقدیم می کنم.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۶    
در مراسمی با حضور رئیس کل و قائم مقام بانک مرکزی، چند تن از وزراء از جمله طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جزئیات محرومیت اجتماعی دارندگان کارت معافیت خرید خدمت را تعیین کردند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۶    
برگزیدگان چهاردهمین دوره جایزه شهید حبیب غنی پور معرفی شدند. در این دوره کتاب گرگ سالی نوشته امیرحسین فردی به عنوان اثر ویژه این دوره انتخاب شد.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به ارائه لایحه آخرین دفاع از سوی وکلای مهدی هاشمی آیا حکم پرونده وی تا پایان امسال صادر می شود یا خیر ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۶    
چهارشنبه هفته گذشته در نخستین روز از برگزاری رزمایش بزرگ پیامبر اعظم9، نیروی دریایی سپاه اقدام به استفاده از مدل ناوهواپیمابر نیمیتز آمریکا به عنوان هدف ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۷    
مسعود ده نمکی این روزها جلوه های کامپیوتری را برای ساخت رسوایی 2 تست می زند و انتخاب بازیگران هم ادامه دارد.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۲    
کانون دانش پژوهان نخبه 22 مورد از مدال های المپیادهای علمی جهانی خود را روز جمعه 15 اسفند به رهبر معظم انقلاب تقدیم خواهد کرد.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۷    
هیأت نظارت بر مطبوعات در حالی که امروز به روزنامه وطن امروز و هفته نامه یا لثارات الحسین(ع) تذکر داد اما روزنامه اعتماد را در حالی که به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) توهین کرده بود مستحق تذکر ندانست!
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۲    
نرم افزار ملک آسمان نخستین سفرمجازی سه بعدی به مناطق عملیاتی بوده که توسط آن می توان به طور مجازی در مناطق عملیاتی حضور یافت.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۸    
اگر نهادی واسط بین تولید کننده و مصرف کننده، طی قراردادی که با تولیدکننده دارد، نسبت به اعطای گارانتی تعویض جنس برای مدت معینی (به طور مثال یکسال) اقدام نماید و هرگونه نقص در محصول فوق را نه با تعمیر ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۸    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در صورت حرکت احمقانه نظامی آمریکا علیه ایران قدرت واقعی جمهوری اسلامی را به آمریکایی ها نشان می دهیم.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۹    
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: کسانی که با اعمال خود به بیت المال آسیب می زنند با صدور احکام متناسب و برخورد محکم قوه قضائیه روبرو می شوند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۴    
امروز مزار شهدای گمنام ما بوی مظلومیت و غربت کوچه ای می دهد که اگر به مدینه رفته باشی!همچون شهیده گمنامش نشانی از آن نمی توانی بیابی!
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۴    
مراسم اجتماع بزرگ عاشقان با عنوان بضعه الرسول در محل مهدیه بزرگ اصفهان برگزار می شود.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۴    
در حاشیه بازدید وزیر بهداشت و رییس سازمان زندان های کل کشور از زندان قزل حصار کرج
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۴    
حکومت سعودی بیمار است وپادشاه آن سلمان بن عبدالعزیز هم از این قاعده مستثنا نیست.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۴    
صوت نهایی ترانه مرگ =آمریکا امروز منتشر شد. این قطعه با شعر قاسم صرافان و تنظیم امید رهبران و آهنگسازی حامد زمانی تولید شده است. و حامد زمانی به همراه علی اکبر قلیچ آن را اجرا کرده اند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۴    
کمال تبریزی قرار بود سریالی متفاوت بسازد اما بعد از چهار قسمتِ ناامید کننده حالا خبرهای غیررسمی حکایت از متوقف شدن آن به خاطر نارضایتی تهیه کننده دارد.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۴    
یکی از معضلاتی که امروزه بسیاری از مسئولان و دولتمردان را به فکر انداخته و جامعه شناسان و روان شناسان هم در زمینه حرفه ای خود آن را بررسی و پژوهش می کند ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۴    
بخش اصلی جیش المهاجرین و الانصار را حدود هزار نفر چچنی تشکیل می دهند که از جبهه النصره جدا شدند ولی حاضر نشدند به داعش نیز بپیوندند. در رأس این گروه، صلاح الدین الشیشانی [چچنی] قرار دارد.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۴    
حضرت آیت الله جوادی آملی با تأکید بر این که تاریخ اکنون به دست وجود مبارک حضرت ابراهیم(ع) ، موسای کلیم(ع) و حضرت عیسی(ع) و پیامبر اکرم(ص) است ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۴    
وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل و همچنین رایزنی و گفت وگو با همتای آمریکایی درباره برنامه هسته ای ایران صبح امروز به همراه تیم مذاکره کننده هسته ای راهی سوئیس شد.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار عوامل فیلم شیار143 فرمودند: به نظر من ما 50 سال دیگر هم بایستی درباره دفاع مقدس بنویسیم، بگوییم، توصیف کنیم، تشریح کنیم، انواع و اقسام هنرها را به خدمت بگیریم ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۴    
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با اشاره به لزوم مبارزه جدی دستگاه قضا با مفسدین اقتصادی ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۴    
سران لابی صهیونیستی آیپک یکشنبه شب اعلام کردند که افزایش فشارها بر ایران، تنها اولویت آن ها در سال جاری خواهد بود.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۴    
هیئت دولت در مصوبه ای قیمت هر کیلو گاز CNG را 52 تومان کاهش داد و با توجه به سناریوهای وزارت نفت برای قیمت بنزین و CNG در سال آینده به نظر می رسد قیمت بنزین در سال آینده افزایش نخواهد یافت.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از روند فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 3 حوزه زیر مجموعه، گفت: متاسفانه در زیرمجموعه های این وزارتخانه و معضلات آن تاکنون حل نشده، باقی مانده اند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۴    
جنگ اگرچه شرایط حاکم بر شهر حلب را تغییر داده، اما نتوانسته اهالی آن را از پای درآورد، بلکه تنها موجب شده، ساکنان این شهر برای ادامه حیات خود راه های جدیدی را ابداع کنند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۴    
سکوت رژیم بحرین در قبال تحرکات اخیری که در این کشور در حمایت از داعش انجام شده، نشان می دهد که آل خلیفه درپی ایجاد بستری امن برای این گروه تروریستی تکفیری در بحرین است.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۴    
یک روزنامه آمریکایی در یادداشتی نوشت: پیگیری بی پروای توافق با ایران از سوی اوباما منجر به اتحاد اعراب با اسرائیل شده است.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۴    
رئیس مؤسسه فتوح اندیشه گفت: یکی از مهمترین ویژگی های نخبگان فرهنگی باید تیزبینی آنها در رصد مباحث مختلف باشد، آن ها باید مراقبت کنند که ریزگرد فرهنگ های بیگانه به مباحث فرهنگی ما ورود نکند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۴    
رمان خورشید بر شانه راستشان می تابید اثری است که یقه خواننده را می گیرد و تا آن را به پایان نرساند وی را رها نخواهد کرد.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۶:۴۴    
این سفره های صمیمی که پهن می شد مردان خدا با جان پذیرایش بودند و حاضر نمی شدند به خاطر غذای رنگین تر دست از دفاع بردارند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۳:۴۴    
خبر رسید شهیدی در جزیره مجنون تفحص شده که در جیبش یک عکس است. دو نفر در آن عکس بودند که هر دو شهید و از هم محله ای های امرالله بودند اما تصویر نفر سوم مشخص نبود.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۰:۴۴    
گروه فرهنگی هنری راوی به کارگردانی محسن انصاری نمایش اندوه جاودان در مورد حضرت فاطمه(س) را روی صحنه می برد.