یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۶:۳۴Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای تریبون 18 اسفند 1393 - teribon.ir

تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۲    
معاون آموزشی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در طب سنتی ایران 6 اصل تغذیه صحیح، توجه به خواب و بیداری، ورزش، توجه به تغییر فصل و آب و هوا ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۲    
رئیس پلیس راهور ناجا ضمن بیان ضرورت ایجاد ساختار یکپارچه امداد و نجات گفت: نیم میلیون نفر از همه سازمان ها برای اجرای طرح نوروزی بسیج می شوند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۷    
در جلسه امروز هیات نظارت بر مطبوعات روند عملکرد محتوایی روزنامه قانون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به این روزنامه تذکر داده شده و پرونده تخلفات آن جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شود.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۲    
در حالی که بارها مقام معظم رهبری بر حفظ منابع طبیعی و جنگل ها به ویژه در شمال کشور تأکید داشته اند و روز گذشته نیز فرمودند ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۲    
هر شخص حقیقی یا حقوقی با اخذ یا پرداخت وجه یا مال و یا تبرعا یا برای امور عام المنفعه یا هر انگیزه دیگر با اعمال نفوذ بر خلاف مقررات قانونی مبادرت به تبدیل اراضی کشاورزی، باغی، جنگلی، مراتع ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۲    
به گفته شهردار تهران، اقتصاد مقاومتی در شهرداری تهران پایه گذاری شده است.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۷    
سری جدید برنامه خندوانه نیمه دوم تعطیلات نوروز از شبکه نسیم پخش می شود.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۷    
مراسم رونمایی از کتاب ایرج افشار از مجموعه کتابهای مشاهیر کتابشناسی معاصر ایران همراه با نمایش فیلم مستند فرزانه فروتن ایرانمدار ما ایرج افشار در سرای اهل قلم برگزار شد.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۲    
عضو خبرگان رهبری گفت: در اجلاسیه خبرگان باید برای انتخاب هیات رئیسه رأی گیری شود اما طرحی ارائه و پیشنهاد شده است که با توجه به زمان یکساله باقیمانده از این دوره، فقط رئیس خبرگان انتخاب شود.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۲    
سعود الفیصل 75 ساله که ریاست دستگاه سیاست خارجی عربستان را از سال 1975 برعهده دارد ، دوشنبه در مقام خود ابقاء شد و در برابر ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه جدید سوگند خورد.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۲    
هرچند تیم مذاکره کننده هسته ای به این فکر افتاده است تا یکی از ضعف های توافق ژنو یعنی عدم تعیین یک نهاد بین المللی برای حل و فصل اختلافات و راستی آزمایی اقدامات غرب ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۱    
مدیر اجرایی مرکز طبع و نشر قرآن کریم از چاپ مصحف دانشجویی در 5 هزار نسخه خبر داد و گفت: این مصحف همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) رونمایی می شود.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۲    
کتاب این وصله ها نمی چسبد اثر احمد غلامی، کتابی است که هجمه به انقلاب، دفاع مقدس و ارزش هایش در آن دیده می شود و این سوال را ایجاد می کند که این حاصل نگاه مسجد در انتخاب کتاب برگزیده است؟
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۹    
همایش بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار در محل گورستان متجاوزین انگلیسی برگزار می گردد.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۵    
بخشی از ارتباطات اینستاگرام به صورت رمز نشده (http) بود که دولت با بسته شدن این صفحات -که در فیلترینگ فعلی نیز انجام می شده- مدعی شده بود که فیلترینگ هوشمند اجرائی شده و صفحات بد را از دسترس کاربران ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۲    
افزایش کارمندان سفارتخانه ها و کنسولگری ها، نیاز به اخذ مجوز از سوی کشور میزبان دارد و از سوی دیگر، افزایش تعداد کارمندان برخی سفارتخانه ها، نظیر انگلیس، یادآور سبقه ی روشنی در این زمینه نیست ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۷    
ماکان عیدی پور در کتاب جنگ آخر به موضوع تهدید اتمی بالفعل و بازدارندگی اتمی ایران پرداخته است.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
همزمان با تظاهرات دهها هزار نفری در تل آویو و در آستانه انتخابات رژیم صهیونیستی، سران اسرائیلی به حجم حملات رسانه ای خود علیه نخست وزیر این رژیم شدت داده اند و خواستار کنار زدن حتمی وی در انتخابات ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
روزنامه عربستانی الحیات در سرمقاله روز دوشنبه خود و با نزدیک شدن به دور حساسی از مذاکرات هسته ای ایران با قدرت های جهانی، اشاره می کند که فارغ از همه تحولات خاورمیانه، روزهای منطقه ایرانی است.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۷    
رهبر حزب شاس در گفت وگویی با رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسحاق هرتزوگ رهبر حزب کار، گزینه مناسبی برای نخست وزیری آینده است.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۷    
– می تونی برامون آب بیاری؟ + آب نیست برادر – یاعلی کربلا
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۷    
ارتش، نیروهای اسلام گرا و احزاب سیاسی، سه بازیگر اصلی صحنه سیاست پاکستان به شمار می روند و در این میان فرمانده ارتش، رئیس جمهور و نخست وزیر از استوانه های تعیین کننده قدرت در پاکستان بوده اند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۲    
سازمان جاسوسی سیا به منظور هماهنگ شدن با تحولات عصر فناوری و بهره مندی از تازه ترین دستاوردهای دنیای دیجیتال در ساختارهای قدیمی خود تجدیدنظر می کند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۲    
سید مهدی شجاعی با نگارش یادداشتی بر فیلم محمد(ص) ساخته مجید مجیدی آن را اثری قابل اعتنا دانست که آغازگر جریانی در سینمای دینی خواهد بود.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۳    
مرحوم اربکان دیدگاه های عجیبی داشت و اسلام مترقی، اسلام پیشرفته و مسلمانان پیشرو همیشه از کلام و بیان این مرد شنیده می شد. به شدت ضد آمریکا و ضد اسرائیل بود ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۳    
دولت های مترقی در آمریکای لاتین گام های موثری در زمینه مشارکت بیشتر زنان در عرصه سیاست و ارائه مسئولیت های برجسته به آن ها برداشته اند که حتی در برخی از کشورهای این منطقه زنان با اقتداری منصب ریاست ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۴    
استاندار تهران گفت: مقام معظم رهبری بسیار دقیق مسائل را مطرح کردند که ما نیز فرامین ایشان را در یک و نیم سال گذشته اجرایی کرده ایم.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۹    
بررسی های شرکت ادوب نشان می دهد عرضه گوشی آیفون 6 موجب افزایش شدید تماشای ویدیوهای آنلاین شده و بر عادات کاربری افراد در این زمینه تاثیر مثبتی گذاشته است.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۴    
دبیرکل اوپک با بیان اینکه بازارهای جهانی نفت در نیمه دوم سال 2015 تثبیت می شود، اعلام کرد: تقاضای انرژی تا سال 2040 تا 60 درصد افزایش پیدا می کند و همچنان نفت به عنوان منبع انرژی جهانی باقی می ماند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۴    
در سال 1992، بنیامین نتانیاهو که عضو کنست (مجلس اسرائیل) بود مدعی شد که طی سه تا پنج سال، ایران به سلاح هسته ای دست می یابد و در سال 1993، در مقاله ای که در روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوث نوشت ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۴    
مدیر طرح های شرکت ملی پتروشیمی با اشاره به مواجه شدن طرح های پتروشیمی اتیلن مرکز با بحران آب گفت: یکی از توصیه های ما به این پروژه ها آن است که طرح ها را به مناطقی که آب بیشتر است یعنی در کنار ساحل ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۹    
رئیس فرهنگستان هنر گفت: به استثنای انبیاء و اولیای الهی حتی فیلسوفان نیز بیشتر تخیل می کنند تا تعقل! بنابراین پس از اولیاء خدا همه مردم جهان شاعر هستند، چرا که با عقل دوراندیش زندگی نمی کنند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۴    
زبان ادبیات بر خلاف زبان تاریخ، سیاست و حتی فلسفه، زبان عام و فراگیر است. از آن جهت که مخاطبش تنها یک طبقه یا قشر خاص نیست، بلکه عموم اقشار است.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۴    
کارگردان سینمای کشورمان پس از تماشای اثر سینمایی جدید صادق صادق دقیقی گفت: تا آمدن احمد فیلمی خوب و شرافت مندانه و بی ادعا است که در آن همه چیز در خدمت قصه است.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
شاید شما هم این روزها شنیده باشید بعضی از مراجع، مجوز کاشت ناخن داده اند و در درستی یا نادرستی آن تردید به دل راه داده اید. با ما در این گزارش همراه باشید تا صحت و سقم آن را بررسی کنیم.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۹    
معاون رئیس جمهور در امور زنان اعتقاد دارد که سرعت اینترنت در آمریکا وسوسه انگیز است.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۴    
سفیر اسرائیل در واشنگتن که به عنوان ایده پرداز سخنرانی نتانیاهو در کنگره شناخته می شود، روز یکشنبه گفت: اسرائیل و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، دیدگاه مشترکی در قبال برنامه هسته ای ایران دارند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۹    
با وجود نگرانی ها از سابقه بد دیپلمات های انگلیس در ایران و سایر کشورهای دنیا بازگشایی سفارت انگلیس در تهران بی سر و صدا و به قول خانم افخم گام به گام و تدریجی پیش می رود.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۹    
یک نیروی امنیتی عربستانی در نزدیکی پارکینگ خانه اش مورد هدف تیراندازی یک فرد ناشناس قرار گرفت.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۹    
کل علوم اجتماعی روی شانه سی، چهل نفر جلو آمده و بقیه به اینها حاشیه و تعلیقات می زنند و سر سفره اینها مدرک می گیرند و زندگی می کنند. خود این سی چهل نفر باید شالوده شکنی شوند ...
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۹    
الحاق ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر آرزوی دیرینه ای بود که امروز تحقق پیدا کرد.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به این مطلب که برخلاف همه تهدیدها و فشارها شماره گذاری اسکانیا متوقف شد گفت: این شرکت از سوی دادگاه محکوم شد.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
شبکه خبری راشاتوی با اشاره به رونمایی از موشک کروز سومار، نوشت سپاه پاسداران ایران زرادخانه ای از موشک های پیشرفته در اختیار دارد که قادرند اسرائیل و پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار دهند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۵:۱۶    
مدیر شبکه قرآن سیما طی احکامی قائم مقام و مدیران جدید این شبکه را معرفی کرد.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۲:۰۴    
مرکز ترجمه حوزه هنری، ترجمه چهار کتاب از گزیده ی شعر و داستان دوران انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار داده است.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۶    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: در ایام نوروز تهران کلانشهر آرامش است و مسافرین و ساکنین می توانند از جاذبه های گردشگری آن به خوبی استفاده کنند.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۶    
سرانجام پس از دو هفته مبارزه برخی برندهای صنایع لبنی برای افزایش قیمت شیر، قیمت این محصول توسط بعضی از این برندها با تذکر سازمان حمایت به قبل برگشت.
تریبون   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۲    
فیلمنامه جدیدترین ساخته داریوش مهرجویی برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارائه شده است.