پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۵:۳۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تریبون 16 شهریور 1394 - teribon.ir

تریبون 29 اسفند 1393 تریبون 31 فروردین 1394 تریبون 30 اردیبهشت 1394 تریبون 31 خرداد 1394 تریبون 31 تیر 1394 تریبون 31 مرداد 1394 تریبون 28 مهر 1394 تریبون 9 دی 1394 تریبون 28 اسفند 1394 تریبون 1 شهریور 1394 تریبون 2 شهریور 1394 تریبون 3 شهریور 1394 تریبون 4 شهریور 1394 تریبون 5 شهریور 1394 تریبون 6 شهریور 1394 تریبون 7 شهریور 1394 تریبون 8 شهریور 1394 تریبون 9 شهریور 1394 تریبون 10 شهریور 1394 تریبون 11 شهریور 1394 تریبون 12 شهریور 1394 تریبون 13 شهریور 1394 تریبون 14 شهریور 1394 تریبون 15 شهریور 1394 تریبون 16 شهریور 1394 تریبون 17 شهریور 1394 تریبون 18 شهریور 1394 تریبون 19 شهریور 1394 تریبون 20 شهریور 1394 تریبون 21 شهریور 1394 تریبون 22 شهریور 1394 تریبون 23 شهریور 1394 تریبون 24 شهریور 1394 تریبون 25 شهریور 1394 تریبون 27 شهریور 1394 تریبون 28 شهریور 1394 تریبون 29 شهریور 1394 تریبون 30 شهریور 1394 تریبون 31 شهریور 1394 
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۰    
ترانه ی ضامن آهو به مناسبت روز زیارتی امام رضا علیه السلام منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۰    
چهارمین دوره آموزشی کاربردی علم و ایمان با محوریت آشنایی تخصصی با کلیات علوم انسانی اسلامی در رشته ی دانشگاهی تاریخ علوم در دوره ی تمدن اسلامی برگزار می شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۴    
جنبش های مردمی بر ضد حکومت شاهنشاهی که از سال ها قبل آغاز شده بود با رسیدن به روز 17 شهریور سال 1357 وارد نقطه عطف خود شد و مسیر سقوط حکومت شاه را سرعت بخشید ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۴    
حمید پارسانیا گفت: دانش های ارتباطی در واقع دانش های توزیع دانش است نه تولید دانش. این رشته به صورت رقیبی برای متافیزیک است و رشته ای بسیار چالش برانگیز خواهد بود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۹    
هاشم یکه زارع گفت:به مردم قول می دهیم از اسفند ماه سال جاری هر فردی که خودرو خریداری کند تا 10 هزار کیلومتر پیمایش نیازمند مراجعه به نمایندگی نباشد و تنها برای تعویض روغن به نمایندگی ها برود
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۹    
فرزند آیت الله فاضل لنکرانی گفت: در سفر رهبری به قم آیت الله فاضل به دلیل اینکه نسبت به مردم دلسوز بود از ایشان درخواست کردند که یک بخش آنژیوگرافی در استان قم راه اندازی شود که پس از آن در یکی از ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مخالفت ها و سنگ اندازی های خود در برابر توافق هسته ای ایران هدف بزرگتری را دنبال کرده و آن سرمایه گذاری بر روی انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا بوده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۴    
برخی از دولتمردان، کره جنوبی را به عنوان الگو مثال می زنند، در حالی که باید بدانند که این کشور عملا پسربچه اقتصاد ژاپن است، یعنی زمانی که اقتصاد ژاپن شروع کرد، کره جنوبی نبود ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۴    
عکس زیر، تصویر نامه فتحعلی شاه قاجار در پاسخ به نامه ناپلئون بناپارت است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۰    
پژوهشگر و فعال عرصه فضای مجازی در تحلیل حکم رهبر انقلاب و انتخاب اعضای شورای فضای مجازی گفت: حکم رهبر انقلاب تمام جهات را در بر دارد و باید بارها و بارها مورد مطالعه و اشراف اعضای شورا قرار گیرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۰    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله و سلم گفت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله و سلم وظایف خود را کامل انجام می دهد و به همین دلیل ایران امن ترین آسمان ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۵    
پژوهشگر تاریخ طی یادداشتی به بررسی نقش انگلستان در تاراج سرمایه ایران پرداخت
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۰    
رییس انجمن تولید کنندگان لوازم خانگی با بیان این که در شرایط فعلی دلیلی برای کاهش قیمت ها وجود ندارد، گفت: قیمت لوازم خانگی کاهش نمی یابد و مردم در این شرایط منتظر ارزان شدن این کالاها نباشند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۵    
قائم مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی ها با رفع تحریم ها حل شدنی نیست، گفت ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۵    
روزنامه لبنانی الاخبار گزارش داد که دولت ابراهیم محلب نخست وزیر مصر به زودی و در پی افشای یک پرونده فساد اقتصادی در وزارت کشاورزی دستخوش تغییر خواهد شد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۰    
بن بست ایجادشده در یمن برای ائتلاف سعودی، آن ها را بیش از پیش به سمت ایجاد عملیات روانی کشانده است، حتی اگر بتوانند در چنین شرایط فاجعه باری برای عربستان، شایعه تسلیم نیروهای یمنی را تبلیغ کنند ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران بامدادی فیلم محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم خبر داد و گفت: سینماهای دیگر هم می توانند از این امکان استفاده کنند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۵    
وزیر خارجه اسپانیا با بیان اینکه مادرید برای حل بحران پناهندگان سوری تلاش می کند گفت: بحران آوارگان جنگی در پی برخی نظرات غیر انسانی چهره اتحادیه اروپا را مخدوش کرده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۶:۲۵    
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی گفت: در برجام حتی از حقوق تصریح شده در توافق ژنو هم عقب نشینی شده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۶:۲۱    
وزیرامورخارجه در مورد بحث بحران سوریه گفت: مواضع ایران و اسپانیا برای حل بحران سوریه به یکدیگر نزدیک است و هر دو کشور بر راه حل سیاسی تأکید دارند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۲    
معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد،باراک اوباما را مسوول سیل آوارگانی دانست که از سوریه می گریزند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۷    
زیارت آنان چه در زمان حیات و چه پس از رحلت یا شهادت، دارای فضیلت هایی است. در این نوشتار برآنیم تا اهمیت و فضیلت زیارت هشتمین سپهر سعادت حضرت امام رضا علیه السلام را از دیدگاه پیامبر صلی الله علیه و ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۲    
روزنامه حریت اعلام کرد، حامیان حزب حاکم عدالت و توسعه پس از آنکه این نشریه را به نقل قول غلط از رئیس جمهوری ترکیه متهم کردند، به دفتر آن در استانبول حمله کردند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۷    
رژیم صهیونیستی از روز یکشنبه حصارکشی مرز خود با اردن را که به بهانه مقابله با ورود احتمالی پناهجویان صورت می گیرد، آغاز کرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۷    
اخیراً بسیار می خوانیم و می شنویم که چطور اقبالِ ده ها میلیونیِ مردم به یک نفر به قدرِ نظر 12 نفر اعضای شورای نگهبان ارزش ندارد(!) و نمی تواند برای افراد صلاحیت بیاورد؟
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۲    
کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و مشاور پیشین آژانس امنیت ملی این کشور در سخنانی آمریکا را عامل جنگ های متعدد و مصیبت در جهان دانست.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۲    
پنج سال است دست به سینه پشت به خیابان مقابل در شیشه ای نه چندان بزرگ کاغذ اندود(پوشیده شده) می ایستد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۲    
ششمین فراخوان جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوعات تاریخ معاصر ایران ، فتنه سال 88 ، بیداری اسلامی و جهانی ، نقد درون گفتمانی ، جنگ نرم ، اقتصاد مقاومتی منتشر شد ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۷    
اکنون که جسد کوچک آیلان 3ساله، آبرویی برای مدعیان حقوق بشر و حامیان تکفیری های آدمخوار نگذاشته،این عده با استفاده از تمام ظرفیت رسانه ای خود تلاش گسترده ای را برای مصادره آیلان و سرپوش گذاشتن به ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۷    
حزب الله لبنان ضمن اعلام حمایت مجدد خود از درخواست رئیس پارلمان این کشور برای برگزاری مذاکرات ملی ائتلاف 14 مارس را مسوول فساد در کشور دانست.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۲    
نشریه هیل با اشاره به تلاش های کاخ سفید برای جلب حمایت لازم از توافق هسته ای، نوشت این توافق مهم ترین دستاورد سیاست خارجی اوباماست.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۷    
طبق بخشنامه معاون اول رئیس جمهور که اوایل سال جاری به همه دستگاه های دولتی و غیردولتی و مراجع قیمت گذاری ابلاغ شد هرگونه افزایش قیمت کالاها در بازار بدون هماهنگی دولت غیرقانونی است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۷    
غنچه تا غنچه است در حجاب است، هیچ کس هوس چیدن آن را نمی کند، اما همین که حجاب را کنار نهاد و باز شد، آن را خواهند چید ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۳    
مقامات کشورهای عربی همچنان به همدردی با مقامات سعودی، بحرینی و اماراتی در پی کشته شدن ده ها نظامی آن ها در یمن ادامه می دهند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۸    
جنگنده های ترکیه، 12 مقر حزب کارگران کردستان را در جنوب شرق این کشور بمباران کردند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۸    
ابراهیم کارخانه با بیان اینکه اگر هر کشوری توافق هسته ای را نقض کنند باید به شورای امنیت پاسخگو باشند گفت: برجام مطابق اصول 77 و 125 قانون اساسی باید به تصویب مجلس برسد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت درباره اقتصاد مقاومتی کارهای تئوریکی را انجام داده، اما اینکه در حوزه اشتغال، تولید منابع درآمدی جدید مثل منابع طبیعی و معادن و.. ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۳    
یکی از اعضای هیات پارلمانی ایران در اجلاس روسای پارلمان های جهان در خصوص حواشی اجلاس گفت: روسای مجالس کشور های جهان در دیدار با آقای لاریجانی سعی داشتند نقاط مشترکی برای رابطه با ایران بیابند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۸    
رسانه ونزوئلایی تله سور گزارش داد که وزیر امور خارجه شیلی از آمادگی کشورش برای پذیرش مهاجرین سوری خبر داد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۳    
گویا گزافه گویی و اظهارات تند علیه ملت ایران بین مقامات آمریکایی به یک امر بدیهی و روزانه تبدیل شده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۳    
امروز دشمن مجبور است برای نفوذ با چهره دروغین به میدان مبارزه بیاید و تصویر ترسیمی خود را متفاوت از واقعیت به افکار عمومی نشان بدهد که بر همین اساس عده ای در داخل نیز به دنبال بزک چهره امریکا هستند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۸    
یک روزنامه فرامنطقه ای نوشت که مقامات سیاسی ترکیه در تلاشند، پیش از برگزاری انتخابات زودهنگام، میان حزب عدالت و توسعه و پ ک ک، آتش بس برقرار کنند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۸    
جوانان 20 تا 30ساله رکورددار بیکاری بوده و بیشترین جویندگان شغل دراین سنین هستند، با این حال جستجوی شغل در ایران از 10 سال تا بالای 65 سال صورت می گیرد و شانس اشتغال جوانان تا 3برابر کمتر از بقیه است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۳    
علیرضا زاکانی دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: فضای اصولگرایی فضای همدلی و وحدت است
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۳    
سخنگوی شورای نگهبان، با تأکید بر اینکه شورا فعلاً اظهار نظر رسمی درباره نقش مجلس در بررسی برجام نکرده است، گفت: معتقدم حتی اگر برجام یک قرارداد بین المللی هم نباشد، مجلس اختیار عام قانونگذاری دارد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۸    
پیشنهاد رهبر حزب مخالف اتحادیه صهیونیست مبنی بر پذیرش پناهندگان سوری به درگیری لفظی او با نخست وزیر، وزیر دادگستری و وزیر حمل ونقل رژیم صهیونیستی منجر شد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۸    
مدیر انتشارات فائق از انتشار کتاب وسوسه عشق سوخته که 4 داستان واقعی جنایی را در بر می گیرد، توسط یکی از قاضیان کشور خبر داد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۲    
قادر طهماسبی با بیان اینکه بیشتر شعرهای این روزها مایه آبروریزی است، گفت: به تازگی به جای سرودن، شعر می بافند یعنی آهنگ ناموزونی به دست شاعر می رسد و او به رویش چیزی می بافد و اسمش را می گذارد شعر.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۲    
بخش مهمی از آخرین ساخته مجیدی در کلیسای بحیرا می گذرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۷    
یکی از مهمترین موانع پیش روی حزب عدالت و توسعه برای به دست آوردن پیروزی حیاتی در انتخابات پیش رو، چگونگی مواجهه با کردها و جلب دوباره اعتماد آنهاست.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۲    
کتاب نبرد در آسمان شامل خاطرات امیر خلبان فضل الله جاویدنیا به زودی توسط انتشارات عماد فردا به چاپ ششم خواهد رسید.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۲    
رئیس انجمن سردرد ایران با تشریح خطرناک ترین و ترسناک ترین سردردها گفت: سردردهای مزمن که می تواند ناشی از خونریزی در پرده های مغزی و یا تومور باشند به نابینایی و فراموشی افراد منتهی می شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۷    
کنگره آمریکا به سفارش یکی از نمایندگان جمهوری خواه گزارشی تهیه و اتهامات جدیدی با هدف جلوگیری از تصویب برجام در مجلس نمایندگان و سنای این کشور به ایران وارد کرده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۰۲    
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی سه اقدام اساسی برای مقابله با آسیب های ناشی از محتوای مجرمانه شبکه های اجتماعی را مسدود شدن شبکه های معاند ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۷    
سازمان های مدعی حقوق بشری در حالی نسبت به موضوعات بی اساس بیانیه ها و قطعنامه های مختلفی صادر می کنند که حالا در روز جهانی مبارزه با بی سوادی کمترین توجهی به کودکان افغانی، عراقی ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۸    
موسی الرضا محسن نژاد، رابط اکران مردمی اردبیل گفت: از یک سال پیش و آغاز پنجمین دوره جشنواره عمار در استان اردبیل، به طور هفتگی، در مصلی این شهر بعد از نماز جمعه ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۴    
امام رضا علیه السلام در ایران مدینه رضویه را برای نشر معارف اسلامی ایجاد کردند.برای اینکه مردم این معنا را در نظر بگیرند و نسبت به زحمات ایشان حالت شکر داشته باشند روز زیارتی امام رضا علیه السلام را ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۴    
سیاست مداران غربی که دیوار برلین را جداکننده فرهنگ ها می دانستند، اکنون با ساختن دیوار و حصار در مرزها برای جلوگیری از ورود مهاجران، علناً دیوار برلین را بازسازی کردند و اروپا را از جهان جدا کردند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۹    
طبق گزارش انجمن ملی کسب و کارهای تعاونی در ایالات متحده آمریکا، 30 هزار تعاونی در این کشور فعالیت دارند که بیش از دو میلیون شغل ایجاد کرده اند ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۴    
آیت الله قائم مقامی در دومین شب علوم انسانی تاکید کرد: فیلسوفان بزرگی نظیر افلاطون و سقراط طالب حقیقت هستند اما جای تعجب این است که همین ها حاضر نیستند فضیلت خواهی را به وحی و نبوت برسانند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۹    
دومین شب علوم انسانی با عنوان دفاع از فلسفه با بزرگداشت پرفسور کریستین یحیی بونو، فیلسوف و الهی دان فرانسوی و دکتر عبدالحسین خسروپناه، رئیس انجمن حکمت و فلسفه ایران عصر روز گذشته برگزار شد.