دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۵:۴۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 8 فروردین 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 دی 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 2 فروردین 1397 تین نیوز 3 فروردین 1397 تین نیوز 4 فروردین 1397 تین نیوز 5 فروردین 1397 تین نیوز 6 فروردین 1397 تین نیوز 7 فروردین 1397 تین نیوز 8 فروردین 1397 تین نیوز 9 فروردین 1397 تین نیوز 10 فروردین 1397 تین نیوز 11 فروردین 1397 تین نیوز 12 فروردین 1397 تین نیوز 13 فروردین 1397 تین نیوز 14 فروردین 1397 تین نیوز 15 فروردین 1397 تین نیوز 16 فروردین 1397 تین نیوز 17 فروردین 1397 تین نیوز 18 فروردین 1397 تین نیوز 19 فروردین 1397 تین نیوز 20 فروردین 1397 تین نیوز 21 فروردین 1397 تین نیوز 22 فروردین 1397 تین نیوز 23 فروردین 1397 تین نیوز 24 فروردین 1397 تین نیوز 25 فروردین 1397 تین نیوز 26 فروردین 1397 تین نیوز 27 فروردین 1397 تین نیوز 28 فروردین 1397 تین نیوز 29 فروردین 1397 تین نیوز 30 فروردین 1397 تین نیوز 31 فروردین 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۹    
در مدت سفرهای نوروزی دو میلیون و 738هزار مسافر از طریق فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها اعزام و پذیرش شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۵    
از ابتدای طرح نوروزی متوسط تردد ثبت شده در 52 دستگاه تردد شمار استان خراسان جنوبی 12 درصد افزایش داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۲    
مدیر حمل ونقل مسافری پایانه جنوب گفت: رسیدن عمر ناوگان به کمتر از 10 سال نسبت به سال های گذشته که حدود 15 تا 17 سال بود باعث شد گام بزرگی در مسیر بالا بردن ضریب ایمنی سفرها برداشته شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین ماه قریب به 6 میلیون وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد نموده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۲    
مشاور رئیس جمهور در امور نوسازی بافت های فرسوده خبر داد: در حال حاضر 90 انبوه ساز آمادگی خود را برای نوسازی این محله ها و بافت های فرسوده اعلام کرده اند و اولویت اصلی ما افرادی هستند که در این محله ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهوری در راستای امضای اسناد همکاری ایران و جمهوری آذربایجان عنوان کرد: درزمینهٔ ترانزیت، آب های جنوب ایران و جاده و راه آهن به منطقه قفقاز، آسیای مرکزی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۷    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد معاملات پارسال آپارتمان های مسکونی شهر تهران با افزایش 11.8 درصدی در همسنجی با پارسال، به 181 هزار و 200 واحد رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۹:۱۲    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بخش خصوصی 10 هزار میلیارد ریال در اجرای فاز سوم پایانه کانتینری بندر شهید رجایی سرمایه گذاری می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۸:۴۲    
یک کارشناس خودرو با تاکید بر این که اگر دولت برنامه نوسازی ناوگان را در سال 97 انجام دهد، سال پر رونقی برای بازار خودرو های داخلی خواهد بود تصریح کرد: حجم کلی واردات در این سال کاهشی نخواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۸:۳۲    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در سال حمایت از تولید داخلی، ناوگان گردشگری دریایی کشور با تکیه بر توان تولید داخلی توسعه می یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۸:۰۷    
وزیر اقتصاد ایران و آذربایجان موافقت نامه سرمایه گذاری مشترک راه آهن رشت - آستارا بین ایران و آذربایجان امضا کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۲    
مدیرعامل شرکت ساخت قطار شهری تهران و حومه به تشریح وضعیت خطوط 6 و 7 مترو پرداخت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۲    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از تاخیر ورود هواپیماها در سال 97 خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۶:۵۲    
ثروتمند شدن پاکستان را نباید به ضرر ایران ببینیم بلکه این موضوع فرصت بزرگی برای افزایش صادرات ایران به این کشور است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۲    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تغییر کاربری لنج های صیادی به مسافری با استقبال گردشگران مواجه شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۶:۳۷    
در تمام کشورهای پیشرفته و حتی در حال توسعه، قیمت خودرو ارزان و هزینه استفاده از آن بالاست. یعنی سوخت گران اما خودرو با قیمت پایین به راحتی قابل خریداری است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۲    
سفرهای نوروزی خارجی در سال 97 در مُد حمل ونقلی جاده ای 27.5 و هوایی 5 درصد رشد داشته است
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۲    
پرواز تهران-رامسر به علت مه غلیظ در فرودگاه مقصد لغو شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۲    
تاکسی گردشگری در تهران راه اندازی می شود. علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اعلام این خبر گفت: این برنامه با همکاری ستاد گردشگری شهرداری تهران انجام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۲    
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران به تبلیغات برخی از دفاتر غیرمجاز در برخی از سایت ها اشاره کرد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۲    
دلار از مرز 5 هزار تومان گذشت و شاید این مهمترین خبر اقتصادی در روزهای آغازین سال 97 و بعد از تحلیل شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده باشد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۵:۲۲    
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از جابه جایی بیش از 50 هزار مسافر با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای در این استان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۷    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: مسافرانی که مایل به استفاده از اپلیکشین 141 هستند می توانند این نرم افزار را دریافت و نصب کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۷    
در صورت ادامه دار بودن شرایط هوایی پایتخت، نوروز 97 آلوده ترین نوروز تهران در یک دهه گذشته بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تعداد سفرهای انجام شده با ناوگان حمل نقل این اداره کل را طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی 7 هزار و 72 مورد اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۴:۰۷    
روزانه بیش از 80 قطار مسافری از ایستگاه تهران اعزام و 20 قطار کمربندی به ایستگاه تهران وارد و اعزام می شود که با احتساب قطارهای اعزامی، وارده و کمربندی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۳:۵۲    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، گفت: حداقل به سه دلیل شورای شهر نباید استعفای شهردار تهران را بپذیرد زیرا در هر سه مورد پیامدهای پذیرش استعفا به زیان اداره موثر و کارآمد شهر خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۷    
بازدید میدانی معاون وزیر راه و شهرسازی در ششمین روز از سال جدید با حضور در استان خوزستان از نحوه خدمت رسانی به گردشگران و مسافران دریایی در پایانه مسافری اروند در بندر آبادان بازدید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل راهداری حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از ایمن سازی 170کیلومتر از جاده های آذربایجان غربی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۷    
رییس پلیس راه خوزستان از برقراری ترافیک روان و عادی در کلیه محورهای خوزستان، خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۷    
شهردار تبریز در ادامه بازدیدهای نوروزی خود، از پروژه میدان آذربایجان بازدید کرده و در جریان آخرین روند پیشرفت طرح و جزئیات ترافیکی آن قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۲    
از تاریخ اول اردیبهشت ماه امسال فقط مجوزهای 97 مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۷    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران وضعیت سرویس دهی ناوگان حمل ونقل عمومی و میزان استقبال مردم را در سفرهای نوروزی تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۲    
اگر رانندگان برای حمل موادمخدر پول گرفته اند پس این پول کجاست که تمامی این خانواده ها در خرج روزمره خود درمانده اند؟
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۷    
عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر ایران گفت: قیمت طلا در سال جدید صعودی است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در راستای ارتقا ایمنی بنادر کوچک تجهیز آنها به شناور آتشخوار در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۷    
در بخش سرمایه گذاری خارجی هم اکنون در پایانه های کانتینری بندر شهید رجایی با دو اپراتور بزرگ بین المللی در حال مذاکره هستیم که با اپراتورهای داخلی به صورت مشارکت سرمایه گذاری همکاری کنند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به عدم تغییر قیمت بنزین در سال 97 تأکید کرد و گفت: با رد پیشنهاد افزایش 50 درصدی نرخ بنزین توسط مجلس قیمت حامل های انرژی امسال تغییری نداشت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۴۷    
با برنامه ریزی های انجام شده با توجه به شرایط منطقه، بندر آبادان قادر است سهم بیشتری از تجارت دریایی ایران را به خود اختصاص دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۴۷    
نهمین و دهمین هواپیماهای ATR هما در حال آماده سازی برای ورود به کشور است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۴۲    
در همایش بین المللی افغانستان روند صلح آمیز، همکاری درزمینهٔ امنیت و همکاری های منطقه ای در تاشکند، عباس عراقچی معاون حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امنیت افغانستان را برای ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۲    
غول سوانح رانندگی بدون توقف در شبکه حمل ونقلی کشته به جای می گذارد که یک زنگ خطر جدی در شروع سال است و باید شرایط را بحرانی اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بهبود خدمات رسانی و پیشیگیری از نارضایتی مردم را مستلزم ساماندهی تعطیلات دانست و از دولت و مجلس خواست تا تحقق این مهم را در دستور کار قرار دهند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۲    
به نظرم اهداف عملکردی دست بالا تعریف شده و با وجود رشد قابل قبول اهداف دست یافتنی نبوده است. بهتر است اهداف در حد معقول و دست یافتنی تعریف شوند و حتی امکان رسیدن به مازاد بر هدف سالانه نیز محتمل باشد ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۷    
تصاویر خبرنگار تین نیوز از روند فعالیت فرودگاه امام در روزهای ابتدایی سال 97 را ببینید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۲    
بااینکه هنوز به شرایط مطلوب نرسیده ایم؛ اما با توجه به کاهش زمان که مسافران در فرودگاه حضور دارند، تعداد شکایات کاهش چشمگیری داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور ارائه تسهیلات برای توسعه حمل ونقل میان ایران و ترکمنستان را گامی نوین در مناسبات اقتصادی دو کشور برشمرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۷    
پس از بستن پرونده مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز که آسیب زیادی به سپرده گذاران وارد کردند، دولت طرح تازه ای برای رتبه بندی بانک های مجاز در دستور کار دارد ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۲    
مدیر فرودگاه ایلام با اشاره به اتمام فاز یک پروژه ترمینال بین المللی فرودگاه ایلام در سال 96 از اجرای فاز دوم این طرح در سال 97 خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۷    
روزانه 24 رام قطار مسافری عبوری و 8 رام قطار مبدأ-مقصدی در راه آهن یزد فعالیت می کنند که جمعاً به 32 رام قطار در طول شبانه روز می رسند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۷    
سال هاست که برخی از مدیران و صاحبان شرکت های حمل ونقل بین المللی برای کانتینرهای پلمپ شده ای که هیچ دخل و تصرفی در کالاهای آن ندارند، به ظن قاچاق، پله های دادگاه را می پیمایند
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۸:۰۷    
پلیس راهور محدودیت های ترافیکی امروز برای محور کرج-چالوس را اعلام کرد.