یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۴:۰۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 20 فروردین 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 دی 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 2 فروردین 1397 تین نیوز 3 فروردین 1397 تین نیوز 4 فروردین 1397 تین نیوز 5 فروردین 1397 تین نیوز 6 فروردین 1397 تین نیوز 7 فروردین 1397 تین نیوز 8 فروردین 1397 تین نیوز 9 فروردین 1397 تین نیوز 10 فروردین 1397 تین نیوز 11 فروردین 1397 تین نیوز 12 فروردین 1397 تین نیوز 13 فروردین 1397 تین نیوز 14 فروردین 1397 تین نیوز 15 فروردین 1397 تین نیوز 16 فروردین 1397 تین نیوز 17 فروردین 1397 تین نیوز 18 فروردین 1397 تین نیوز 19 فروردین 1397 تین نیوز 20 فروردین 1397 تین نیوز 21 فروردین 1397 تین نیوز 22 فروردین 1397 تین نیوز 23 فروردین 1397 تین نیوز 24 فروردین 1397 تین نیوز 25 فروردین 1397 تین نیوز 26 فروردین 1397 تین نیوز 27 فروردین 1397 تین نیوز 28 فروردین 1397 تین نیوز 29 فروردین 1397 تین نیوز 30 فروردین 1397 تین نیوز 31 فروردین 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۳۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ترددهای حمل ونقلی نوروز که تقریباً حدود 14 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته گفت: به لحاظ قدر مطلق یعنی افزایش سفرها، جابه جایی ها و خودروها، کاهش تلفات داشته ایم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۰۰    
پیش فروش بهاره بلیت قطار از هفته گذشته آغاز شده است و فعلا در این پیش فروش هم افزایش قیمت بلیت نداریم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۰    
سند مشترک دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و ازبکستان با حضور محمد شریعتمداری؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و آچیل بای رحمت اف؛ معاون نخست وزیر ازبکستان به امضا رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۵    
شرایط این روزهای اقتصاد کشور به شدت نگران کننده شده و بخشی از مخالفان داخلی روحانی هم نه به آینده مردم می اندیشند و نه به آینده ایران و آن قدر غرق در تهدید و تخریب شده اند که یادشان رفته آنها هم ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته325 میلیارد تومان برای تکمیل راه آهن میانه- تبریز هزینه شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۲    
شهردار منطقه 20 از راه اندازی 3 خانه بازیافت با سازه ساختمانی و ثابت به منظور مدیریت بهینه جمع آوری پسماند خشک خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۲    
لایروبی اسکله ترمینال کانتینری مجتمع بندری نگین بوشهر آغازشد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۲    
طی 22روز اجرای طرح نوروزی امسال، بیش از 220 هزار نفر و افزون بر 34 هزار دستگاه خودرو در بنادر غرب هرمزگان در ایمنی کامل و بدون سانحه دریایی جابجا شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۷    
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از اجرای موفق طرح نوروزی سفرهای دریایی در سواحل استان مازندران در ایام نوروز 1397 خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: به دنبال ارائه خدمات متنوع رفاهی، فرهنگی وامدادی به گردشگران و مهمانان نوروزی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۲    
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از رشد 68 درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی و افزایش چشمگیر 163درصدی ترابری مسافران دریایی در جزیره مرجانی خلیج فارس خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۷    
رئیس سازمان بنادر قطر قصد خود را از سفر به ایران دنبال تدوین سند همکاری های حمل ونقلی و توسعه روابط تجاری اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۵    
رجا در بخش حمایت از کالاهای ایرانی طی 2 سال گذشته علی رغم محدودیت های مالی توانسته 122 واگن مسافری را به بخش ریلی و مسافری اضافه کند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۵    
در ایام طرح نوروز امسال، بالغ بر هزار و 618 شرکت اتوبوس رانی و 772 شرکت مینی بوس رانی و سواری کرایه در قالب 38 شرکت سر شبکه ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۰    
متن زیر نیز به عنوان متن استعفای وی برای سومین بار منتشر شده است تا نشان دهد، نجفی برای رفتن از شهرداری تهران مصمم است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۵    
وزیر نفت، حل مشکل بنزین را نباید در پالایشگاه ها جستجو کرد بلکه باید در کارخانه های خودروسازی و نوسازی و بازسازی خودروها دید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۰    
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: نقص جاده در شمال اردبیل از عوامل اصلی وقوع تصادف و حوادث محسوب می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۵    
اولین خطوط ریل در معادن انگلستان با چوب و برای انتقال مواد توسط واگنی بود که با نیروی کشش اسب به حرکت در می آمد ساخته شد . ریل چوبی به سرعت جای خود را به فلز داد و تراورس نیز به همراه آن شکل گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۵    
هدیه ما به این همراه خوبمان یک سال اشتراک رایگان هفته نامه حمل ونقل است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۵    
سوت قطار همدان که طی ماه های گذشته از سوی استاندار همدان به عنوان بزرگ ترین خدمت دولت تدبیر و امید از آن یاد می شود پس از 13 سال با استقرار ایستگاه راه آهن در 12 کیلومتری مرکز شهر همدان و در نزدیکی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۵    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با ثبت بیش از 35 میلیون تردد خودرو از محورهای مواصلاتی البرز در ایام نوروز این استان دررتبه نخست ثبت ترددهای جاده ای قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۰    
در پی جدی شدن مساله رفتن نجفی، اعضای شورای شهر تهران فردا صبح برای انتخاب سرپرست جلسه ای برگزاری می کنند، احتمالا یکی از معاونان شهردار تهران به عنوان سرپرست انتخاب می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۵    
اتاق بازرگانی ایران و روسیه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دومای دولتی روسیه در تهران افتتاح شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۰    
این وضعیت برخلاف میل دولت است و هرچند تاکنون موفق نشده ایم اما قطعاً در این راستا با همه قوت از ظرفیت های بزرگ نظام استفاده می کنیم و این بازار را به تعادل می رسانیم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۰    
سازمان امور مالیاتی کشور بنا به بودجه امسال، عوارض خروج از کشور را برای هر مسافر اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۰    
باکمی دقت درنتیجه دریافت شده برای پرواز عبارت یک توقف به راحتی مشهود است. وجود این نوشته به این معنی است که پرواز ارائه شده به صورت مستقیم نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۰    
محمد رجبی ضمن بیان این نکته که در نوروز امسال 950 هزار نفر مسافر را از طریق محورهای ریلی کشور جابه جا کردیم، گفت: این رقم در مقایسه با سال گذشته 5.4 درصد رشد را نشان می دهد ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۰    
فرودگاه کیش به محض اطلاع بلافاصله ضمن هماهنگی با شرکت های هواپیمایی اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده کرد و از تاریخ 15 تا 20 فروردین ماه سال جاری تعداد 15 پرواز فوق العاده خارج از برنامه های ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در نوروز شاهد کاهش 98 درصدی حوادث دریایی نسبت به سال گذشته بودیم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۰    
برای شهرهایی مثل تبریز، کرمان، کرج و مشهد نیز این برنامه از یک سال قبل شروع شده است و اکنون برنامه مطالعاتی ما در کرمان، تبریز و مشهد تمام شده است و کرج نیز حدوداً تا یک ماه آینده تمام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۵    
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران، از مصوب شدن نرخ بیلط مترو در دو بخش درون و برون شهری خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۵    
جاده جدید فیروزآباد؛ فراشبند نیمه اول سال تکمیل خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۰    
دسترسی جدید تندرو به کندرو بزرگراه فتح ضلع شرقی پل های کاروانسرا سنگی باهدف رفع گره های ترافیکی و روان سازی ترافیک عبوری از این مسیر با مشارکت معاونت فنی و عمرانی منطقه21 به بهره برداری رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۰    
راه آهن چابهار-زاهدان شامل 8 قطعه است که 4 قطعه از آن به طول 310 کیلومتر از چابهار تا ایرانشهر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیشرفت فیزیکی 4 قطعه دیگر هم درمجموع کمتر از 30 درصد است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۰    
برای احیای فرهنگ دوچرخه سواری بین شهروندان، مسیر سبز و ایمن ویژه دوچرخه سواری در سراسر منطقه 3 ایجاد می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۰    
شرکت دولتی واردکننده سوخت طبیعی سنگاپور، برای نخستین بار محموله ای حاوی نوع بسیار سردی از سوخت، برای استفاده داخلی را به صورت دریایی به کشور وارد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۰    
عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: مهمترین راهکار صیانت و حمایت از کالاهای داخلی در صنعت خودرو، افزایش کیفیت این محصولات است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۰    
در حالی که رئیس پلیس راهور ناجا عامل وقوع 85 درصد تصادفات رانندگی را در طول اجرای طرح نوروزی پلیس در سال 97 عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی و سرعت و سبقت غیر مجاز اعلام کرده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل راه آهن قم از میانگین رشد 25.5 درصدی ورود و خروج مسافران به راه آهن این استان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۰    
تردد سفرهای نوروزی در جاده های زنجان نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۵    
در نخستین روزهای کاری سال 97 نرخ دلار به صورت صعودی بالا رفت به طوری که روز گذشته به حدود 5800 تومان رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش 13.7 درصدی تردد های ورودی و خروجی وسایل نقلیه در سفرهای نوروزی 97 خبر داد و اقدامات سازمان را برای سفرهای نوروزی 97 تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۰    
اگر فردی با قیمت 800 هزار تومان بلیت تهیه کرده است می تواند اعلام کند تا این موضوع پیگیری شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۰    
در سفرهای نوروزی 62 درصد تردد در مرزهای استان سیستان و بلوچستان افزایش یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۵    
رانندگی پرخاشگرانه نوعی تخلیه فشارهای درونی است که باعث ایجاد رفتارهای غیر متعارف در رانندگی شده و متأسفانه مشکلات و حوادث ناشی از آن دامن گیر بسیاری از افراد می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل فرودگاه بین المللی بندرعباس از افتتاح سالن جدید پروازهای ورودی این فرودگاه هم زمان با آغاز پروازهای نوروزی و رشد یک درصدی پروازها خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۰    
یک کارشناس حوزه آی تی معتقد است استفاده تبلیغاتی از تابلوها و نمایشگرهای اطلاع رسانی سرنشینان و عابران پیاده ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۹    
بر اثر دو سانحه رانندگی در محورهای شمال و جنوب سیستان و بلوچستان دو نفر جان باختند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۴    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از تحویل 201 قطعه از اجساد جان باختگان سانحه هوایی تهران یاسوج به این سازمان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۰    
محمدعلی نجفی همزمان با شصت و دومین سالروز تاسیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تعدادی از خطوط و پایانه های اتوبوسرانی بازدید کرد و با رانندگان و کارکنان این شرکت به دیدار و گفت وگو پرداخت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۵    
فاز یک طرح برندسازی به تازگی انجام و تکمیل شده است و این طرح در 4 فاز قرار است اجرایی شود که فاز دوم آن تا پایان سال 97 تکمیل و فاز 3 در سال 98 شروع می شود و فاز 4 هم در اختیار خود شرکت های حمل ونقلی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۵    
پلیس راهور از ترافیک پرحجم اما روان در آزادراه های استان البرز خبر داد.