سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۳May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 30 اردیبهشت 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 2 اردیبهشت 1398 تین نیوز 3 اردیبهشت 1398 تین نیوز 4 اردیبهشت 1398 تین نیوز 5 اردیبهشت 1398 تین نیوز 6 اردیبهشت 1398 تین نیوز 7 اردیبهشت 1398 تین نیوز 8 اردیبهشت 1398 تین نیوز 9 اردیبهشت 1398 تین نیوز 10 اردیبهشت 1398 تین نیوز 11 اردیبهشت 1398 تین نیوز 12 اردیبهشت 1398 تین نیوز 13 اردیبهشت 1398 تین نیوز 14 اردیبهشت 1398 تین نیوز 15 اردیبهشت 1398 تین نیوز 16 اردیبهشت 1398 تین نیوز 17 اردیبهشت 1398 تین نیوز 18 اردیبهشت 1398 تین نیوز 19 اردیبهشت 1398 تین نیوز 20 اردیبهشت 1398 تین نیوز 21 اردیبهشت 1398 تین نیوز 22 اردیبهشت 1398 تین نیوز 23 اردیبهشت 1398 تین نیوز 24 اردیبهشت 1398 تین نیوز 25 اردیبهشت 1398 تین نیوز 26 اردیبهشت 1398 تین نیوز 27 اردیبهشت 1398 تین نیوز 28 اردیبهشت 1398 تین نیوز 29 اردیبهشت 1398 تین نیوز 30 اردیبهشت 1398 تین نیوز 31 اردیبهشت 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۲    
بانک مرکزی امروز (شنبه) قیمت 47 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن بهای 12 ارز از جمله یورو افزایش، نرخ 8 ارز ثابت و قیمت 27 واحد پولی از جمله پوند و یورو کاهش یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۵    
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اهواز از انتشار فراخوان عمومی احداث مجتمع ایستگاهی تجاری قطار شهری سلمان فارسی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۸:۲۳    
65 کیلومتر راه آسیب دیده از سیل در شیروان ترمیم شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۴    
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی محور کلور – درام را جایگزین مناسب برای اتصال خلخال و هشتجین در استان اردبیل به سمت طارم و شبکه راه های ملی عنوان کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۷    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران را در اولین روز خرداد ماه تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۶    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بالاترین ترافیک و حجم تخلیه و بارگیری در بندر امام خبر داد و گفت: بنادر کشور همچنان پر ترافیک هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۶    
در حال حاضر برای خودروهای داخلی تفاوت قیمت حدود چهار میلیون تومانی بین قیمت بازار و قیمت های درج شده در سایت های اینترنتی وجود دارد و این تفاوت قیمت برای خودروهای وارداتی بیشتر از این رقم است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۷    
رییس کل بانک مرکزی، با بیان اینکه مردم نباید وارد بازار ارز شوند چرا که ممکن است متضرر شوند، گفت: ذخایر کافی ارز در کشور وجود دارد و بانک مرکزی هر زمانی اراده کند وارد بازار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۱    
طی مراسمی با حضور مدیرعامل منطقه آزاد کیش فرزانه شرفبافی به عنوان سرپرست کیش ایر معارفه شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۸    
معاون بازرگانی شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام کرد که این شرکت در حال برنامه ریزی برای صادرات ریل است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۷    
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از آغاز فرآیند ترخیص و حمل محموله شکر خام مورد نیاز شهرهای مختلف کشور از بندر چابهار خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۱    
سرپرست فرمانداری شهرستان دشت آزادگان گفت : مرز چذابه برای تردد کامیون های تجاری و مسافران بعد از 40 روز تعطیلی، امروز دوشنبه بازگشایی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۹    
با تاکید شورا، تدوین طرح جامع مدیریت پسماند از سال گذشته کلید خورد اما با توجه به ضرورت ها و مشکلات، ما نمی توانستیم اقدامات اصلاحی را تا چند سال آینده منوط به نهایی شدن طرح جامع مدیریت پسماند بکنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۳    
باتوجه به نظر اعضای کمیته، رئوس اقدامات لازم برای ارتقای ایمنی محدوده های ورودی و خروجی شهرها و طرح در کمیسیون ایمنی راهها و شورای ترافیک استان و اجرایی نمودن آنها با همکاری تمامی سازمانهای ذی ربط ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۳    
در سال 1396 قیمت بلیت اتوبوس با افزایش قیمت مواجه نبود و در سال 1397 نیز قیمت ها به میزان 20 درصد و از خردادماه افزایش یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۹    
بر اساس اعلام مرکز آمار، نرخ تورم ریالی کالاهای وارداتی در سال گذشته 111.4 درصد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۹    
متأسفانه بی توجهی راننده پراید به دلیل حرکت با دنده عقب در خیابان "کریمخان زند" شهرستان شیراز، یک کشته و 3 مجروح به دنبال داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۶    
دولت، قوه مقننه و سایر بخش های مرتبط با برای ساماندهی تعطیلات و کاهش تعطیلات نوروز و تقسیم آن در فصل های پاییز و زمستان بصورت پنج روز در عید نوروز و پنج روز در طول پاییز و همچنین پنج روز در طول ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۰    
اعضای کمیسیون اصل 90 همزمان با توقف واردات خودرو طرح یاد شده را در پایان بهار سال گذشته به صحن علنی مجلس بردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۰    
این پایین اوردن مصنوعی عاقبت ندارد و به محض رسیدن قیمت به کف مورد نظر توطئه گران، فوران آغاز می شود و قیمت ها به سرعت بالا می رود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۸    
ارزش قطعات هفت قطعه ساز کشور 50 درصد تولید قطعه سازان خودرو کشور است.تامین قطعات وارداتی که 30 درصد قطعات صنعت خودرو سازی را شامل می شود از مشکلات جدی تولید خودرو است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه توسعه محور شرق از اولویت های وزارت راه و شهرسازی است، گفت:با تأمین منابع اجرای پروژه راه آهن را سرعت می بخشیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۰    
به رغم داشته ها و منابع محدود و دشواری و سختی کار سازمان، با تلاش، پشتکار و اتّحاد، این سازمان بتوان به رسالت خود جامه عمل بپوشاند و خدمات مناسبی را به عموم مخاطبان و کاربران جاده ای ارائه کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۸    
نماینده مردم سبزوار در مجلس از تدوین طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۵    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه کلنگ زنی طرح توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند تأکید کرد که تمام زیرساخت های فرودگاهی کشور برای پاسخگویی به نیازهای شرکت های ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۲    
شورای رقابت دوباره قیمت گذار خودرو شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۹    
ظاهراً تلاش (یا شعار) همه این است که قیمت حمل و نقل جاده ای آنقدر گران بشود (واقعی بشود) که مسافر، خودرو شخصی را کنار بگذارد و به وسایل عمومی روی بیاورد اما آنچه در عمل می بینیم عکس این روند است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۳    
40 درصد از ناوگان تاکسی رانی ارومیه فرسوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۸    
بله، می توانند تصمیم بگیرد. چرا نتوانند؟ پایشگاه می تواند منتقل شود. دفن پسماند و بهشت زهرا می تواند منتقل شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۵    
دست افزار هوشمند موبایلی پلیس جایگزین قبض های جریمه شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۹    
بزرگ ترین کارخانه ها و کمپانی های تولیدکننده صنایع و تجهیزات حوزه حمل ونقل ریلی و همچنین شرکت های بزرگ خدماتی این حوزه از ایران و دیگر کشورهای جهان از 19 تا 22 خردادماه در تهران گردهم می آیند و ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: با تداوم این وضعیت جوی تا فردا (31 اردیبهشت) در برخی ساعات آغازین روز بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۸    
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفری که در اسفندماه سال گذشته به استان داشت برای بسته شدن پرونده محور بیرجند- قاین وعده اعتبار 200 میلیارد تومانی را داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۰    
گشت های ویژه ضربت پلیس آگاهی در تهران تقویت می شود و تقویت بخش اطلاعات جنایی، بهره گیری از ظرفیت پلیس پیشگیری و یگان امداد و استفاده از ظرفیت نگهبانهای محله و ساختمانها از جمله برنامه های سال 98 است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۵    
ارزش افزوده تولید ریل برای شرکت ذوب آهن بسیار بالا است و در شرایط ارزی کنونی نیز هیچ ریل خارجی توان رقابت با محصولات داخلی را نخواهد داشت، بنابراین ضرورت دارد ذوب آهن در ساخت ریل اهتمام ورزد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۷    
در تصویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده قیمت بعضی از میوه های نوبرانه فصل تابستان شامل گیلاس 74000 تومان، گلابی 59000 تومان و زردآلو 64000 تومان درج شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۴    
کلیه صادرکنندگان بایستی میزان ارز برگشتی به چرخه اقتصاد را در روش های مختلف براساس ضوابط اعلامی بانک مرکزی در سامانه های ذیربط ثبت کنند تا نسبت به رفع تعهد آنها دربرگشت ارز اقدام شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۷    
رئیس گروه هوایی مرکز تحول و پیشرفت ریاست جمهوری عنوان کرد: به دلیل موانعی که در ساخت قطعات هوایی در رابطه با بحث استانداردهای بین المللی وجود دارد بیشتر شرکت ها در حوزه تعمیر و نگهداری ورود کرده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۱    
بیش از 50 درصد صادرات استان از گمرک دوغارون انجام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۲    
شیوه محاسبه مزایای غیرمستمر نیز منتشر خواهد شد تا همگان بدانند معاونین شهردار و شهرداران مناطق و نواحی بر چه اساس چه میزان دریافتی دارند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۹    
برخی صرافان معتقدند روند کاهشی قیمت ها می تواند در صورت برقراری شرایط کنونی ادامه یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۸    
برخی از این مگامال ها بعد از مدتی وسعت خود را افزایش دادند اما تمهیدات ایمنی لازم برای آن فضا را اجرا نکردند که در آینده نزدیک به ایمنی این مجتمع های تجاری نیز رسیدگی خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۲    
برای ارتقاء سطح ایمنی پل فعلی گیشا و بهسازی لرزه ای آن، بررسی های دقیق مهندسی صورت گرفت که نهایتاً مشخص شد این پل ناایمن است و براساس آیین نامه های جدید این پل پاسخگوی وضعیت فعلی نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۶    
ساعت 23:30 این اتفاق می افتد و در این تعقیب و گریز پورشه به دو پراید می زند. در تصادف اول مغز راننده منفجر می شود و راننده پارک می کند و به خانواده اش زنگ می زند و می رود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
در شرایطی که روابط تنش آلودی میان دو اقتصاد بزرگ جهان در جریان است، یکی از کشتی های جنگی ارتش آمریکا در نزدیکی جزیره کوچک مورد ادعای چین در دریای چین جنوبی گشت زنی کرد که احتمالا با واکنش پکن مواجه ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۵    
جوی آرام در محور های مواصلاتی کشور در محدوده پل فردیس تا پل کلاک وجود دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۳    
یکی از نقاط ضعفی که حوزه سرمایه گذاری بنادر دارد عدم تمایل سرمایه گذار خارجی برای ورود به این عرصه است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۰    
کانال پاناما ترانزیت آزمایشی کشتی های کانتینری Evergreen با ظرفیت 15.313 TEU را به اتمام رساند و از ماه ژوئن 2016 این کانال را به یکی از مطرح ترین و بزرگترین ها تبدیل کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۷    
افزایش مصرف برق در ایران به تبع نزدیک شدن به فصل گرما و استفاده از وسایل سرمایشی، دغدغه گذر از فصل تابستان بدون خاموشی برنامه ریزی شده را باز هم پررنگ کرده و مسوولان وزارت نیرو به دنبال راهکارهایی ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۴    
با ابلاغی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، احمد مظفر به سمت مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۱    
مدیر شرکت ملی پخش فراوره های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از کشف دوهزار و 900 لیتر فراورده نفت گاز قاچاق در استان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل فرودگاه لارستان از برقراری مجدد پروازهای شرکت هواپیمایی کیش ایر از فرودگاه لارستان به مقصد دبی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۹    
سیل بیش از 526 میلیارد ریال به خراسان شمالی خسارت زد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۶    
متاسفانه هیچ گام موثری برای بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده انجام نشده و مردم این مناطق کماکان با مشکلات در این زمینه مواجه هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۶    
وقتی تمام قراردادها وحقوق و دستمزد، اطلاعات مدیران را بر روی سامانه شفافیت منتشر می کنیم، اسم چند رسانه چه مشکلی دارد که در برابر انتشار نام ها مقاومت می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۳    
وزیر نفت عربستان در نشست کمیته نظارت بر اوپک پلاس گفت که هیچ کسی نمی داند ایران چقدر نفت تولید و صادر می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۱    
در اسفند ماه سال 97 شاهد تحقق 194 درصدی منابع بودیم و این در حالی است که شورای اسلامی شهر تهران تخفیف های یکباره ای شهرداری که معمولاً در این ایام سال به شورا ارائه می شود را رد کرد و این امر موجب ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۲    
چرا انجمن های صنف مربوط به رانندگان و کامیونداران ضعیف عمل کرده و نه تنها از آنان دفاعی نمی کنند بلکه کامیونداران و رانندگان را که از مال و جان خود مایه می گذارند، نادیده می گیرند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۲    
آنچه روی کاغذ در بررسی سهام های دولتی ایران خودرو و سایپا وجود دارد، نشان می دهد تملک دولتی بر این شرکت ها چیزی شبیه به همین ارقامی است که از سوی این نماینده مجلس اعلام شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۶    
رئیس شورای رقابت ، دولتی بودن خودرو سازی را مشکل ساختاری این صنعت دانست و گفت: دولت باید سهام خود را در صنعت خودرو سازی واگذار کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۳    
احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در مناطق کوهستانی گلستان وجود دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۱    
با توجه به درگیر بودن نهادها و دستگاه های اجرایی مختلف در خدمات رسانی به کاربران راه های کشور لزوم تبیین فرماندهی واحد در مدیریت و تولیت راه ها بیش از پیش احساس می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۶    
برخورد یک دستگاه اتوبوس با سواری سمند در جاده طبس – دیهوک، یک کشته و 3مصدوم برجای گذاشت.