شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۴۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 15 مهر 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 2 مهر 1398 تین نیوز 3 مهر 1398 تین نیوز 4 مهر 1398 تین نیوز 5 مهر 1398 تین نیوز 6 مهر 1398 تین نیوز 7 مهر 1398 تین نیوز 8 مهر 1398 تین نیوز 9 مهر 1398 تین نیوز 10 مهر 1398 تین نیوز 11 مهر 1398 تین نیوز 12 مهر 1398 تین نیوز 13 مهر 1398 تین نیوز 14 مهر 1398 تین نیوز 15 مهر 1398 تین نیوز 16 مهر 1398 تین نیوز 17 مهر 1398 تین نیوز 18 مهر 1398 تین نیوز 19 مهر 1398 تین نیوز 20 مهر 1398 تین نیوز 21 مهر 1398 تین نیوز 22 مهر 1398 تین نیوز 23 مهر 1398 تین نیوز 24 مهر 1398 تین نیوز 25 مهر 1398 تین نیوز 26 مهر 1398 تین نیوز 27 مهر 1398 تین نیوز 28 مهر 1398 تین نیوز 29 مهر 1398 تین نیوز 30 مهر 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۲    
طبق برنامه ریزی های انجام شده در ایام اربعین، ناوگان حمل و نقل عمومی استان با توان حداکثری آماده خدمت رسانی به زائرین خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۳    
گفت:بخاطر اوج بازگشت زائران اربعین حسینی پیش فروش بلیط اتوبوس و دایر کردن سرویس های دربستی به غیراز مرزهای چهارگانه از 24 الی 29 مهرماه در استان اردبیل ممنوع است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۳    
در پنج ماهه نخست سال جاری هفت هزار و 561 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات هفت هزار و 489 نفر بود، رشدی یک درصدی را تجربه کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۳    
معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با اختصاص گیت های ویژه برای پذیرش زائران اربعین، زمان ایستایی زائر برای بازرسی و کنترل گذرنامه به کمترین میزان ممکن می رسد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۸    
مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: تا 14 مهرماه با برقراری بیش از 90 پرواز فوق العاده به شهرهای مرزی غرب کشور در فرودگاه مهرآباد موافقت شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۸    
عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی در مراسم معارفه مدیر جدید فرودگاه خرم آباد با بیان اینکه فرودگاه ها فارغ از مسائل تجاری از ارکان اساسی توسعه استان ها هستند ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۳    
رییس اتحادیه تعاونی های مسافری کشور گفت: به دلیل افزایش تقاضای سفر به عراق شرط سنی برای ورود اتوبوس هایی که وارد خاک عراق می شوند از 5 سال به 9 سال افزایش یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۳    
رییس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از یازدهمین جلسه ستاد بودجه ارایه کرده و در خلال صحبت های خود از افزایش 15 درصدی دستمزد در سال آینده خبر داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۹    
روز یکشنبه تردد بیش از 64 هزار و 500 نفر از مرزهای شلمچه و چذابه به ثبت رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۴    
پیش بینی می شود کار حفاری تونل خط 6 مترو تا اردیبهشت ماه سال 99 به اتمام برسد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۹    
مدیرکل راه آهن جنوب باتفاق معاونین وروسای ادارات از پلیس راه آهن جنوب بمناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۴    
با تهمیدات در نظر گرفته شده و همکاری مشترک رجا و راه آهن، 38 قطار برنامه ای شرکت رجا از روز جاری (15 مهر) به مدت دو هفته زائران اربعین حسینی را در هشت مسیر ریلی جابه جا خواهند کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۴    
در توسعه گردشگری کشور نمی توان نقش راه آهن را در جابجایی گردشگران داخلی و خارجی نادیده گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرعامل راه آهن با حضور در ایستگاه راه آهن تهران با مسافران خطوط ریلی در مسیرهای مختلف دیدار و گفتگو کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۹    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه زائران اربعین حسینی می توانند در فرصت باقی مانده، بلیت بازگشت را خریداری کنند از باقی ماندن تعدادی بلیت قطار برای بازگشت زوار خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، وزش باد نسبتا شدید در پایتخت طی امروز (15 مهر) گسیل گرد و خاک و غبار آلود شدن آسمان در برخی مناطق را به دنبال دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
بیش از 35 درصد ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین تاکنون تکمیل شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
طرح ترافیکی زوج و فرد خودروها از امروز پانزدهم مهر در محدوده مرکزی شهر تبریز به طور رسمی آغاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: انحراف به چپ سواری پژو و برخورد با یک دستگاه مینی بوس منجر به مرگ سرنشین پژو و مجروح شدن یک نفر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
رونق فعالیت های اقتصادی در استان زنجان موجب رشد 44 درصدی تن کیلومتر بارخالص جابه جا شده در راه آهن منطقه شمالغرب کشور طی شش ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
نمی توان در اتاق های دربسته نشست و با امکانات کافی زندگی کرد و مردمی که از صبح تا شب نگران لقمه حلال هستند و یا از بیکاری فرزندانشان خسته و افسرده هستند را به صبر و شکیبایی و ایستادگی دعوت کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
امسال تعداد زائران کربلا از ابتدای ماه محرم تا هفت صفر نسبت به سال گذشته چهار برابر شد و برای تسهیل تردد زائران و امنیت آن ها آماده هستیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
در صورت استقبال زوار حسینی در ایام اربعین، امکان جابه جایی روزانه 2000 نفر مسافر به بندر بصره وجود دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
75 درصد از ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برای جابه جایی زائران اربعین اختصاص یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
محمد رضا چنگانی مدیرکل راه آهن هرمزگان عملکرد این اداره کل را در بخش مسافری تشریح کرد که براساس آن افزایش 2 درصدی جابه جایی مسافر را شامل می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
در راستای توسعه کریدور ریلی شرق کشور صورت گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از افزایش رام های قطار کرمانشاه به 230 رام در ایام اربعین خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۴    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از مشارکت داوطلبانه و گسترده شاغلین حمل و نقل جاده ای کالا در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۹    
مراسم رونمایی از سامانه بازگشت زائران اربعین برگزار شد، این طرح در حال حاضر به شکل پایلوت در مرز چذابه اجرا می شود و در صورت موفقیت آمیز بودن طرح ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
به دنبال تداوم حضور سامانه بارشی در هرمزگان، تردد شناورهای سبک در بنادر این استان ممنوع شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
مرکز پژوهش های مجلس پیشنهاد کرد: با توجه به حساسیت شدید اجتماعی در مورد قیمت بنزین، می توان تغییرات قیمت انرژی را از حامل هایی که کمترین واکنش اجتماعی را خواهد داشت شروع کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
بارندگی های شدید و طغیان رودخانه های محلی در چند روز گذشته سبب بسته شدن چهار مسیر ارتباطی در جنوب این استان شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
با تعداد واگن های موجود می توان سر فاصله مترو را در پیک صبح کاهش داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
سرپرست ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
75 درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل در استان به زوّار اربعین اختصاص یافته و تمهیدات ویژه ای برای کاهش مشکلات زائران اعزامی از استان اندیشیده شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۹    
بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور به دلیل انجام عملیات عمرانی در جاده هراز تا فردا (16 مهر)، این محور از ساعت 21 تا 5 مسدود بوده و تردد از جاده های جایگزین سوادکوه و کندوان انجام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۹    
کاروانی شامل 100 دستگاه اتوبوس از ناوگان سازمان اتوبوسرانی مشهد امروز 15 مهر ماه برای خدمترسانی به زائران اربعین حسینی به نجف اشرف اعزام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۹    
از ابتدای سال جاری تاکنون 94 میلیارد و 350 میلیون ریال برای آسفالت معابر روستایی این شهرستان هزینه شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۹    
فیلم زیر در شبکه های اجتماعی منتشر و در توضیح آن نوشته شده که مربوط به مترو هوایی ژاپن است.چین و ژاپن از جمله کشورهایی هستند که از تکنولوژی مترو هوایی بهره مند هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۴    
با وجود افزایش 50 درصدی تعداد زائران ایرانی اربعین امسال نسبت به سال گذشته به نظر می رسد تعداد ناوگان جاده ای (اتوبوس) بیشتر نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۹    
حداکثر کاپوتاژ اتوبوس ها به داخل خاک عراق در مواقع اضطرار 400 دستگاه خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۴    
پس از چهار روز وقفه از صبح امروز (دوشنبه پانزدهم مهرماه) عزیمت دوباره زائران اربعین حسینی (ع) از مرز رسمی خسروی به عراق آغاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۴    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم و روان دو محور ایلام به مهران و خرمشهر به شلمچه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۴    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه مسئولیت پایانه های مسافربری در مرزهای منتهی به عراق برعهده سازمان راهداری است ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۹    
از لحاظ ایمنی سفر ،خواب و استراحت راهبر یکی از فاکتورهای مهم یک سفر ایمن و کم حادثه است و فرقی ندارد جنسیت راهبر خانم باشد یا آقا.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۹    
هیچ مصدوم انتقالی به بیمارستان بوعلی فوت نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۴    
اگر یک کاسبی زیان ده است باید عامل زیان ده بودن آن کشف و حل شود نه این که به این چاه تولید ضرر (اکثر پروژه های عمرانی دولتی) یارانه تزریق کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۹    
چند قسمت از مسیر ایلام- مهران ظرف چند روز آینده تکمیل می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۹    
ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-تهران برقرار است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۹    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور به تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت پرداخت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۹    
واژگونی اتوبوس حامل کارکنان شرکت نفت که از آبادان به سمت ماهشهر در حرکت بود موجب مرگ یک نفر و مصدوم شدن 21 نفر دیگر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۹    
با توجه به حضور استارتاپ ها و ارائه کسب و کارهای اینترنتی در چند سال گذشته و موفقیت اسنپ و تپسی در حیطه جابه جایی مسافر درون شهری این انگیزه ایجاد شد که می توان در حیطه حمل ونقل داخلی کالا نیز این ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۹    
به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان 93 کیلومتر از محورهای روستایی خسارت دیده از سیل وسیلاب های چند روز گذشته در جنوب این استان بازگشایی و تیغ زنی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۹    
تصادف دو خودروی سواری در اتوبان ذوب آهن اصفهان پنج نفر مصدوم برجا گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۴    
وعده های به روزرسانی هنوز عقیم مانده است و رانندگان مانده اند و تن-کیلومتر سلیقه ای یا در اصل توافقی.