چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 9 آبان 1400 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 29 اسفند 1398 تین نیوز 30 اسفند 1399 تین نیوز 31 فروردین 1400 تین نیوز 31 اردیبهشت 1400 تین نیوز 31 خرداد 1400 تین نیوز 2 تیر 1400 تین نیوز 31 مرداد 1400 تین نیوز 31 شهریور 1400 تین نیوز 30 مهر 1400 تین نیوز 30 آذر 1400 تین نیوز 30 دی 1400 تین نیوز 30 بهمن 1400 تین نیوز 1 اسفند 1400 تین نیوز 1 آبان 1400 تین نیوز 2 آبان 1400 تین نیوز 3 آبان 1400 تین نیوز 4 آبان 1400 تین نیوز 5 آبان 1400 تین نیوز 6 آبان 1400 تین نیوز 7 آبان 1400 تین نیوز 8 آبان 1400 تین نیوز 9 آبان 1400 تین نیوز 10 آبان 1400 تین نیوز 11 آبان 1400 تین نیوز 12 آبان 1400 تین نیوز 13 آبان 1400 تین نیوز 14 آبان 1400 تین نیوز 15 آبان 1400 تین نیوز 16 آبان 1400 تین نیوز 17 آبان 1400 تین نیوز 18 آبان 1400 تین نیوز 19 آبان 1400 تین نیوز 20 آبان 1400 تین نیوز 21 آبان 1400 تین نیوز 22 آبان 1400 تین نیوز 23 آبان 1400 تین نیوز 24 آبان 1400 تین نیوز 25 آبان 1400 تین نیوز 26 آبان 1400 تین نیوز 27 آبان 1400 تین نیوز 28 آبان 1400 تین نیوز 29 آبان 1400 تین نیوز 30 آبان 1400 
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۷    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم در ادامه برنامه های روز قم، با حضور در سامانه 137 به تماس های مردمی در حوزه حمل ونقل شهری پاسخگو بود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۸    
پروژه های احداث خطوط قطار شهری مشهد رونق خواهد گرفت.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۳    
سومین نشست کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی، فضای مجازی عصر روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد. ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۸    
سید مرتضی مرتضوی طی حکمی احمد رضا ضیایی را به سمت مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل منصوب کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۲:۰۸    
ایمنی اولویت ماست و برای هر حادثه ای باید ایمنی ها را بررسی و تحلیل کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۸    
بر اساس آخرین شیوه نامه ابلاغی معاونت بهداشت وزارت بهداشت به وزارت راه، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پروازها و فروش حداکثر 60 درصدی بلیت به مسافران لغو شد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۸    
سخنگوی شورای شهر تهران از مکلف کردن شهرداری تهران به فراهم آوردن تسهیلات وام ارزان قیمت برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۳    
اعضای شورای شهر تهران طرح "بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی با بازگشایی مدارس در شرایط کاهش شیوع ویروس کرونا" را به تصویب رساندند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۰:۳۸    
شورای اقتصاد زمانبندی بازپرداخت فاینانس خط آهن سریع السیر قم-اصفهان را به وزارت راه ابلاغ کرد. قرار بود این پروژه از تهران آغاز و به اصفهان ختم شود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۳    
همچنان که پیش از این تین نیوز خبر داده بود، محمد محمدی بخش به ریاست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۸    
6 کیلومتر دیگر از باند دوم محور بیرجند - قاین با اعتبار 50 میلیارد تومان زیر بار ترافیک رفت و طول مسیر دوبانده این جاده پرتردد به 86 کیلومتر رسید.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۳    
رییس شورای شهر تهران از ورود اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۸    
با لغو برخی پروازهای فرودگاه های استان در روزهای اخیر، اکنون تهران تنها مبدا و مقصد پروازهای خراسان جنوبی است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۸    
بهسازی اساسی بیش از 2 کیلومتر از طول تندروهای بزرگراه آزادگان به اتمام رسید.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۸    
شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز روز گذشته (شنبه) اعلام کرد که بیش از 1400 پرواز در آخر هفته را به دلیل شرایط نامساعد جوی و همچنین در مواردی به علت کمبود کارکنان هواپیمایی لغو کرده است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: ترافیک در معابر پایتخت هنوز به نقطه پیک (اوج) خود نرسیده و در مقایسه با قبل از شیوع ویروس کرونا، به مراتب کمتر است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۸    
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ نیز در این همایش گفت: طبق آمار سال 99 روزانه 20 میلیون سفر درون شهری در پایتخت انجام می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۳    
دبیر انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران اعلام کرده که محدودیت های اعمال شده برای ناوگان ایران در یک بندر هندی به پایان رسیده است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۸    
بر اساس تازه ترین آمار اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، بیش از 632 هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل محور گردشگری سرعین – آلوارس به طول 10 کیلومتر به 65 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۸    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به وقوع بسیار زیاد تصادفات در راه های دوطرفه ، این راه ها را از مهمترین نقاط حادثه خیز استان برشمرد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۸    
طرح ساماندهی دولتخانه صفوی در محدوده سبزه میدان نیازمند بازنگری و تایید مراجع دانشگاهی است
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۳    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از 6500 کامیون وارداتی ثبت سفارش شده تا کنون 1300 دستگاه ترخیص شده و مابقی تا پایان سال از گمرک خارج خواهند شد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۳    
با توجه به تغییر دولت، رویکردها و همچنین مدیریت ها، سندی را تحت عنوان دریانوردی پیشرفت و گسترش ماندگار که در برگیرنده برنامه ای برای پیشرفت و گسترش پایدار ایران بر مدار دریا است ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۸    
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال از پایان پاکسازی این محور از مواد حاصل از انفجار صخره 5 هزار تنی خبر داد و گفت: تردد در منطقه یک آزادراه تهران- شمال تا دو روز دیگر دوباره برقرار می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۸    
شصت و هشتمین سالگرد تاسیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران روز 12 آبان ماه برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۳    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز یکشنبه 9 آبان 1400 به علت تعطیلی بازار های جهانی و ثبات قیمت ارز، قیمت ها در بازار طلا و سکه بدون تغییر بوده است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۳    
در شرایطی که پس از ماه ها بلاتکلیفی قرار بود کامیون های وارداتی اروپایی مانده در گمرک های کشور تعیین تکلیف شود و با ورود دادستانی به این پرونده و مهلت مشخص شده تا پایان مهر ماه همه آن ها ترخیص شود ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۳    
افزایش عوارض جابجایی حمل و نقل جاده ای کالا نیز مانند قانون مالیات ارزش افزوده حمل و نقل که به دلیل غیر کارشناسی بودن ، بهره وری شرکت های حمل و نقل را سال ها تحت الشعاع قرار داده بود ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۸    
بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده ترددهای بین استانی در مهر ماه امسال به بالاترین حد در سال جاری و رکوردی تازه رسیده است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۸    
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر به تعهدات خود در قبال میزان واردات واکسن عمل کرد، از واردات بیش از 112 میلیون دُز واکسن به کشور خبر داد. ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۸    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در شش استان برای امروز و فردا (9 و 10 آبان ماه) و کاهش 6 تا 10 درجه ای دمای هوا در شمال کشور طی روزهای پایانی هفته خبر داد. ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۸    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس با توجه به تصمیمات اتخاذ شده پیرامون بازگشایی مدارس گفت: به تناسب تصمیمی که شورای معلمان ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۸    
وقتی ذره ای از خاک از هم می پاشد و دست باد آن را در هوا به پرواز در می آورد، کسی اهمیتی به آن نمی دهد اما رقص میلیاردها ذره خاک در آسمان، پدیده ای نیست که بتوان چشم خود را بر آن بست ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۸    
مدیریت منابع انسانی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه جذب نیرویی که در حال حاضر اتفاق می افتد هیچ کمکی به افزایش تعداد نیروهای سازمان آتش نشانی تهران نمی کند ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۸    
شورای اقتصاد زمان بندی بازپرداخت فاینانس 15.3 میلیارد یوآنی ساخت راه آهن سریع السیر قم-اصفهان را به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور معتقد است که اگر تحریم و برخی موانع بر سر تامین منابع ارزی نبود، کارت های ملی به دست مردم می رسید.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۳    
سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران نسبت به وجود مخازن گاز کلر، راکتورها، صنایع و انبار مواد خطرناک در وسط پایتخت هشدار داد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس تفاهم نامه بین سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با سازمان فنی و حرفه ای رانندگان جدیدالورود به بخش حمل ونقل عمومی گواهینامه مهارت حرفه ای می گیرند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۳    
یک فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده ای کالا با توجه به افزایش قیمت لوازم و قطعات مورد نیاز ناوگان، خواستار بازنگری و اصلاح نرخ حمل کالا شد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۸    
بررسی تفاوت متوسط قیمت مسکن در مناطق 22 گانه تهران در مهر نسبت به شهریورماه سال جاری بیانگر این است که معادل 13 منطقه از تهران با افزایش قیمت مسکن در ماه موردنظر مواجه شده اند که در این بین ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۸    
با وجود آن که مسئولان به طور مداوم برای حمل کالاهای اساسی فراخوان داده و حتی مشوق هایی نیز برای افرادی که نسبت به این کار اقدام می کنند ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۳    
تمامی بازارها در شرایط فعلی با چالش سمت تقاضا روبه رو هستند و البته خریداران در انتظار به سر میبرند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۳    
میزان غلظت آلاینده ذرات کمتر از 2.5 میکرون هم اکنون بالاتر از حد قابل قبول است و توصیه می شود افراد حساس در معرض هوای آزاد قرار نگیرند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۳    
در پایان هفته انتظار کاهش محسوس دما بین 6 تا 10 درجه در نوار شمالی و دامنه جنوبی البرز را خواهیم داشت و دریای خزر نیز روز پنجشنبه مواج و متلاطم خواهد بود ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۳    
در راستای افزایش پروازهای استانی، هما از تاریخ دهم آبان سال جاری در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از اصفهان به مقصد فرودگاه رامسر پرواز می کند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۳    
چند روز پیش بود که برخی رانندگان ناوگان سنگین در شبکه های اجتماعی از فرونشست زمین در جاده ایرانشهر خبر داده و از افرادی که قصد تردد در این محور را داشتند خواستند جوانب احتیاط را رعایت کنند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۳    
اگرچه این روزها خودروهای با قیمتی کمتر از 100 میلیون تومان در بازار تقریبا کم یاب هستند، اما در میان آگهی های فروش، خودروهایی با قیمت های پایین هم دیده می شوند. ...