سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۹:۱۳May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 28 دی 1400 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 29 اسفند 1398 تین نیوز 30 اسفند 1399 تین نیوز 31 فروردین 1400 تین نیوز 31 اردیبهشت 1400 تین نیوز 31 خرداد 1400 تین نیوز 2 تیر 1400 تین نیوز 31 مرداد 1400 تین نیوز 31 شهریور 1400 تین نیوز 30 مهر 1400 تین نیوز 30 آبان 1400 تین نیوز 30 آذر 1400 تین نیوز 30 بهمن 1400 تین نیوز 1 اسفند 1400 تین نیوز 1 دی 1400 تین نیوز 2 دی 1400 تین نیوز 3 دی 1400 تین نیوز 4 دی 1400 تین نیوز 5 دی 1400 تین نیوز 6 دی 1400 تین نیوز 7 دی 1400 تین نیوز 8 دی 1400 تین نیوز 9 دی 1400 تین نیوز 10 دی 1400 تین نیوز 11 دی 1400 تین نیوز 12 دی 1400 تین نیوز 13 دی 1400 تین نیوز 14 دی 1400 تین نیوز 15 دی 1400 تین نیوز 16 دی 1400 تین نیوز 17 دی 1400 تین نیوز 18 دی 1400 تین نیوز 19 دی 1400 تین نیوز 20 دی 1400 تین نیوز 21 دی 1400 تین نیوز 22 دی 1400 تین نیوز 23 دی 1400 تین نیوز 24 دی 1400 تین نیوز 25 دی 1400 تین نیوز 26 دی 1400 تین نیوز 27 دی 1400 تین نیوز 28 دی 1400 تین نیوز 29 دی 1400 تین نیوز 30 دی 1400 
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۵    
با در نظر گرفتن توقف 20 ماهه صدور ویزای توریستی؛ یک میلیون و 471 هزار و 677 نفر از اول فروردین 1400 تا 11 دی ماه به ایران آمده اند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۴    
سومین نشست تخصصی پویش هوای همُ داشته باشیم با شعار با کمک سامانه های هوشمند، هوای ایمنی شهروندان را داشته باشیم همزمان با روز ملی هوای پاک در شهرداری قم برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۴    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تمام معابر پایتخت بار ترافیک صبحگاهی نسبتاً سنگین و در حال حرکت داریم.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۴    
کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز از بازگشایی کامل جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبرداد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۲:۰۹    
دبیر کانون کامیون داران کشور با بیان این که شرکت های واردکننده کامیون زیاده خواه هستند، گفت: این شرکت ها مبالغی را بابت کد ساتا از کامیون داران دریافت می کنند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۲:۰۴    
مدیران ارشد شرکت های هواپیمایی مسافربری و باری آمریکا روز دوشنبه نسبت به یک بحران هوایی "فاجعه بار" و قریب الوقوع در کمتر از 36 ساعت به استقرار سرویس اینترنت نسل پنجم توسط شرکت های مخابراتی AT&T و ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده آتش نشان شهید "امیرحسین داداشی" دیدار و گفتگو و از موافقت رهبر انقلاب برای اطلاق عنوان شهید خدمت برای شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو خبرداد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۹    
معاون کیفیت خودروسازی سایپا گفت: در کشورمان زیرساخت ها و تجهیزات لازم برای آزمون تصادف وجود ندارد و ما نمونه ها را فقط یک بار هنگام گرفتن تاییدیه تولید در هر نوع خودرو به خارج از کشور ارسال می کنیم.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۹    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۴    
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: هزینه تمام شده هر سفر با قطار شهری درحال حاضر برای شهرداری 6500تومان است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۴    
مدیر طراحی مرکز توسعه محصولات ایران خودرو گفت: باز شدن کیسه هوا (ایربگ) در هنگام تصادف خودرو، بستگی به شدت ضربه، میزان سرعت و زاویه ای دارد که ضربه وارد می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۹    
هفتمین نشست کمیته دستمزد شورای عالی کار بر خلاف روال جلسات گذشته در حالی برگزار شد که از مفاد درون جلسه و تصمیمات گرفته شده خبری در رسانه ها درز نکرد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۹:۳۹    
چند روز پس از آن که مدیر ارزشمندترین شرکت خودروسازی جهان توییتی درباره مشکلات عرضه خودروهای الکتریکی خود در کشور هند نوشت ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۹:۳۹    
نتایج بررسی 219 محله از بین 370 محله شهر تهران نشان می دهد قیمت پیشنهادی مسکن فقط در 11.8 درصد از محله ها بالاتر از متوسط و در سایر محلات پایین تر از متوسط شهر تهران است ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۹:۳۴    
طبق گزارش های رسمی میزان بدهی خارجی ایران در پایان سه ماه ابتدایی امسال به 8.7 میلیارد دلار رسیده که با احتساب معوقات بیش از 10 میلیارد دلار می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۴    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته کاهشی بود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۹    
فرماندار تاکستان، رضا طاهری بیان کرد: کلیه مسیر های ارتباطی در سطح شهرستان تاکستان باز و رفت و آمد در این مسیر ها جریان دارد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۴    
خیلی از هموطنان عزیز امروزه این دغدغه را دارند برای حمل بار و اثاث منزلشان به تهران به کدام باربری اعتماد نمایند ؟
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۸:۴۴    
هفت محصول این گروه صنعتی عرضه شده است؛ مهلت ثبت نام طبق روال از امروز (سه شنبه) به مدت سه روز بوده و قرعه کشی آن شنبه هفته آتی (دوم بهمن ماه) برگزار خواهد شد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۸:۳۴    
توصیه من به خودروسازان، انجمن خودروسازان و ... این است که به جای فرافکنی و انحراف افکار عمومی به دنبال اصلاح کیفیت خودروها باشند ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۸:۱۴    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 3653 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 18 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۸:۰۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، جواد حق لطفی بیان کرد: بارش برف در استان قطع شده و در حال حاضر تردد در تمام محورهای شریانی و اصلی استان برقرار است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۲۹    
رحمان گلزار شبستری، مالک و سرمایه گذار شهرک اکباتان در فلوریدای آمریکا درگذشت.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۲۴    
فیلم پیوست مربوط به خودروی آئودی گرند اسفیر و امکانات آن است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۹    
تین نیوز | تاریخ بشر از کرانه های خلیج فارس در تمدن جی و آتلانتیس آغاز شده است و خلیج فارس نخستین دریایی است که انسان ها روی آن با قایق دریا را پیمودند. ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۹    
با شیوع همه گیری کرونا و بروز اختلالات بی سابقه در حوزه حمل و نقل و لجستیک، ساز و کارهایی که باعث ایجاد شفافیت در چرخه زنجیره تامین شوند، به یک تجارت بزرگ تبدیل شده اند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۴    
یک راننده و مالک ناوگان اتوبوس از محدودیت ایجاد شده برای رانندگان اتوبوس های عبوری در پیاده کردن مسافران در زنجان خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۴    
مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد 45 محور شریانی و غیر شریانی در پی شرایط جوی اخیر کشور خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۹    
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: مسیر ایذه – دهدز یک راه روستایی بود که اکنون با همان شرایط 40 سال قبل به جاده ای ترانزیتی تبدیل شده است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۴    
مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد گفت: با بهبود وضعیت جوی، فعالیت فرودگاه مشهد مقدس از سر گرفته شد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۴    
معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: از شب گذشته تا کنون 12 مورد سقوط بهمن در جاده چالوس اتفاق افتاده است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل اسبق راه آهن برای ارتقای روابط ریلی ایران و روسیه و افزایش تبادلات کالایی پیشنهادهایی مطرح کرد از جمله اینکه روسها به جای فاینانس در در راه آهن رشت-آستارا سرمایه گذاری کنند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۵:۱۹    
فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: پروازها در این فرودگاه که به دلیل باد شدید متوقف شده بود، پس از عادی شدن شرایط آب و هوایی دوباره برقرار شده است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۴    
اخیرا مشاهده شده است تعدادی از تاکسی داران و مسافر کِش ها اقدام به سوار کردن سه مسافر در صندلی عقب می کنند. شاید به تصور نادرست کم شدن خطر شیوع بیماری و شاید به طمع درآمد بیشتر.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۴    
استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به موقعیت استقرار راه آهن شرق، رشد و پیشرفت آن زمینه تقویت محورهای توسعه خراسان جنوبی را فراهم می کند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امداد رسانی به بیش از 300 خودرو گرفتار در برف و کولاک طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۹    
محمد شفیعی، فرماندار شهرستان قزوین : از 482 روستای موجود در شهرستان قزوین راه روستایی 231 روستا مسدود شده است که تا شامگاه امشب و یا نهایتا تا صبح فردا کلیه مسیرها بازگشایی می شوند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۴    
توقف پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به علت مه گرفتگی
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۴    
روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی قم برای بهره برداری از خودروهای برقی، آگهی فراخوان منتشر کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۴    
راه های افزایش و بهبود ترانزیت کالا از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در نشستی با حضور رئیس کل گمرک ایران و اعضای فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۴    
فعالیت سامانه بارشی در چند روز گذشته، بارش باران و برف را در اغلب استان های کشور در پی داشت که با وجود برکات آن و شادمانی مردم ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۹    
یک راننده کامیون دار دلیل عدم موفقیت نوسازی ناوگان سنگین باری از طریق واردات کامیون دست دوم خارجی را حضور دلالان در این بخش ذکر کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۴    
مطابق قانون باید خطوط ریلی تمام و کمال تحویل بهره بردار شود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۹    
روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه 459 هزار تاکسی اینترنتی مشمول دریافت سهمیه اعتباری خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۴    
هم زمان با افزایش بارش های سنگین، یخبندان و برودت هوا، جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال برای دومین روز پیاپی مسدود است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مصوبه انجمن شرکت های هواپیمایی در خصوص تعیین کف نرخی بلیت هواپیما خبر داد و گفت: هیچ کدام از شرکت های هواپیمایی مجاز به تعیین کف نرخی نیستند.