پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۰May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 24 آذر 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 آذر 1397 تیتر شهر 2 آذر 1397 تیتر شهر 3 آذر 1397 تیتر شهر 4 آذر 1397 تیتر شهر 5 آذر 1397 تیتر شهر 6 آذر 1397 تیتر شهر 7 آذر 1397 تیتر شهر 8 آذر 1397 تیتر شهر 9 آذر 1397 تیتر شهر 10 آذر 1397 تیتر شهر 11 آذر 1397 تیتر شهر 12 آذر 1397 تیتر شهر 13 آذر 1397 تیتر شهر 14 آذر 1397 تیتر شهر 15 آذر 1397 تیتر شهر 16 آذر 1397 تیتر شهر 17 آذر 1397 تیتر شهر 18 آذر 1397 تیتر شهر 19 آذر 1397 تیتر شهر 20 آذر 1397 تیتر شهر 21 آذر 1397 تیتر شهر 22 آذر 1397 تیتر شهر 23 آذر 1397 تیتر شهر 24 آذر 1397 تیتر شهر 25 آذر 1397 تیتر شهر 26 آذر 1397 تیتر شهر 27 آذر 1397 تیتر شهر 28 آذر 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 30 آذر 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۶    
به گزارش تیترشهر ؛ سید حسین نقوی حسینی عضو امنیت ملی مجلس شورای اسلامی طی توییتی درباره گره گشایی برجام برای کشور نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۶    
آئودی SQ2 جدید هم اکنون در اروپا قابل سفارش بوده و تمامی جزئیات مربوط به این شاسی بلند جمع وجور پرفورمنس منتشر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۱    
شما با چهره ای که هر روز در ایینه می بینید اشنا هستید. اما با نگاهی دقیق تر به ان می توانید نکاتی در مورد سلامتیتان نیز در ان بجویید- به شرط این که بدانید باید دنبال چه چیزهایی بگردید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۶    
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه بخش عمده داروهای بیماران ام. اس تولید داخل است، گفت: قیمت داروهای این بیماران افزایش نداشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۰۵    
رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی نفت درحالی خواهان دریافت مطالبات این صندوق از یکی از متهمان فساد اقتصادی شد که حکم اعدام این فرد تایید شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۳۵    
معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری تهران تنها معاون زنی است که در مجموعه مدیریت شهری فعالیت می کند و در طول دو ماهی که در این مجموعه مشغول فعالیت است برای دومین بار است که شهردار شب پایتخت شده است تا ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۰۵    
شهردار منطقه 11 تهران گفت: با هدف کاهش ترافیک میدان راه آهن و باز زنده سازی این میدان تاریخی، تمام خطوط بی،آر،تی پایانه میدان راه آهن شامل خط راه آهن-تجریش و پارک وی به خیابان معینی انتقال یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۱:۳۶    
تغذیه نقش مهمی در تقویت هوش و حافظه دارد اگر حافظه خود یا کودکتان دچار ضعف شده است غذاهای اورا اصلاح کنید و مواد مغذی را جایگزین کنید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۳۷    
وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد، اگر آمریکا می خواهد با ایران گفت وگو کند، باید هدف مشخصی برای این مذاکره وجود داشته باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۶    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از تصویب استمهال سه ساله تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه توسط دولت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۰    
به رغم آنکه در طول یک سال اخیر شهرداران سابق دل خوشی از رسانه های منتقد نداشتند، اما به نظر می رسد که رویکرد شهردار جدید تهران توجه به نقدهای رسانه ای است به گونه ای که به گفته سرپرست مرکز ارتباطات و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۶    
ظریف در حاشیه نشست امروز شنبه مجمع دوحه ضمن رد اظهارات مقام های آمریکایی درباره نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل توسط ایران تاکید کرد که واشنگتن به وضوح این قطعنامه را نقض کرده و در موقعیتی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۶    
اغراق نیست اگر بگوییم سرنوشت فعالیت بانک های کشور به تصمیم درباره لوایح FATF بستگی دارد. قرار است مجمع تشخیص مصلحت نظام نظر نهایی را در این رابطه اعلام کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۳۶    
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از اجرای مرحله چهارم طرح مبارزه با سارقان توأم با خشونت درسراسر کشور و دستگیری 91 سارق خشن خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۶    
فرآیند ثبت نام کارت سوخت المثنی که از سوم آذرماه آغاز شده بود، طبق برنامه ریزی ها توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، ساعت 24 امشب ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۰    
جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح ها و برنامه های شهری یکی از مهمترین مشکلاتی است که شهرداری تهران با آن روبه رو بوده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۶    
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر منتظر ابلاغ نهایی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان هستیم، گفت: پس از 10 سال این لایحه از فرآیند تقنین به مرحله نظارت وارد شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۶    
سناتور جمهوری خواه آمریکایی در واکنش به اخبار منتشر شده درباره کاهش فروش نفت عربستان به کشورش گفت که عربستان مجبور به فروش نفت خود است در غیر این صورت از گرسنگی می میرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۶    
اسپورت اکسپرس 10 بازیکن برتر لیگ روسیه را در پایان نیم فصل نخست اعلام کرد که نام سردار آزمون در این بین به چشم می خورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۶    
یک دادگاه در تگزاس آمریکا حکم به لغو قانون بهداشت و درمان اوباما موسوم به "اوباماکِر" داد؛ حکمی که ترامپ در توئیتر بسیار از آن استقبال کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۰    
صد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران فردا یکشنبه با دو دستور جلسه مهم کار خود را آغاز خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۷    
استان پاتوم تانی در نواحی مرکزی کشور تایلند قرار دارد و از دیدنی های آن می توان به معبد پرا داماکایا، شهربازی دریم ورلد و بازار شناور وات سان چائو اشاره کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ایرادات شورای نگهبان به CFT را نباید سیاسی دانست و شورا باید بر اساس قانون اساسی و شرع مقدس اسلام ایرادات لازم را بگیرد و نمی تواند از اشکالات چشم پوشی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۸:۲۱    
یکی از بهترین راه ها برای گشت و گذار در بیروت، پیاده روی است که با توجه به ترافیک سنگین شهر منطقی به نظر می رسد. هرچند گردشگران امکان استفاده از حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی و اتوبوس نیز دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۲    
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، اعتاض خود را نسبت به داوری های نیم فصل اول اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۶    
تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان با برتری مقابل رقیب چینی خود به دیدار نهایی دومین دوره رقابتهای گرنداسلم راه یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۰    
در بیماری پارانوئید فرد مبتلا به دیگران اعتماد ندارد و دچار سوء ظن می باشد و اگر با او زندگی میکنید سعی به تغییرش نداشته باشید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۷    
نوزاد و کودک خردسال شما در مرحله ی مهمی از رشد قرار دارد برای همین هر بی دقتی در مراقبت از او عوارض جدی به دنبال خواهد داشت ، بوسیدن کودک هم یکی از این بی دقتی هاست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۱    
چابهار، شهری با چهار فصل بهاری در سال؛ در هنگامه ای که هموطنان مان فصل سرد را با برف و کولاک و سرما سپری می کنند با داشتن هوایی بهاری آماده استقبال ازگردشگران است تا چند روزی را با شنا در دریا و قدم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۵    
شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: با به بن بست رسیدن دمکرات های کنگره باشخص رئیس جمهوری آمریکا بر سر بودجه ساخت دیوار مرزی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۶    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور اظهار کرد: هیچ رابطه ای بین بیمه آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، استخدام و تبدیل وضعیت آن ها وجود ندارد و استخدام تنها بر اساس شرایط مندرج در قانون انجام می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از احتمال افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۷    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به بررسی عملکرد پنج ماهه هدفمندی یارانه ها و آسیب شناسی آیین نامه اجرایی آن پرداخته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۲    
یکی از مهلک ترین بدافزارهایی که به صنایع نفت و پتروشیمی حمله کرده بود، این بار به نظر می رسد که تجهیزات حفاری نفت شرکت ایتالیایی Saipem را نشانه گرفته و به آن حمله سایبری کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع امروز مصوب کرد که ماده یک لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در مورد منشا جرم باید اصلاح شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۶    
براساس جدیدترین گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید انواع خودرو در آبان ماه امسال با کاهش 57.4 درصدی همراه بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۱    
تصویر شکل گرفته در ذهن مردم از سازمان حفاظت محیط زیست،یک"سازمان پرحاشیه"است. واژگانی که توصیف کاملی از این سازمان به دست می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۱    
ستاره مصری لیورپول برای دومین بار به عنوان بهترین بازیکن آفریقا از نظر BBC انتخاب شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۵    
بنز همیشه خودروی لاکچری محسوب می شده که بسیاری از ما با دیدن آن در خیابان این سوال برایمان مطرح می شود که این مدل ماشین از چه زمانی وارد صنعت خودروسازی شد و به چه دلیل افراد تمایل به خرید بنز دارند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۲    
بعد خوردن غذا نخوابید انجام یک سری از کارها و یا خوردن و آشامیدن بعد از غذا خوردن باعث اختلال در عملکرد گوارش و هضم می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۲    
مهدی به روش؛ مدرس دانشگاه و فعال محیط زیست در اعتراض به هرس زود هنگام درختان به بحث و بررسی در این ارتباط پرداخت و از عدم حفاظت از درختان پایتخت انتقاد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۶    
مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان تهران در واکنش به مباحثی مبنی بر دریافت وجه مکانیزاسیون دارویی در داروخانه ها تاکید کرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۷    
سنت های مختلفی در سراسر جهان وجود دارد که به صورت های گوناگون به اجرا در می آیند. این سنت ها توسط خود مردم ایجاد می شوند و بخش مهمی از زندگی آنان را تشکیل می دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۵    
با گذشت 4 هفته از اعتراضات سراسری در شهرهای مختلف فرانسه، به نظر می رسد این کشور برای از سرگیری مجدد اعتراضات در پنجمین هفته متوالی آماده شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۶    
دستیار پیشین رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی و دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان گفت: هنوز درک واحدی از مفهوم حقوق شهروندی در کشور وجود ندارد و در جامعه ما تلقی سیاسی و امنیتی به گفتمان حقوق ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۶    
چندی قبل مرد جوانی به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران رفت و مدعی شد مادرش را از بیمارستان روانی ربوده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: درد ما امروز سازش و یا مذاکره با آمریکا نیست بلکه ما نیازمند این هستیم که با توجه به ظرفیت هایی که در کشورمان وجود دارد اقدامات لازم را در جهت بهبود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با استقبال از مذاکرات اخیر برای بررسی بحران یمن ادامه این مذاکرات را امیدوار کننده خواند و گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۱    
وزیر خارجه آمریکا از چین به دلیل مقابله به مثل در بازداشت اتباع کانادایی انتقاد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۵    
دولت آمریکا طی یک اقدام دیپلماتیک اما غیر متعارف، ورود هواپیمای رئیس جمهوری کره جنوبی را به دلیل سفر وی به کره شمالی، ممنوع اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۰    
سرپرست باشگاه و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، امروز شنبه در محل باشگاه تشکیل جلسه دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۰    
نشنال جئوگرافیک تراولر، لیستی از 19 مقصد برتر گردشگری سال 2019 منتشر کرده است که زیمبابوه در رتبه نهم و بالاتر از هر کشور آفریقایی قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۰    
آیا می دانید در سال جاری میلادی کدام مقاصد گردشگری در دنیای مجازی توجه بیشتری را به خود جلب کردند؟ در ادامه به معرفی مقاصد گردشگری انتخاب شده براساس جستجوی گوگل خواهیم پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۷    
ماداگاسکار یکی از مناطق دور افتاده ی آفریقا است که امروزه موضوع تعدادی از مستند ها و انیمیشن های جالب بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۵    
رهبر گفت: نوسازی و ساخت 400 هزار واحد مسکن در بافت فرسوده باید به گونه ای انجام شود که تجربه طرح مسکن مهر تکرار نشود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۲    
به گزارش تیتر شهر؛ سیده فاطمه ذوالقدر از برگزاری نشست اختلال اوتیسم و چالش های همراه در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور برجعلی رئیس دانشکده روانشناسی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۰۰    
در حالی که به دنبال انتشار آمارهای قوی از اقتصاد آمریکا در آستانه نشست هفته آینده فدرال رزرو ارزش دلار افزایش یافته است، قیمت طلا روز جمعه به پایین ترین رقم در طی بیش از یک هفته گذشته رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۵۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مردم خوب می دانند کسی که این همه مشکلات را برای ما ایجاد کرد و این همه تحریم ها را به وجود آورده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۴۵    
به گزارش تیتر شهر ؛تردیدی نیست که تسلا مدل X نسخه P100D یکی از سریع ترین کراس اوورهای حال حاضر جهان به شمار می رود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۴۵    
با وجود ارایه نسل جدید مرسدس G کلاس، به نظر می رسد که برابوس کماکان علاقه زیادی به نسل قبلی این شاسی بلند نمادین دارد ...