شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 26 آذر 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 آذر 1397 تیتر شهر 2 آذر 1397 تیتر شهر 3 آذر 1397 تیتر شهر 4 آذر 1397 تیتر شهر 5 آذر 1397 تیتر شهر 6 آذر 1397 تیتر شهر 7 آذر 1397 تیتر شهر 8 آذر 1397 تیتر شهر 9 آذر 1397 تیتر شهر 10 آذر 1397 تیتر شهر 11 آذر 1397 تیتر شهر 12 آذر 1397 تیتر شهر 13 آذر 1397 تیتر شهر 14 آذر 1397 تیتر شهر 15 آذر 1397 تیتر شهر 16 آذر 1397 تیتر شهر 17 آذر 1397 تیتر شهر 18 آذر 1397 تیتر شهر 19 آذر 1397 تیتر شهر 20 آذر 1397 تیتر شهر 21 آذر 1397 تیتر شهر 22 آذر 1397 تیتر شهر 23 آذر 1397 تیتر شهر 24 آذر 1397 تیتر شهر 25 آذر 1397 تیتر شهر 26 آذر 1397 تیتر شهر 27 آذر 1397 تیتر شهر 28 آذر 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 30 آذر 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۵    
عمل بلع به وسیله عضلات و اعصاب دهان، گلو و مجاری غذایی صورت می گیرد. درد به هنگام بلع بسته به علت آن، درد شدید یا مبهمی در ناحیه فک، گلو، سینه یا مری خواهد بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۱    
مطالعات اخیر محققان ژاپنی نشان می دهد هنگام غروب، میزان ترشح هورمون های کاهش دهنده استرس کم می شود و به همین دلیل تاثیر استرس بر برن در غروب شدیدتر از صبح است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۵    
در لحظه ارسال این گزارش قیمت هر سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون و 400 هزار تومان و سکه تمام بهار طرح قدیم سه میلیون و 250 هزار تومان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۲    
رئیس کنگره بیماری های شایع طب کودکان با اشاره به اینکه سالانه 500 تا 700 هزار کودک زیر 5 سال به علت ابتلا به روتاویروس در دنیا جان خود را از دست می دهند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۱    
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان، 17 هزار و 64 عدد انواع داروهای خارج از شبکه توزیع در این شهرستان کشف و ضبط شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۰۶    
اگر شما پول کافی برای خرید محصولات مدرن فراری یا لامبورگینی دارید ولی آن ها را پیش پا افتاده می دانید احتمالاً به دنبال خرید خودرویی کاملاً خاص تر و انحصاری تر خواهید بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۷:۳۶    
قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا انجام گرفت و تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۶:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به تظاهرات اخیر در فرانسه واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۵:۳۵    
راه حل برای غلبه بر احساس سرما! اگر شما نه تنها در روزهای سرد سال بلکه در فصل تابستان نیز مدام احساس سرما می کنید و شب ها بدون پتو نمی خوابید ،دچار ضعف در سیستم گردش خون هستید ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۴:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار بخشی از گفت وگوی خود در نشست بین المللی دوحه، توهمات دوازده گانه مایک پمپئو ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۲:۳۵    
با پرداخت 13964 یورو در آلمان (بدون هزینه نصب و رنگ آمیزی)، JE دیزاین می تواند شاسی بلند سئات آتکا را به چیزی تبدیل کند که در آفرود حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۱:۳۵    
جدید ترین رده بندی بهترین مربیان فوتبال جهان توسط سایت کلاب ورلدرنکینگ انجام شد که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس 3068 امتیاز گرفت و با صعود 2 پله ای مواجه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۱:۰۵    
مقدار چربی دور کمرتان می تواند پیش درآمد طیف گسترده ای از بیماری ها و مشکلات برای سلامتی باشد مانند بیماری های قلبی و عروقی، دیابت نوع دوم و انواع سرطان ها.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۰:۱۱    
معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور به ارائه توضیحی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص تاکسی، اتوبوس و مترو پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۲    
شما هر روز و هر شب از مغز خود استفاده می کنید اما تا چه اندازه در مورد سیستم مغز و نحوه عملکرد آن آگاهی دارید؟
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۵    
مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیتی که داشت با نظر کادرپزشکی تیم امید را در جزیره کیش همراهی نکرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۵    
توپ های 110 یورویی مسابقات فوتبال در گمرک گیر افتاده و این نگرانی وجود دارد که بخشی از این محموله در بازار به فروش برسد!
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۳۵    
براساس اطلاعات بدست آمده، از امروز بسته حمایتی دولت برای کارگران به حساب شان واریز می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۷    
ایجاد زمینه برای انجام سرمایه گذاری های بین المللی در شهر تهران یکی از موضوعات مغفول مانده در مدیریت شهری تهران در دهه های اخیر است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۱    
با توجه به اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با همکاری مهندسان جوان و شرکت های دانش بنیان توانسته است تا مد حمل و نقلی DRT را که در طول دهه های اخیر در شهرهای پیشرفته دنیا تجربه موفقی داشته را ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۵    
تارنمای هیل گزارش داد: در حالی که کمتر از یک هفته تا ضرب الاجل تعیین شده برای تعطیلی احتمالی دولت باقی مانده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۳۵    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی از دستگیری 2 نفر خبر داد که با پیش فروش واحدهای مسکونی 30 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۵    
در پی روند کاهشی قیمت طلا و سکه طی روز های اخیر؛ قیمت سکه و طلا امروز در بازار تغییرات اندکی داشت و هر سکه بهار آزادی سه میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۵    
یکی از نکات مهم و کلیدی در پرونده قضایی حمید باقری درمنی این است که بدانیم این متهم برای چه به اتهام افساد فی الارض محاکمه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۱۱    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در خصوص بازدید خود از پروژه های سطح منطقه 4 خود با اشاره به تخلفات گسترده ارتش در حوزه ساخت و ساز ادامه داد: علی رغم اینکه نهادهای نظامی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۵    
قائم مقام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چرا مجلس نسبت به نظارت های قبلی مجمع بر مصوبات نمایندگان ایرادی نداشت؟ آیا با نظارت بر لوایح الحاق به کنوانسیون های سه گانه اتفاق جدیدی افتاده است؟
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۲    
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۵۶    
نتیجه بخش بودن دستور جلسه هایی که در طول یک سال اخیر در جلسات علنی شورای شهر تهران مطرح شده و در نهایت اعضای شورای شهر بعد از اندکی بحث بر سر موضوعات آن را تصویب و یا در نهایت رد می کنند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۶    
محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در آستانه شب یلدا اعزام گشت های مشترک به فروشگاه های عرضه مواد مورد نیاز مردم از امروز آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هماهنگی حملات تروریستی تهران، اهواز، چابهار و مریوان با استفاده از پیام رسان های خارجی صورت گرفته است گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۱    
وزیر کشور با اشاره به اینکه استانداری ها در بودجه سال آینده سه دهک یارانه بگیران را می توانند حذف کنند، گفت: باید این منابع صرف حمل و نقل و تولید شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۲    
به گزارش تیترشهر ؛ یک کاربر فضای مجازی در اینستاگرام تصویری از اعتراضات فرانسه را منتشر کرد که درآن یکی از جلیقه زردها نقش بابا نوئل را بازی میکند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۰    
ساختمان پلاسکو فروریخت و دلیل آن را عدم ایمنی و عدم توجه به اخطارهای آتش نشانی ذکر کرده اند؛ این در حالی است که این روزها سخنگوی آتش نشانی عنوان می کند که هیچ ساختمانی در کشور ایمن نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۴۱    
مدیریت شهری گذشته سرویس رایگان در اختیار دانش آموزان استثنایی قرار داد این در حالی است که شهرداری تصمیم داشت تا بخشی از پول این سرویس ها را بر گردن دولت بیندازد که مورد موافقت شورای شهر تهران قرار ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۰    
کیوتو، پایتخت فرهنگی و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ژاپن است. دیدنی های کیوتو ترکیبی از جاذبه های تاریخی و مدرن را شامل می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۱    
قرار است شرکت دیزنی لند از سال 2021 بخش های جدید را به دیزنی پاریس اضافه کند که اخیرا تصاویری از یکی از این بخش ها منتشر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۲    
یک فعال گردشگری چند پیشنهاد برای توسعه صنعت گردشگری در مناطق آزاد ارائه کرد که یکی از آنها پیشنهاد تشویق مردم به خرید خانه دوم در هر یک از مناطق آزاد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۷    
چربی بیش از حد بدن و یا به نوعی چاقی سبب تولید میزان زیادی استروژن می شود. کاهش وزن و حفظ شاخص توده بدنی (کمتر از 25) در درمان و حتی پیشگیری از بروز کیست تخمدان تأثیر بسزایی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۱    
بازیکنان پرسپولیس پس از چند بار تهدید در نهایت اعتصاب کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین اردوی این تیم در تهران پیش از جام ملت های آسیا از میراثی گفت که برای "آیندگان" گذاشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۲    
طبق نظرسنجی جدید ان بی سی نیوز-وال استریت ژورنال، اکثر رای دهندگان آمریکایی معتقدند دونالد ترامپ در موضوع تحقیقات شورای ویژه رابرت مولر درباره مداخله روسیه در انتخابات 2016 دغل باز بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۶    
مدیر دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرها گفت: در نود و نهمین نشست مواد مرتبط با درآمدهای پایدار شهرداری ها و اختیارات شوراها در وضع عوارض و درآمدهای محلی در " لایحه مالیات بر ارزش افزوده" و همچنین لایحه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۰    
شهردار تهران با تاکید بر اینکه فرهنگ عدم استفاده از خودرو های شخصی را از مدیران شروع کنیم، گفت: باید تلاش کنیم تا مشکلات ترافیکی تهران حل شود و این بدون همکاری و همدلی مدیران و مسئولان ذیربط و مشارکت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۷    
رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران هیچ الزام قانونی برای جمع آوری و دفن بهداشتی پسماندهای عفونی ندارد و براساس قانون مدیریت پسماند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۷    
یگان های مدافع خلق کرد سوریه گزارش های منتشر شده از استقرار نیروهای پیشمرگ تحت امر بارزانی در شمال سوریه را تکذیب کردند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۱    
وزیر رفاه از گشایش در پرداخت بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی و بهداشتی و تامین مستمری مستمری بگیران با در نظرگرفتن تمهیداتی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۵    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اکثر کشورهای اروپایی، ترکیه و لبنان به هواپیماهای ایرانی سوخت نمی دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۲    
پتاسیم یکی از اجزا هر رژیم غذایی سالم محسوب می شود و موز منبعی عالی برای آن است. مطالعات نشان داده اند که مصرف پتاسیم کافی می تواند خطر مرگ ناشی از هر دلیلی را 20 درصد کاهش دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۶    
کیا و هیوندای با مشکل بزرگی مواجه شده اند زیرا در چندین دادگاه مختلف از این دو برند کره ای شکایت شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۰    
ثبت نام برای دریافت کارت سوخت المثنی روز گذشته به مدت یک هفته تمدید شد و مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت ، می توانند برای ثبت نام اقدام کنند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۷    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: ظاهرا از اواسط دی ماه احیای کارت های سوخت اجرایی خواهد شد و می توانیم آثار آن را در حوزه ساماندهی قاچاق سوخت بسنجیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۱    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال فصل سوم آیین نامه استخدامی شرکت سرمایه گذاری سازمان بیمه سلامت ایرانیان، به استرداد وجوه غیر قانونی دریافت شده توسط مدیرعامل ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۵    
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: دشمن بار ها قصد حمله به مراکز هسته ای ایران را داشته که با وجود پدافند غیرعامل این برنامه ریزی خنثی ها شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۲    
وزیر کشور گفت: شاهد هستیم که سیستم پاسخگویی به مردم سیستم کارتابلی است و ما هنوز در طی این 27 تا 28 سال نتوانسته ایم سیستم اداری کشورمان را به سیستم هوشمند و الکترونیکی تبدیل کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۲    
با اجرای فاز دوم طرح کاهش (L.E.Z) در تهران، داشتن برگه معاینه فنی توسط تمامی خودروها اعم ازسبک و سنگین مورد توجه شهرداری تهران و پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۲۶    
این روزها بازار سودجویی و دریافت هزینه های مازاد بر خدمات داغ شده است و هر یک از سودجویان از راهی برای کلاهبرداری و فریب کاربران استفاده می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۲۶    
مدافع بارسلونا معتقد است مهاجم های آرژانتینی و اروگوئه ای تیمشان بهترین زوج خط حمله جهان هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۲۰    
در طول ماه های سرد سال شما برای مبارزه با بیماری های ناشی از آب و هوای سرد نیاز به تامین ویتامین ها و مواد معدنی اضافه دارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۲۰    
شهر پاریس بدون تردید، یکی از اصلی ترین مقاصد سفر نزد گردشگران جهان محسوب می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۰۵    
بوگاتی ویرون را می توان پدرخوانده سوپر اتومبیل های کنونی نامید. این ابر خودروی دو رگه با ظهور خود در اوایل قرن بیست و یکم، نسخه تمامی مدل های اسپرت و سوپر اسپرت را پیچید ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۰۲    
چند ماه یا بهتر بگوییم چند سالی است تیمی متشکل از متخصصین هوافضا و مهندسین مکانیک قصد دارند با پروژه Bloodhound رکورد سرعت 1600 کیلومتر بر روی زمین را ثبت کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۴۷    
BMW S1000RR جدید سریع تر، سبک تر و رانندگی با آن آسان تر شده است. قلب S1000RR، موتور جدید چهار سیلندر خطی 999 سی سی است که با بیش از 6 واحد افزایش در توان قادر به تولید 205 اسب بخار و 104 نیوتن متر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۳۵    
شرایط ضعیف منچستریونایتد و داوید دخئا در یونایتد بعد از 17 هفته از رقابت های فصل جاری نمایان تر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۳۲    
کاخ سفید خواهان آن شد که کنگره آمریکا بودجه پنج میلیارد دلاری برای ساخت دیوار در مرز آمریکا با مکزیک را به رغم مخالفت های قانون گذاران هر دو حزب تامین کند و نسبت به تعطیل شدن بخشی از دولت آمریکا در ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۲۶    
ناوگان ششم دریایی آمریکا اعلام کرد در صورتی که چین تا دو سال آینده نیز نظارت بر بندر حیفا را برعهده داشته باشد، احتمالا عملیات خود را در این بندر متوقف می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۲۰    
رئیس مجلس گفت: بودجه در شرایط تحریم باید از شرایط عادی متفاوت باشد، در شرایط تحریمی ما یک امور ضروری داریم که باید به آن بپردازیم و اموری هستند که مستحب و درجه دو هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۷    
رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران در خصوص قانونی نبودن پروازهای چارتری که از سوی وزیر راه اعلام شده، می گوید: نمی توان چارتر راحذف کرد چراکه در حال حاضر حقوق 6 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۵    
خارش گوش می تواند به علل مختلفی مانند عفونت، آب گیر کرده داخل گوش و گزش حشرات و... رخ دهد که بهتر است در این مواقع از گوش پاک کن استفاده نکنید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۲    
دروازه بان پورتو بعد از شکست منچستریونایتد برابر لیورپول به تمسخر ژوزه مورینیو پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۶    
هزاران نفر در بروکسل در اعتراض به بسته مهاجرتی سازمان ملل برای افزایش همکاری در حوزه مهاجرت به تظاهرات پرداختند. در مقابل یک گروه کوچک نیز در حمایت از این سیاست ها تظاهرات کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۰    
عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات خاک و آب گفت: امیدواریم مسئولین موضوع قاچاق خاک را جدی بگیرند چون خاک یک منبع تجدیدناپذیر و یا دیرتجدیدپذیر است و تشکیل یک سانتیمتر از آن سال ها زمان می برد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۰    
روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران روز گذشته پروژه ای را تحسین کرد که خود دارای تخلفاتی غیر قابل انکار بوده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۷    
به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، با هدف مدیریت مصرف آب پیشنهاد شده که قیمت تمام شده آب از مشترکان پرمصرف گرفته شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۱    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : احتمال تصویب لوایح اصلاح قانون مبارزه با پولشویی ...