شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 22 آذر 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 آذر 1397 تیتر شهر 2 آذر 1397 تیتر شهر 3 آذر 1397 تیتر شهر 4 آذر 1397 تیتر شهر 5 آذر 1397 تیتر شهر 6 آذر 1397 تیتر شهر 7 آذر 1397 تیتر شهر 8 آذر 1397 تیتر شهر 9 آذر 1397 تیتر شهر 10 آذر 1397 تیتر شهر 11 آذر 1397 تیتر شهر 12 آذر 1397 تیتر شهر 13 آذر 1397 تیتر شهر 14 آذر 1397 تیتر شهر 15 آذر 1397 تیتر شهر 16 آذر 1397 تیتر شهر 17 آذر 1397 تیتر شهر 18 آذر 1397 تیتر شهر 19 آذر 1397 تیتر شهر 20 آذر 1397 تیتر شهر 21 آذر 1397 تیتر شهر 22 آذر 1397 تیتر شهر 23 آذر 1397 تیتر شهر 24 آذر 1397 تیتر شهر 25 آذر 1397 تیتر شهر 26 آذر 1397 تیتر شهر 27 آذر 1397 تیتر شهر 28 آذر 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 30 آذر 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۱    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ارجاع لوایح مربوط به fatf به مجمع تشخیص، توسط لاریجانی تصریح کردند: این اتفاق ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۵    
کشور بولیوی در خیلی از آمار و ارقام رفاهی در پایین جدول های جهانی قرار دارد، اما این کشور توانسته است بزرگ ترین و ارزا ن ترین تله کابین جهان را در پایتخت خود بسازد
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۹:۰۵    
در شرایطی که برخی مدعی هستند دولت تدبیر و امید در پنج سال گذشته اقدام خاصی در بخش مسکن مهر صورت نداده، آمار نشان می دهد 64 درصد واحدها در پنج سال اخیر تحویل شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۸:۰۵    
تاریا کرونبرگ رئیس هیات روابط پارلمان اروپا با ایران اعلام کرد: اتحادیه اروپا در نظر دارد با راه اندازی کانال مالی با ایران (SPV) دلار را از مبادلات اقتصادی حذف کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۷:۰۶    
علی محمد شاعری عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در این کمیسیون ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۶:۰۶    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برخی احتمال ها درباره افزایش حقوق کارگران در سال آینده را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۵:۰۶    
روزنامه دولتی گلوبال تایمز چین اعلام کرد در صورتیکه کانادا منگ وانگ ژو را آزاد نکند، باید منتظر انتقامی سخت باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۲:۰۶    
یکی از فرماندهان نیروی مردمی در استان الانبار اعلام کرد گور جمعی کشف شده در بوکمال سوریه شامل 900 جسد بوده که بیشتر آنها عراقی هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۱:۰۶    
وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد این شرکت 11 تخلف آشکار داشته است که از جمله انتقال کالاهای مرتبط با میدان نفتی مانند لوازم یدکی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۷    
درد فک پایین می تواند نشانه ای باشد برای مشکلات جدی تر مثل آرتروز و حمله قلبی، گاهی هم به علت تغییر عادت غذایی و جویدن آدامس دچار فک درد می شویم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۷    
حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ معتقد است تعدادی از بازیکنان آژاکس که هدف بایرن برای فصل نقل و انتقالات آتی هستند در مقابل این تیم نمایش درخشانی داشته اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۶    
روز ششم و پایانی مرحله ی گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان با بازی های نفس گیر و خطاهای بسیاری همراه بود اما در این بازی ها سه خطا بیشتر از دیگر خطاهای انجام شده خشن و جنجالی بودند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۷    
ریچارد برانسون بنیانگذار شرکت ویرجین گلکتیک (Virgin Galactic) گفت:تست پرواز یکی از موشک های این شرکت پنجشنبه انجام خواهد شد. فضاپیماهای SpaceShipTwo و VSS Unity وارد فاز دوم آزمایش خود شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۶    
مدت زمان زیادی است که در معرض خطرات تغییرات آب وهوایی قرار داریم. دانشمندان به طور مکرر درباره ی گرم شدن دمای هوا، بالا آمدن سطح آب ها و ذوب شدن کلاهک های یخی هشدار می دهند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۲    
انتخابات شورای عالی استان ها دو دروازدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها امروز برگزار شد که مرتضی الویری مجدد برای ریاست این شورا برگزیده شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۲    
رئیس هیات مدیره انجمن توسعه گردشگری چهارباغ گفت: بر خلاف تصور بسیاری که تنها منابع علمی را ماخذی مهم برای شناسایی واقعیت های یک اجتماع می دانند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۱    
روز گذشته وزیر نفت حضور خود را در توئیتر رسما اعلام کرد که در این میان واکنش برخی مقامات را در پی داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۲    
در دنیای مدرن خودروها، بیشتر محصولاتی که تولید می شوند، درنهایت با دو یا سه موتور متفاوت و با خروجی های مختلف، تولید می شوند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۶    
به گزارش تیتر شهر؛ هیوندای اکسنت از جمله کهنه کارترین محصولات هیوندای به شمار میرود که از سال 1994 میلادی تاکنون، پنج نسل از آن راهی بازار شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۵۱    
سیر علاوه بر خواص و فواید بسیار زیادی که برای سلامت بدن دارد برای برخی افراد با شرایط خاص می تواند عوارض و خطراتی هم داشته باشد که باید از خوردن آن پرهیز کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۵    
آیا می دانید زردچوبه چه خواص و فوایدی را به همراه دارد؟ با روش نگهداری و انتخاب زردچوبه آشنا هستید؟ در ادامه از تمام آنچه باید در رابطه با زردچوبه دانید، مطلع می شوید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۲    
اگر به فروشگاه های مخصوص لوازم سفر مراجعه کنید، با مجموعه ی وسیعی از تجهیزات و لوازم سفر مواجه می شوید که همگی یک جا کنار هم جمع شده اند و خرید را برای شما آسان کرده اند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۶    
بیابان های زیبایی نظیر صحرای نامیب در نامیبیا، صحرای وادی رم در اردن، دشت لوت در ایران و... در دنیا به چشم می خورد که امروزه طرفداران زیادی بین گردشگران دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۰    
کارگاه تخصصی شناخت نسخ خطی کتابخانه های ایران با تمرکز بر متون و نسخ فلسفی، به همت سفارت کشورمان در دانشگاه لایدن هلند برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی هشدار داد اگر در عربستان بی ثباتی روی دهد تمام جهان بی ثبات خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۷    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) هشدار داد که حملات ترکیه به کردها در شمال سوریه "غیرقابل قبول" است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۵    
به رغم اقدام سنا، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با پیش کشیدن لایحه ای مرتبط با کشاورزی در آرکانزاس با به جریان افتادن قطعنامه پایان حمایت آمریکا از جنگ یمن مخالفت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۵    
پسر 9ساله که با فرستادن پیام های اینترنتی به یک زن برای او مزاحمت ایجاد می کرد از سوی پلیس دستگیر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۲    
بنابر اعلام مسوولان سازمان بیمه سلامت استان تهران، از ابتدای آذر ماه پذیرش اسناد خسارات متفرقه این سازمان بیمه گر در پایتخت به چهار دفتر پیشخوان در سطح مناطق شهر منتقل شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۶    
تضعیف بیمه تکمیلی در سال های اخیر به یکی از مشکلات فرهنگیان تبدیل شده است. در این رابطه یکی از معلمان با تشریح مشکلات بیمه ای، پیشنهاداتی را برای بهبود وضعیت فعلی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۰    
بحث جدایی و یا ماندن طارمی در الغرافه به یکی از سوال های اساسی روزنامه های قطری تبدیل شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۰    
ستاره پرتغالی یوونتوس بعد از شکست برابر یانگ بویز یک توصیه جالب به هم تیمی هایش داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۱    
رئیس فدراسیون فوتبال سوریه شانس انتخاب دوباره شیخ سلمان از بحرین در انتخابات آینده ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را بسیار زیاد دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۵    
کشتی های خارجی متعلق به لاینرهای بین المللی در بندر شهید بهشتی چابهار از تخفیف 90 درصدی در THC (هزینه تخلیه و بارگیری کانتینر) بهره مند می شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۲    
رییس سازمان حمایت گفت:با درنظر گرفتن سهم مواد، دستمزد، سربار، انرژی و نرخ های قطعه سازان، قیمت ها محاسبه می شود و کارگروه تنظیم بازار براساس منافع درباره قیمت های جدید،تصمیم خواهد گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۶    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به طرح یارانه سوخت که اخیرا از سوی مرکز پژوهش های مجلس مطرح شده است، گفت: این طرح ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۰    
وزیر امور خارجه به سخنان پامپئو در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اجرای قطعنامه 2231 واکنش نشان داد.