دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۵۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 26 فروردین 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 فروردین 1398 تیتر شهر 2 فروردین 1398 تیتر شهر 3 فروردین 1398 تیتر شهر 4 فروردین 1398 تیتر شهر 5 فروردین 1398 تیتر شهر 6 فروردین 1398 تیتر شهر 7 فروردین 1398 تیتر شهر 8 فروردین 1398 تیتر شهر 9 فروردین 1398 تیتر شهر 10 فروردین 1398 تیتر شهر 11 فروردین 1398 تیتر شهر 12 فروردین 1398 تیتر شهر 13 فروردین 1398 تیتر شهر 14 فروردین 1398 تیتر شهر 15 فروردین 1398 تیتر شهر 16 فروردین 1398 تیتر شهر 17 فروردین 1398 تیتر شهر 18 فروردین 1398 تیتر شهر 19 فروردین 1398 تیتر شهر 20 فروردین 1398 تیتر شهر 21 فروردین 1398 تیتر شهر 22 فروردین 1398 تیتر شهر 23 فروردین 1398 تیتر شهر 24 فروردین 1398 تیتر شهر 25 فروردین 1398 تیتر شهر 26 فروردین 1398 تیتر شهر 27 فروردین 1398 تیتر شهر 28 فروردین 1398 تیتر شهر 29 فروردین 1398 تیتر شهر 30 فروردین 1398 تیتر شهر 31 فروردین 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۸    
بعد از 20 ثانیه در آغوش گرفتن، هورمون های اعتماد شروع به ترشح می کنند و فرد راحت تر به طرف مقابل اعتماد می کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۸    
براساس گزارش های سال گذشته پایگاه خبری بلومبرگ، تقریبا 80 درصد از خودروهای موجود در ایالات متحده آمریکا متعلق به رانندگان نبوده و تنها به صورت اجاره به شرط تملیک (لیزینگ) مورد استفاده قرار می گیرد که ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۹    
جیسون پَجِت، تنها فروشنده ای ساده بود که جز عیش ونوش و خوش گذرانی چشم انداز دیگری از زندگی خود نداشت؛ تااینکه در یک شب سرنوشت ساز همه چیز برای او دگرگون شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
تولید خودرو در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۵    
در سبد محصولات ب ام و شاسی بلند پرچم دار جدیدی با نام X7 به چشم می خورد؛ و به سختی می توان چشم از این خودرو برداشت مخصوصاً وقتی آن را از نمای روبرو نگاه کنید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۹    
گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از معادن معدنی پس از قرائت در مجلس شورای اسلامی به قوه قضاییه ارجاع شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۳    
به گزارش تیترشهر ؛ توییت احمدی نژاد درباره رپر آمریکایی: اخیرا از مرگ "نیپسی هاسل" مطلع شدم و از شنیدن مرگ او و 10 نفر دیگر که در هفته گذشته در لس آنجلس کشته شدند اندوهگین شدم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۳    
فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان مسلح آرایشگاه زنانه و منزل در ایرانشهر و دستگیری یک مالخر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۸    
با تحویل صدمین دستگاه از خودروی مونو، کمپانی بریگز اتوموتیو (باک) لحظه ای مهم را در تاریخ نسبتاً کوتاه 10 ساله ی خود جشن می گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۸    
وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته در حضور جمعی از ایرانیان مقیم آمریکا درباره مسائلی همچون تروریستی معرفی کردن سپاه پاسداران ایران طی ادعایی مداخله جویانه گفت که آمریکا در کنار مردم ایران می ماند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۸:۰۸    
جوش ها، اغلب زمانی به وجود می آید که چربی اضافه و سلول های مرده پوست منافذ آن را مسدود و در نتیجه باکتری ها درون منافذ رشد می کند و عفونتی جزئی، درون آن ها به وجود می آید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۶:۰۸    
یک فوق تخصص جراحی کودکان و نوزادان گفت: ختنه کردن شایع ترین عمل جراحی بین کودکان است که به مراقبت های ویژه پس از عمل نیاز دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۵:۰۸    
نمایشگاه خودروی شانگهای تا چند روز دیگر آغاز بکار می کند و فولکس واگن می خواهد از جمله برندهایی باشد که جدیدترین محصول خود را زودتر از بقیه معرفی می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۴:۰۸    
به 7 دستورالعمل ساده و کاربردی برای "زیباشدن فرزند" در این مطلب اشاره شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۳:۰۸    
مطالعه ی انجام شده توسط انجمن بیمه ی ایمنی بزرگراه های آمریکا IIHS نشان می دهد افزایش محدودیت سرعت در جاده های این کشور باعث شده هزاران نفر جان خود را از دست بدهند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۲:۰۸    
عضو هیئت علمی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اهمیت بهداشت صدا و جلوگیری از بروز مشکلات صوتی گفت: باید با صدا مهربان باشیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۱:۰۸    
نسخه ی استاندارد ب ام و i8 خودرویی با ظاهری بسیار آینده نگرانه است اما این نسخه ی خاص که E.N آرمی ادیشن نام دارد کاملاً ظاهر برجسته و متمایزی پیدا کرده و در بدنه ی آن تغییرات زیادی مشاهده می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۳    
دو سال پیش یک زن سوئدی تحت عمل حراجی پیوند رحم قرار گرفت که این عمل با استفاده از یک ربات، صورت پذیرفته بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۸    
اگر از مدت ها قبل اینترنت اکسپلورر مایکروسافت را کنار گذاشته اید بد نیست آنرا کامل هم حذف کنید چرا که محققان امنیتی از وجود آسیب پذیری خطرناکی در آن خبر داده اند که حتی در صورت عدم استفاده از این اپ ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۲۳:۰۸    
نام اختاپوس دامبو صرفا به یک گونه جانوری خاص اشاره ندارد و کل دسته هشت پاهای چتری در اعماق اقیانوس را شامل می شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۲۲:۳۸    
صربستان می خواهد با کمک تکنولوژی، امنیت عمومی پایتختش یعنی بلگراد را تامین کند و برای این منظور سیستم نظارتی هواوی که راهکار شهر هوشمند نام دارد را انتخاب کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۸    
اهمیتی ندارد که گوگل کروم پرطرفدارترین مرورگر حال حاضر دنیاست. حامیان فایرفاکس همیشه مرورگر روباه نشان خود را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند و دلایل خوب و قدرتمندی برای این طرفداری دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۲۱:۳۸    
یکی از شوخی های رایج در مورد شبکه های اجتماعی مدیریت کانال ها و صفحات متعدد توسط پروفسور سمیعی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۲۱:۰۸    
علیرغم پیشرفت روز افزون تکنولوژی بشر در سفر به فضا، برنامه ریزی پرتاب موشک بدون نقص هنوز سالها زمان می برد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۸    
شاید شما هم تا به حال داستان های عجیب و جالبی راجع به اشتباهات کاربران شنیده باشید
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۸    
دانشمندان و محققان آینده نگر اعلام کرده اند که پیشرفت های به وجود آمده در کامپیوترها و بیوتکنولوژی عاقبت به مغز بشر راه می یابد و به شکل گیری شبکه جهانی مغزها می انجامد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۹:۳۸    
جولیان آسانژ، بنیانگذار ویکی لیکس که هفته گذشته در سفارت اکوادر دستگیر شد، حالا به یکی از بدنام ترین زندان های انگلیس منتقل شده که برخی آنرا گوانتاناموی بریتانیا می دانند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۸    
برخی رسانه های آمریکایی، اقدام 'دونالد ترامپ' را در احیای بحث مهاجران و اعزام مهاجران به شهرهای خاص ناقض قوانین فدرال ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۳    
دو نشست منافع شهر با حضور محمد سالاری و سیدامیر منصوری 16 اسفند 1396 و حقوق شهر، با حضور زهرا نژادبهرام، سیدصادق مصطفوی کاشانی و سیدامیر منصوری، 5 تیر 1397 در گالری نظرگاه برگزار شدند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۷:۳۸    
نیروهای امنیتی ترکیه 285 کیلو و 676 گرم هروئین جاسازی شده درون بسته های پستی اسباب بازی و کیسه های گردو در استان وان ترکیه را کشف کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: حذف نام کوروش از فهرست نام های ثبت احوال کذب است و خانواده ها هیچ منعی برای انتخاب این نام برای فرزندان خود ندارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۶:۵۳    
محققان دانشگاه آبرن در آلاباما خطر مصرف ماری جوانا برای جنین را تائید کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۸    
ساکنان محدوده طرح ترافیک و دارندگان معاینه فنی برتر علاوه بر ورود و خروج رایگان پیش از ساعت 08:30 و پس از 17:00 به محدوده، از تخفیف 50 درصد برخوردار می شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۳    
هرچند تمام گروه های سنی و جنسی، خانم ها و آقایان در معرض ابتلا به کم خونی قرار دارند اما خانم های در سن باروری (49-15 سال) به دلیل از دست دادن خون به صورت ماهانه بیشتر از سایر افراد و گروه های جامعه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۸    
ما اخیراً خبرهای زیادی از جیپ گلادیاتور جدید منتشر کرده ایم. با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان این پیکاپ را یک جیپ رانگلر با فضای بار دانست اما باید خاطرنشان ساخت تفاوت هایی نیز بین این دو به ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۳    
دارنده مدال طلای جهانی تیراندازی با اشاره به اینکه شرایط اردوها تغییر نکرده و همچنان با مشکل نداشتن فشنگ دست و پنجه نرم می کنیم گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۳    
پروفسور زیر بار ضرر نمی رود. برانکو مربی باهوشی است و می داند وقتی برای یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد، مجبور به ماندن است مگر این که بخواهد به پرسپولیس برای جدایی، غرامت بپردازد...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۸    
مشکل سرقت خودروهای مجهز به کلیدهای کیلس در اروپا رو به افزایش است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۳    
بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این باشگاه را تهدید به جدایی نکرده است، گفت: خاطرات خوبی از حضور در استقلال دارم و برای این تیم و هوادارانش، احترام و ارزش زیادی قائل هستم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۸    
سال گذشته در مجموع تعداد 262 هزار و 649 فقره شکایت پیرامون کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها اخذ شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 39 درصد افزایش داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۳    
حدود 37 نفر از مقامات ارشد سابق اروپا با ارسال نامه ای به سران کشورها و همچنین اتحادیه اروپا خواستار مقابله با طرح ضد فلسطینی معامله قرن شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۸    
ایجاد خسارت در حوزه های زیرساختی، کشاورزی و مسکونی در سیلاب اخیر باعث شده دولت برای تأمین مالی این خسارات از محلی غیر از بودجه به تکاپو بیفتد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۸    
ماموران گمرک مرزی میلک موفق به کشف 6550 لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون خروجی شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۸    
لازم است شبکه ملی اطلاعات با مدیریت و هماهنگی با وزارت ارتباطات هرچه سریع تر راه اندازی شود
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۸    
دادگاه تجدید نظر کویت حکم اعدام دو شهروند ایرانی به اتهام قتل سه نفر از جمله یک شیخ سالمند از خانواده خاندان حاکم کویت را صادر کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۳    
نماینده مردم دهلران و آبدانان در مجلس گفت: فشار بانک ها به بدهکاران سیل زده و ضامن های آنان جای نگرانی دارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۸    
به گزارش تیترشهر ؛ توییت ظریف در واکنش به اظهارات سفیر فرانسه در آمریکا و محدودیت ایران در غنی سازی: به شرکایمان در برجام یادآوری می کنم که هیچ محدودیتی در غنی سازی اورانیوم زیر نظر آژانس برای ایران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۳    
جاهای دیدنی معروفی در اقصی نقاط ایران وجود دارد، بااین حال همچنان تعدادی از این جاذبه ها نظیر غار چال نخجیر، قلعه ی کرشاهی و ماسال بین گردشگران کمتر شناخته شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۳    
هند کشور طعم ها و رنگ ها است؛ جای جای این کشور به گنجینه ای پنهان می ماند که باید رفت و کشف کرد. در میان همه شهرهای این کشور پهناور، می خواهیم 10 شهر زیبای آن را به شما معرفی کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۸    
ادرار چرب می تواند نشاندهنده ی عارضه ای، مخصوصا در زنان باردار باشد. همچنین چربی در ادرار ممکن است حاکی از مصرف زیاد ویتامین و دهیدراسیون بدن باشد یا وجود کتون در ادرار.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۳    
محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد محسن فروزان دروازه بان این تیم باید امروز در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۳    
زیدان در نشست خبری اخیر خود از مشکلی گله کرده که به عقیده او مشکل بزرگ امروز مادرید است، عدم گلزنی و قدرت پایین تمام کنندگی در خط حمله و خط میانی.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۳    
جوانی مسلح با ورود به کلیسای شهر سالمون آرم در غرب کانادا، یک نفر را کشت و یک نفر را زخمی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۸    
سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید گفت که رئیس جمهوری آمریکا، هنگامی که گفت ویکی لیکس را دوست دارد، شوخی می کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۳    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درباره چگونگی تغییر اعزام به خدمت مشمول سربازی مناطق سیل زده و نیز مشمولان در خوزستان ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۸    
در حالی نرخ رشد اقتصادی 9 ماهه سال 1397 در بخش صنعت منفی 7.9 و درمجموع منفی 3.8 درصد اعلام شده که یک اقتصاددان معتقد است چناچه در سال جاری سیاست های اصلاح ساختاری انجام نشود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۸    
داستان خودروهایی که در انبارهای متروکه پیدا می شوند همیشه جالب بوده اما داستان این خودرویی که مشاهده می کنید کاملاً جذاب است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۳    
رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بانک مرکزی برای تغییر نرخ سود بانکی برنامه ای ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۳    
انتقادات ناتمام از دولت آسان ترین اقدام ممکن در شرایط بحرانی و فجایع طبیعی مانند سیل و زلزله است اما تخطئه دستگاه اجرایی و اعتماد و امیدزدایی از اقدامات آن به هر بهانه ای تا چه اندازه می تواند کاهنده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۳    
در حالی که تنها چند روز از دستگیری جولیان آسانژ می گذرد دولت اکوادور اعلام کرده که سالانه تقریبا یک میلیون دلار را بابت میزبانی از موسس ویکی لیکس در سفارت خود واقع در لندن هزینه می کرده است ...