پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۲:۰۸May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 6 فروردین 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 فروردین 1398 تیتر شهر 2 فروردین 1398 تیتر شهر 3 فروردین 1398 تیتر شهر 4 فروردین 1398 تیتر شهر 5 فروردین 1398 تیتر شهر 6 فروردین 1398 تیتر شهر 7 فروردین 1398 تیتر شهر 8 فروردین 1398 تیتر شهر 9 فروردین 1398 تیتر شهر 10 فروردین 1398 تیتر شهر 11 فروردین 1398 تیتر شهر 12 فروردین 1398 تیتر شهر 13 فروردین 1398 تیتر شهر 14 فروردین 1398 تیتر شهر 15 فروردین 1398 تیتر شهر 16 فروردین 1398 تیتر شهر 17 فروردین 1398 تیتر شهر 18 فروردین 1398 تیتر شهر 19 فروردین 1398 تیتر شهر 20 فروردین 1398 تیتر شهر 21 فروردین 1398 تیتر شهر 22 فروردین 1398 تیتر شهر 23 فروردین 1398 تیتر شهر 24 فروردین 1398 تیتر شهر 25 فروردین 1398 تیتر شهر 26 فروردین 1398 تیتر شهر 27 فروردین 1398 تیتر شهر 28 فروردین 1398 تیتر شهر 29 فروردین 1398 تیتر شهر 30 فروردین 1398 تیتر شهر 31 فروردین 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۵:۰۶    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد مصرف روزانه یک لیوان آب پرتقال طبیعی خطر بروز سکته های مرگبار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۶    
در تاریخ 23 جولای 1999 که شاتل فضایی کلمبیا به آسمان پرتاب شد ایلین کالینز خلبان آن عنوان اولین خلبان زن شاتل فضایی ناسا را به خود اختصاص داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۲    
نسل جدید فورد رنجر در آمریکا فروش بسیار خوبی داشته و این خودروساز آمریکایی هم با معرفی نسخه ی جدیدی به نام Black Appearance بر تعداد اعضای این خانواده افزوده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۳۷    
رییس کل بانک مرکزی گفت: نظام بانکی در زمینه اعطای وام های قرض الحسنه،به تأخیر انداختن اقساط بدهی های قبلی آنها و اعطای وام های جدید برای راه اندازی مجدد فعالیتها،همراهی خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۷    
در پی هشدار هواشناسی مبنی بر امکان وقوع سیل در تهران رییس سازمان بازرسی کل کشور هیأتی را مامور بررسی اقدامات شهرداری تهران مبنی بر پیشگیری از سیل کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۰۷    
به گزارش تیترشهر ؛ آفکام بدنبال شکایت سفارت ایران علیه شبکه ایران اینترنشنال، گزارش خود را در 13 صفحه منتشر کرد. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۰:۴۰    
یک روانشناس گفت: اگر اختلافی در رابطه با همسر ایجاد می شود، آنها باید بدانند که قبل از این مشاجره، عاشقانه یکدیگر را دوست داشته اند و این اختلاف نباید باعث سردی در رابطه آن ها شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۰۹:۵۵    
تیونر آلمانی ویلز اند مور می تواند استون مارتین ونتیج شما را به یک جانور مخوف حدود 700 اسب بخاری تبدیل کند. این کار با جادوی کیت ارتقای مرحله سوم انجام می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۰۹:۵۲    
درحالی که ما بی صبرانه منتظر شکسته شده مرز سرعت 483 کیلومتر در ساعت به دست شرکت هایی همچون بوگاتی، هنسی و کونیگ زگ هستیم، این فورد GT 2006 به پادشاه سرعت بدل شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۰۸:۳۷    
بر اساس پژوهشی جدید، نور آبی گوشی و لپ تاپ ها می تواند فرآیند کوری را تسریع کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۰۸:۰۷    
نوشیدن یک لیوان آب گرم هر روز صبح با معده خالی برای مبارزه با یبوست توصیه می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۰۵:۰۶    
وقتی که دست خواب می رود باعث ایجاد حس سوزن سوزن شدن و یا سوزش در انگشتان دست می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۰۲:۰۶    
کلم بروکلی به دلیل ترکیبات خاص خود، یکی از سبزی های ضد سرطان معرفی شده است. به دلیل وجود فلاونوئیدها به ویژه سولفور افن، بروکلی را به عنوان سبزی ضد سرطان می شناسند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۰۰:۰۲    
طی سال های اخیر، کمپانی های چینی در بسیاری از زمینه ها از حریفان غربی خود پیشی گرفته اند. در همین راستا، شیائومی اخیرا اعلام کرده که شارژ سریع 100 واتی را روی گوشی های هوشمند آزمایش کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۳:۳۵    
مدیرعامل شهربان شهرداری تهران از تشدید نظارت بر ساخت و ساز در تعطیلات نوروز و برخورد قانونی با 157 کارگاه ساختمانی متخلف در پایتخت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۳:۰۵    
از اولین باری که انسان خواب یا کابوس دیده، همواره سعی داشته پرده از راز محتوای این خواب ها بردارد و به اصطلاح تعبیر خواب کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۲:۳۵    
سخنگوی سازمان تعزیرات از آمادگی این سازمان برای رسیدگی به تخلفات از اجرای دستورالعمل هواپیمایی و میراث فرهنگی در مورد استرداد بلیط هواپیما و کنسلی مراکز اقامتی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۵    
مهاجم اتلتیکو مادرید سکوت خود را شکست و به احتمال حضورش در بارسلونا واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۳۵    
علی رغم صعود در برابر ین، دلار نتوانست از ضعف پوند و یورو برای صعود بیشتر استفاده کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۹:۳۵    
بحران ونزوئلا هنوز فروکش نکرده؛ آمریکا عزم خود را برای سرنگونی دولت قانونی مادورو جزم کرده و جان بولتون، مشاور جنگ طلب دونالد ترامپ تمرکز خود را صرف براندازی حکومت ونزوئلا کرده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۹:۰۵    
بر اساس گزارشی که از سمت وال استریت ژورنال منتشر شده، به زودی باید منتظر عرضه دو مدل جدید از نینتندو سوییچ باشیم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۸:۳۶    
معاون خدمات شهری منطقه 2 از جمع آوری معتادان دره فرحزاد در پی احتمال سیل در روددره ها خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۶    
با وجود تکذیب حضور ایران در عملیات مشترک علیه پ.ک.ک، وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر حضور ایران در عملیات اخیر ترکیه علیه پ.ک.ک تاکید کرده و از ادامه این عملیات مشترک، خبر داده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۱    
شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی نایکی آمریکا به دلیل انجام برخی تخلفات در فروش محصولاتش در قاره سبز، از سوی اتحادیه اروپا جریمه نقدی شد
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۶    
به گزارش تیترشهر ؛ پست اینستاگرامی پریناز ایزدیار درباره سیل و اون عقل کلی که مسیل رو تبدیل به خیابان کرد
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۱    
توماس هسلر اسطوره فوتبال آلمان که سال ها پیراهن تیم ملی آلمان را بر تن داشت و مدتی هم در تیم پدیده به عنوان دستیار مشغول به کار بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۶    
به گزارش تیترشهر ؛ پست اینستاگرامی علی کریمی درباره سیل های اخیر
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۵۱    
شبکه خبری تلویزیونی 'سی ان ان' گزارش داد: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در نامه ای، کنگره را از تخصیص و انتقال یک میلیارد دلار برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک مطلع کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۳۶    
به گزارش تیترشهر ؛ سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در مورد آخرین وضعیت بارندگی در شهر ایذه طی توئیتی نوشت: درطی 4 ساعت 135 میلی متر بارش باران داشته ایم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۱    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به بازگشایی محور هراز از بامداد امروز، گفت: با توجه به ادامه بارش ها، ریزش کوه و سقوط بهمن در هراز متصور است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۰۶    
جشنواره های متعددی در طول سال در گرجستان و به خصوص شهر تفلیس برگزار می شود که می تواند لذت سفر به این کشور زیبا را دوچندان کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به بارش شدید باران و احتمال طغیان رودخانه های اطراف تهران گفت: تهرانی ها درصورت امکان از منازل خود خارج نشوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۶    
شپش تن و سر اختلافات جزئی دارند و به طور کلی می توان گفت؛ شپش سر از نظر اندازه کوچک تر و از نظر رنگ تیره تر و از نظر پوشش مقاوم تراست و شکاف های انتهای بدن آن عمیق تر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۱    
به گزارش تیترشهر ؛ ساعت 17 امروز تهران توفان سنگینی را تجربه خواهد کرد هشدار هواشناسی درباره بارش شدید باران و سیلابی شدن برخی نقاط کوهستانی و دامنه ها و طغیان رودخانه های استان های تهران و البرز ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۰۶    
داور بین المللی کشورمان در مورد اتفاقات ورزشی خود در سال 97 صحبت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۱    
چندین ایالت آمریکا در حال حاضر از هیوندای و کیا به خاطر اعمال فریبنده و نادرست مرتبط به آتش سوزی چندین خودروی این خودروساز بازرسی می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۴:۳۷    
در ادامه مناقشات در زمینه برگزیت، اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که برای خروج بدون توافق انگلیس از این اتحادیه آمادگی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۴:۲۰    
با توجه به پیش بینی های شش ماهه هواشناسی که خروج از شرایط خشکسالی و ورود به شرایط ترسالی در کشور را گزارش کرده بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۴:۰۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور تاکید کرد: امروز با توجه به شرایط جوی وضعیت جاده های کشور نیمه بحرانی است و روز مناسبی برای سفر نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۳:۵۰    
قیمت های نجومی بلیت هواپیما از شیراز به مقصد تهران انتقاد بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی و متقاضیان خرید را در پی داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۳:۲۰    
جلسه ستاد مدیریت بحران کشور به ریاست رئیس جمهوری و با حضور نمایندگان کلیه دستگاه های مسئول در خصوص سیل در استان ها برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۵    
روابط عمومی ارتش ضمن اعلام آمادگی یگان های پروازی برای امداد رسانی به سیل زدگان اعلام کرد در پی بارش شدیدی باران و جاری شدن سیل در شهر شیراز ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی شورای شهر تهران اعتقاد دارد، برپایی بزرگترین نوروزگاه پایتخت در خیابان تاریخی و فرهنگی ولی عصر توانسته پویایی، سرزندگی و شادابی را به تهران باز گرداند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۲    
به گزارش تیترشهر ؛ علی مطهری، نایب رییس مجلس پس از به رسمیت شناخته شدن بلندی های جولان سوریه به عنوان اراضی اسرائیل توسط ترامپ، در توئیتر نوشت: ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۱:۲۷    
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال در دیدار برابر صربستان مصدوم شد تا هواداران یوونتوس نگران شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۱:۲۱    
در حالی که با تصویب قانون 'ضد اغتشاش' و خرابکاری در مجالس ملی و سنای فرانسه انتظار می رفت متقابلا' از خشونت های پلیس در جریان اعتراض های جلیقه زردها نیز کاسته شود اما این بار جراحت شدید یک زن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۱:۲۱    
فرماندار آران و بیدگل گفت: ورود گردشگران به مناطق کویری از جمله مرنجاب با توجه به شرایط جوی و با تصمیم مدیریت بحران این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۱:۱۲    
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران میزان خسارت ناشی از سیل به راههای این استان را افزون بر سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۱    
به گزارش تیترشهر ؛ مرتضی پور علی گنجی در استوری خود چنین نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۵    
آرامگاه نادر شاه افشار، موسس سلسله ی افشاریان یکی از بناهای تاریخی و گردشگری شهر مشهد است. بازدید ازآن و دو موزه ای که در مجاورت آن قرار دارد، شما را به سفری تاریخی خواهد برد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۵    
به گزارش تیترشهر ؛ توییت یاشار سلطانی خطاب به حجت الاسلام رئیسی! بخاطر کودکان و خانواده هایی که در سیل شیراز و گرگان و سایر شهرها کشته شدند، با زمین خواران، جنگل خواران و مسیل خواران با هر ژن خوب ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۶    
اگر خودروی اسپورت و جدید خود را با ترمزهای سرامیک کربنی سفارش می دهید و آن را به خاطر پرفورمنس و طول عمر بیشتر دوست دارید پس بدانید شاید در حال انتخاب آپشن اشتباهی هستید ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۷    
برابر گزارشها سالانه 340 میلیون حادثه ناشی از کار در جهان رخ می دهد و برآوردها نشان می دهد که حدود دو میلیون و 300 هزار نفر در این حوادث جان خود را از دست می دهند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۱    
زلاتکو کرانچار در شرایطی باید تیمش را برای مصاف با عراق آرایش دهد که پیروزی تنها راه او برای فرار از اما و اگرها برای صعود است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۱    
رئیس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون ایران مدعی شد که اگر دولت به آنها ارز رسمی بدهد، گوشت را با قیمت کیلویی 35 هزار تومان وارد و در نهایت کیلویی 50 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسانند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۵    
شرکت شل نام شرکت "فرست یوتیلیتی" را به "شل انرژی" تغییر داد و مشتریان مسکونی این شرکت در انگلیس را به برقی که 100 درصد توسط منابع تجدیدپذیر تولید می شود، وصل کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۹:۰۶    
در کاخ گلستان هم یک قرن و نیم پیش هر ساله خانه تکانی، دوختن و خرید رخت نو، تدارک سفره هفت سین با انواع میوه، شیرینی، آجیل و تنقلات برای پذیرایی، در کاخ شور و اشتیاقی بر می انگیخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۷:۰۵    
بهترین سواحل دریای عمان دارای طبیعتی بکر و بی نظیر، مناظر کشتی های باربری و قایق های ماهیگیری، و همچنین امکانات تفریحی و رفاهی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۳:۰۶    
همیشه این سوال در ذهن مسافران وجود دارد که آیا زمان پرواز رفت و برگشت به سمت شرق و غرب دریک هواپیما با هم متفاوت است؟
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۱:۰۵    
بازار تهران در هسته مرکزی تهران قدیم قرار گرفته است و دارای معماری سنتی به شیوه بازارهای سرپوشیده ایران است این بازار بزرگ یکی از بزرگترین و جذاب ترین دیدنی های تهران است.