دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۱۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 19 فروردین 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 فروردین 1398 تیتر شهر 2 فروردین 1398 تیتر شهر 3 فروردین 1398 تیتر شهر 4 فروردین 1398 تیتر شهر 5 فروردین 1398 تیتر شهر 6 فروردین 1398 تیتر شهر 7 فروردین 1398 تیتر شهر 8 فروردین 1398 تیتر شهر 9 فروردین 1398 تیتر شهر 10 فروردین 1398 تیتر شهر 11 فروردین 1398 تیتر شهر 12 فروردین 1398 تیتر شهر 13 فروردین 1398 تیتر شهر 14 فروردین 1398 تیتر شهر 15 فروردین 1398 تیتر شهر 16 فروردین 1398 تیتر شهر 17 فروردین 1398 تیتر شهر 18 فروردین 1398 تیتر شهر 19 فروردین 1398 تیتر شهر 20 فروردین 1398 تیتر شهر 21 فروردین 1398 تیتر شهر 22 فروردین 1398 تیتر شهر 23 فروردین 1398 تیتر شهر 24 فروردین 1398 تیتر شهر 25 فروردین 1398 تیتر شهر 26 فروردین 1398 تیتر شهر 27 فروردین 1398 تیتر شهر 28 فروردین 1398 تیتر شهر 29 فروردین 1398 تیتر شهر 30 فروردین 1398 تیتر شهر 31 فروردین 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۴    
سال 97 برای خودروسازی ایران با چالش های فراوانی همراه بود، چالش هایی که ناتمام مانده و به امسال منتقل شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۴:۰۹    
منظومه شمسی از ابرهای گازی ساخته شد و در ابتدا پیش ستاره ها و پیش سیاره ها در آن شکل گرفتند و بذر آنچه امروز با نام سیاره ها می شناسیم در آن ریخته شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۹    
به گزارش تیترشهر ؛ نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی در استوری اینستاگرام، درباره سرقت از بازیگران در مراسم تشییع پیکر جمشید مشایخی نوشت: ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۹    
چای سبز فقط یک نوشیدنی معمولی نیست و می توان با مصرف آن هم لاغر شد و هم زیبایی خود را حفظ کرد. در این خبر با خواص چای سبز آشنا شوید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۹    
وزیر آموزش و پرورش با بالگرد از مناطق آسیب دیده در سیلاب استان خوزستان بازدید به عمل آورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۹    
با موافقت و ابلاغ وزیر اقتصاد به گمرک کشور، اقدامات و تسهیلات ویژه ای در ترخیص کمک های واصله برای هموطنان سیل زده در دستور کار قرار گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۹:۰۹    
این روزها خودروی هیبریدی و الکتریکی بیش از هر زمان دیگری خبرساز شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۱:۰۹    
بهترین زمان برای استفاده از مرطوب کننده ها و لوسیون ها، وقتی است که بدن تان را کمی خشک کرده اید و پوست بدن هنوز رطوبت دارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۹    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف کلاهبرداری 18 میلیارد ریالی تحت عنوان شرکت خرید خودرو، در شهرستان ملارد، خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۹    
چه بخواهیم چه نخواهیم، متخصصان پیش بینی کرده اند که عوامل متعددی نظیر گرمایش جهانی و آب شدن یخ های قطبی به بالا رفتن سطح آب دریا منتهی خواهد شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۵    
حادثه سیل اخیر و خسارات سنگینی که بر جای گذاشت، ظاهراً بار دیگر فضا را برای ورود به صندوق توسعه ملی و استفاده از منابع ارزی به منظور جبران هزینه، باز کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۵    
تبدیل روز به شب، یا شب به روز یکی از تکنیک های متداول در فیلم های سینمایی است. اما ما در این مقاله می خواهیم انجام این کار را در فتوشاپ به شما آموزش بدهیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۵    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی سیلاب های اخیر در کشور به دور از فضاهای هیجانی و رسانه ای ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۵    
با پیشرفت پروژه های فضایی و تلاش بشر برای سفر و ماجراجویی در آن، آژانس های فضایی به دنبال روش ها و تکنولوژی های جدیدی هستند تا بتوانند بازیافت و تولید مواد مورد نیاز در فضا را آسان کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۵    
به گزارش تیترشهر ؛ ▫️توئیتر AFC با انتشار تصویر جالبی، خسرو حیدری را روی تخت پادشاهی قرار داد و بازیکن الهلال را به شکل جالبی تصویر کرد و نوشت: جنگ بزرگ آبی استقلال و الهلال!
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۵    
آلودگی صوتی یکی از بزرگترین مشکلات جوامع مدرن است و محققان به دنبال راهی برای غلبه بر آن هستند. با ایجاد موانع فیزیکی می توان تا حدودی از حجم صدا کاهش داد اما خود این موانع هم مشکلاتی مثل ممانعت از ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۵    
به گزارش تیترشهر ؛ آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در توییتر از تخریب اداره پست پلدختر و ساخت ساختمان جدید به دور از رودخانه خبرداد. ▫️وقتی قوانین طبیعت را نشناسیم، بحران همیشه در کمین است. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۵    
محققان فرانسوی به شواهدی از آدم خواری نئاندرتال ها دست پیدا کرده اند که بر اثر سخت شدن شرایط زندگی ناشی از تغییرات اقلیمی رواج پیدا کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۵    
از سال 92 بود که شهرداری تهران تصمیم گرفت نام پایتخت را در زمره شهرهای دارای جاذبه گردشگری جای دهد.توسعه زیر ساخت های شهری در سال های گذشته، مرمت و بازسازی خانه های تاریخی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۵    
به گزارش تیترشهر ؛ توییت یک روزنامه نگار درباره وزارت نفت و سیل خوزستان
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۵    
مجموعه ی بازار قزوین که معماری سنتی و جالبی دارد، یکی از اماکن دیدنی شهر قزوین است. این بازار از تعدادی سرا و تیمچه تشکیل شده است. قدمت این بازار به دوران صفوی باز می گردد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۵    
چشم اندازهای استانبول، بسیار زیبا و دیدنی است. در پس زمینه مناظر این شهر، جاذبه های فرهنگی و تاریخی بسیار معروفی، قابل تشخیص است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۵    
اگر به مصرف بیش از حد قهوه عادت کرده اید این مطلب را بخوانید تا هم از مضرات آن با خبر شوید هم به کمک این راهکارها بتوانید مصرف آن را متعادل کنید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۵    
دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه هیچ منع قانونی برای ادامه سرپرستی بنی تمیم در این فدراسیون علی رغم کاندیداتوری وی در انتخابات وجود ندارد،گفت: برخی کاندیداها بی اخلاقی می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۵    
کاپیتان استقلال از ناحیه گردن دچار مصدومیت شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۵    
کمیسر امور بودجه اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه اروپا فلج شده است چین را بزرگترین برنده مناقشات بر سر مسئله برگزیت در اتحادیه اروپا دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۵    
روزنامه گاردین انگلیس در تحلیلی وعده اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اعمال حاکمیت این رژیم بر کرانه باختری اشغالی را در راستای از بین بردن راه حل دو کشوری و حمایتهای ترامپ را ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۵    
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا: متقاضیان واجد شرایط قانون جریمه مشمولان غایب فقط تا پایان روزکاری 30 فروردین فرصت دارند درخواست خود را از طریق دفاتر (پلیس+10) ثبت کنند
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از توزیع 4 هزار و 800 بسته از انواع بسته های حمایتی میان مددجویان گرفتار در سیل خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۵    
پیش از این هم دیده بودیم که CarWow محصولات هم خانواده ی ب ام و M را رو در روی یکدیگر قرار بدهد. در آخرین درگ منتشر شده توسط این مجله ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۵    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه خصوصی سازی با تاراج بیت المال تفاوت دارد، گفت: چرا هیچ کسی جرأت عزل رئیس سازمان خصوصی سازی را ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۵    
وقتی در میان دوستداران خودرو از هوندا صحبت کنید اکثر آن ها فوراً به خودروهایی همچون سیویک، پایلوت و یا حتی S2000 قدیمی اشاره خواهند کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۵    
دولت برای جبران خسارات وارد شده از سیل اخیر گزینه های مختلفی را در پیش دارد که به نظر می رسد چاپ پول بدترین آنها باشد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۵    
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدیران اطلاعات مالی خود را به سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه ندهند، به جرایم نقدی محکوم می شوند و باید اطلاعات مالی شرکت ها شفاف سازی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۶    
به گزارش تیترشهر ؛ دبیر شورای اطلاع رسانی دولت: متاسفانه نه مسولان و نه رسانه های کشور حتی رسانه ملی شناخت دقیق وتخصصی ازمختصات اطلاع رسانی بحران ندارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۱    
به گزارش تیترشهر ؛ توییت یک روزنامه نگار درباره جلوگیری از ورود آب سیلاب به تالاب هورالعظیم به بهانه وجود تاسیسات نفتی
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۷    
شاید بیشتر ما در هنگام سفر کردن با هواپیما، متوجه اعداد و شماره های حک شده بر روی باندهای فرودگاه ها شده باشیم. آیا می دانید این اعداد چه مفهومی دارند؟
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۲    
آگرا (Agra) یا آگره سومین شهر بزرگ در ایالت اوتار پرادش در کشور هند است که در نیمه ی شمالی این کشور قرار دارد. در این شهر می توانید شاهد جاذبه های دیدنی و تاریخی بی نظیری مثل تاج محل باشید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۷    
سنگین وزن سابق تیم ملی ایران که با قبول تابعیت جمهوری آذربایجان قرار است از این پس برای این کشور کشتی بگیرد، گفت: در ایران فراموش شده بودم و کسی سراغی از من نمی گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۷    
شاگردان ژرژ لیکنز تا پایان هفته بیست وچهارم لیگ برتر موفق به ثبت بهترین خط حمله در فصل جاری شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۲    
وزیر امنیت داخلی آمریکا به طور غیرمنتظره از سمت خود استعفا کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۷    
شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز تصمیم گرفته است تا زمین گیر کردن هواپیماهای بوئینگ 737 مکس خود را تا اوایل ماه ژوئن تمدید کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: بیش از یک میلیون و 560 هزار دستگاه خودروی فرسوده و از 11 میلیون موتورسیکلت فعال در کشور 9 میلیون آنها فرسوده است .
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۷    
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی، آخرین وضعیت جاماندگان دریافت "بسته حمایتی" را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۲    
یک دستگاه مرسدس بنز 500E متعلق به یکی از سلبریتی های مشهور بریتانیایی که تنها 29 دستگاه از آن وارد این کشور شده در ماه می حراج خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۷    
با تصویب افزایش 36.5 درصدی حداقل دستمزد سال 1398 در آخرین نشست اعضای شورای عالی کار، پایه حقوق کارگران 400 هزار تومان بیشتر شد و از یک میلیون و 112 هزار تومان به یک میلیون و 517 هزار تومان رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۲    
بسیاری از مسافران همواره به دنبال یافتن بلیت های ارزان و ایرلاین های مقرون به صرفه ای و اقتصادی هستند تا بتوانند هزینه های سفرهای هوایی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۲    
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در واکنش به تصمیم آمریکا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروههای تروریستی گفت که این اقدام همبستگی ملی را افزایش خواهد داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۷    
این روز ها تکنولوژی در تمامی وجوه حیات ما تاثیر گذاشته و زندگی ما را بسیار آسانتر از گذشته کرده. حال اپل که در این زمینه همیشه پیشگام بوده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۴:۰۵    
در تاریخ هشتم فروردین گوگل شورایی برای بررسی مسائل اخلاقی مرتبط با پروژه های هوش مصنوعی خود تشکیل داد و حالا خبر رسیده که اعتراضات گسترده به عضویت برخی افراد در شورای اخلاقیات هوش مصنوعی این شرکت را ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۰:۰۱    
ناسا قصد دارد تا ربات های خودشارژ به خصوصی به نام Astrobees (زنبور های ستاره ای) را به فضا بفرستد. ربات خودشارژ ناسا قرار است به کمک فضانوردان بیایند و آنها را در انجام آزمایش ها و وظایف روزمره ...