جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۲:۵۸Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 3 اردیبهشت 1396 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 31 فروردین 1396 توریسم آنلاین 31 خرداد 1396 توریسم آنلاین 31 تیر 1396 توریسم آنلاین 31 مرداد 1396 توریسم آنلاین 31 شهریور 1396 توریسم آنلاین 30 مهر 1396 توریسم آنلاین 30 آبان 1396 توریسم آنلاین 30 آذر 1396 توریسم آنلاین 30 دی 1396 توریسم آنلاین 30 بهمن 1396 توریسم آنلاین 2 اسفند 1396 توریسم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 2 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 3 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 4 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 5 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 6 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 7 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 8 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 9 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 10 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 11 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 12 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 13 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 14 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 15 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 16 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 17 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 18 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 19 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 20 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 21 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 22 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 23 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 24 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 25 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 26 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 27 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 28 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 29 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 30 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۷    
مدیر کل میراث فرهنگی خراسان شمالی از آغاز هشتمین فصل کاوش باستان شناختی در شهر تاریخی بلقیس اسفراین خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۲    
معاون گردشگری کشور،با تأکید بر اینکه روند صنعت گردشگری در کشور امیدوارکننده است و گردشگری امری سیاسی نیست،گفت: درآمد حاصل از گردشگری در بین سال های 92 تا 95 ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۲    
نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت پیشنهاد کرد تا زائر کارت برای زائران ایرانی عتبات عالیات، سفرهای عمره و حج طراحی و استفاده از آن دراولویت قرارگیرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۷    
مجله تایم هر ساله فهرست 100 فرد پرنفوذ جهان، در پنج بخش مختلف را منتشر کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۲    
دهان، مواد غذایی و باکتری ها مجرمان اصلی بوی بد دهان محسوب می شوند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از اواخر وقت دوشنبه جریانهای شمالی وارد کشور خواهد شد، گفت: جریانات شمالی به غیر از بارش باران و وزش باد ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۷    
معاون گردشگری کشور گفت: از سال 92 تا پایان 95، 19 میلیون و 900 هزار گردشگر خارجی به ایران آمده و 32 میلیارد دلار درآمد برای ایران داشته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان گفت: سال گذشته این اداره کل درخواست ثبت زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله را مطرح کرد که با پذیرفته شدن این درخواست هم اکنون مراحل آماده سازی این پرونده ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۲    
همایش گفتمان فرهنگ مهمان نوازی با رویکرد توسعه گردشگری دهم اردیبهشت ماه برگزار می شود و قرار است خروجی این همایش به مصوبه ای برای دستگاه های اداری تبدیل شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۷    
نشست خبری رویداد مشهد الرضا پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۲    
ناظر عالی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: مرمت و ساماندهی برج مهماندوست دامغان آغاز شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۲    
معاون میراث فرهنگی کشور در سومین نشست تخصصی بین المللی مرکز میراث ناملموس تهران که با موضوع پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس برای پایدار سازی محیط زیست برگزار شد ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۷    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه شروط ایران درباره برگزاری حج عمره محقق شده است، عزیمت عمره گزاران را منوط به اجرای توافقات صورت گرفته درباره موسم حج تمتع دانست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت بخش کشاورزی و گردشگری به عنوان محور آمایش سرزمین استان گیلان تاکید کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۷    
پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی – فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برای تعیین عناصر موجود در نمونه های معدنی "غیرآلی" به دستگاه آنالیز XRF دستی مجهز شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۷    
معاون گردشگری میراث فرهنگی گفت: از پیشنهاددهندگان طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه، می پرسم چه شاخص هایی را مد نظر قرار داده اند؟!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۷    
توریسم آنلاین: مهاجرانی که برای زنده ماندن و رساندن خودشان به قایق نجات دست و پا می زنند./15 مایلی ساحل لیبی
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۷    
بانوی کارآفرینی جهرمی به پرورش کاکتوس خانگی که پشت بام خانه پرورش داده است برای نمایشگاهی در مسکو آماده می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۷    
هشتاد و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی فلورانس ایتالیا با حضور ایران و کشورهای مختلف جهان گشایش یافت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۲    
برخی فروشگاه های اغذیه و فست فود، پیتزا را با قیمت بسیار ارزان تر از حد معمول به همراه نوشابه رایگان عرضه می کنند؛ فیلمی که در ادامه می بینید به علت این موضوع پرداخته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۷    
توریسم آنلاین: گلوله اصابت کرده به پنجره مغازه ای در شانزه لیزه –پاریس- /فردی مسلح در معروف ترین بلوار شهر تیراندازی کرد؛داعش مسئولیت این حمله را پذیرفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۷    
توریسم آنلاین: حرکت نمادین دانشجویان دانشگاه لیائوچنگ چین در آستانه روز جهانی کره زمین
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۷    
دو کشور اسلوونی و صربستان، با برگزاری رویدادی مشترک در تهران، نخستین گام خود را در جذب گردشگران ایرانی برداشتند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۲    
با توجه به نقشه های پیش یابی هواشناسی روز یکشنبه آسمان در کشور صاف بوده و از بعد از ظهر وزش باد شدید جنوبی برای سواحل دریای خزر به ویژه گیلان ، اردبیل و همچنین در آذربایجان غربی و شرقی رخ خواهد داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۷    
هدف معماری ساماندهی زندگی انسانها و ارتقا کیفیت زندگی است و معماران باید هر جایی که زندگی اجتماعی شهروندان دچار وقفه و مشکل شده به جستجوی راه حل معمارانه بپردازد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۷    
دستاوردهای برجام در صنعت هوایی کشور تنها درعقد خرید 200 فروند هواپیمای مدرن، جدید و تقویت ناوگان هوایی به عنوان مهمترین اقدام اثرگذار در تامین امنیت و رفاه مردم در پروازهای هوایی خلاصه نمی شود ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۲    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد مشهد، در اردیبهشت جاری به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۷    
احترام مرحوم هادی نوروزی به عنوان کاپیتان پرسپولیس واجب است؛این مهم را طرفداران با معرفت این تیم به درستی انجام می دهند و با گذشت بیشتر از یک سال و نیم از درگذشت هادی نوروزی اما در هر مسابقه این تیم ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۲    
یک کارشناس مسکن گفت: با کاهش صدور پروانه ساخت و ساز و بهتر شدن شرایط پرداخت تسهیلات خرید مسکن، عرضه و تقاضا در بخش مسکن در حال پیدا کردن تعادل جدید است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۷    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد گرجستان، در اردیبهشت جاری به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۷    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گفت: با یک طراحی خوب می توان کالا را به اثر و مصرف کننده را به مخاطب تبدیل کرد، ما به صنایع دستی یک طراحی خوب بدهکار بودیم و امروز با این برنامه دین خود را ادا کردیم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۷    
هتل ها در حال حاضر روش های گوناگونی برای فروش اتاق های خود دارند و روزهای خوبی که در آن اتاق های هتل براساس استراتژی های توزیع یا به صورت مستقیم یا به صورت غیرمستقیم از طریق شخص ثالث به فروش می رفت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۲    
ایلام سعی می کند به جمع مقاصد سفر اضافه شود حال آن که به گفته مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان، هنوز سایر دستگاه های مرتبط تکلیفی در این زمینه ندارند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در پونک تهران طی فروردین ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
همانطور که می دانید تورهای مسافرتی داخلی و خارجی رتبه و قیمت های متفاوتی دارد.این تفاوت شامل اعتبار ایرلاین، کلاس پروازی، نوع هتل و نوع خدماتی می شود که تور در طول سفر به شما میدهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
" مارک تواین" –نویسنده آمریکایی- می گوید:"هند،مهد نژاد بشر ،زادگاه گفتار انسان،مادر تاریخی ،مادربزرگ افسانه ها و مادر مادربزرگ سنت هاست."
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۷    
ستاد گردشگری شهرداری تهران که قبلاً اداره ای زیر نظر یکی از سازمان های شهرداری بوده، از پنج سال پیش به عنوان ستادی مستقل فعالیت خود را در ابعادی جدید آغاز کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۲    
یک دهه می شود که می خواهند هتل های دولتی را واگذار کنند اما هربار از نیمه ی راه پشیمان شده اند. حالا هم انگار درگیر تعارف شده اند و هتل های دولتی را برای فروش طوری قیمت گذاری کرده اند که کسی نمی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۷    
شنا یکی از محبوب ترین تفریح ها برای هر رده سنی است.شنای تفریحی راهی فوری برای رسیدن به آرامش و احساس تازگی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۱۲    
هر روز خبرهای داغ و حاشیه ای توریسم آنلاین را اینجا بخوانید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۵۲    
"ناریانا" دختری 8 ساله است که پیشنهادهای متعدد آژانس های مدلینگ حسابی وقت او را پُر کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۵۲    
"گوئن استفانی" خواننده 46 ساله آمریکایی است که عامل برهم زدن زندگی 13 ساله اش را با "گوین رزدیل"-موسیقیدان 50 ساله بریتانیایی- یک پرستار 20 ساله بود.