جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۷:۰۹Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 21 تیر 1396 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 31 فروردین 1396 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 31 خرداد 1396 توریسم آنلاین 31 مرداد 1396 توریسم آنلاین 31 شهریور 1396 توریسم آنلاین 30 مهر 1396 توریسم آنلاین 30 آبان 1396 توریسم آنلاین 30 آذر 1396 توریسم آنلاین 30 دی 1396 توریسم آنلاین 30 بهمن 1396 توریسم آنلاین 2 اسفند 1396 توریسم آنلاین 1 تیر 1396 توریسم آنلاین 2 تیر 1396 توریسم آنلاین 3 تیر 1396 توریسم آنلاین 4 تیر 1396 توریسم آنلاین 5 تیر 1396 توریسم آنلاین 6 تیر 1396 توریسم آنلاین 7 تیر 1396 توریسم آنلاین 8 تیر 1396 توریسم آنلاین 9 تیر 1396 توریسم آنلاین 10 تیر 1396 توریسم آنلاین 11 تیر 1396 توریسم آنلاین 12 تیر 1396 توریسم آنلاین 13 تیر 1396 توریسم آنلاین 14 تیر 1396 توریسم آنلاین 15 تیر 1396 توریسم آنلاین 16 تیر 1396 توریسم آنلاین 17 تیر 1396 توریسم آنلاین 18 تیر 1396 توریسم آنلاین 19 تیر 1396 توریسم آنلاین 20 تیر 1396 توریسم آنلاین 21 تیر 1396 توریسم آنلاین 22 تیر 1396 توریسم آنلاین 23 تیر 1396 توریسم آنلاین 24 تیر 1396 توریسم آنلاین 25 تیر 1396 توریسم آنلاین 26 تیر 1396 توریسم آنلاین 27 تیر 1396 توریسم آنلاین 28 تیر 1396 توریسم آنلاین 29 تیر 1396 توریسم آنلاین 30 تیر 1396 توریسم آنلاین 31 تیر 1396 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۰    
پرفسور مریم میرزاخانی نابغه ریاضی جهان و برنده مدال فیلدز و استاد ریاضی دانشگاه استانفورد آمریکا درگذشت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۶:۲۵    
عکسی از درک جتر(ورزشکار بیس بال) و هانا دیویس(بازیگر-مدل) که به تازگی با هم ازدواج کرده اند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۵    
سامانه "املاک و اسکان" که عمده فعالیت آن اجرای قانون مالیاتهای مستقیم در بخش مسکن خواهد بود، بنا به گفته مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن، تابستان سال جاری راه اندازی می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۵    
رونالدو برای استراحت و تفریح به همراه خانواده اش به ایبیزیا رفته و تصاویری از خوشگذرانی های او در پایگاه های خبری خارجی منتشر شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۵    
محققان در مطالعات خود دریافته اند مصرف روزانه برخی میوه ها خطر ابتلا به آلزایمر و زوال عقل را تا میزان زیادی کاهش می دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۰    
شاید شبیه به یک کابوس باشد، اما این زندان در اجتناب از طلاق بسیار مؤثر بود،اما این راهکار در ترانسیلوانیای رومانی بسیار مؤثر بود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۰    
مدیر پایگاه ملی میراث فرهنگی شهر بلقیس از پایان فصل هشتم کاوش در این مجموعه تاریخی خبر داد گفت: کشف بقایای مسجد- مدرسه دوره سلجوقی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۰    
ماجرا از آنجایی آغاز شد که یکی از خبرنگاران نظرش را مبنی بر اینکه سریال زیر پای مادر را شاید بتوان شبیه کار های مسعود کیمیایی دانست مطرح کرد و از کارگردان خواست تا او در این باره صحبت کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۵    
آمارهای جدید وزارت راه و شهرسازی نشان از آن دارد که در سه ماهه ابتدایی امسال تعداد زائران عتبات عالیات رشدی 11 درصدی داشته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: با برنامه فصل دوم کاوش و گمانه زنی تعیین عرصه و پیشنهاد حریم محوطه جهانی پاسارگاد، واقع در استان فارس، موافقت شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۵    
نشست کارگروه دیپلماتیک، امنیتی و قضایی با حضور ایرج حسینی صدرآبادی قائم مقام معاونت امور مجلس ریاست جمهوری و نمایندگانی از دستگاه های مختلف، در سالن فجر سازمان میراث فرهنگی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۰    
یک مدیرعامل هلدینگ گردشگری کشور با برشمردن نقاط قوت صنعت گردشگری این کسب و کار را داروی بیماری بیکاری کشور برشمرد و در مقایسه با دیگر صنایع،گردشگری را صنعتی مطابق با الگوهای محیط زیستی دانست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۵    
رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از اخذ مجوز راه اندازی مرکز پژوهشی جندی شاپور در این دانشگاه در راستای تداوم فعالیت های احیا و بازسازی جندی شاپور باستان خبرداد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۵    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به توافق های انجام شده میان هیئت ایرانی و عراقی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی امسال گفت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۵    
با حضور معاون اول رئیس جمهوری، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و چند تن دیگر از مسئولان کشوری و استانی، عصر دیروز 21 تیر 96، موزه بانک ملی ایران افتتاح شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۰    
مه آبادی با اشاره به اینکه هنوز برنامه های سفر حجاج قطعی نشده، گفت: مقامات سازمان هواپیمایی کشوری ایران در حال مذاکره با شرکت هواپیمایی عربستان و مقامات سازمان هواپیمایی کشوری آن هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری از حضور ایران برای نخستین بار در نمایشگاه کسب و کار کوهستان که در منطقه پیرنه فرانسه برگزار شد، خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۸:۴۵    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود موج بارشی و جریانات خنک شمالی به کشور اظهار کرد: غالب نقاط کشورمان امروز با کاهش دو تا هشت درجه ای دما مواجه شده اند که این روند تا روز جمعه ادامه می ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۸:۴۰    
زهرا احمدی پور، در مراسم افتتاح موزه بانک ملی ایران، که عصر امروز چهارشنبه 21 تیر 96 در ساختمان قرض الحسنه بانک ملی ایران برگزار شد، گفت: در اساسنامه ایکوم ذکر شده که موزه مؤسسه ای آموزشی است ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۸:۳۳    
توریسم آنلاین: نمایشگاه مجسمه های "فریز" در لندن و فیل برعکس به عنوان یکی از آثار نمایشگاه!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۰    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد ارمنستان، در تیرماه جاری به شرح جدول زیر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۵    
در سه ماهه نخست سالجاری از مجموع 17500 پرواز انجام شده حدود 8 هزار یا قریب به 45 درصد این پروازها با تاخیر بوده، معضلی کهنه که لزوم چاره اندیشی در آن اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۵    
توریسم آنلاین: کاظم بذرافکن از خوانندگان جوان و خوش آتیه کشورمان به تازگی آهنگی درباره مدافعان حرم خوانده که در ادامه می شنوید:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۵    
معاون گردشگری کشور گفت: تسخیر و تاثیرگذاری بر بازارهای هدف شرق آسیا برای جذب گردشگر، نیازمند نگاه فرابخشی، برنامه محور و برداشتن گام های اساسی از طرف بخش دولتی و خصوصی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۰    
نتایج اولیه آزمایش پلیس میشیگان برای خودروهای سال 2017 چند ماه قبل اعلام گردید و 10 خودروی برتر پلیس در سال 2017 معرفی شد که در ادامه با آنها آشنا می شوید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۵    
رسانه های جدید از عوامل بسط نهیلیسم و بحران معنا در جهانی کنونی اند و این نهیلیسم با مصرف گرایی در جهان کنونی ارتباط وثیقی دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۵    
نیش عقرب البته که "نه از روی کین است و اقتضای طبیعتش این است"؛ کاربرد این ضرب المثل مشخص است و نیازی به توضیح نیست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۰    
جدول دستمزد داوران فوتبال در بخش آقایان در لیگ برتر اعلام شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۵    
رئیس هیأت مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به آغاز سیر قطارهای این شرکت از همدان به مشهد گفت: طبق برنامه شرکت رجا تا پنجم آبان ماه پیش رو هر هفته حرکت دو قطار را از همدان به مشهد مقدس و بالعکس ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۰    
تابستان فصل سفرهای خانوادگی است. سفر به مناطق خنک کشور خصوصا مناطق سرسبز شمالی در این فصل رونق بسیاری دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی گفت: نباید انتظارات مردم را بی مورد بالا ببریم از نظر ما سال 2018 نقطه شروعی برای گردشگری تبریز است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۰    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد کیش، در تیرماه جاری به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۵    
در شهر "گیودا"-سایتاما،ژاپن- به مدت 10 سال است که جشنواره ای با عنوان "هنر در مزارع برنج" برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۵    
"اوکالیپتوس رنگین کمانی" یکی از زیباترین درختان دنیا هستند که به خاطر رنگین بودن تنه شان مورد توجه قرار دارند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۵    
گمانه زنی برای تعیین عرصه و پیشنهاد حریم محوطه تل پیر ، یکی از نخستین دهکده ها در پس کرانه های خلیج فارس واقع در روستای هرج از توابع شهرستان مُهر در استان فارس ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۶:۵۰    
"جیسن تودورُو" مربی آموزش پرواز 42 ساله اهل سانفرانسیسکو است که در زمینه عکاسی جوایز زیادی را از آن خود کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۶:۳۵    
توریسم آنلاین: حامیان حقوق حیوانات و معترضان فستیوال گاوبازی در اسپانیا از شدت خشم شاخ درآوردند و قرمز شدند!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۶:۳۵    
پس از برگزاری مراسم ازدواج "لیونل مسی" و "آنتونلا روکوزو" که رسانه ها آن را عروسی قرن نامیدند،حال نوبت به یک ماه عسل به یادماندنی است.