سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۰:۴۰May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 12 آذر 1396 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 31 فروردین 1396 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 31 خرداد 1396 توریسم آنلاین 31 تیر 1396 توریسم آنلاین 31 مرداد 1396 توریسم آنلاین 31 شهریور 1396 توریسم آنلاین 30 مهر 1396 توریسم آنلاین 30 آبان 1396 توریسم آنلاین 30 دی 1396 توریسم آنلاین 30 بهمن 1396 توریسم آنلاین 2 اسفند 1396 توریسم آنلاین 1 آذر 1396 توریسم آنلاین 2 آذر 1396 توریسم آنلاین 3 آذر 1396 توریسم آنلاین 4 آذر 1396 توریسم آنلاین 5 آذر 1396 توریسم آنلاین 6 آذر 1396 توریسم آنلاین 7 آذر 1396 توریسم آنلاین 8 آذر 1396 توریسم آنلاین 9 آذر 1396 توریسم آنلاین 10 آذر 1396 توریسم آنلاین 11 آذر 1396 توریسم آنلاین 12 آذر 1396 توریسم آنلاین 13 آذر 1396 توریسم آنلاین 14 آذر 1396 توریسم آنلاین 15 آذر 1396 توریسم آنلاین 16 آذر 1396 توریسم آنلاین 17 آذر 1396 توریسم آنلاین 18 آذر 1396 توریسم آنلاین 19 آذر 1396 توریسم آنلاین 20 آذر 1396 توریسم آنلاین 21 آذر 1396 توریسم آنلاین 22 آذر 1396 توریسم آنلاین 23 آذر 1396 توریسم آنلاین 24 آذر 1396 توریسم آنلاین 25 آذر 1396 توریسم آنلاین 26 آذر 1396 توریسم آنلاین 27 آذر 1396 توریسم آنلاین 28 آذر 1396 توریسم آنلاین 29 آذر 1396 توریسم آنلاین 30 آذر 1396 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ابزار سنگی تاریخی در محوطه تاریخی بی بی زلیخایی سوق شهرستان کهگیلویه خبرداد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۵    
وینفرد شفر سرمربی استقلال طی هفته های گذشته و با ارزیابی عملکرد بازیکنانش در مسابقات و تمرینات تیم، به جمعبندی هایی برای کنار گذاشتن چند آبی پوش رسیده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۰    
بازیکن نیمکت نشین تیم فوتبال استقلال در رادار 2 باشگاه لیگ برتری قرار گرفته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۹    
سرپرست صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی اعلام کرد: حمایت از مشاغل فرهنگی و صنایع دستی در دستور کار بهره برداران از بناهای تاریخی قرار می گیرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۴    
اشیای تاریخی به دست آمده در فاصله سال های 1394 تا 1396، از گورستان چگاسفلی واقع در شهرستان بهبهان در موزه ملی ایران به نمایش گذاشته خواهند شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۹    
با همکاری مرمتگران آلمانی و ایرانی در طرح مرمت چهار سوق بزرگ بازار تهران، تمام گچ بری ها و نقاشی های اصلی و لایه های موجود در گنبد با حفظ رنگ های اصلی حفاظت می شوند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۹    
نام پنج چهره به عنوان اعضای کمیته پیشکسوتان پرسپولیس مشخص شده است. البته کمیته پیشکسوتان ارتباطی با باشگاه پرسپولیس ندارد و به صورت مستقل عمل می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۹    
رئیس نظام مهندسی استان تهران گفت: با توجه به کاهش 50درصدی پروانه های ساختمانی در تهران با افزایش چند برابر ظرفیت مهندسان ساختمان روبه رو هستیم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۹    
مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از حضور ایران در نمایشگاه بین المللی فیتور2018 خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۴    
به گزارش میرر، روشیو اولیویا در قرعه کشی مورد خشم رسانه های اجتماعی قرار گرفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۴    
بیست ودومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی میلان ایتالیا افتتاح شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۴    
مدیر مجموعه جهانی کاخ چهلستون از اتمام مرمت و نصب در اصلی مجموعه جهانی کاخ چهلستون در اصفهان خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۴    
نمایشگاه کلکسیون آثار سنگی قیمتی و نیمه قیمتی با عنوان بن سای (Bonsai) به مناسبت هفته وحدت(، از دیروز (یکشنبه) در کاخ موزه ملت واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برپا شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۴    
مسئول انجمن گردشگری ایران به نقش گردشگری در دیپلماسی عمومی اشاره و اظهار کرد: ارتباط مردمی بهترین راه برای جذب گردشگران دیگر کشورهاست چرا که واژه ای تعریف شده برای تمام کشورهاست و هیچ عاملی مانع ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۴    
مدیرکل امور پایگاه های میراث جهانی وضعیت بنای تاریخی فلک الافلاک را پایدار و مناسب عنوان کرد و گفت: با توجه به بررسی های تخصصی و کارشناسانه مشکل تازه ای برای این قلعه تاریخی رخ نداده است و این بنای ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۹    
رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری هیچ مجوزی در خصوص تخریب بناهای ثبت ملی صادر نمی کند گفت: تخریب بنای ملی کاخ ثابت پاسال امکان پذیر نیست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۹    
مهاجم جوان پرسپولیس انگیزه زیادی دارد تا مثل تیمش، به صدر در جدول آقای گل ها برسد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۴    
سرمربی فولاد برای جذب مهاجم استقلال ابراز تمایل کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۴    
بازیکنان استقلال رفتار عجیبی در قبال سرمربی سابق خود دارند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۴    
در خبرها آمده بود که احتمال دارد کاپیتان استقلال تهران فصل آینده را در سپاهان اصفهان توپ بزند. درخواست سپاهانی ها از رحمتی بدین خاطر است که شماره یک مدت هاست در استقلال نیمکت نشین شده و کرانچار هم از ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۹    
پانادیچ به خبر محرومیتش واکنش نشان داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که همزمان با سفر رئیس جمهوری به سیستان و بلوچستان سفر کرده است در جمع مردم نیک شهر گفت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۹    
دو مهاجم استقلال در بازی با پیکان ممکن است برای بازی با سپاهان نیمکت نشین شوند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۹    
در پروژه بررسی نجات بخشی سد و شبکه انتقال آب سرنی میناب در استان هرمزگان، 10 محوطه تاریخی شامل محوطه های استقراری، قبرستان و یک قلعه تاریخی شناسایی شدند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۲۴    
یک کارشناس بین المللی غذا گفت: یک گردشگر خارجی برای تجربه غذاهایی مانند پیتزا، همبرگر و ... بر روی مبلمان و فضایی مدرن و اروپایی به ایران نمی آید بلکه برای آشنایی با انواع سبزی ها ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۹    
باشگاه پرسپولیس با مشکل مالی مواجه است مسئولان این باشگاه به دنبال توافق با بنسون هستند تا طلب او را کم کرده با حداقل در چند قسط پرداخت کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۴    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:پلیس با جدیت پیگیر پرونده آتش سوزی باشگاه پرسپولیس و روزنامه خبر ورزشی است و در این باره اطلاعات مناسبی را نیز کسب کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۴    
گرشاسبی به دنبال این است تا نشست دیگری را با هدایتی و نماینده اسپانسر قبلی باشگاه پرسپولیس برگزار کرده و تکلیف مطالبات این باشگاه را مشخص کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۵    
توریسم آنلاین: نوئل نروژی(کاج بلند همیشه سبز) با 50 هزار لامپ رنگی LED در نیویورک نورافشانی شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۹    
توریسم آنلاین: یک روز عادی در در پناهگاه مردم روهینگیا در بنگلادش!/تا آخر ماه آگوست بیش از 620 هزار نفر از میانمار به خاطر کشتار بی رحمانه گریخته اند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۹    
وکیل مهدی جعفرپور بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس از صدور نامه اخطار AFC به این باشگاه به خاطر پرداخت نشدن مطالبات موکلش خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۹    
هافبک استقلال امروز به دلیل مصدومیت تمرین تیمش را رها کرد و به رختکن رفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۴    
می گویند فیگو برای حضور در تهران و برنامه عادل فردوسی پور 500 میلیون تومان گرفته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۴    
سپهر حیدری از فعال ترین چهره های فوتبال ایران در فضای مجازی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۹    
پس از قرعه کشی جام جهانی و مشخص شدن همگروه های ایران، کارلوس کی روش قابل پیش بینی ترین رفتار را-که از او انتظار می رفت- نشان داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۹    
توریسم آنلاین: نوئل نروژی(کاج بلند همیشه سبز) با 50 هزار لامپ رنگی LED در نیویورک نورافشانی شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۵    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان مطهری تهران در آبان ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۰    
شجاع خلیل زاده متولد 24 اردیبهشت 1368 در منطقه بهمنیر بابلسر است. او فوتبال حرفه ای خود را از تیم فوتبال مس رفسنجان شروع کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۵    
سامان آقا زمانی ، بازیکن سابق پرسپولیس گزارشگر شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۵    
کمال کامیابی نیا بازیکن مورد اعتماد کادر فنی پرسپولیس به روزهای اوجش بازگشت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۵    
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به گزارش و مستندات ناظر بازی و رفتار زننده پانادیچ به مقامات رسمی فدراسیون فوتبال مربی پرسپولیس به مدت سه جلسه محروم شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۵    
چه برای دو روز تعطیلات آخر هفته چمدان خود را می بندید یا چه برای تعطیلاتی دو هفته ای، این ها توصیه هایی هستند که همیشه برای بستن بدون استرس چمدان نیاز خواهید داشت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۵    
کارت پستال و پیام های تلکس سرمشق ساخت پیامک بودند. هنگامی که تکنیسین ها به محتوای کارپستال ها نگاه کردند متوجه شدند بیشتر آن ها زیر 160 کاراکتر دارند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۰    
باران هادی زاده ورزشکار سرشناس کشورمان است که در رشته موتور سواری کراس فعالیت می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۰    
با افتتاح فاز نخست بندر شهید بهشتی چابهار به طور قطع در چند سال آینده این شهر به قطب بزرگ تجاری ایران تبدیل خواهد شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۵    
علم آموزی زمان ، مکان وپیر و جوان نمی شناسد، همت والایی می خواهد تا آدم در هر سن وسالی که باشد، در ورای همه گرفتاری ها ومشغله های زندگی دوباره به خود بیاید وعزمش را جزم کند برای رفتن به دانشگاه و ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۰    
سرپرست معاونت گردشگری و امور زائرین استانداری فارس، در حاشیه بازدید ازمحوطه میراث جهانی تخت جمشید بر تعیین ساختار اداری متناسب تاکید نمودند
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۰    
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال قطعاً در نیم فصل از این تیم جدا خواهند شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۱    
انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظّم انقلاب اسلامی با 100 عنوان کتاب و 15 عنوان لوح فشرده و نرم افزار مرتبط به معظّمٌ له در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ناشران جهان اسلام ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۰    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: هنوز هیچ تغییری در شرایط شرکت های هواپیمایی ایرانی در فرودگاه نجف به وجود نیامده و از این رو فعلا امکان برقراری پروازها به این فرودگاه وجود ندارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۰    
پل زیبای ایفل،مسیر باریک راه آهن است که از برجومی به باکوریانی-گرجستان-( Tsagveri and Tsemi) می رود و دلیل شهرت آن ساخته شدن توسط "گوستاو ایفل"-معمار فرانسوی- است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۵    
زمستان اگرچه فصل سردی و تاریکی زودهنگام هواست اما اروپایی ها و یا مسافران سفر به اروپا می دانند که باید زمستان را خوش بگذرانند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۵    
رئیس جمهوری گفت: با استفاده از ظرفیت های بازارچه های مرزی، بنادر، گاز و گردشگری سیستان و بلوچستان شاهد آینده ای بهتر برای این استان خواهیم بود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۳۰    
سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری از تعیین تکلیف تورهای جام جهانی و برنامه های تبلیغی ایران در حاشیه این رویداد مهم تا پایان امسال خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۷:۴۵    
کوتاه قدترین زوج جهان ثابت کردند که عشقشان خیلی بیشتر از اندازه قدشان است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۷:۴۰    
اقامتگاه تفریحی "گراند ولاس" در منطقه توریستی "ریوریا مایا" –مکزیک- تور جشن تولد را برای نوجوان های (تینیجر) ثروتمند ارائه می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۷:۳۵    
برنامه ریزی برای سفر یکی از مهم ترین بخش های سفر و درواقع خشت اول آن است.