جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۶:۰۷Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 15 بهمن 1396 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 31 فروردین 1396 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 31 خرداد 1396 توریسم آنلاین 31 تیر 1396 توریسم آنلاین 31 مرداد 1396 توریسم آنلاین 31 شهریور 1396 توریسم آنلاین 30 مهر 1396 توریسم آنلاین 30 آبان 1396 توریسم آنلاین 30 آذر 1396 توریسم آنلاین 30 دی 1396 توریسم آنلاین 2 اسفند 1396 توریسم آنلاین 1 بهمن 1396 توریسم آنلاین 2 بهمن 1396 توریسم آنلاین 3 بهمن 1396 توریسم آنلاین 4 بهمن 1396 توریسم آنلاین 5 بهمن 1396 توریسم آنلاین 6 بهمن 1396 توریسم آنلاین 7 بهمن 1396 توریسم آنلاین 8 بهمن 1396 توریسم آنلاین 9 بهمن 1396 توریسم آنلاین 10 بهمن 1396 توریسم آنلاین 11 بهمن 1396 توریسم آنلاین 12 بهمن 1396 توریسم آنلاین 13 بهمن 1396 توریسم آنلاین 14 بهمن 1396 توریسم آنلاین 15 بهمن 1396 توریسم آنلاین 16 بهمن 1396 توریسم آنلاین 17 بهمن 1396 توریسم آنلاین 18 بهمن 1396 توریسم آنلاین 19 بهمن 1396 توریسم آنلاین 20 بهمن 1396 توریسم آنلاین 21 بهمن 1396 توریسم آنلاین 22 بهمن 1396 توریسم آنلاین 23 بهمن 1396 توریسم آنلاین 24 بهمن 1396 توریسم آنلاین 25 بهمن 1396 توریسم آنلاین 26 بهمن 1396 توریسم آنلاین 27 بهمن 1396 توریسم آنلاین 28 بهمن 1396 توریسم آنلاین 29 بهمن 1396 توریسم آنلاین 30 بهمن 1396 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۷    
عادات روزانه میتواند به اضافه شدن یا کم شدن سن کمک کند، عاداتی مانند مقدار ورزش و میزان استرسی که به خود وارد میکنید. در این مقاله راه هایی به شما نشان میدهیم که میتوانید با کمک آنها جوانتر شوید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۹    
مسواک تمام هوشمند با قابلیت پاک کنندگی پلاک های دندان و ماساژ بافت لثه در کمتر از 30 ثانیه، به دست نابغه جوان ارومیه ای اختراع شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۹    
هم زمان با چهارمین روز از دهه فجر ظهر امروز یکشنبه 15 بهمن 96 اولین نمایشگاه عکس های ورزش چوگان ایرانی در مسجد شیخ لطف الله اصفهان افتتاح شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۴    
عضو هیئت مدیره بانک مسکن با بیان این که شواهد خوبی از خروج بازار مسکن از رکود وجود دارد گفت: سال آینده سال خوبی در بازار مسکن خواهیم داشت و این به معنی افزایش قیمت نیست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۹    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای تامین مالی خرید هواپیماهای نو بخشی از دو خط اعتباری شرکت های ایتالیایی و فرانسوی به ایران ایر اختصاص یافته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۴    
عکس های جدیدی از آنجلینا جولی بازیگر 42 ساله دنیای هالیوود آماده شده است که در ادامه مشاهده می کنید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۴    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر اینکه تلاش ها برای پررونق شدن حوزه صنایع دستی ادامه دارد، گفت: صنایع دستی دارای بخش هنری و صنعتی است و می تواند محلی برای کسب روزی حلال ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۹    
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: ما هنوز در هیچ بخش صنعت گردشگری روند حرفه ای نداریم و تا این روند ادامه دارد شاهد مقاومت ها و نبود تمایل برای تغییرات مثبت خواهیم بود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۴    
شوکتی گفت: بازار مسکن بعد از جهش قیمتی باید منتظر سقوط 20 تا 30 درصدی قیمت ها باشد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۴    
یکی از باستان شناسان با اشاره به تأثیر رخدادهای سیلابی در تغییر سکونتگاه های شهر تاریخی سیمره از تلاش برای پی بردن به دلایل نابودی این شهر خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۵۹    
استقبال از نمایشگاه گردشگری امسال نشان می دهد مسافران فقط دنبال اقامت در هتل و یا ساحل نیستند، بلکه مشتاقِ تجربه کردن شادی و دیدن فضاهای بومی هستند که شاید همین ایده شهرهای خالی از گردشگر را نجات دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۴۹    
سه کارگاه علمی تخصصی در حوزه مردم شناسی توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۴۴    
رئیس سازمان حج و زیارت درباره حج 97 گفت: توافق امسال سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران با مقامات حج و زیارت عربستان نسبت به توافق حج گذشته از امتیازات بیشتری برخوردار است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۲۹    
طی حکمی از سوی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، گواهی ثبت روستای ملی صنایع دستی برای روستای فشتکه رشت صادر شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۲۴    
با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از پیشکسوتان صنایع دستی و هنرهای سنتی تجلیل شد. ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۲۴    
اویس کیانی گفت: راهنمایان گردشگری علیرغم رشد صنعت گردشگری همچنان با برخی مسائل ابتدایی شغلی شان دست و پنجه نرم می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۱۹    
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: امکانات برف روبی و یخ زدایی فرودگاه امام جوابگوی حجم بارش برف هفته گذشته نبود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۴    
"بیانسه" خواننده مشهور 34 ساله ای است که با داشتن همسری خواننده –جی زی- تقریبا زندگی خانوادگی و کاری-هنری به هم گره خورده ای دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۱:۵۴    
با تصمیم هیات وزیرا میزان عیدی کارکنان دولت 8 میلیون و 475هزار ریال تعیین شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۳۹    
هر روز خبرهای داغ و حاشیه ای توریسم آنلاین را اینجا بخوانید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۹    
راه دسترسی اش آن قدر آسان است که گردشگران می توانند بر فرازش بنشینند و عکس یادگاری بگیرند و به راحتی هم دل نوشته ها و تاریخ حضورشان را به یادگار بر روی دیوارهای سنگی اش حک کنند!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۹    
نبرد جذاب تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در نهایت به سود میزبان پایان یافت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۴    
توریسم آنلاین : عکس جدید روزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون که در اینستاگرامش منتشر کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۴    
توریسم آنلاین: ماهیگیری در رودخانه سن –پاریس- که پس از بارانهای چندین روزه دچار سیل شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۴    
توریسم آنلاین: نمایی از ابرماه و سر اژدهای چینی از فراز معبد بودایی ها در بانکوک –تایلند-
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۹    
نشست خبری فیلم سینمایی شعله ور با حضور برخی از عوامل این فیلم برگزار شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۴    
توریسم آنلاین :بابک جهانبخش در تازه ترین پست اینستاگرامش این عکس را به همراه همسر دومش منتشر کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۲۹    
منطقه 4 تهران بیش از یک سال است که به عنوان دومین منطقه پرمعامله تهران در رده بندی مناطق بر حسب حجم معاملات مسکن قرار گرفته و یکی از مناطق مصرفی تهران به شمار می رود که تقاضای آپارتمان های کوچک ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۹    
اقتصاد آنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد آنکارا در کشور ترکیه، در بهمن ماه به شرح جدول زیر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۹    
معاون صنایع دستی گفت: در برهه ای از زمان در حوزه صنایع دستی به تکرار دچار شده بودیم، اما امروز با گسترش دانش صنایع دستی و ورود طراحان خوش فکر جوان، شاهد خلق آثاری جدید هستیم ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۹    
انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA) در گزارشی وضعیت ترافیک هوایی و صنعت هوانوردی جهان را در سال گذشته میلادی تشریح کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۴    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گردشگری، اقتصاد سوم جهان محسوب می شود و از هر 11 شغل، یک شغل مربوط به این حوزه است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۴    
در شرایطی که آمار تجارت ایران نشان از واردات چشم گیر صنایع دستی دارد، رئیس اتحادیه فروشندگان صنایع دستی و اشیای قدیمی این امر را باعث تعطیلی واحدهای تولیدی دانسته و از جولان واسطه گران در بازار این ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۴    
یکی از سرنشینان همراه مهدی قائدی در سانحه تصادف جنجالی، گزارش مکتوب راهنمایی و رانندگی درباره این سانحه را رد کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۴    
توریسم آنلاین :پندار اکبری با انتشار این عکس از این خبر داده که با سام قریبیان در سریال ستارخان همبازی شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۲۴    
در حالی که این روز پیوسته با موضوعات مختلف مربوط به سلامتی مانند معضل چاقی روبرو هستیم و همچنین انواعی از مواد سمی در محیط زندگی مان وجود دارند حفاظت از کبد از مسائل مهم و ضروری برای حفظ سلامت بدن ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۰    
مدیرعامل صندوق احیا با قدردانی از همکاری های انجام شده مسئولان استان یزد برای افتتاح بموقع فاز نخست خانه تاریخی ابرکوه یزد، گفت: در دوره جدید فعالیت های صندوق احیا ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۵    
دبیر جامعه تورگردانان ایران از به جریان انداختن طرح تهسیل واردات خودروهای مورد نیاز گردشگری که در دولت قبل رد شده بود، خبر داد و گفت: در مملکت مسلمانی که به ام القرای شیعه معروف است ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۵    
دستگاه برف روب روسی معروف به دست طلایی که 30 سال است در روسیه برای برف روبی استفاده می شود، در یک ساعت 40 تن برف را بارگیری می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۰    
اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در سعادت آباد تهران طی بهمن ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۵    
همزمان با آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کاشی ماندگار بر سردر خانه سه هنرمند صنایع دستی در ارومیه نصب شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۰    
توریسم آنلاین: فروشنده خرمالو خشک شده در بازار سنتی تایپه در تایوان که به خاطر نزدیکی زمان سال نو چینی (امسال سال نو چینی سال سگ است) مملو از جمعیت شده.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۵    
در گردشگری سیاه به عنوان یکی از شاخه های گردشگری ،توریست برای تفریح سفر نمی کند بلکه به مقصدی می رود که قبلا فاجعه ای طبیعی یا انسانی در آن رخ داده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۷:۱۰    
سفر با ایده آشنایی با فرهنگ های مختلف و آشنایی با تاریخ مقصد از شیوه های مترقی گردشگری به حساب می آید و در جهان یکی از پرطرفدارترین نوع گردشگری است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۷:۱۰    
بازیگر مشهور جزیره می سازد! /در میان خبرسازهای پرحاشیه هالیوود نام لیندزی لوهان 31 ساله همیشه به چشم می خورد!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۷:۱۰    
در هتل ها بخوابید اما غلت نزنید! /به نظرتان چندبار در زندگی فرصت می شود که صبح با منظره دریا ، جنگل ، کوهستان و یا یک دره بیدار شوید؟!