دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۵۷Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 24 بهمن 1397 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 29 اسفند 1396 توریسم آنلاین 31 فروردین 1397 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 31 خرداد 1397 توریسم آنلاین 31 تیر 1397 توریسم آنلاین 31 مرداد 1397 توریسم آنلاین 31 شهریور 1397 توریسم آنلاین 30 مهر 1397 توریسم آنلاین 30 آبان 1397 توریسم آنلاین 1 آذر 1397 توریسم آنلاین 30 دی 1397 توریسم آنلاین 2 اسفند 1397 توریسم آنلاین 1 بهمن 1397 توریسم آنلاین 2 بهمن 1397 توریسم آنلاین 3 بهمن 1397 توریسم آنلاین 4 بهمن 1397 توریسم آنلاین 5 بهمن 1397 توریسم آنلاین 6 بهمن 1397 توریسم آنلاین 7 بهمن 1397 توریسم آنلاین 8 بهمن 1397 توریسم آنلاین 9 بهمن 1397 توریسم آنلاین 10 بهمن 1397 توریسم آنلاین 11 بهمن 1397 توریسم آنلاین 12 بهمن 1397 توریسم آنلاین 13 بهمن 1397 توریسم آنلاین 14 بهمن 1397 توریسم آنلاین 15 بهمن 1397 توریسم آنلاین 16 بهمن 1397 توریسم آنلاین 17 بهمن 1397 توریسم آنلاین 18 بهمن 1397 توریسم آنلاین 19 بهمن 1397 توریسم آنلاین 20 بهمن 1397 توریسم آنلاین 21 بهمن 1397 توریسم آنلاین 22 بهمن 1397 توریسم آنلاین 23 بهمن 1397 توریسم آنلاین 24 بهمن 1397 توریسم آنلاین 25 بهمن 1397 توریسم آنلاین 26 بهمن 1397 توریسم آنلاین 27 بهمن 1397 توریسم آنلاین 28 بهمن 1397 توریسم آنلاین 29 بهمن 1397 توریسم آنلاین 30 بهمن 1397 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۴    
قانون جدید تصویب شده؛ مسئولیت آثار هنری فرهنگی کمتر از 100 سال را به عهده وزارت ارشاد می گذارد و دیگر مسئولیت ها بر عهده میراث فرهنگی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری با اشاره به برگزاری جشنواره سفرنگاری دزفول گرام گفت: موضوع این سفرنگاری درباره حوزه های سفر، گردشگری، محیط زیست، صنایع دستی، خوراک، تاریخ ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۸    
آنجلیکا ریورا، بانوی نخست سابق مکزیک، 49 ساله، روز جمعه در پیج اینستاگرامش نوشت: شرایط دردناکی که من و بچه هایم در آن به سر می بریم، به شدت متأسفم می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه اندازی سامانه آنلاین ثبت نام سفرهای نوروزی بازنشستگان خبر داد و گفت: ثبت نام این سفرها از شنبه آغاز می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۸    
اقتصاد آنلاین : آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه 15 تهران طی بهمن ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۴:۳۸    
سازمان هواپیمایی کشوری بر ادامه ممنوعیت فروش بلیت چارتری در پروازهای برنامه ای تاکید کرد و گفت: نرخ بلیت هواپیما در تعطیلات نوروز 98 تغییر نمی کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۴:۲۳    
اقتصادآنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد وان در نوروز98 به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۴:۱۳    
یک دستگاه آپارتمان 107 متری واقع در آجودانیه، کوچه 14 با مبلغ 130 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 4 میلیون تومان اجاره، معامله می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۳:۴۳    
تعداد مادران مشهوری که پس از جدایی از همسرانشان مسئولیت بزرگ کردن فرزندان را به عهده گرفته اند، زیاد است اما این بدین معنی نیست که پدران از این کار سر بار می زنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۳    
ساعت از نیمه شب که هیچ، از اذان صبح هم گذشته و بعد از شمردن گله های بیشماری گوسفند، بز و... هنوز هم نخوابیده ایم. گیج خوابیم و سردرد داریم، اما خواب مان نمی برد ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال خرید تعدادی هواپیما هستیم که هواپیماهای خوبی هستند و وارد آسمان کشور می شوند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۸    
با اینکه قیمت مسکن نسبت به بهمن ماه سال گذشته دو برابر شده، وام مسکن نسبت به آن زمان تغییری نکرده و زوج ها بسته به مکان سکونت بریا دریافت وام مسکن به علاوه وام جعاله باید از 10 تا 14 میلیون تومان ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۲    
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طرح هدف گردشگری و دارای بافت با ارزش تاکنون در 150 روستا تهیه شده که از این تعداد 100 روستا با اخذ اعتبارات مورد نیاز عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۲    
فرانسه برای تامین اعتبار مرمت آثار باستانی و میراث فرهنگی مسابقات بخت آزمایی طراحی کرده است که سنای این کشور نیز بلیط این مسابقات را از مالیات معاف کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۲    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: اواخر وقت فردا سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می شود که به تدریج طی روز جمعه و شنبه سراسر کشور را فرا خواهد گرفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۲    
هیات وزیران نرخ ارزی و هزینه حج 98 را تصویب کرد. سازمان حج و زیارت هنوز نسبت به نامه ای که منتشر شده واکنشی نشان نداده است اما رییس این سازمان قبلا ابراز امیدواری کرده بود که حج 98 با قیمتی زیر 30 ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۲    
رئیس مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی گفت: ایران رتبه 71 در میان کشورها برای جذب گردشگر خارجی را دارد که رتبه شایسته ای نیست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۲    
یک فعال حوزه گردشگری و زیارت در یادداشتی به نقد دوره گذشته نمایشگاه بین المللی گردشگری و راهکارهای هر چه بهتر برگزار شدن دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران پرداخت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۲    
تفاهم نامه همکاری بین معاونت توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جامعه گردشگری الکترونیکی به امضاء رسید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۲    
ارکستر ملی ایران در اولین شب سی وچهارمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۳۷    
اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه ستارخان تهران طی بهمن ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۳۷    
اقامتگاهای بوم گردی سیار در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری معرفی شدند قرار است این اقامتگاهها در مناطقی که ساخت و ساز به طبیعت آسیب می زند ایجاد شوند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۳۲    
ایران طرح ویزای مشترک بین کشورهای عضو اکو را پیشنهاد کرد که با استقبال نماینده سازمان همکاری های اکو مواجه شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۲۲    
معاونت سرمایه گذاری، امور حقوقی و مجلس تفاهم نامه ای را برای حل مشکلات ارزی گردشگران خارجی امضا کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۱۲    
از میان شهدای سپاه تاکنون 6 نفر متعلق به شهر درچه اصفهان هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۷:۴۷    
وقتی عکس کوین کنستانت با پیراهن تراکتورسازی منتشر شد، رسانه ها او را بمب نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران نامیدند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۲۱:۲۳    
اتوبوس پرسنل شیفت سپاه در محدوده چانعلی جاده خاش-زاهدان براثر عملیات انتحاری منفجر شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۲۸    
در حالی که اکران عمومی فیلم محسن امیریوسفی از بامداد امروز در سینماها آغاز شده اولین آنونس این فیلم سینمایی بعد از 6 سال توقیف منتشر شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۸    
یک منبع آگاه گفت: اتوبوس پرسنل شیفت سپاه در محدوده چانعلی جاده خاش-زاهدان براثر عملیات انتخاری منفجر شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۸    
باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به این تیم اجازه داد تا سرانجام چهره خود را عوض کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۳۲    
توریسم آنلاین: نمایی از کلیسای سن پترو –رم،ایتالیا- با حبابهای صابونی
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۰۲    
معاون وزیر گردشگری بلغارستان در دیدار با معاون گردشگری ایران ، خواستار راه اندازی خط مستقیم هوایی تهران و صوفیه شد و گفت: باید میان دو کشور کارگروه مشترک گردشگری برای انجام امور تشکیل شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۲    
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد؛ به گفته معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۷    
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: ایجاد سازمان گردشگری شهرداری تهران به هدف انسجام در فعالیت های گردشگری پایتخت است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۰    
هر کسی برای کارهایی که انجام می دهد، دلیلی دارد. به عنوان مثال بعضی ها به دلیل علاقه ای که دارند وارد حرفه بازیگری می شوند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۵    
براساس تحلیل های هواشناسی، با خارج شدن سامانه بارشی از شمال شرق کشور امروز در مناطق شرقی بارش پراکنده پیش بینی می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۵    
می گوید از کلاس سوم دبستان عاشق روزنامه نگاری بوده و عشقش را تا امروز که قریب به 60 سال از آن زمان می گذرد، حفظ کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۰    
افرادی که ورزش می کنند فقط مثبت نمی اندیشند ، بلکه مثبت هم عمل می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۵    
مهر ماه امسال بود که سفیر ایران در عمان اعلام کرد هیات وزیران مقررات لغو روادید یک طرفه برای ورود اتباع عمان به ایران را ابلاغ کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۵    
دوگ آیتکن هنرمند زاده لس آنجلس خانه زیبایی در شهر کوهستانی گستاد-سوئیس- ساخته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۵۰    
دغدغه شورای بین المللی موزه ها، آینده سنت ها در دنیای فوق پیوسته و مصرف گرای کنونی است که در آن بسیاری از سنت ها یا به دست فراموشی سپرده شده یا در حال زوالند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۰۵    
با اینکه در سالهای اخیر هشدار برای استفاده از پوست و پشم حیوانات افزایش یافته و اطلاعاتی که برای تهیه یک کیف پوست یا پالتوی پشمی و اینکه چه تعداد حیوان کشته می شوند مدام منتشر می شوند ، باز هم ...!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۷:۴۰    
تورهای مسافرتی گروهی بنا به سلیقه و تمایل افراد مختلف جامعه بسته می شود، بنابراین می توانید از میان آنها آن مدل سفری را که بیش از دیگر سفرها با روحیات شما همخوانی دارد، انتخاب کنید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۶:۰۵    
زیارت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در روز چهارشنبه.