دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۳:۲۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 23 مهر 1398 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 29 اسفند 1396 توریسم آنلاین 1 فروردین 1397 توریسم آنلاین 31 فروردین 1398 توریسم آنلاین 1 اردیبهشت 1398 توریسم آنلاین 1 خرداد 1398 توریسم آنلاین 31 تیر 1398 توریسم آنلاین 1 مرداد 1398 توریسم آنلاین 31 شهریور 1398 توریسم آنلاین 30 آبان 1398 توریسم آنلاین 1 آذر 1398 توریسم آنلاین 30 دی 1398 توریسم آنلاین 30 بهمن 1398 توریسم آنلاین 29 اسفند 1398 توریسم آنلاین 1 مهر 1398 توریسم آنلاین 2 مهر 1398 توریسم آنلاین 3 مهر 1398 توریسم آنلاین 4 مهر 1398 توریسم آنلاین 5 مهر 1398 توریسم آنلاین 6 مهر 1398 توریسم آنلاین 7 مهر 1398 توریسم آنلاین 8 مهر 1398 توریسم آنلاین 9 مهر 1398 توریسم آنلاین 10 مهر 1398 توریسم آنلاین 11 مهر 1398 توریسم آنلاین 12 مهر 1398 توریسم آنلاین 13 مهر 1398 توریسم آنلاین 14 مهر 1398 توریسم آنلاین 15 مهر 1398 توریسم آنلاین 16 مهر 1398 توریسم آنلاین 17 مهر 1398 توریسم آنلاین 18 مهر 1398 توریسم آنلاین 19 مهر 1398 توریسم آنلاین 20 مهر 1398 توریسم آنلاین 21 مهر 1398 توریسم آنلاین 22 مهر 1398 توریسم آنلاین 23 مهر 1398 توریسم آنلاین 24 مهر 1398 توریسم آنلاین 25 مهر 1398 توریسم آنلاین 26 مهر 1398 توریسم آنلاین 27 مهر 1398 توریسم آنلاین 28 مهر 1398 توریسم آنلاین 29 مهر 1398 توریسم آنلاین 30 مهر 1398 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۲    
شلغم سرشار از کلسیم، فسفر، پتاسیم، سدیم و منیزیم است. در میان این ویتامین ها، آن ها حاوی ویتامین C، فولات و نیاسین هستند و حاوی فیبر بالا و همچنین کالری کمی می باشند .
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۷    
سرپرست هیئت باستان شناسی سفیدکوه مکران – خبر داد: بررسی باستان شناختی منطقه سفیدکوه مکران در کنار پروژه قوم باستان شناسی با محوریت شناسایی و ثبت تداوم الگوی استقراری جوامع ساکن در ارتفاعات این منطقه ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۲    
رییس سازمان حج و زیارت با علام آمار تازه ای از تعداد زائران فوت شده در جریان مراسم پیاده روی اربعین، گفت: با افزایش جمعیت زائران، خودروهای عراقی قیمت های حمل و نقل را چند برابر کرده اند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۲    
قیمت ارز نسبت به روز گذشته با افزایش اندکی همراه بود و نرخ دلار در صرافی های مجاز بانک مرکزی 50 تومان افزایش یافت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۷    
علم تغذیه نشان داده است که علاوه بر میزان کالری دریافتی، زمان دریافت آن نیز اهمیت دارد به گونه ای که دریافت کالری های بیشتر در صبح و دریافت کالری های کمتر در عصر به کاهش وزن کمک می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۲    
معاون فنی گمرک ایران از معافیت 80 دلاری واردات گوشی مسافری خبر داد و گفت: حقوق و عوارض ورودی تلفن همراه از این به بعد با نرخ ارز سنا محاسبه می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۲    
دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به آغاز سفر بازگشت زائران اربعین گفت: تا کنون دو میلیون و 814 هزار نفر از کشور خارج شدند به عتبات عالیات عزیمت کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۷    
معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۲    
معاون سرمایه گذاری و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در حال حاضر 2400 پروژه گردشگری در سراسر کشور با حجم سرمایه گذاری بیش از 200هزارمیلیارد تومان در حال اجراست که عمده این ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با رئیس انجمن زرتشتیان تهران با اشاره به پیگیری شورای فرهنگ عمومی برای ثبت زادروز زرتشت در تقویم رسمی کشور ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تداوم کاوش های مجموعه ربع رشیدی تبریز با حضور باستان شناسان آلمانی خبر داد و گفت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۷    
بخشی از محوطه مسجد جامع تاریخی ورامین به دلیل نفوذ آب فرو نشست و تخریب شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشدید نظارت ها، تعلیق و لغو 4 دفتر خدمات مسافرت هوایی خبرداد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۲    
معاون حفظ و احیای میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: مرمت کامل خانه منسوب به خاندان امیرکبیر انجام شده و از فردا به روی گردشگران گشوده می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۲    
گاهی احساس می شود که هنوز زندگی با رنگ و بوی قدیمی، با وجود زندگی پر زرق و برق امروزی طرفداران زیادی دارد و می طلبد که هر از چندگاهی برای فراغت و داشتن حس خوب و رسیدن به آرامش به مکانی دور از ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۷    
رویداد شب فرهنگی ایران در حاشیه شصت و ششمین نشست وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی، در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۷    
توریسم آنلاین: رونمایی از مجسمه یک دسته لاله در پاریس که توسط جف کونز به یاد قربانیان حملات تروریستی 2015 ساخته شده است.(ارتفاع 10 متر ، عرض 8 متر و وزن 27 تن)
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۷    
بروکلی یک منبع غیر لبنی خوب برای کلسیم است که به تقویت سلامت استخوانی کمک می کند. همچنین، این گیاه حاوی منگنز است که به افزایش تراکم استخوانی کمک کرده و با رشد مو نیز مرتبط است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۲    
عقبایی گفت: تسهیلات بانکی باید متناسب با شرایط بازار مسکن به متقاضیان پرداخت شود به گونه ای که میزان نرخ سود آن زیر 7 درصد باشد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۸    
حسین اربابی گفت:امروز ظرف اقتصادی گردشگری افزایش یافته و از نظر ورود گردشگر رتبه دوم جهانی را به دست آوردیم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۳    
اقتصادآنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد مسقط عمان در مهر98 به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۹    
معاون پارلمانی رییس جمهوری اعلام کرد که هیات دولت با طرح نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تعطیلی پنجشنبه ها مخالفت کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۹    
معاون گردشگری تاکید کرد: هیچ مسؤولیتی در برابر خانه ها یا سوئیت های ساعتی نداریم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۹    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۴    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص برخی از پرونده ها صادر کرد و براساس آن باشگاه پرسپولیس محکوم شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۹    
روح الله زم، کانون تلاقی و تبادل پیام در شبکه تغذیه و پشتیبانی جریان آمد نیوز در داخل و خارج کشور بود و در اختیار گرفتن وی می تواند شناسایی و انهدام مجموعه این شبکه را بدنبال داشته باشد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۹    
شخصا با هر فیلمی که پایانِ باز داشته باشد مشکل دارم! به نظرم نویسنده ای که مدتها وقت گذاشته، قصه نوشته و شخصیت پردازی کرده نباید کار را خراب کند و پایان فیلم را باز بگذارد به این امید که تماشاگران ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۴    
برخی افراد به زندگی سلبریتی ها، شهرت و زیباییشان غبطه می خورند، اما اگر بدانند که برخی از آن ها پیش از شهرت، چه زندگی غم انگیزی را پشت سر گذاشته اند، شاید دیگر به زندگیشان غبطه نخورند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۴    
برخلاف تصور عموم یادگیری لزوما ذاتی نیست و شما با شنیدن حرف های دیگران نمی توانید بلافاصله هر چه می گویند را بیاموزید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۴    
سازمان هواشناسی کشور از بارش باران طی امروز و فردا در 8 استان خبر داد و اعلام کرد: روز شنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۴    
اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان دکتر شریعتی تهران طی مهر ماه 98 می باشد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۹    
دو اتفاق در بازار دلار طی دو فصل اول امسال که درست بعد از جهش ارزی سال 97 رخ داد، مسیر رشد گردشگران ورودی و خروجی در کشور را به صورت چشمگیر و محسوسی تغییر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۴    
هیات داوران این دوره از جایزه مهم ادبی بوکر در یک اقدام کم سابقه و پس از 30 سال دو نویسنده را به عنوان برنده این جایزه ادبی انتخاب کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۹    
اقتصادآنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد مالزی در مهر98 به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۴    
کاوش یافتن طلا در یوکان در اواخر قرن 19 هزاران ماجراجو را به سوی شمال آمریکا و کانادا می کشاند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۴    
در سال 1969 در یک مسابقه غیر رسمی قایقرانی 51 نفر از افراد محلی شرکت کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۹    
پرواز رفت و برگشت تهران مشهد برای نخستین بار با دو خلبان زن انجام شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۴    
همانطور که استفاده از فتوشاپ انقلابی در زمینه ادیت عکسها بوجود آورد ، از همان طرف هم ما را در تشخیص عکس های واقعی و غیرواقعی دچار تردید کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۴    
شاید گشت وگذار با تور در شهرها به نظر کار بی فایده ای بیاید؛ چراکه هرکسی می تواند جاذبه های شهری که به آن سفر می کند یا شهر خودش را ببیند اما این نوع تورها بهترین راه سفر و شهرگردی با خیالی آسوده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۳:۳۴    
توریسم آنلاین: پلیس لندن در حال جمع آوری سازه های غول پیکری که فعالان محیط زیست در طول اعتراضات دوهفته ای در مرکز لندن ساخته بودند.