دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۲۳Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 17 مهر 1395 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 31 اردیبهشت 1395 وکیل ملت 31 خرداد 1395 وکیل ملت 31 تیر 1395 وکیل ملت 31 مرداد 1395 وکیل ملت 31 شهریور 1395 وکیل ملت 30 آبان 1395 وکیل ملت 30 آذر 1395 وکیل ملت 30 دی 1395 وکیل ملت 30 بهمن 1395 وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 1 مهر 1395 وکیل ملت 2 مهر 1395 وکیل ملت 3 مهر 1395 وکیل ملت 4 مهر 1395 وکیل ملت 5 مهر 1395 وکیل ملت 6 مهر 1395 وکیل ملت 7 مهر 1395 وکیل ملت 8 مهر 1395 وکیل ملت 9 مهر 1395 وکیل ملت 10 مهر 1395 وکیل ملت 11 مهر 1395 وکیل ملت 12 مهر 1395 وکیل ملت 13 مهر 1395 وکیل ملت 14 مهر 1395 وکیل ملت 15 مهر 1395 وکیل ملت 16 مهر 1395 وکیل ملت 17 مهر 1395 وکیل ملت 18 مهر 1395 وکیل ملت 19 مهر 1395 وکیل ملت 20 مهر 1395 وکیل ملت 21 مهر 1395 وکیل ملت 22 مهر 1395 وکیل ملت 23 مهر 1395 وکیل ملت 24 مهر 1395 وکیل ملت 25 مهر 1395 وکیل ملت 26 مهر 1395 وکیل ملت 27 مهر 1395 وکیل ملت 28 مهر 1395 وکیل ملت 29 مهر 1395 وکیل ملت 30 مهر 1395 
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۵۶    
وکیل ملت: این فصل برای علیرضا بیرانوند به شکل رویایی شروع شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۵۶    
وکیل ملت: بهاره رهنما بازیگری که سال هاست در سریال های تلویزیونی مختلف و فیلم های سینمایی نقش آفرینی کرده این روزها بیشتر وقت خودش را در کافه رستورانش می گذراند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۵۳    
وکیل ملت: در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، در گروه الف لحظاتی پیش تیم قشقایی شیراز که با حذف پرسپولیس در جام حذفی شگفتی ساز شده بود، با یک گل از نفت و گاز گچساران شکست خورد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۵۳    
وکیل ملت: تجربه نشان داده کارلوس کی روش وقتی به بازیکنی اعتقاد پیدا می کند، توجه چندانی به شرایط باشگاهی او ندارد و بازیکن مزبور را در ترکیب مورد استفاده قرار می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۵۳    
وکیل ملت: این روزها فرسایش خاک در ایران بیداد می کند. جنگل های زاگرس درحال خشک شدن است، فعالیت زنبور عسل درحال کاهش است و.. ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۴۷    
وکیل ملت: سومین جلسه از سلسله نشست های از منافقین تا منتظری با سخنرانی محمدحسین صفارهرندی ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم، در مؤسسه طلوع حق، برگزار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۴۱    
وکیل ملت: بازیگر مرد مشهور سینما طی ملاقاتش با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید از آمادگی اش برای سفر به مریخ گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۳۸    
وکیل ملت: یک توریست چینی در سفری 5 روزه به کره شمالی از تجاربی که کسب کرده می گوید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۳۵    
وکیل ملت: به دنبال تعیین تکلیف مرحله ای پرونده سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج از امروز همزمان با 17 مهرماه فاز جدید پرداخت وجوه از سوی بانک عامل آغاز می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۳۵    
وکیل ملت: علی کریمی و اخلاق ، همیشه رابطه پرفراز و نشیبی داشته اند. راهی پرفراز و نشیب که تا این جای زندگی علی کریمی به رساندن او به بالای قله محبوبیت منجر شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۳۵    
وکیل ملت: ایران ورزشی از حسرت 42 ساله کره و دلیل مشت های گره شده گفته. برخلاف شایعات، بازی ایران و کره پخش می شود و برانکو در 2 دقیقه کار تیم تارتار را تمام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۶    
وکیل ملت: نتایج مطالعه ای که به تازگی انتشار یافته نشان می دهد بازه سنی امید به زندگی در انسان ها به نهایت خود رسیده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۶    
وکیل ملت: کی روش در هربازی یک روش را به کار می گیرد تا حریفان ایران را غافلگیر کند. پروین گفته مثل آب خوردن صعود می کنیم و افتخاری بعد از اظهارات چند روز پیش خود گفته پیشنهاد انگلیسی منصوریان صحت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۳    
وکیل ملت: بروکلین بکهام پسر 16 ساله ی ستاره فوتبال ، دیوید بکهام در میهمانی که بعد از مراسم مد نیویورک برگزار شده بود با یکی از بازیگران زن مشهور هالیوودی عکس هایی بیش از حد صمیمی گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۳    
وکیل ملت: مشت آهنین مقابل جنگ روانی. یک بازیکن کره ای هم در آستانه دیدار با ایران اظهارات عجیبی درباره شهر تهران داشته و جنجال ساز شده.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۳    
وکیل ملت: دوباره جنگ؟ ایران و کره احتمالا روز پرحاشیه ای در آزادی خواهند داشت. محرومیت های عجیب اینستاگرامی هم روی جلد خبر دیده می شود. خبر هم مانند گل از بازگشت یک بازیکن سرشناس به دوران مجردی گفته ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۷    
وکیل ملت: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ماسک زدن کره ای ها قطعا یک کار از پیش برنامه ریزی شده است اما بازی رسانه ای آنها شکست می خورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۷    
وکیل ملت: ستاره ملی پوش کره جنوبی با بیان اینکه از تهران و ورزشگاه آزادی می ترسد، گفت: تهران شهری قدیمی است که مردمان آن نامهربان و ناراحت هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۴    
وکیل ملت: آنجلینا جولی بازیگر مشهو هالیوود که هفته پیش بعد از جدایی از برد پیت به مالیبو رفته بود به همراه شش فرزندش به خانه جدید در کالیفرنیا نقل مکان کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۴    
وکیل ملت: فریده سپاه منصور بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون نبود پیشنهاد را دلیل عدم فعالیت دو ساله در سینما خواند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۱    
وکیل ملت: وی که تا چندی پیش عکس و نامش در فهرست متهمان تحت تعقیب دولت ایران در وب سایت اینترپل بود، از فهرست فوق حذف شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۱    
وکیل ملت: مهسا احمدی که سابقه هنرنمایی در چندین فیلم ایرانی و خارجی را دارد اخیرا عکسی ازخود به اشتراک گذاشته که در یک فیلم با گریمی مردانه ظاهر شده و به جای بازیگر اصلی فیلم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۸    
وکیل ملت: کره ای ها خاطره خوشی از گوچی ندارند و حالا مهاجم تیم ملی که گل خاطره انگیزی به چشم بادامی ها زده از چهارمین باخت متوالی آنها در تهران می گوید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۸    
وکیل ملت: فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری چهار متهم به تیراندازی در شهرستان ساری در کمتر از 24 ساعت خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۳    
وکیل ملت: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دقایقی پیش انفجار ناگهانی یک واحد منزل مسکونی در شهر اقبالیه یک کشته بر جای گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۳    
وکیل ملت: مُسن ترین نماینده مجلس شورای اسلامی در یک سانحه رانندگی دچار مصدومیت شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۰    
وکیل ملت: 4 مرد بی رحم یک گاو را پس از شکنجه وحشیانه، کشتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۰    
وکیل ملت: پسر جوان پس از دزدیده شدن گوشی موبایلش با گوشی دیگری در شبکه تانگو در نقش دختر با دزد گوشی خود قرار گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۷    
وکیل ملت: شهرزاد پسری خوشتیپ و خوش قیافه بود وقتی با هم دوست شدیم دوستانم به من حسادت می کردند و می خواستند رابطه ما بهم بخورد تا اینکه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۷    
وکیل ملت: 2 مرد افیونی وقتی دیدند دوستشان در خماری به سر می برد همسرش را هدف آزار و اذیت شیطانی قرار دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۴    
وکیل ملت: واکنش همسر حجازی به هتک حرمت اخیر را مشاهده می کنید. ظاهر برانکو از کمال در خط میانی استفاده می کند تا جا برای نورالهی در خط میانی باز شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۲۶    
وکیل ملت: خانمی که با پیام های رکیک و توهین وفحاشی از سوی فردی ناشناس در تلگرام روبرو شده بود باور نمی کرد دامادش مرتکب چنین حماقتی شده باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۱۷    
وکیل ملت: مدرسه های هوشمند، به زمان ما نرسید؛ نهایت تکنولوژی و استفاده از ابزارهای کمک آموزشی در کنار تخته سیاه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۱۴    
وکیل ملت: اشتلیکه سال 1977 به همراه گلادباخ به فینال جام باشگاه های اروپا رسید ولی لیورپول در رم با نتیجه 3 بر یک آنها را شکست داد و قهرمان شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۱۴    
وکیل ملت: کره ای ها با توهین و حواشی زیاد وارد تهران شدند. سیدجلال هم گفته این بار نوبت او بوده تا گلزنی کند. پروین هم گفته بی معرفتی ها کار سرخ ها نیست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۱۱    
وکیل ملت: پرسپولیس موفق شد در یک بازی تدارکاتی مقابل حریفی از لیگ یک، برنده از زمین خارج شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۰۸    
وکیل ملت: اداره کل پزشکی قانونی استان تهران علت مرگ زن جوان را که پس از عمل سزارین جان باخته بود ، اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۰۸    
وکیل ملت: مردی که همسر باردار خود را به بیمارستان آورده بود، دستگیر شد چراکه کارمند بیمارستان تشخیص داد که این زن بیشتر از 12 سال سن ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۰۸    
وکیل ملت: بنابر اطلاعات دریافتی از یک منبع موثق ،انتصابات و جابجایی هایی در ادارات داخلی اداره کل و ادارات شهرستان و مناطق سیستان و بلوچستان انجام خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۰۵    
وکیل ملت: علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و تعدادی از اعضای این باشگاه امشب به هیات عزاداری علی پروین رفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۰۵    
وکیل ملت: مرد عراقی که برای دیدن خاله اش راهی ایران شده بود، در جریان درگیری با او دست به جنایت زد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۰۲    
وکیل ملت: باران کوثری یک سال پس از تصادفش با انتشار عکسی در اینستاگرام خود خدا را به خاطر زنده ماندنش شکر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۵۹    
وکیل ملت: سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم از تصویب نظام عادلانه پرداخت به عنوان یکی از اولویت های برنامه ششم در این کمیسیون خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۴۷    
وکیل ملت: مرحوم حجت الاسلام صادق خلخالی نماینده مردم قم در دوره اول مجلس از جمله نمایندگانی بود که نطق های متعددی در جلسه علنی داشت و حتی اگر نوبتش نبود، از وقت و نوبت دیگران استفاده می کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۴۱    
وکیل ملت: نمایندگان فدراسیون فوتبال جهت تایید نهایی ورزشگاه نقش جهان برای میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور وارد اصفهان شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۵    
وکیل ملت: سعید حدادیان در واکنش به شایعه صدور چک های 20 میلیونی به نام مداحان گفت: از سال 72 تاکنون، برای مداحی صحبتی از پول نکرده ام ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۲    
وکیل ملت: در چند سال اخیر و در جریان جنگ سوریه حمایت ایالات متحده از شورشیان کرد موجب خشم آنکارا و بر هم خوردن روابط نزدیک ترکیه و آمریکا شده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۶    
وکیل ملت: پایگاه خبری یمن پست ، در گزارشی اعلام کرده در این حادثه بیش از 300 نفر کشته و زخمی شده اند؛ شینهوا نیز شمار کشته ها را حداقل 160 نفر اعلام کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۳    
وکیل ملت: در حالی که برانکو در شرایط فعلی تنها سیدجلال حسینی را در اختیار دارد در بازی امروز از کامیابی نیا در این پست سود برده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۳    
وکیل ملت: برگزاری بازی بعدی تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 حواشی زیادی به همراه داشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۰    
وکیل ملت: تصویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده از حضور مجری برنامه نود در کنار پیشکسوت محبوب پرسپولیس.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۷    
وکیل ملت: دو بازیکن تیم ایبار در توضیح فیلم غیر اخلاقی منتشر شده گفتند: بی اعتبار شدیم!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۴    
وکیل ملت: با توجه به قانون بازنشسته های شاغل حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس از امروز در این باشگاه غیر قانونی است!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۱    
وکیل ملت: پوستر فیلم پارادایس با حضور دو روحانی و یک زن بی حجاب به کارگردانی علی عطشانی رونمایی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۸    
وکیل ملت: شورای امنیت سازمان ملل در حالی پیش نویس طرح فرانسه درباره حلب را روی میز گذاشت که روسیه تهدید کرده است از حق وتوی خود برای متوقف کردن این طرح استفاده خواهد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۸    
وکیل ملت: در یک فیلم منتشر شده، صدای آقای ترامپ شنیده می شود که مجری یک برنامه تلویزیونی، می گوید "وقتی آدم ستاره باشد، می تواند هر کاری خواست با زن ها بکند."
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۵    
وکیل ملت: اگر بحث درباره جنایات جنگی است، بهتر است مسئولان آمریکایی ابتدا از عراق شروع کنند و سپس به لیبی و از آنجا به یمن منتقل شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۲    
وکیل ملت: "این دختر 14 ساله بعد از مجبور شدن به ازدواج با تروریست داعشی، از سوی فرماندهان داعش در الرقه به حمل سلاح وادار شد."
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۹    
وکیل ملت: رتش و رهبری سوریه اجازه نخواهند داد که تروریست ها حتی در منطقه ای کوچک در سوریه باقی بمانند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۴    
وکیل ملت: افغانستان هنوز هم مناطقی هست که تحت تصرف طالبان است .این گروه افراطی بتازگی حکم سنگسار یک دختر را تنها به خاطر فرار این دختر از خانه با نامزدی که دوستش داشت و تنها بخاطر رهایی از ازدواج ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۸    
وکیل ملت: حسین مقصودی در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکید نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر آموزش وپرورش ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۰    
وکیل ملت: چند روز پیش بار دیگر در صحن علنی مجلس، بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش بر زبان برخی نمایندگان جاری شد و کسانی معترض بودند که چرا طرح استیضاحی که در هفته گذشته توسط هیات رییسه اعلام وصول شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۴    
وکیل ملت: گروهی از دانش آموزان ایتالیایی در اعتراض به تصمیم دولت برای اجرای اصلاحات آموزشی در شهرهای مختلف تظاهرات کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۸    
وکیل ملت: پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان کلاق پیچیده و سردرگمی شده است . سال قبل اعلام شد که برای نخستین بار ، یک ردیف مستقل به مبلغ 4500 میلیارد تومان در بودجه برای این مورد پیش بینی شده است .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۵    
وکیل ملت: فاطمه سعیدی در نامه ای به رییس جمهور خواستار رسیدگی به مطالبات برحق معلمان بازنشسته آموزش و پرورش شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۶    
وکیل ملت: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از استخدام 10 هزار نیرو در آموزش پرورش خبر داد و گفت: داوطلبان از فردا روز یکشنبه 18 تا شنبه 24 مهر مهلت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۳    
وکیل ملت: دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ کشور از توزیع نمادین تخم مرغ به طور همزمان در 100 مدرسه 10 استان خبر داد و گفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۴    
وکیل ملت: رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از اعلام بازنشستگی 47 هزارنفر در سال تحصیلی 95 _96 خبر داد و گفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۵    
وکیل ملت: عباس قنبری, معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت:زیر سامانه ای برای ایجاد زمینه برخورداری تمامی دانشجو معلمان از خدمات وام دانشجویی متناسب با وضعیت صندوق رفاه از اول مهر تعریف شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۹    
وکیل ملت: اسامی نفرات قبول شده در تکمیل ظرفیت آزمون وکالت 1394 کانون وکلای مرکزاعلام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۳    
وکیل ملت: محسن فروزان دروازه بان اسبق استقلال به دلیل انتشار عکس های شخصی در فضای مجازی به مدت 3 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۳    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را امروز شنبه در دو نوبت برگزار می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۳    
وکیل ملت: در حالی که قرار بود تمرین تیم ملی فوتبال بزرگسالان در ورزشگاه آزادی برگزار شود، تیم ملی جوانان هم در این ورزشگاه حاضر شد و به گفته سرپرست این ورزشگاه با هماهنگی کارلوس کی روش و امیر حسین ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۳    
وکیل ملت: شاگرد علی دایی در آستانه بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس صحبت هایی به زبان آورده که قطعا به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نمی آید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۳    
وکیل ملت: کاروان تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سیاه جامگان ساعت 14:30 روز جمعه عازم مشهد خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۰    
وکیل ملت: علی کریمی و عادل فردوسی پور امروز برای شرکت در مراسم خیریه راهی مکانی شده بودند که کاملا اتفاقی همدیگر را دیدند
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۰    
وکیل ملت: آبی پوشان روز شنبه یک دیدار درون تیمی برگزار خواهند کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۰    
وکیل ملت: رسانه های کامرونی خبر درگذشت ریگوبرت سونگ، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کامرون را در سن 40 سالگی تأیید کردند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۷    
وکیل ملت: پیشکسوت پرسپولیس به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است و پزشکان امروز درباره وضعیت وی اعلام نظر خواهند کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۷    
وکیل ملت: تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس با برتری در هفته چهاردهم رقابت های لیگ قهرمانی تهران، دهمین برد خود در این فصل را دشت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۷    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: از میان بازیکنان مستعد، نفراتی را برای تکمیل کادر بازیکنان تیم نوجوانان انتخاب خواهد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۷    
وکیل ملت: امیر قلعه نویی از جمله مربیان مذهبی فوتبال ماست که هر ساله در محرم به هیات های مختلف می رود و به عزاداری می پردازد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۴    
وکیل ملت: گلر سابق استقلال به بهانه انتشار عکس های شخصی اش محروم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۴    
وکیل ملت: مسئولان کره جنوبی که در جریان حساسیت های مذهبی حاکم بر بازی روز سه شنبه آگاهند از تمهیدات ویژه ای خبر دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۱    
وکیل ملت: با توجه به تعطیلی لیگ، برانکو ایوانکوویچ بیشتر تمرینات تیمش را اختصاص به افزایش و ارتقا شرایط بدنی بازیکنانش قرار داده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۱    
وکیل ملت: فدراسیون فوتبال عراق به شدت از عملکرد داور کره ای دیدار برابر ژاپن خشمگین است و از کیم کونگ به AFC شکایت کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۸    
وکیل ملت: بازار سکه در هفته گذشته با بیشترین کاهش قیمت در ماه های اخیر همراه شد؛ به طوری که نرخ سکه تمام با افت 30 هزار تومانی، یک میلیون و 83 هزار تومان معامله شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۸    
وکیل ملت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو پراید با یکدیگر ، یک نفر کشته و 7 نفر مصدوم شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۵    
وکیل ملت: رییس پلیس راهور ناجا از خداحافظی رانندگان ناوگان حمل ونقل مسافر و بار در جاده های کشور با دفترچه های کاغذی خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۲    
وکیل ملت: معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در امور زندانیان گفت: حکم پرونده ستایش قریشی به دیوان عالی رفته و باید دیوان عالی تصمیم بگیرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۲    
وکیل ملت: دو عامل انتحاری صبح امروز خود را در آنکارا، پایتخت ترکیه منفجر کردند ایسنا به نقل از خبرگزاری راشاتودی نوشت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۹    
وکیل ملت: انتشار متن تمسخر آمیز یک خبرگزاری همراه با تصویر ظریف در حین روضه امام حسین، باعث واکنش های مختلفی در فضای مجازی شده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۶    
وکیل ملت: انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های غیرپزشکی و علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14 روز یکشنبه 18 مهر ماه آغاز می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۳    
وکیل ملت: استفاده بعضی از ملی پوشان کره جنوبی از ماسک های مشکی رنگ هنگام ورود به ایران موضوعی بود که توجه همگان را به خود جلب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۴۷    
وکیل ملت: هم اکنون نه تنها خود ایرانی ها بلکه بسیاری از افراد از کانادا، اتریش، آمریکا و کشورهای همسایه با عنوان گردشگری پزشکی برای انجام جراحی زیبایی به ایران سفر می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۴۱    
وکیل ملت: شیرین گرامی در مسابقات سه گانه سال 2013 در لندن نیز با حجاب اسلامی کامل شرکت کرده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۸    
وکیل ملت: این نمایشگاه که یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی دنیا تلقی می شود تا یک هفته دیگر به کار خود پایان می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۵    
وکیل ملت: مانور نیروی دریایی ارتش عربستان سعودی در خلیج فارس با عنوان " سپر خلیج - 1 " از روز سه شنبه گذشته آغاز شد همچنان ادامه دارد.
  • ۱