چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۵:۵۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 17 آذر 1395 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 31 اردیبهشت 1395 وکیل ملت 31 خرداد 1395 وکیل ملت 31 تیر 1395 وکیل ملت 31 مرداد 1395 وکیل ملت 31 شهریور 1395 وکیل ملت 30 مهر 1395 وکیل ملت 30 آبان 1395 وکیل ملت 30 دی 1395 وکیل ملت 30 بهمن 1395 وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 1 آذر 1395 وکیل ملت 2 آذر 1395 وکیل ملت 3 آذر 1395 وکیل ملت 4 آذر 1395 وکیل ملت 5 آذر 1395 وکیل ملت 6 آذر 1395 وکیل ملت 7 آذر 1395 وکیل ملت 8 آذر 1395 وکیل ملت 9 آذر 1395 وکیل ملت 10 آذر 1395 وکیل ملت 11 آذر 1395 وکیل ملت 12 آذر 1395 وکیل ملت 13 آذر 1395 وکیل ملت 14 آذر 1395 وکیل ملت 15 آذر 1395 وکیل ملت 16 آذر 1395 وکیل ملت 17 آذر 1395 وکیل ملت 18 آذر 1395 وکیل ملت 19 آذر 1395 وکیل ملت 20 آذر 1395 وکیل ملت 21 آذر 1395 وکیل ملت 22 آذر 1395 وکیل ملت 23 آذر 1395 وکیل ملت 24 آذر 1395 وکیل ملت 25 آذر 1395 وکیل ملت 26 آذر 1395 وکیل ملت 27 آذر 1395 وکیل ملت 28 آذر 1395 وکیل ملت 29 آذر 1395 وکیل ملت 30 آذر 1395 
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۸    
وکیل ملت: اهالی روستای بلوچی کائوله تانزانیا بر ایرانی بودنشان تأکید دارند و خود را از نوادگان سربازان بلوچی می دانند که عمانی ها در قرن 18 آنها را دراین منطقه مستقر کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۵    
وکیل ملت: ولع او به خوردن فلفل از ده سال پیش شروع شد و او را به شهرت رساند، موفقیت او در مسابقات فلفل خوری انگیزه عجیب او برای خوردن فلفل را بیش از پیش کرد تا جایی که مردم به او لقب پادشاه فلفل تند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۵    
وکیل ملت: رییس حراست دانشگاه دریانوردی چابهار از کشف جسدی حلق آویز شده خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۲    
وکیل ملت: بخاری دست ساز و انتشار گاز منواکسید کربن مرگ خاموش مرد 51 ساله ای را رقم زد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۲    
وکیل ملت: باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات یکی از شلوغ ترین فصل های خود را پشت سر گذاشت و هر چه زمان می گذرد مشخص می شود چه اشتباهات بزرگی از مسئولان این باشگاه در بستن تیم شان سر زده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: شرکت ایران خودرو برای آذرماه 95 قیمت جدید برخی از محصولات خود را منتشر نمود.در لیست قیمت آذرماه 95 برای اولین بار شاهد حضور قیمت پژو 207 جدید با قیمت 41 میلیون و 920 هزار تومان هستیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: در پرسپولیس لیگ شانزدهم از هیچ بازیکنی به اندازه محسن ربیع خواه انتقاد نشده.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: به تازگی دو تن از ستاره های فوتبال ایران در مصاحبه های شان افشا کرده اند که ابتدای فصل از استقلال پیشنهاد جدی داشتند، اما با وجود آزاد بودن ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۶    
وکیل ملت: وی گفته است که شرایط مالی خانواده ام مساعد نیست و هزینه بالای دانشگاه مرا به رابطه با مردان وادار کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۶    
وکیل ملت: به همت مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، اسدالله یکتا بازیگر سینما به همراه همسرش، جمعه نوزدهم آذر 95 به نجف و کربلای معلی مشرف می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۶    
وکیل ملت: الناز حبیبی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش کاندید شدن جواد عزتی در جشنواره ماکائو چین را تبریک گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۳    
وکیل ملت: لیام نیسن که این روزها فیلم سکوت اسکورسیزی را در کانون توجه دارد، برای اظهارنظری که سال ها قبل درباره سقط جنین داشته، خبرساز شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۳    
وکیل ملت: آماری که شوتی ها از بازی استقلال و تراکتورسازی دارند نشان می دهد این بازی مساوی می شود. برانکو سوال تکراری اش را باز هم تکرار کرده و می خواهد بداند رامین را باید جای کسی بازی بدهد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۰    
وکیل ملت: وحید شمسایی ستاره فوتسال ایران و آسیا با بازی در سریال پیکسل وارد عرصه بازیگری شد تا در این سریال همبازی محمد حسین لطیفی، لیلا اوتادی، کامبیز دیرباز و... شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۷    
وکیل ملت: من تصور می کنم هر انسانی با هر فرهنگی با هر زبانی در هر تمدنی زندگی می کند یکی از ده فیلمی که باید قبل از مردن ببیند فیلم بچه های آسمان مجید مجیدی است من بارها بارها بارها این فیلم را تماشا ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۷    
وکیل ملت: سیرتی گفت: آنها قرار بود همه مخارج مرا تامین کنند، اما از نوعِ پول دادنشان فهمیدم که مخارج را از حقوقم کم کرده اند. از شرایط جم داشتم افسرده می شدم و در آن جهنم از بین می رفتم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۴    
وکیل ملت: سروش جمشیدی بازیگر مجموعه دورهمی اعلام کرد که در فیلم تازه مهران مدیری بازی نمی کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۱    
وکیل ملت: لیلا بلوکات در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود در پشت صحنه نمایش راهبان معبد وانگ را منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۸    
وکیل ملت: رضا رشید پور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش علت تلخی دقایقش را فاش کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۸    
وکیل ملت: گل هم از یخبندان در مشهد نوشته؛ باید دید دیدار پدیده و پرسپولیس در چه شرایطی برگزار می شود. رحمتی سمت قلعه نویی نخواهد رفت و رضاییان هم جای خالی احمدزاده را پر می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۸    
وکیل ملت: خبر ورزشی به استقبال دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر رفته؛ عملیات حفظ صدر در مشهد و داستان ادامه دار استقلال و تراکتور. خبر خوشحال کننده برای منصوریان 90 دقیقه بازی کردن خسرو حیدری خواهد بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۱۶    
وکیل ملت: استقلال تهران در حالی در هفته سیزدهم و در روز جمعه به مصاف تراکتورسازی می رود که در ادوار گذشته لیگ در هفته سیزدهم شرایط بدی نداشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۱۳    
وکیل ملت: قلعه نویی به عنوان سرمربی تراکتورسازی برای سومین بار است که رودر روی آبی پوشان پایتخت قرار می گیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: پیش از اینکه برانکو به ایران بیاید، در بین فوتبال دوستان اعلام می شد کی روش از هیچ مربی ای هراس ندارد و در واقع آلترناتیوی نمی بیند که بخواهد با او جدل کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: ماتیا کروخر بازیکن تیم فوتسال بوکاجونیورز و تیم ملی آرژانتین در 24 سالگی به علت برق گرفتگی درگذشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۷    
وکیل ملت: ماجرای محرومیت مهدی رحمتی از سوی کمیته اخلاق با واکنش تند هواداران این بازیکن همراه شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۴    
وکیل ملت: استقلال در این فصل با علیرضا منصوریان تا هفته دوازدهم 18 امتیاز گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۴    
وکیل ملت: تلاش های فراوان فدراسیون فوتبال عراق برای رفع تعلیق ورزشگاه های این کشور با حادثه ناگوار در لیگ آماتور عراق به باد رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۴    
وکیل ملت: یک فعال صنفی معلمان قزوین می گوید: در انتقال بیمه تعدادی از معلمان مدارس استثنایی به تامین اجتماعی، سلیقه ای عمل شده و این تغییر، حقوق معلمان استثنایی را با وجود سختی کار آنها ضایع می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۱    
وکیل ملت: رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا همان 1+3 خواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۱    
وکیل ملت: می دانم در آینده انتقادات زیادی از ما مطرح می شود اما همان طور که گفتم هدف ما برای امسال صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا و در سال آینده قهرمانی در آسیا محسوب می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۱    
وکیل ملت: ولی الله سیف در کانال تلگرامی خود درباره مصوبه امروز هیئت دولت برای تبدیل واحد پولی کشور از ریال به تومان، توضیحاتی ارائه داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۱    
وکیل ملت: در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران ملوان بندرانزلی جای خود را در صدر به سپیدرود رشت داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۸    
وکیل ملت: پرسپولیس برای دومین بار در مسابقات فوتبال لیگ امسال از مرز 400 دقیقه بدون گل خورده عبور می کند البته اگر تا دقیقه 75 بازی برابر پدیده گل نخورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۸    
وکیل ملت: برانکو ایوانکوویچ از طارمی انتظار دارد که آقای گل شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۸    
وکیل ملت: هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که شایعه شده بود به خاطر مشکلات مالی قصد ندارد به تهران سفر کند تیمش را در بازی با استقلال همراهی می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۸    
وکیل ملت: برانکو ایوانکوویچ به شایعه جدایی انصاری از پرسپولیس واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۵    
وکیل ملت: رضا کیانیان علاوه بر گذراندن دوران تحصیلات کلاسیک در مشهد، در حوزه علمیه این شهر مقدس به تحصیل دروس فقهی و اسلامی نیز پرداخته بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۲    
وکیل ملت: بیش از 20 سال حضور در دنیای شهرت،به نظر می رسد که "لئوناردو دی کاپریو" قصد ندارد امضاء خاصی برای طرفدارنش داشته باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۲    
وکیل ملت: ویشکا آسایش با انتشار عکسی صفحه شخصی خود در اینستاگرام را به روزرسانی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۴۹    
وکیل ملت: پگاه آهنگرانی با حضور در پردیس چارسو و فعالیت در جشنواره سینما حقیقت به شایعات درباره کشف حجاب و مهاجرت خود پایان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۴۹    
وکیل ملت: محمد کاظمی نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید براینکه علت 80 درصد ورود افراد به زندان ها مسائل اقتصادی است، گفت: مجازات های جایگزین حبس از بازدارندگی لازم برخوردار نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۴۶    
وکیل ملت: دولت برای بازنشستگان به خصوص بازنشستگان فرهنگی تسهیلات زیادی را در نظر گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۴۰    
وکیل ملت: معاون مدیرعامل شل با بیان اینکه بازار جهانی نفت چشم انتظار بازگشت ایران به عرصه بین المللی بود، تصریح کرد که صنعت نفت ایران در دوران تحریم همچنان پابرجا ماند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۴    
وکیل ملت: کانون هواداران و مشوقین باشگاه سیاه جامگان طی بیانیه ای حمایت خود را از تیم پدیده در بازی با تیم پرسپولیس در مشهد اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۴    
وکیل ملت: دادستان نی ریز از بازداشت دو دختر 17 ساله در این شهرستان خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۲۸    
وکیل ملت: خسته و کوفته از سر کار به خانه برمی گشتم. زن جوانی را به عنوان مسافر سوار خودروی خود کردم. بی مقدمه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۲۸    
وکیل ملت: فقط یک اشتباه مرا بدبخت و بیچاره کرد. آبرو و هستی ام را از دست دادم و نزد دوست و فامیل سرافکنده شدم. نمی دانم چگونه مشکلاتی را که خودم به وجود آورده ام حل کنم و ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۲۵    
وکیل ملت: زوج جوان همدیگر را دوست داشتند، اما سنگینی بار هزینه های زندگی آنها را واداشته بود پس از 7 سال زندگی مشترک از هم جدا شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۲۲    
وکیل ملت: علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس می گوید هر تیمی در هر مقطعی باید کمیته فنی داشته باشد و بودن یا نبودن آن در حیطه اختیارات مربی یا سرمربی تیم نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۹    
وکیل ملت: در آخرین گزارش پر درآمدترین بازیکنان فوتبال جهان که بیشتر حقوق هفتگی را دریافت می کنند در صدر نامی از مسی و رونالدو در بین نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۹    
وکیل ملت: وسپرم مجارستان، بارسلونا اسپانیا، کیل و فلنزبورگ آلمان، بارسلون اسپانیا، موتورز اوکراین و پاریس سن ژرمن فرانسه تیم هایی هستند که تا به امروز پیشنهادات رسمی خود را به مدیر برنامه های سجاد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۶    
وکیل ملت: اتفاقات عجیب و غریب در رقابت های لیگ یک فوتبال کشورمان همچنان ادامه دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۶    
وکیل ملت: رئال مادرید و دورتموند جذاب ترین دیدار امشب لیگ قهرمانان اروپا را در برنابئو برگزار می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۶    
وکیل ملت: طی حکمی از سوی وزیرآموزش و پرورش ، مهدی نیکدل، به عنوان مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۳    
وکیل ملت: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در سخنانی، آشکارا به نقش این کشور در ظهور گروهک تروریستی- تکفیری داعش در خاورمیانه اذعان کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۳    
وکیل ملت: مارسلو بروزویچ هافبک اینتر میلان قرارداد خود را با این تیم تا سال 2021 تمدید کرد. این هافبک کروات در سال 2015 از دینامو زاگرب به جمع اینتری ها پیوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۳    
وکیل ملت: هنوز فصل 2016/17 فوتبال به پایان نرسیده اما سایت های مختلف اقدام به انتشار عکس هایی از پیراهن باشگاه های معروف اروپایی می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۰    
وکیل ملت: علی غفرانی مدعی شد که موش بخشی از گوش ها، صورت و دستان خواهر 49 ساله اش را که جمعه گذشته به علت بیماری در بیمارستان رازی رشت درگذشت خورده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۸    
وکیل ملت: پرسپولیس می خواهد در یخبندان مشهد، آتش بازی کند. رامین هافبک راست، پریموف دوباره در خط حمله. پرسپولیس هم به پلی آف آسیا نمی رود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۱    
وکیل ملت: رئیس کل بانک مرکزی درباره مصوبه اخیر هیأت دولت در خصوص تغییر رسمی واحد پول ایران از ریال به تومان و برابری هر تومان با 10 ریال، اعلام کرد: این تغییر ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۸    
وکیل ملت: آزادگان جنوبی و یادآوران از میدان های نفتی بزرگ ایران به شمار می روند. این دو حدود 60 میلیارد بشکه نفت درجا ذخیره دارند و پیش بینی می شود در صورت توسعه میدان ها ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۵    
وکیل ملت: به گفته اوباما الگوی برجام می تواند در حل بحران های منطقه ای از جمله در سوریه و یمن و حتی اختلافات بین اسراییل و فلسطینیان به کار گرفته شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۲    
وکیل ملت: این پسر 2 سال پیش و آخرین بار در خانه شان دیده شده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۲۰    
وکیل ملت: این عروس در حالی که قصد سورپرایز کردن داماد را داشت دچار این حادثه تلخ شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۲۰    
وکیل ملت: هواداران پرسپولیس معتقدند ساسان به گونه ای مصاحبه کرده که گویا اصلاً پرسپولیس را دوست نداشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۲۰    
وکیل ملت: هنرپیشه استقلالی نسبت به ماجرای حکم کمیته اخلاق در خصوص مهدی رحمتی واکنش نشان داد و با انتشار پستی به آن طعنه زد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۷    
وکیل ملت: این الماس گرانبهای باشگاه بارسلونا تنها 18 دقیقه با مرگ فاصله داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۴    
وکیل ملت: سهیل حق شناس؛ بازیکن کهنه کار سپیدرود که چند هفته ای در گلزنی ناکام بود، در دیدار حساس سپیدرود و گل گهر تک گل رشتی ها را درون دروازه گل گهر جای داد تا شاگردان علی نظر محمدی مجددا و به رغم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۴    
وکیل ملت: دوستی های اینترنتی و برقرار کردن ارتباطات خارج از قاعده در فضای مجازی یا شبکه های اجتماعی از نمونه آسیب های اجتماعی به شمار می رود که در طول یک دهه گذشته با سیر و شتاب فزاینده ای روبرو شده ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۱    
وکیل ملت: تغییر واحد پول ایران از ریال به تومان بخشی از لایحه "بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران" است. تایید نهایی و اجرای تغییر پول ایران به تومان منوط به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۸    
مراسم هفتادوپنجمین سالگرد حمله ژاپن به بندر پرل هاربر آمریکا در جریان جنگ دوم جهانی – جزیره فورد در ایالت هاوایی آمریکا نشست خبری مشترک اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا با همتای ژاپنی در مقر وزارت دفاع ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۸    
وکیل ملت: در این مطلب می توانید تصاویر سلفی ای را مشاهده کنید که لحظاتی قبل از مرگ گرفته شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۵    
وکیل ملت: زن جوان وقتی دید به خاطر حجاب دوست صمیمی اش تحت فشار است در اقدامی عجیب عکس های شخصی دوستش را در شبکه های مجازی انتشار داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۵    
وکیل ملت: نشست زمین در خیابانی در منطقه "سن آنتونیو" تگزاس در آمریکا جان افسر پلیس را گرفت و مرد 60 ساله را راهی بیمارستان کرد .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۲    
وکیل ملت: سارق حرفه ای مترو و بی آرتی حین انجام سرقت به دام ماموران قانون افتاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۵۳    
وکیل ملت: گازگرفتگی در غسالخانه هنگام شستشوی اموات، 5 نفر از همراهان میت را راهی بیمارستان کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۵۰    
وکیل ملت: عروس جوان که قصد داشت با هلی کوپتر خود را به داماد برساند قبل از رسیدن به محراب (محل عقد در کلیسا) بر اثر سقوط هلی کوپتر جان باخت .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۷    
وکیل ملت: این دختر نوجوان وقتی به خانه برگشت تپانچه ای را از کیف مادرش برداشت و به داخل حمام خانه رفت و در آنجا خودش را کشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۷    
وکیل ملت: خواسته بسیار عجیب این اعدامی قبل از اجرای حکم!!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۷    
وکیل ملت: در این تصادف قدرت تیبا در تصادف با X3 را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۴    
وکیل ملت: اصلا فکر نمی کردم یک روزی به جرم سرقت دستگیر شوم و در این وضعیت تأسف بار به سر ببرم ... .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۴    
وکیل ملت: سلام قربان اولاً ممنونم از شما، چون هر وقت نیاز دارم تماس می گیرم ومرا راهنمایی می کنید. امروز اول به 110 زنگ زدم توضیح که دادم گفتند با مرکز 129 تماس بگیر.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۱    
وکیل ملت: مرد روانی که به دختر کم سن و سال در هواپیما تعرض کرده بود به 5 سال زندان محکوم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۸    
وکیل ملت: دادگاه عالی با درخواست تعویق زمان اجرای حکم اعدام قاتل دخترک سه ساله مخالفت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۸    
وکیل ملت: هنوز مشخص نیست دختر جوان پیش از مرگ مورد آزار جنسی قرار داشته یا خیر؟
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۵    
وکیل ملت: تمرینات استقلال نشان می دهد که بازیکنان این تیم پیش از دیدار حساس هفته سیزدهم روحیه بالایی دارند
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۲۹    
وکیل ملت: با وجود رضایی و رفیعی یک بازی هجومی را خواهیم دید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۲۰    
وکیل ملت: دیدار استقلال و تراکتورسازی اولین بازی است که منصوریان بر روی نیمکت استقلال در مقابل قلعه نویی قرار می گیرد که می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۷    
وکیل ملت: دروازه بان آبی ها که روزهای پرحاشیه ای را پشت سر می گذارد در روزهای گذشته بی توجه به همه اتفاقات آماده نبرد بزرگ هفته سیزدهم می شود
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۷    
وکیل ملت: مهدی طارمی که این روزها متهم به شب زنده داری شده است پاسح منتقدین را داد تا این موضوع به مذاق خیلی ها خوش نیاید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۷    
وکیل ملت: برخی از کانال های هواداری پرسپولیس از کاپیتان اسبق خود انتقاد کرده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۷    
وکیل ملت: در ادامه افشاگری های 12 نشریه معتبر فوتبال اروپا در پرونده ای موسوم به "فوتبال لیکس"، برخی از عجیب ترین بندهای قراردادهای بازیکنان فاش شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۴    
وکیل ملت: بعد از فرشید اسماعیلی که احتمالا دیدار با تراکتورسازی را از دست خواهد داد، محسن کریمی که حضور او در دیدار روز جمعه در هاله ای از ابهام قرار دارد
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۴    
وکیل ملت: خونه به خونه با یک بازی تهاجمی و با دو ضربه پنالتی در بازی خانگی بدون حضور هواداران حساس ترین بازی هفته شانزدهم لیگ یک را به سود خود تمام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۴    
وکیل ملت: امیر قلعه نویی در آخرین تراکتور در تبریز بسیار شاداب بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۱    
وکیل ملت: مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بعد از کش و قوس فراوان من در تیم ماندگار شدم تا این هفته تیم را مقابل ذوب آهن به میدان بفرستیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۱    
وکیل ملت: گلر تراکتور در آستانه دیدار با استقلال گفت: برای قهرمانی باید همدل باشیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۰۸    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:وظیفه ما این است که با هوادارن مان عکس بگیریم. البته باید شرایط را نگاه کنیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۸:۴۷    
وکیل ملت: با توجه به تمریناتی که این هفته استقلال پشت سر گذاشته ترکیب این تیم برای بازی با تراکتورسازی تا حدودی مشخص است.