چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۷:۰۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 20 آذر 1395 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 31 اردیبهشت 1395 وکیل ملت 31 خرداد 1395 وکیل ملت 31 تیر 1395 وکیل ملت 31 مرداد 1395 وکیل ملت 31 شهریور 1395 وکیل ملت 30 مهر 1395 وکیل ملت 30 آبان 1395 وکیل ملت 30 دی 1395 وکیل ملت 30 بهمن 1395 وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 1 آذر 1395 وکیل ملت 2 آذر 1395 وکیل ملت 3 آذر 1395 وکیل ملت 4 آذر 1395 وکیل ملت 5 آذر 1395 وکیل ملت 6 آذر 1395 وکیل ملت 7 آذر 1395 وکیل ملت 8 آذر 1395 وکیل ملت 9 آذر 1395 وکیل ملت 10 آذر 1395 وکیل ملت 11 آذر 1395 وکیل ملت 12 آذر 1395 وکیل ملت 13 آذر 1395 وکیل ملت 14 آذر 1395 وکیل ملت 15 آذر 1395 وکیل ملت 16 آذر 1395 وکیل ملت 17 آذر 1395 وکیل ملت 18 آذر 1395 وکیل ملت 19 آذر 1395 وکیل ملت 20 آذر 1395 وکیل ملت 21 آذر 1395 وکیل ملت 22 آذر 1395 وکیل ملت 23 آذر 1395 وکیل ملت 24 آذر 1395 وکیل ملت 25 آذر 1395 وکیل ملت 26 آذر 1395 وکیل ملت 27 آذر 1395 وکیل ملت 28 آذر 1395 وکیل ملت 29 آذر 1395 وکیل ملت 30 آذر 1395 
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: درست چند ساعت بعد از شکست استقلال برابر تراکتورسازی بازیکن محبوب آبی ها با انتشار پستی معنادار تمام توجهات را به خود جلب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۴    
وکیل ملت: آتیلا حجازی به کم کاری دو ، سه بازیکن استقلال در این تیم اشاره کرد
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۸    
وکیل ملت: استقلال در حالی نتیجه را به تراکتور سازی باخت که از منظر فنی هم مثل اکثر دیدارهای این تیم در این فصل خوب نبود و حالا کم کم این پرسش به ذهن می رسد که هواداران تا کجا پای کادر فنی می ایستند؟
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۸    
وکیل ملت: اتفاقی عجیب در اردوی تیم فوتبال تراکتورسازی مسوولان این باشگاه را به تعجب وا داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: شمار خودروهایی که بتوانند آزمون های چراغ جلو را به خوبی بگذرانند بسیار کم بود، اما همین میزان برای سال اول بیش از انتظار موسسه ظاهر شدند و امیدواریم در آینده بهتر و قدرتمندتر شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۲    
وکیل ملت: برای خوابیدن و استراحت تنها خاموش کردن چراغ کافی نیست بلکه باید به افکارتان هم سر و سامان دهید چون مغزتان هنگام خواب هم بیدار است و به کارهایتان فکر می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۶    
وکیل ملت: آدینه تهران سپید شد برف همه تهران را به آغوش کشید اما در ورزشگاه یک صد هزار نفری شرم نامه ای در بازی استقلال و تراکتور سازی نوشته شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: دادگاه رسیدگی به پرونده محمدعلی طاهری سرکرده گروه موسوم به عرفان حلقه که قرار بود امروز (شنبه) 20 آذر برگزار شود، تجدید و به زمان دیگری موکول شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: دختر دانشجو در سخنرانی حسن عباسی داد زد: تو چرا سوریه نمیری؟ حسن عباسی: به من ماموریت دادن جلوی اربابان تو واستم متنی که خوندید داستان عکس حسن عباسی در تصویر بالاست و احتمالن تو این روزها ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: گزاره های بکار رفته در این نقل قول پلیس فتا نشان می دهد که فتا شبکه های اجتماعی عامل بروز جرم هستند را مفروض و از آن نتیجه گرفته است که برای مقابله با جرم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۸    
وکیل ملت: چند روزی است که بحث حذف یک صفر از پول ملی و تغییر واحد پول کشور از ریال به تومان مطرح شده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۹    
وکیل ملت: ایلنا نوشت:نماینده مردم تهران تاکید کرد:در جلسه ای که در شیراز داشتم، اظهارات نسبتا تندی نسبت به رییس قوه قضاییه داشتم که جا دارد در اینجا بابت آن از رییس دستگاه قضا عذرخواهی کنم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۱    
وکیل ملت: مهاجم استقلال آماده است تا با توجه به شرایط این تیم در بازی با پدیده در هفته چهاردهم لیگ برتر به ترکیب تیمش اضافه شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۲    
وکیل ملت: رئیس واحد صدور آرم سازمان ترافیک گفت: سایت نام نویسی طرح ترافیک سال96 از روز پنجشنبه 18 آذر95 فعال شده، تمامی متقاضیان باید از طریق سایت شهرداری تهران ثبت نام کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۲:۰۹    
وکیل ملت: این آخرین تیتری بود که من واسه اون روزنامه نوشتم و فکر می کنم تحت تاثیر حرف مدیر روزنامه بودم که یه روز بهمون گفت:بی عرضه ها!احمق ها!دیگه هیچ فروشی نداریم،ورشکست شدیم!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: فرماندار تبریز درباره تصاویر پخش شده در فضای مجازی مبنی بر پیدا شدن گور دسته جمعی در تبریز توضیحاتی را ارایه داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: تصاویری از اسکلت هایی که عصر امروز حین حفاری توسط کارکنان آب و فاضلاب تبریز کشف شد
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۵    
وکیل ملت: وقتی محاکمه صدام حسین ملعون اغاز شد.وکلای سرشناس و زبده ای از اقصی نقاط جهان خواستار به عهده گرفتن وکالت این دیکتاتور معروف و دفاع از وی بودند از ان جمله عایشه قذاقی دختر معمر قذافی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۱    
وکیل ملت: ما با چشمان باز مراقب فعالیت های مخرب ایران هستیم. توافق هسته ای آن ها را از دسترسی به سلاح اتمی بازمی دارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۸    
وکیل ملت: یک بیماری مرموز که نامش به همراه آورنده نوعی ترس برای هر انسانی باشد، زمانی که فرد همه چیز را یادش می رود و هیچ خاطره ای از تمام زندگی برایش باقی نمی ماند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۲    
وکیل ملت: وحید امیری امروز گل پیروزی سرخپوشان را برابر پدیده به ثمر رساند و هواداران این تیم را حسابی خوشحال کرد. هافبک-مهاجم پرسپولیس بعد از گل دقیقه 92 خود دوربین بدست گرفت و به عکاسی مشغول شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۲    
وکیل ملت: پیام صادقیان بعد از اخراج برابر ذوب آهن باید به کمیته انضباطی ماشین سازی برود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۱:۱۹    
وکیل ملت: دستیار ویژه رئیس جمهور از انجام مذاکرات با نهادهای مختلف برای بیمه شدن 200هزار زندانی خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۱:۱۳    
وکیل ملت: اگر تنها چند ثانیه درد را در ناحیه قفسه سینه حس می کنید، پس جای چندان نگرانی نیست. درد ناشی از حمله قلبی حداقل 5 دقیقه طول می کشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۷    
وکیل ملت: امروز تصاویری در فضای مجازی مبنی بر کشف گور دسته جمعی در اثر حفاری فاضلاب در محله 40 متری تبریز که تعدادی جسد و اسکلت انسان پیدا شده است منتشر شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۱    
وکیل ملت: پرسپولیس تا هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فقط 3 بار دروازه شان باز شده بود در این بازی چهارمین گل خودشان را دریافت کردند اما همچنان آمار گل های خورده شان کمتر از سایر تیم ها است
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۸    
وکیل ملت: وزیر کشور می گوید که 3 فرزند دختر بیکار که مدرکشان هم کارشناسی ارشد است بیکار هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۵    
وکیل ملت: سازمان سنجش اطلاعیه ای را در مورد آزمون دکتری سال 96 صادر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۵    
وکیل ملت: طبق گزارش کانال دو اسرائیل، یک مقام اروپایی اعلام کرده است که عربستان با درخواست اسرائیل برای استفاده از آسمان خود برای حمله به ایران موافقت کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۲    
وکیل ملت: شادی عجیب مهدی طارمی پس از گل دقیقه 92 وحید امیری باعث شد نیروی انتظامی او را اسکورت کرده و به داخل رختکن هدایت کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۴۹    
وکیل ملت: مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در مشهد آمار جالبی برجای گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۴۹    
وکیل ملت: هفته سیزدهم لیگ برتر به کام سرخپوشان پایتخت و تبریز بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۴۹    
وکیل ملت: وحید امیری با اینکه گل های کمتری نسبت به طارمی به ثمر رسانده اما با توجه به اینکه بعضی از بازی های فصل را از دست داده بود و برخلاف طارمی موقعیت های زیادی را نیز از دست نداده ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۴۶    
وکیل ملت: مهرداد کفشگری بعد از شکست پدیده مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره فوتبال است. من زمانی در پرسپولیس بودم اما از این تیم جدا شدم و امروز جلوی پرسپولیس بودم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۴۳    
وکیل ملت: هواداران پرسپولیس از عملکرد مهاجم اوکراینی این تیم ناراضی هستند. به دلیل نمایش ضعیف از سوی پریموف در بازی مقابل پدیده مشهد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۴۳    
وکیل ملت: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل پدیده دچار افت فشار شد و به زیر سرم رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۴۰    
وکیل ملت: محسن ربیع خواه پس از پیروزی دو بر یک مقابل پدیده گفت: بازی سنگین و سختی بود خدا را شکر که در دقیقه 92 به گل پیروزی رسیدم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۴۰    
وکیل ملت: اعضای تیم پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل پدیده، به جشن و شادی پرداختند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۷    
وکیل ملت: تیم پرسپولیس 3 امتیاز مهم را در مشهد بدست آورد تا صدرنشینی خود را در لیگ تداوم بخشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۷    
وکیل ملت: غلامرضا بهروان پس از برگزاری بازی پرسپولیس و پدیده اظهار داشت: همه تلاش کردیم که این بازی امروز برگزار شود و خدا هم کمک کرد دیشب خودم پارو به دست گرفتم و برف پارو کردم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۴    
وکیل ملت: استقلال روز گذشته بازی حساسی را واگذار کرد و موقتا از کورس مدعیان عقب ماند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۲    
وکیل ملت: شاگردان امیر قلعه نویی روز گذشته چهارمین باخت پیاپی را در ورزشگاه آزادی به استقلال تحمیل کردند و در بازی بزرگ هفته جشن پیروزی راه انداختند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۲    
وکیل ملت: کاوه رضایی روی اشتباه بزرگ اخباری گلر تراکتور توانست پنجمین گل فصل خود را برای استقلال به ثمر برساند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۰    
وکیل ملت: معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت :نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش که چندی پیش گرفته شده است تا آخر آذر اعلام می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۵    
وکیل ملت: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: بیش از 300 هزار طی پنج سال آینده بازنشسته و از بدنه آموزش و پرورش کشور خارج می شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۹    
وکیل ملت: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بخشنامه رتبه بندی مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان جهت اجرا ابلاغ شده، تصریح کرد: احکام حقوقی مشمولین نیز در حال صدور است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۳    
وکیل ملت: در این تصاویر مردمان این قبایل با تیر و کمان و لباس محلی شان دیده می شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۳    
وکیل ملت: اگر قصد خرید یک تلفن همراه هوشمند خوب با قابلیت شبکه 4G را دارید این گزارش را تا انتها بخوانید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۸:۲۷    
وکیل ملت: یک لابی ضد ایرانی، با حمایت سرمایه دار یهودی آمریکایی نزدیک به نتانیاهو، جلسه ای علیه کشورمان تشکیل داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۸:۲۴    
وکیل ملت: رامسین کبریتی از بازیگران کوچ کرده به شبکه جم با ناراحتی از تحقیرش در این شبکه، برنامه را ترک کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۸:۲۴    
وکیل ملت: محبت پدری این بار به عجیب ترین شکل ممکن بین یک پدر و فرزند خود را نشان داده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۵    
وکیل ملت: جدول لیگ برتر پس از پایان هفه سیزدهم
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۶    
وکیل ملت: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش از اعلام برنامه امتحانات نهایی دی ماه دانش آموزان سال سوم متوسطه و پیش دانشگاهی به استان ها خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۸    
وکیل ملت: یک دختر جوان هوادار استقلال پیش از حرکت پرسپولیسی ها به سمت ورزشگاه کری خوانی عجیبی انجام داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۵    
وکیل ملت: رامین رضائیان در دومین حضور ثابت خود در جمع پرسپولیسی ها سومین پاس گل خود را روی سر مهدی طارمی کاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۴    
وکیل ملت: مدافع تیم تراکتورسازی می گوید هواداران استقلال یک شلغم هم به کمک داور مسابقه پرتاب کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۴    
وکیل ملت: سروش رفیعی همچنان بلاتکلیف است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۴    
وکیل ملت: پس از گل تیم پدیده خراسان، کاپیتان پرسپولیس به عملکرد هم بازی خود اعتراض کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۱    
وکیل ملت: هیات مدیره باشگاه فولاد یزد، محمود امیری سرمربی این تیم را به خاطر کسب نتایج ضعیف اخراج کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۱    
وکیل ملت: دیدار دو تیم فوتبال پدیده و پرسپولیس در حالی از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن آغاز می شود که زمین برگزاری این مسابقه از هر نظر شرایط برای برگزاری این دیدار پیدا کرده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۸    
وکیل ملت: پس از برنامه نود هفته قبل و طعنه های بی پایان عادل فردوسی پور به برانکو، هواداران پرسپولیس امروز علیه این گزارشگر شعار سر دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۵    
وکیل ملت: مرتضی گندمکار در گچساران، اظهار کرد: در حادثه که شب گذشته بر اثر تصادف شدید رانندگی یک خودروی سواری پراید در کاروان عروسی که به راه افتاده بود، یک جوان 25 ساله جان خود را از دست داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۵    
وکیل ملت: دکترخلیل علی محمدزاده عضو هیات علمی دانشگاه در جمع دانشجویان علوم پزشکی و در همایش سبک زندگی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۵    
وکیل ملت: در حالی که شنیده ها حاکی از تعیین نرخ 1300 تومانی برای خرید تضمینی گندم است، به نظر می رسد وزیر کشاورزی همچنان در حال رایزنی با رئیس جمهور برای افزایش نرخ این محصول استراتژیک است و معاون ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۹    
وکیل ملت: روسیه با رد سگ اهدایی ژاپن به ولادیمیر پوتین، به "دیپلماسی سگی" ژاپنی ها جواب منفی داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۶    
وکیل ملت: سفیر ایران در سازمان ملل متحد، قطعنامه پیشنهادی کانادا را که در مجمع عمومی به تصویب رسیده، یکجانبه و بدون توجه به واقعیت های موجود در سوریه و علل اصلی بروز این بحران پنج ساله در این کشور ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۳    
وکیل ملت: سخنگوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران(رگولاتوری) گفت: اپراتورهای تلفن همراه موظفند نسبت به تعیین تکلیف مشترکانی که وضعیت اطلاعات ثبتی آنها دارای نقص است اقدام کرده و در صورت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۰    
وکیل ملت: رئیس کل بیمه مرکزی از ارائه پیشنهادی به قوه قضاییه برای کاهش 40 درصدی نرخ حق بیمه شخص ثالث خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۰    
وکیل ملت: یک سایت قطری از جدایی مهرداد پولادی مدافع ایرانی تیم الشحانیه قطر در نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۷    
وکیل ملت: معاون وزیر نفت از مصوبه شورای اقتصاد برای تأمین منابع مالی مورد نیاز برای تأمین گاز صنایع کوچک تا 240 میلیون تومان برای هر واحد خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۱    
وکیل ملت: اگر مصوبه هیات دولت برای تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان به تایید و تصویب نمایندگان مجلس برسد و بعد از تعیین ساز و کار در دستور کار بانک مرکزی قرار گیرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۶    
وکیل ملت: پسر افغان که هموطنش را در شهرستان جم به قتل رسانده بود، سه ساعت پس از وقوع قتل بازداشت شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۶    
وکیل ملت: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: زنی که به علت اختلاف خانوادگی همسرش را به قتل رسانده و جسدش را در پارک' لیان' بوشهر رها کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۳    
وکیل ملت: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از مسمومیت چهار دخترجوان بر اثر استعمال قلیان خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۳    
وکیل ملت: افزایش قیمت خودرو به بهانه گرانی ارز این سوال را در اذهان ایجاد کرده که مگر چه مدت زمانی از نوسانات و گرانی ارز گذشته که به این سرعت در بازار خودرو تاثیر بگذارد و سبب گرانی خودروها شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۰    
وکیل ملت: بعد از اینکه در جریان روند رو به رشد دلار در بازار آزاد، برای مدتی رشد نرخ این ارز در مرکز مبادلات ارزی متوقف شد و در حد ریال تغییر کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۰    
وکیل ملت: هیچ اقدامی امروز درکشور مهمتر از ایجاد اشتغال نیست و از سوی دیگر باید فعالان اقتصادی به علم و دانش روز و فضای رقابتی مجهز شوند و سیستم خدمات دهنده نظام بانکی نیز باید بستر لازم را برای ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۷    
وکیل ملت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از کشف 61 تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا نیمه آذر ماه سال جاری خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۳    
وکیل ملت: وزیر آموزش و پرورش گفت: نرخ پوشش واقعی جمعیت لازم التعلیم 6 الی 11 ساله دوره ابتدایی به 98.9 درصد رسیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۶    
وکیل ملت: رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: نگاه مساعدی به ارائه تقویم آموزشی متناسب با اقلیم و شرایط دانش آموزان داریم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۷    
وکیل ملت: تمرین فردای تیم فوتبال استقلال تعطیل شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۷    
وکیل ملت: چند اتفاق در جریان بازی از روی سکوها تا درون زمین رقم خورد تا برتری تراکتورسازی مقابل استقلال راحت تر رقم بخورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۴    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل پدیده مشهد با لباس های یک دست قرمز حاضر خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۴    
وکیل ملت: مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پیش از آغاز بازی مهدی رحمتی گفت که دیگر با امیرقلعه نویی مشکلی ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۴    
وکیل ملت: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: در تقسیم بندی بین المللی، مدارس ایران جزء مدارس خیلی کوچک هستند و به این نتیجه رسیدیم نظام رشته ای برای ایران، مناسب تر است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۴    
وکیل ملت: بازی دیروز پدیده و پرسپولیس به دلیل بارش شدید برف در مشهد لغو و به امروز موکول شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۱    
وکیل ملت: سرپرست سابق تیم استقلال گفت: در حال حاضر بهترین راه برای استقلال تشکیل یک کمیته فنی است که کادر فنی هم مقابل این کمیته پاسخگو باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۱    
وکیل ملت: سرپرست تیم نفت تهران گفت: ما باید ضمن حفظ بازیکنان و تقویت تیم به فکر کسب سهمیه هم باشیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۸    
وکیل ملت: سرمربی جدید جوانان استقلال معرفی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۵    
وکیل ملت: براساس لایحه پیشنهادی بودجه سال 1396 دولت به مجلس، بابت هر دانش آموز در کشور 15 هزار تومان سرانه برای یکسال پرداخت می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۳    
وکیل ملت: مهران مدیری، دستش را به مبل استیل روی صحنه تکیه داده و پیراهن آبی مردانه ای به تن دارد. در میکروفون با همان حالت همیشگی و صورتی که نمی خندد، اما بشاش است، دیالوگ های طنزی را بر زبان می آورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۴    
وکیل ملت: رئیس جمهوری منتخب آمریکا برخی از شرکت هایش از جمله چهار شرکتی را که ظاهرا با معاملات اقتصادی او در عربستان ارتباط داشتند، تعطیل کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۱    
وکیل ملت: مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، ضمن تشریح وضعیت بارشی روز آینده در بخش های مختلف کشور، از برقراری جو پایدار و افزایش نسبی دما طی روزهای دوشنبه و سه شنبه خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۵    
وکیل ملت: کارتر پیچ مشاور دونالد ترامپ که در مسکو حضور دارد از برنامه دولت آینده آمریکا برای تغییر سیاست ضدروسی به ویژه برای الحاق سبه جزیره کریمه به روسیه خبر داد که می تواند برای اتحادیه اروپا شوک ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۵    
وکیل ملت: بهروز افخمی با اشاره به استقبال تماشاگران از فیلم سلام بمبئی ، فروش 180 میلیارد تومانی را برای سینمای ایران در سال 95 پیش بینی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۲    
وکیل ملت: رئیس پلیس فتا به تازگی خواستار فیلترینگ 30 شبکه اجتماعی در ایران شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۹    
وکیل ملت: دولت سوئیس زمان بلوکه دارایی های حسنی مبارک و زین العابدین بن علی را برای یک سال دیگر تمدید کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۶    
وکیل ملت: در ساعت های اخیر خبرهای ضد و نقیض درباره مرگ زن دستفروش اهوازی در حمله ماموران شهرداری اهواز با شوکر منتشر شد. عکس این زن نیز به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۳    
وکیل ملت: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: دولت یازدهم پروژه های نیمه تمام را به ارث برده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۳    
وکیل ملت: محمدهاشمی در گفتگو با آرمان از دلایل لغو برخی سخنرانی ها سخن گفته است.