دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۴۴Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 15 اسفند 1395 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 31 اردیبهشت 1395 وکیل ملت 31 خرداد 1395 وکیل ملت 31 تیر 1395 وکیل ملت 31 مرداد 1395 وکیل ملت 31 شهریور 1395 وکیل ملت 30 مهر 1395 وکیل ملت 30 آبان 1395 وکیل ملت 30 آذر 1395 وکیل ملت 30 دی 1395 وکیل ملت 30 بهمن 1395 وکیل ملت 1 اسفند 1395 وکیل ملت 2 اسفند 1395 وکیل ملت 3 اسفند 1395 وکیل ملت 4 اسفند 1395 وکیل ملت 5 اسفند 1395 وکیل ملت 6 اسفند 1395 وکیل ملت 7 اسفند 1395 وکیل ملت 8 اسفند 1395 وکیل ملت 9 اسفند 1395 وکیل ملت 10 اسفند 1395 وکیل ملت 11 اسفند 1395 وکیل ملت 12 اسفند 1395 وکیل ملت 13 اسفند 1395 وکیل ملت 14 اسفند 1395 وکیل ملت 15 اسفند 1395 وکیل ملت 16 اسفند 1395 وکیل ملت 17 اسفند 1395 وکیل ملت 18 اسفند 1395 وکیل ملت 19 اسفند 1395 وکیل ملت 20 اسفند 1395 وکیل ملت 21 اسفند 1395 وکیل ملت 22 اسفند 1395 وکیل ملت 23 اسفند 1395 وکیل ملت 24 اسفند 1395 وکیل ملت 25 اسفند 1395 وکیل ملت 26 اسفند 1395 وکیل ملت 27 اسفند 1395 وکیل ملت 28 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1395 وکیل ملت 30 اسفند 1395 
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۷    
وکیل ملت: بهنوش بختیاری تازه ترین پست اینستاگرام خود را به انتخابش از سوی مردم اختصاص داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۲    
وکیل ملت: مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، از انجام مراحل آخر مصاحبه معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۲    
وکیل ملت: همسر یک جانباز در مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران خود را آتش زد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۲    
وکیل ملت: بازیکن فوتبال آماتور استرالیایی در روزی که دمای هوا به 40 درجه سانتی گراد می رسید در وسط بازی غش کرد و جان خود را از دست داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۴    
وکیل ملت: قیمت روز لپ تاب در بازار ابزارک رایگان نمایش نرخ ها در سایت شما تبلیغات اخرین اخبار فال روزانه – طالع بینی امروز شما چیست؟ اخرین اخبار و جنایات داعش در عراق و سوریه – فیلم و تصاویر اعدام ها ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۳    
وکیل ملت: از سالن تشریح پزشکی قانونی کمتر گزارش کار شده است. تلویزیون که اصلا نشان نداده. اینجا خودش به اندازه کافی زمان را در خود نگه داشته است چه برسد به اینکه بخواهیم فیلم آن را هم ببینیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۵    
وکیل ملت: شاه مخلوع ایران زمانی که دانست، ثریا اسفندیاری همسر دومش نمی تواند بچه دار شود و سلطنت خود را در خطر دید، او را طلاق داده و به شهر “سن موریتز” در سوئیس فرستاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۲:۰۵    
وکیل ملت: بازیگر مجموعه تلویزیونی نرگس با دعوت از مردم برای حمایت و خرید از کالای ایرانی، این اقدام را رونق بخش اقتصاد داخلی کشور دانست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۲    
وکیل ملت: سعید آقایی مدافع تراکتورسازی با وجود اینکه فاصله تیمش را با پرسپولیس صدرنشین بیشتر از قبل می بیند اما می گوید همچنان ناامید نیست و برای کسب بقیه امتیازات تلاش می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۰:۴۴    
وکیل ملت: فرشاد پیوس بعد از برد خوب پرسپولیس مقابل نفت می گوید: گرچه فوتبال است و توپ گرد اما این پرسپولیس که من دیدم قطعا قهرمان است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۸    
وکیل ملت: علی دایی پیش از مسابقه با پرسپولیس گفته بود: یکشنبه طارمی گل نخواهد زد .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۳    
وکیل ملت: با گذشت 3 ماه هنوز هم داغش تازه است؛ آن قدر تازه که انگار همین دیروز آن حادثه Incident هولناک برایش اتفاق افتاده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۶    
وکیل ملت: تیم فوتبال سایپا در دیدار با سایپا حامد لک و محمدرضا خلعتبری را در اختیار ندارد و هر دو بازیکن به دلیل محرومیت نمی توانند در ترکیب تیم شان حضور داشته باشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۳    
وکیل ملت: شاید بهتر این است که اجازه دهیم رقابت در زمین چمن مسیر خود را برود و زیبایی های پیش بینی نشده فوتبال خودش را نشان دهد و با هر اتفاقی که در رشته فوتبال طبیعی است جوی برای نابودی آن نسازیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۷    
وکیل ملت: سایپا، گسترش فولاد، تراکتورسازی، سپاهان و حالا نفت تهران تیم هایی هستند که از طارمی گل خوردند. یک پاس گل مهدی مقابل فولاد خوزستان ارسال شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۸    
وکیل ملت: آنچه در شرایط کنونی به اعتدال معنا می دهد، بیشتر همان جنبه سلبی آن است. در کشور یک جریان افراطی وجود دارد که عملکرد آن به منافع ملی آسیب فراوان وارد کرده است و در این مرحله چنانچه بتوان در ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۴    
وکیل ملت: یک هتل مکزیکی غذایی با گوشت گاو ژاپنی، خاویار، ورقه های طلا، تکه های خرچنگ و پنیر درست می کند که قیمت آن 95 میلیون تومان است!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۱    
وکیل ملت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تمدید اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده، مصوب کردند بیشترین افزایش حقوق مشمول کم حقوق بگیران دولت شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۰    
وکیل ملت: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی در مناطق مختلف شهری تهران طی اسفند ماه 95 است که می توان با 100 میلیون تومان خرید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۱    
وکیل ملت: محققان دانشگاه MIT نوع جدیدی از ماده به نام ابر جامد ساخته اند که ویژگی های جامد و مواد ابر مایع را دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۲    
وکیل ملت: موسسه انگلیسی وسل ولیو اعلام کردکه ایران صادرات نفت به بازار اروپا را افزایش داده است و محموله های خود را به کشورهایی همچون فرانسه، ایتالیا، یونان و اسپانیا می فروشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۰    
وکیل ملت: یاسر هاشمی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه از این تهمت ها زجر می کشید و اعتقاد داشت که فاصله گرفتن از مردم جزء اهداف انقلاب نیست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۴    
وکیل ملت: احمدی نژاد در حالی حساب توییتری خود پست عجیبی در مورد هوگو چاوز نوشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۳۵    
وکیل ملت: خیلی ها عقیده دارند شاید بهتر بود علی دایی به جای ایمان مبعلی، ارسلان مطهری را در بازی با پرسپولیس از زمین بیرون می کشید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۲۹    
وکیل ملت: اتوبوس پرسپولیس بدون حضور سه بازیکن اصلی ورزشگاه تختی تهران را ترک کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۲۹    
وکیل ملت: بعد از گل دوم تیم فوتبال پرسپولیس هواداران این تیم سرود قهرمانی سر دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: گوران یرکوویچ مهاجم صربستانی سابق استقلال که دوران نسبتا موفقی را در این تیم سپری کرد، همچنان به این تیم علاقه مند است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: لوسیانو ادینیو مهاجم تراکتورسازی تبریز ظاهرا نسبت به دیگر بازیکنان این تیم به اتفاقات لیگ برتر واقع بینانه تر فکر می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۴۹    
وکیل ملت: محمدرضا خانزاده مدافع مصدوم سیاه جامگان در رابطه با بازی تیم های استقلال و سیاه جامگان می گوید: بازی سخت و محکمی بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۴۶    
وکیل ملت: بازگشت هافبک چپ با تجربه استقلال به ترکیب این تیم چندان برای او خوش یمن نبود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۴۶    
وکیل ملت: هر چه از اعتصاب بازیکنان استقلال گذشت صحبت های نصرا... عبداللهی که ابتدا می کوشید اعتصاب ها را کتمان کند، تعدیل شد و وی صراحتا از ناراحتی های بازیکنان نسبت به مسائل مالی پرده برداشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۴۰    
وکیل ملت: استقلال مقابل حریف خود در آزادی متوقف شد نتیجه ای که کمتر کسی تصور می کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۴    
وکیل ملت: داورانی از کشور کره جنوبی در دیداری که بر خلاف بازی های گذشته ناظر امنیتی ندارد بازی استقلال با لکوموتیو را قضاوت می کنند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۴    
وکیل ملت: علی قربانی علیرغم آنکه در باز کردن دروازه سیاه جامگان توفیقی نداشت اما یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این دیدار بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۱    
وکیل ملت: استقلال در بازی هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار کرده، هرگز چهره یک تیم برنده و قهرمان را از خود نشان نداده است و شاید به همین دلیل هم باشد که این تیم در طول فصل هرگز موفق نشده در بین دو تیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۱    
مشکل منصوریان با تیم های پایین جدول سرمربی استقلال در هفته هایی که روی نیمکت استقلال نشسته نشان داده که برای پیروزی برابر تیم های پایین جدولی لیگ با مشکل روبه رو است. ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۱    
وکیل ملت: مدافع برزیلی استقلال با لغزش بد موقع خود پایه گذار تنها گل سیاه جامگان در ورزشگاه آزادی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۲۸    
وکیل ملت: سایت وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای موضوع اعتصاب در استقلال را کذب محض دانست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۲۲    
وکیل ملت: روز شنبه جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با حضور رامین رضاییان بازیکن کنار گذاشته شده این تیم برگزار شده و به مساله درگیری بازیکنان این تیم در اردوی دبی رسیدگی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۱۳    
وکیل ملت: نه سایه مصوبه جنجالی حقوق کارمندان دولت از سر مجلس کم شده و نه انتقادات روز شنبه دل رئیس مجلس را خنک کرده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۱۳    
برانکو:اعداد باید بگویند قهرمانیم برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: قبل از هرچیزی به هواداران و بازیکنانم تبریک می گویم یک برد بسیار مهم و بزرگ کسب کردیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۱۳    
وکیل ملت: سیدجلال حسینی بعد از برتری پرسپولیس مقابل نفت گفت: بازی سختی بود و انصافا همه می دانند که تیم نفت تهران در اکثر بازی هایش تحت هدایت علی دایی برای برد به زمین می آید و امروز هم آنها با این ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۷    
وکیل ملت: چندی پیش یکی از اعضای پیشین هیات مدیره پرسپولیس که این فصل نیز شرکت تحت مالکیت او یکی از اسپانسرهای پرسپولیس است به خاطر بدهی های بانکی بازداشت شد اما سخنگوی قوه قضاییه گفت قرار نهایی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۷    
وکیل ملت: در فاصله ساعاتی مانده به بازی نفت و پرسپولیس، یک قلاده سگ از محوطه بیرونی وارد ورزشگاه تختی شد و ناگهان به سمت یکی از تماشاگران پرسپولیس که در آنجا حضور داشت دوید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۴    
وکیل ملت: در بازی رفت پرسپولیس و نفت تهران که با پیروزی سه گله سرخ ها همراه بود، وحید امیری و کمال کامیابی نیا هرکدام یک گل به ثمر رساندند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۱    
وکیل ملت: پرسپولیس دیروز در غیاب فوجی از بازیکنان کلیدی اش به مصاف نفت تهران رفت و از این کارزار سخت، سربلند بیرون آمد .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۸    
وکیل ملت: روزنامه های دوشنبه 16 اسفند 1395 به شرح زیر است:
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۵    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس با 2 گل توانست تیم نفت با مربیگری علی دایی را شکست دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۵    
وکیل ملت: مهدی طارمی بعد از داربی تهران تکانی به خودش داده و به مهره برتر سرخپوشان تبدیل شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۲    
وکیل ملت: روزنامه استقلال هم مثل سایت استقلال خبر اعتصاب بازیکنان این تیم را تکذیب کرده است. عبداللهی، سرپرست آبی پوشان هم گفته: قهر و اعتصابی در کار نبوده و چون خسته بودیم استراحت کردیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۲    
وکیل ملت: پرسپولیس بار دیگر به روند پیروزی هایش بازگشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: احتمالا شما هم عکس اولین ملکه زیبایی جهان را در شبکه های اجتماعی دیده باشید؛ در حالی که ادعا می شود او یک دختر ایرانی به نام رعنا است، اما چنین موضوعی واقعیت ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: شیوه تبلیغات یک مزون برای چادرهای رنگی و طرح دارش حسابی دردسرساز شد تا مورد نقد بسیاری از اهالی رسانه و شخصیت ها قرار بگیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۶    
وکیل ملت: "میریام کولون" بازیگر اهل پورتوریکوی فیلم سینمایی "صورت زخمی" در سن 80 سالگی درگذشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۶    
وکیل ملت: برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی از دیشب (چهاردهم اسفند ماه) ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و بهنوش بختیاری به عنوان مهمان در این برنامه حاضر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۳    
وکیل ملت: همسایه های ترانه علیدوستی برای تبریک گفتن به بازیگر فروشنده راه متفاوتی پیش گرفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۰    
وکیل ملت: عکس زیر لیلا اوتادی بازیگر سینما را با پوشش بندرعباسی ها نشان می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۴    
وکیل ملت: گلزن پرسپولیس در بازی با نفت، در پستی اینستاگرامی گل این بازی را به پیشکسوت پرسپولیس تقدیم کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۱    
وکیل ملت: روزنامه گل تیتر اصلی اش را به برد شاگردان برانکو مقابل شاگردان دایی اختصاص داده و تیتر جالبی را هم برای آن انتخاب کرده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۱    
وکیل ملت: پسر محمود احمدی نژاد در پیامی توئیتری روز چهارشنبه نوشته بود قرار است اتفاق مهمی 15 اسفند رخ دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۱    
وکیل ملت: پرسپولیس در روزی که چند بازیکن خود را در اختیار نداشت با نتیجه دو بر صفر مقابل نفت تهران پیروز شد تا تک و تنها و با 8 امتیاز بیشتر نسبت به تراکتورسازی در صدرجدول باقی قرار گیرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۱    
وکیل ملت: پیشکسوت تیم پرسپولیس تهران گفت:پیروزی مقابل نفت سبب شد خیال بازیکنان تا حد زیادی برای قهرمانی راحت شود اما باید با اقتدار به کار خود ادامه دهند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۵    
وکیل ملت: مادر وقتی قصه تلخ دخترش را شنید که چگونه عفت و نجابتش را در پی یک عشق تلگرامی از دست داده است کاخ آرزوهایش فرو ریخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۵    
وکیل ملت: مردم شهر " کیتوی " در زامبیا با دیدن شبح سرگردان شبیه به ارواح خبیثه فیلم های " هری پاتر " در آسمان و بر فراز یک فروشگاه شوکه شدند .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۳    
وکیل ملت: تیم پرسپولیس با پیروزی برابر نفت تهران یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۳    
وکیل ملت: ادعاهای اخیر احمدی نژاد درباره خالی نبودن خزانه در پایان دوره دولت دهم و همچنین برخی آمارهای ارائه شده در بیانیه وی، با واقعیات همخوانی ندارد
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: متهم 16 ساله اعتراف کرد که برای افزایش اعضای کانال تلگرامی اش به قصد فروش این کانال، مطالب غیر اخلاقی و مستهجن در آن به اشتراک می گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: سرمربی نفت تهران پیامی در در شبکه مجازی اینستاگرام منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۱    
وکیل ملت: از دیرباز وظیفه معلم علاوه بر آموزش دروس علمی یا همان تعلیم، تربیت اخلاقی و معنوی دانش آموزان نیز بوده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۲    
وکیل ملت: وصی آیت الله هاشمی رفسنجانی جزئیات دیدار اعضای بیت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب را بیان کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۶    
وکیل ملت: مهاجم ثابت سرخ پوشان در دیدار برابر نفت موفق نشد گلزنی کند و علیرغم تلاش فراوان در رسیدن به هدف خود ناکام بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۳    
وکیل ملت: مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: داور در اخراج دروازه بان ما اشتباه کرد و من و پراهیچ در کنار دروازه بان حضور داشتیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۰    
وکیل ملت: نمایندگان مجلس با افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت موافقت کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۰    
وکیل ملت: مهاجم پرسپولیس گفت: خوشبختانه بیشتر از بازی های قبل فرصت بازی پیدا کردم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۷    
وکیل ملت: هواداران استقلال از اینکه یعقوب کریمی روز گذشته بازوبند کاپیتانی را از ابراهیمی گرفت و آن حرکت را انجام داد گله کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۴    
وکیل ملت: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با زانوی آسیب دیده و خونین راهی رختکن شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۱    
وکیل ملت: 1-اخیرا برای چاپ مقاله ای پژوهشی در یک فصلنامه تخصصی درحوزه ارتباطات به سه موسسه مراجعه کردم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۱    
وکیل ملت: آنچه در تمرین عصر یکشنبه گذشته بین رامین رضاییان و علی علیپور گذشت را قبلا در تابناک منتشر کرده ایم؛ درگیری بر سر یک توپ، بحث با محسن ربیع خواه، دخالت علیپور و واکنش تند رامین رضاییان و...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۸    
وکیل ملت: پرسپولیس با 8 امتیاز اختلاف در صدر جدول رده بندی ایستاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۵    
وکیل ملت: هافبک پرسپولیس گفت: از هفته اول به قهرمانی امیدوار بودیم و الان امیدوارتر شده ایم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۲    
وکیل ملت: رئیس مجلس شورای اسلامی مهم ترین نکات مصوب در بودجه سال 96 در بخش های مختلف را تشریح کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۹    
وکیل ملت: اتوبوس حامل کاروان تیم المپیاکوس و پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی پیش از ورود به ورزشگاه تومبا برگزاری بازی حساس هفته بیست وچهارم سوپر لیگ یونان برابر پا ئوک سالونیکی از سوی افراد ناشناسی مورد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۳    
وکیل ملت: رامین رضاییان نشان داده که بازیکن خستگی ناپذیری است و تحت هیچ شرایطی امید خود را از دست نمی دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۳    
وکیل ملت: تنها پنج دقیقه لازم بود تا اولین شوک در دیدار نفت و پرسپولیس به بیننده های بازی وارد شود، اخراج دروازه بان نفتی ها.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۰    
وکیل ملت: سرمربی نفت تهران بعد از شکست در دیدار برابر پرسپولیس با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۷    
وکیل ملت: مهاجم تازه وارد نفت تهران زمانی وارد زمین بازی شد که تیمش نمی توانست شانسی برای گلزنی ایجاد کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۷    
وکیل ملت: مهاجم اول پرسپولیسی ها در دقایقی پایانی بازی موفق شد به رستگاری برسد و با گلزنی در برابر نفتی ها موفق شد خود را به یک قدمی آقای گل لیگ برساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۴    
وکیل ملت: وجود یک مگس داخل محصول ترشی یک برند تولیدکننده مواد غذایی باعث تعجب مشتری شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۱    
وکیل ملت: دروازه بان جوان نفت امروز به شکلی عجیب وارد ترکیب تیمش شد و روز پرفراز و نشیبی را برابر پرسپولیس پشت سرگذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۱    
وکیل ملت: هافبک نفت تهران در دیدار با پرسپولیس نتوانست خط میانی قرمزها را از جریان بازی خارج کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۸    
وکیل ملت: یک سرکرده داعشی با توجیه جنایات تروریست ها در استفاده از سلاح شیمیایی، این جنایت ها را برای دفاع از خود لازم و آن را تاکتیک جنگی دانست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۲    
وکیل ملت: خلبان هواپیمای 747 شرکت ماهان روز گذشته پس از بازجویی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و با صدور قرار قانونی بازداشت و روانه زندان شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۶    
وکیل ملت: در این خبر فیلم لحظه دستگیری پسرعموی ابوبکر بغدادی را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۹    
وکیل ملت: هافبک نفت گفت:سیدجلال حسینی جای من صحبت می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۶    
وکیل ملت: زمان تمرین دوشنبه پرسپولیس مشخص شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۶    
وکیل ملت: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما با شرایطی که دارد قطعا قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۳    
وکیل ملت: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از بازگشت رامین رضائیان به تمرین این تیم خبر داد و در واکنش به این موضوع که برانکو اعلام کرده بود از نظر فنی نیازی به رضائیان ندارد، گفت: اینطور نیست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۳    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس راه قهرمانی خود را در لیگ برتر هموار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۰    
وکیل ملت: رسانه های جزیره خبر از توافق ضمنی ماکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس برای هدایت آرسنال در فصل بعد دادند.
  • ۱