چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۰۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 25 بهمن 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 بهمن 1396 وکیل ملت 2 بهمن 1396 وکیل ملت 3 بهمن 1396 وکیل ملت 4 بهمن 1396 وکیل ملت 5 بهمن 1396 وکیل ملت 6 بهمن 1396 وکیل ملت 7 بهمن 1396 وکیل ملت 8 بهمن 1396 وکیل ملت 9 بهمن 1396 وکیل ملت 10 بهمن 1396 وکیل ملت 11 بهمن 1396 وکیل ملت 12 بهمن 1396 وکیل ملت 13 بهمن 1396 وکیل ملت 14 بهمن 1396 وکیل ملت 15 بهمن 1396 وکیل ملت 16 بهمن 1396 وکیل ملت 17 بهمن 1396 وکیل ملت 18 بهمن 1396 وکیل ملت 19 بهمن 1396 وکیل ملت 20 بهمن 1396 وکیل ملت 21 بهمن 1396 وکیل ملت 22 بهمن 1396 وکیل ملت 23 بهمن 1396 وکیل ملت 24 بهمن 1396 وکیل ملت 25 بهمن 1396 وکیل ملت 26 بهمن 1396 وکیل ملت 27 بهمن 1396 وکیل ملت 28 بهمن 1396 وکیل ملت 29 بهمن 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۲:۲۷    
وکیل ملت: به دنبال رای جدید دیوان عدالت اداری مبنی بر بازگشت تعرفه های واردات خودرو به حالت قبل و مقاومت وزارت صنعت در نپذیرفتن این رای ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۱    
وکیل ملت: در اقدامی بی سابقه هیات امر به معروف و نهی از منکر عربستان روز ولنتاین را گرامی داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۰:۲۷    
علیپور در تیم منتخب کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اتمام هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم منتخب این هفته را معرفی کرد که علی علیپور تنها بازیکن ایرانی در این تیم بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۰:۰۵    
وکیل ملت: علی کریمی با انتقاد از مسوولان فدراسیون فوتبال خواستار توضیحات مهدی تاج و علی کفاشیان درباره قراردادهای سنگین سال های گذشته از جمله قرارداد تبلیغات محیطی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۳:۵۰    
وکیل ملت: ترانه علیدوستی با انتشار عکسی از رضا رشیدپور و پژمان جمشیدی در صفحه اینستاگرامش نوشت: توهین به دیگران و استهزای اون ها، به معنای محق و بزرگ بودن شما نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۳:۴۷    
وکیل ملت: انتشار فیلمی از استانیسلاو منایف بازیکن تیم فوتبال تونسو روسیه نشان می دهد که این بازیکن در اقدامی عجیب بینی خود را با اسکناسی 5000 هزار روبلی - معادل 70 یورو – تمیز کرد که این اقدام او ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۳:۳۲    
وکیل ملت: نوید محمدزاده با ظاهری جدید، به همراه وحید جلیلوند شب گذشته در مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی بدون تاریخ، بدون امضاء
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۳:۰۵    
وکیل ملت: گلنار بایبوردی تصویری از پوشش جالب خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۸    
وکیل ملت: دیگر بدعت شده که دختران با گریم شبیه پسر می شوند و با ورود به استادیوم آزادی بازی تیم های استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۵    
وکیل ملت: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به اعضای هیات مدیره پاسخ منفی داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۵    
وکیل ملت: چند بازیکن پرسپولیس به نیمکت نشینی اعتراض کرده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۲    
وکیل ملت: سرور جپاروف هم جزو بازیکنانی است که در اردوی استقلال زبان انگلیسی را به راحتی صحبت می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۴    
وکیل ملت: کاهش وزن با از بین بردن چربی شکم و پهلو متفاوت است. چربی موجود در پهلو و شکم نه تنها باعث بروز برخی بیماری ها میشود، بلکه زمینه ساز زشتی و ناموزون بودن اندام هم میشود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۸    
وکیل ملت: مهران مدیری 4شنبه میزبان بازیگر سریال دردسرهای عظیم و فیلم سینمایی زاپاس در دورهمی بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۶    
وکیل ملت: سرباز حسن ارحمی از مرزبانان ناجا در مرز میرجاوه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۷    
وکیل ملت: بازار سکه و ارز که در چند وقت اخیر با سرعت شدیدی روند افزایشی به خود گرفته بود، بالاخره روز گذشته کاهش اندکی را تجربه کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۲    
وکیل ملت: پیرو تنبیه بدنی یک دانش آموز در مشکین شهر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از ورود مدعی العموم به این موضوع خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۶    
وکیل ملت: سرلشگر حسن فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح است که بسیار تلاش کردند میان او و میانه روها چالش ایجاد کنند که پوچ بودن این تلاش ها در روز رحلت آیت ا... هاشمی نمایان شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۷:۴۴    
وکیل ملت: مهاجم جدید آبی پوشان پایتخت در دیدار برابر الریان عملکرد خوبی از خود نشان داد اما آیا او خرید خوبی برای این تیم است؟
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۷:۳۵    
وکیل ملت: اگر تاکنون نام نفس شیطان به گوشتان نخورده با ما همراه شوید تا همه چیز را درباره آن توضیح دهیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۶:۵۶    
وکیل ملت: مهدی قائدی بازیکن استقلال تهران در تصادف اخیر نه تنها دوست صمیمی اش، بلکه بازی های دور رفت لیگ قهرمانان را نیز از دست داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۶:۵۰    
وکیل ملت: رودریگو تاباتا در کسب نتیجه تساوی دیدار استقلال و الریان نقش آفرینی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۶:۵۰    
وکیل ملت: 4 نماینده کشورمان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند که تنها پرسپولیس توانست 3 امتیاز خانگی را برابر ازبک ها کسب کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۶:۴۷    
وکیل ملت: چندی پیش مصاحبه ای از آنتونی گولچ مدافع استرالیایی سابق پرسپولیس روی خبرگزاری ها آمد مبنی بر اینکه او ابتلا به یک بیماری را دلیل ترک ایران معرفی کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۶:۳۸    
وکیل ملت: هفت مردی که در جریان حادثه های جداگانه مرتکب قتل شده بودند باتلاش های تیم صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران از اولیای دم مهلت گرفتند و به سلول هایشان بازگشتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۶:۳۵    
وکیل ملت: پسر ناخلف که با همدستی نامادری اش، پدرش را به قتل رسانده بود، برای دومین بار محاکمه و به قصاص محکوم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: محمدجواد ظریف در گفت وگو با جام جم در پاسخ به این سوال که بحث هایی در مورد استفاده شما از شبکه های اجتماعی می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۱:۰۲    
وکیل ملت: سردار حسین رحیمی ظهر امروز در عملیات دستگیری مخلان بازار ارز اظهارکرد: مأموران پلیس آکاهی عملیات برخورد با مخلان بازار ارز را در دستورکار قراردادند
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۵۹    
وکیل ملت: مدیرعامل سابق پرسپولیس که در برهه ای به شدت با علی کریمی دچار تنش شده بود، نسبت به حرف های کارلوس کی روش واکنش نشان داد و شماره هشت سابق تیمش را انسانی شجاع نامید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۵۹    
وکیل ملت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره خبر بازداشت کاوه مدنی و پرونده سیدامامی گفت: کاوه مدنی بازداشت نشده اصلا بازجویی هم نشده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۵۶    
وکیل ملت: هرچقدر در ابتدای فصل علی قربانی با عملکرد ضعیف خود باعث شد تا هواداران علیه او موضع بگیرند اما با درخشش این روزهای خود در استقلال شرایط متفاوتی را تجربه می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۵۶    
وکیل ملت: عباس جعفری دولت آبادی گفت: برخی در قضیه خودکشی سید امامی علی رغم اینکه ، پزشکی قانونی، قاضی ویژه دادسرای جنایی و خانواده متوفی اعلام کردند که این موضوع خودکشی است کماکان فرافکنی و تشکیک می ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۵۳    
وکیل ملت: استقلال در دقایق پایانی بازی با الریان توانست بازی را به تساوی بکشاند تا یک امتیاز با ارزش به نام خود ثبت کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۵۰    
وکیل ملت: حملات استقلال در بازی برابر الریان نشان می دهد به هیچ عنوان توازن در سمت راست و چپ این تیم وجود ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۴۱    
توفان شن مانع تمرین طبق برنامه اعلام شده از سوی وینفرید شفر قرار بود استقلالی هایی که روز گذشته و برابر الریان به میدان نرفته بودند با حضور در زمین چمن به تمرین بپردازند اما توفان شن مانع از این ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۱۷    
وکیل ملت: سفیر ایسلند در روسیه مرخصی کارمندانش تا پایان جام جهانی 2018 فوتبال را ممنوع کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۱۴    
وکیل ملت: بازیکنان یک تیم آمریکایی تصمیم به پوشیدن پیراهن علی کریمی پیش از بازی خود شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۱۴    
وکیل ملت: سرلشگر فیروزآبادی، در گفت گو با فارس: همان روز [25 خرداد 88] جلسه شورایعالی امنیت ملی بود. من در مسیر جلسه 20 دقیقه در محدوده پل حافظ ایستادم و راهپیمایی را نگاه کردم. کاملا کار گروهکی بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۱۱    
وکیل ملت: مهدی جمشیدی فر هوادار پرسپولیسی در دیدار سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا دچار حادثه شد و با تاخیر به بیمارستان منتقل شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۸    
وکیل ملت: علی دایی در رابطه با موضوع طلبش از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هنوز با گرشاسبی به توافق نرسیده ام چون پرداخت موضوع مالیات ربطی به من ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۸    
وکیل ملت: مقامات برگزار کننده رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بعد از تساوی تیم های الریان با استقلال عنوان بهترین بازیکن میدان را به یکی از ملی پوشان میزبان اعطا کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۵    
وکیل ملت: حسین راغفر، اقتصاددان و استاد دانشگاه به تاثیرات مخرب افزایش قیمت دلار بر اقتصاد کشور در روز های پایان سال می پردازد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۵۹    
وکیل ملت: رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت کی روش بزدل است که کریمی را با این لفظ خطاب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۵۶    
وکیل ملت: امروز آپدیت جدید Telegram X با شماره نسخه 0.20.5.846 در پلی استور گوگل منتشر شد که در ادامه شما را با تغییرات این بروزرسانی آشنا خواهیم کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۵۳    
وکیل ملت: دهها تن از عناصر تکفیری داعش روز گذشته در ادلب خود را تسلیم گروه تروریستی تحریر الشام کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۵۰    
وکیل ملت: وزرای کشور، اطلاعات، دادگستری و معاون حقوقی رئیس جمهور ماموریت یافتند تا جزئیات امر را رسیدگی و پیگیری دقیق نموده و گزارش بررسی های خود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۳:۴۴    
وکیل ملت: الهلالی ها نسبت به قضاوت داور عمانی بازی با العین اعتراض داشتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۲۶    
وکیل ملت: نادر قاضی پور نماینده جنجالی مجلس در پیامکی عجیب به کرباسیان وزیر اقتصاد از روند رو به رشد قیمت ارز انتقاد کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۸    
وکیل ملت: پلیس آگاهی تهران در عملیاتی گسترده، دلالان و اخلالگران بازار ارز را شناسایی و دستگیر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۵    
وکیل ملت: هدایت ادامه دار گارسیا در المپیاکوس تغییرات گسترده ای را در فصل جدید برای این تیم در پی خواهد داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۵    
وکیل ملت: اشکان دژاگه که در آخرین ساعات نقل و انتقالات راهی ناتینگهام فارست در لیگ یک انگلستان شده بود، دچار مصدومیت شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۲    
وکیل ملت: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نوسانات بازار ارز را ناشی از توطئه خواند و گفت: نوسانات بازار ارز به ضعف مدیریت باز می گردد، خبری در راه است از خواب بیدار شوید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۰۹    
وکیل ملت: مدافع متعصب پرسپولیس امروز چهارشنبه با حضور درباشگاه پرسپولیس صحبت های خود با هواداران در سایت باشگاه را در میدان عمل ثابت کرد و پس از نشستی کوتاه با سرپرست باشگاه، قرارداد خود را تمدید کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: محمود احمدی نژاد امروز چهارشنبه پس از آنکه موفق نشد در جلسه دادگاه تجدیدنظر حمید بقایی معاون اجرایی اش در دولت دهم شرکت کند، از عملکرد دادگاه انتقاد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۵۸    
وکیل ملت: روشن شدن موارد مالی از شروط بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این باشگاه است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۵۸    
وکیل ملت: وضعیت جسمی پژمان منتظری چندان مناسب نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۵۵    
وکیل ملت: کاپیتان تیم استقلال در پستی جالب با طعنه به سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال به حمایت از علی کریمی پرداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۶    
وکیل ملت: شنیده می شود استقلالی ها از اینکه رضاییان به استقلال نپیوسته، خوشحال هستند. آنها اعتقاد دارند که منصوریان به طور جدی دنبال جذب رضاییان بود و چه بسا اگر به استقلال می آمد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۳    
وکیل ملت: یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس به تازگی حرفی به زبان آورده که عجیب به نظر می رسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۱    
وکیل ملت: رییس آموزش و پرورش پیرانشهر درباره خبر تجاوز به دانش آموز پیرانشهری و اخراجش از مدرسه در پی این حادثه توضیحاتی ارائه کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۲۲    
وکیل ملت: پسری که از کودکی زندان بود می خواهد زندگی خوبی برای دخترش مهیا کند اما نمی تواند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۱۳    
وکیل ملت: یک فعال فضای مجازی با اشاره به اختصاص جزیره ای مخصوص برای زنان در سواحل فنلاند در توئیتر نوشت: فنلاند کشوری با شاخص شکاف جنسیتی تقریبا صفر است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۱۰    
وکیل ملت: تصویری از پوریا شکیبایی و همسرش را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۰۷    
وکیل ملت: الناز شاکردوست با انتشار متنی احساسی، صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۵۲    
وکیل ملت: روزنامه رای الیوم نوشت، دولت اردن درخواست تحویل دختر صدام به عراق را نادیده گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۴۶    
وکیل ملت: معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: براساس بررسی های انجام شده ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۴۳    
وکیل ملت: دانش آموز مقطع متوسطه اول یکی از مدارس مشگین شهر به دلیل آسیب گردنی وارده از سوی معلم روانه بیمارستان و بستری شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۴۰    
وکیل ملت: قیمت خودرو در چند ساعت اخیر با رشد 2 تا 30 میلیون تومانی مواجه شد به نحوی که فروشندگان خودرو هم از افزایش قیمت ها شوکه شده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۷    
وکیل ملت: مدافع پرسپولیس گفت: آدمی نیستم که در شرایط سخت پرسپولیس را تنها بگذارم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۴    
وکیل ملت: رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار دفترچه آزمون ارشد پزشکی خبرداد و گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه های پزشکی از تاریخ 30 بهمن ماه آغاز می شود و تا 13 اسفند ماه ادامه دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۱    
وکیل ملت: مدافع استقلال بازی با الهلال را از دست داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۱    
وکیل ملت: یک وکیل برای وصول طلب باقی مانده از طرف مربی سابق استقلال، امروز به باشگاه استقلال مراجعه کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۲۸    
وکیل ملت: مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور از تشدید بارندگی در مناطق مختلف کشور طی روزهای آخر هفته خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۲۵    
وکیل ملت: معاون اول رییس جمهور مصوبه هیات وزیران درباره نحوه پرداخت عیدی پایان سال کارکنان شاغل در دستگاه های دولتی را برای اجرا ابلاغ کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۲۲    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: در مدتی که از فوتبال ایران دور بودم حدود 10-15 پیشنهاد سرمربیگری از تیم های ایرانی و خارجی داشتم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۹    
وکیل ملت: گفته می شود معاون ورزشی باشگاه استقلال به دلیل خطای تاباتا روی شجاعیان در نظر دارد از کاپیتان الریان شکایت کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۳    
وکیل ملت: چنان غرق در خوشگذرانی و تفریحات کاذب شده بودم که جز دوستانم به چیز دیگری نمی اندیشیدم خودم را پرنده ای آزاد شده از قفس می پنداشتم که دلش می خواهد به هر سو پرواز می کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۰۲    
وکیل ملت: دختر رزمی کاری که از روی ناچاری به عقد پسر بدنساز درآمده بود، بعد از 6 سال بی آنکه راهی خانه بخت شده باشد، برای دریافت مهریه اش به دادگاه خانواده رفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۰۲    
وکیل ملت: قاتل روانپریش که درپی آزادی از زندان، مردی را کشته و سر بریده اش را روی یک جارو در شهرمی چرخاند، پس ازدستگیری راهی زندان شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۵۹    
وکیل ملت: حدیث میرامینی در روز تولدش اینچنین توسط همکارانش در سریال “هیئت مدیره” سوپرایز شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۵۹    
وکیل ملت: تصویری از "مهناز افشار" ؛ سوپراستار زن سینمای ایران که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۵۶    
وکیل ملت: رئیس کانون درمانگران اعتیاد کشور از ورود مخدر جدیدی با عنوان تنباکوی جنسی خبر داد و گفت: این نوع تنباکو آغشته به مخدر به صورت محدود و به شکل مسافری از کشورهای خارجی به کشور وارد شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۵۰    
وکیل ملت: اعضای کابینه یازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و پنجم بهمن ماه هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۴    
وکیل ملت: سرنشین خانمی که در ماشین مهدی قائدی حضور داشت به دلیل شکستگی از ناحیه دنده از هافبک استقلال تهران به دادگاه شکایت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۱    
وکیل ملت: رئیس پلیس تهران از پلمب 10 صرافی در طرح مشترک پلیس با دستگاه های مسئول در حوزه تنظیم ارز خبرداد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۵    
وکیل ملت: محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی صبح امروز (چهارشنبه) در مقابل محل برگزاری دادگاه بقایی حضور یافتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۲    
وکیل ملت: از آیت الله خامنه ای و رئیس جمهوری می خواهم کمک کنند/ خانواده این ایرانی در روستای دهسور در منطقه فریدون شهر اصفهان زندگی می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۹    
دیدار رهبر کره شمالی با " هیون یونگ وول" رهبر ارکستر موسیقی "سامجیون" کره شمالی پس از بازگشت این گروه هنری از اجرای مراسم در حاشیه المپیک زمستانی در کره جنوبی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۳    
وکیل ملت: مقامات آمریکا اعلام کردند، یک پهپاد ارتش این کشور روز یکشنبه یک تانک ارتش سوریه را هدف قرار داده و منهدم کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۰    
وکیل ملت: محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان از چهره هایی است که در سال های اخیر همواره نامش به عنوان یکی از اثرگذارترین چهره ها و مقامات ایرانی مطرح بوده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۱    
وکیل ملت: روند درمانی مهدی قائدی مهاجم استقلال خوب و راضی کننده بوده و احتمال این که این بازیکن هفته آینده به تهران منتقل شود زیاد است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۱    
وکیل ملت: کارشناس فوتبال ایران گفت که رفتار اخیر کارلوس کی روش نشان دهنده شخصیت پایین او بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۱    
وکیل ملت: استقلال در بازی با الریان به مراتب بهتر از حریف توپ را به گردش در آورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۸    
وکیل ملت: رییس آموزش و پرورش پیرانشهر(آذربایجان غربی) در واکنش به خبر اخراج دختر 9 ساله از مدرسه پس از تجاوز به وی در پیرانشهر گفت:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۵    
وکیل ملت: معاون آموزش منابع انسانی مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی قبل از ثبت نام می دانند که دوره های آموزشی بر اساس ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۹    
وکیل ملت: وقتی یک سبزی بیش از 12 نوع مختلف آنتی اکسیدان ها فلاونوئید دارد نمی توان آن را از رژیم غذایی حذف کرد. یکی از سالم ترین مواد غذایی که خواص بی شماری برای بدن انسان دارد اسفناج است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۳    
وکیل ملت: "بهاره رهنما" ؛ بازیگر پرحاشیه این روزها، دیشب به مناسبت ولنتاین، تصاویری را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۳    
وکیل ملت: تیپ متفاوت "ترانه علیدوستی" ؛ بازیگر محبوب سریال "شهرزاد" را در توکیو مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۰    
وکیل ملت: با رشد فروش گوشی های هوشمند، بازار کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها با کاهش تقاضا روبرو شده اند. با این حال شرکت ها برای فروش بیشتر محصولات خود با یکدیگر رقابت می کنند ...
  • ۱