پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۲:۱۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 16 بهمن 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 بهمن 1396 وکیل ملت 2 بهمن 1396 وکیل ملت 3 بهمن 1396 وکیل ملت 4 بهمن 1396 وکیل ملت 5 بهمن 1396 وکیل ملت 6 بهمن 1396 وکیل ملت 7 بهمن 1396 وکیل ملت 8 بهمن 1396 وکیل ملت 9 بهمن 1396 وکیل ملت 10 بهمن 1396 وکیل ملت 11 بهمن 1396 وکیل ملت 12 بهمن 1396 وکیل ملت 13 بهمن 1396 وکیل ملت 14 بهمن 1396 وکیل ملت 15 بهمن 1396 وکیل ملت 16 بهمن 1396 وکیل ملت 17 بهمن 1396 وکیل ملت 18 بهمن 1396 وکیل ملت 19 بهمن 1396 وکیل ملت 20 بهمن 1396 وکیل ملت 21 بهمن 1396 وکیل ملت 22 بهمن 1396 وکیل ملت 23 بهمن 1396 وکیل ملت 24 بهمن 1396 وکیل ملت 25 بهمن 1396 وکیل ملت 26 بهمن 1396 وکیل ملت 27 بهمن 1396 وکیل ملت 28 بهمن 1396 وکیل ملت 29 بهمن 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: کسی نمی داند چرا کارلوس کی روش همیشه در آستانه جام جهانی یا تورنمنت های مهمی چون جام ملت های آسیا، نام خانزاده را به یاد می آورد و او را به تیم ملی دعوت می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: مسوولان باشگاه استقلال بسیاری از پرونده های خود را با طلبکاران این باشگاه به شکل توافق با آنها خاتمه داده بودند و قرار بود تا مطالبات افراد مختلف را به صورت اقساط و در زمان بندی مشخص پرداخت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۰:۳۶    
پاداش برای استقلالی ها بازیکنان استقلال پاداش حضور در فینال جام حذفی را دریافت کردند. مدیران استقلال بعد از پیروزی این تیم در جام حذفی برابر نفت آبادان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: تعمیر یک گوشی تلفن همراه در مشهد، خانم جوانی را به دردسر انداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۱:۵۱    
وکیل ملت: از ابتدای دی ماه سال 1396 ارائه پایان کار ساختمان منوط به ارائه گواهینامه واکنش در برابر آتش برای نمای ساختمان است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۴    
وکیل ملت: رضا رشیدپور در واکنش به انتشار پیاپی تصاویر خاص یک بازیگر در فضای مجازی گفت: یاد بگیریم به استهزا نکشیم! دلایلی دارد که شاید آن را توضیح دادم .قضاوت های ما عواقب بدی را برای دیگران دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۵    
وکیل ملت: وزیر تعاون، کار و رفاه گفت: پیش بینی شده است در سال 97 کسانی که نزدیک به 3.5 میلیون تومان حقوق می گیرند افزایش 10 درصدی و دریافتی آن ها که زیر این مبلغ حقوق می گیرند پلکانی افزایش یابد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۸    
وکیل ملت: مادری که گفته می شد به دلیل ابتلا به یک نوع سرطان تهاجمی فرصت زیادی برای زندگی ندارد، با کمک لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت برای همیشه از سرطان نجات یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۲    
وکیل ملت: بخشنامه نحوه محاسبه و میزان پرداخت پاداش (عیدی) 1397 به کارکنان اعم از هیات علمی و غیرهیات علمی در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۷    
وکیل ملت: معاون وزیر خارجه روسیه، هشدار داد که هرگونه بازنگری در برجام که واشنگتن به دنبال آن است، در حال حاضر غیرممکن است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۷    
وکیل ملت: همایش طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای، درون شهری و اشتغالزایی روز دوشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۸    
وکیل ملت: باشگاه استقلال به همکاری دو فدراسیون فوتبال ایتالیا و مصر چشم دوخته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۸    
وکیل ملت: سرخپوشان پایتخت در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا روز 24 بهمن ماه به مصاف نسف قارشی ازبکستان در ورزشگاه آزادی می روند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: فرشید باقری در دو بازی برابر صنعت نفت و ذوب آهن از ترکیب استقلال دور بوده است که این اتفاق برای خیلی ها سوال به وجود آورده است، چراکه سرمربی آلمانی آبی ها اعتقاد ویژه ای به او دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۰:۳۹    
استقلالی ها پاداش گرفتند بازیکنان استقلال پاداش حضور در فینال جام حذفی را دریافت کردند. مدیران استقلال بعد از پیروزی این تیم در جام حذفی برابر نفت آبادان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۰:۳۳    
وکیل ملت: درست چند ساعت بعد از موضع گیری گرشاسبی درباره دیدار بازیکنان با هدایتی عابر بانک معروف سرخ ها با انتشار متنی اعلام کرد کامنت های اینستاگرامش را می بندد تا شاهد پیام های محبت آمیز بازیکنان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: ابهامات پرونده واژگونی خودروی حامل مهدی قائدی احتمالا با بررسی دوربین های مسیر بلوار امام علی بوشهر رفع خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: اولین طغیان، بعد از یکی از اولین ناکامی ها. آنچه این روزها برای علی کریمی در کسوت مربیگری پیش آمده، چیزی شبیه همین است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: هافبک پرسپولیس که دوران نقاهت را سپری میکند زمان بازگشتش به مستطیل سبز مشخص شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: محسن مسلمان به شایعه جدایی اش از پرسپولیس واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۴۲    
وکیل ملت: روزگار عجیبی است؛ خبر می رسد: فوتبالیست 18 ساله که هنوز گل خاصی بر سر تیمش نزده و حتی بیشتر دچار حاشیه بوده تصادف می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۳۹    
وکیل ملت: مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال امشب برای عقد قرارداد با این تیم وارد ایران می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۳۶    
وکیل ملت: سرمربی تیم سپیدرود رشت اظهارات تندی را علیه مهدی تاج مطرح کرد که این امر واکنش روابط عمومی فدراسیون فوتبال را در برداشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۳۶    
وکیل ملت: محسن رفیق دوست که به بهانه دهه فجر مهمان علی ضیا شده بود، سخنان جنجالی روی آنتن زنده زد؛ از اینکه فرزندانش رانت خوار نیستند و رای امسال او هم به حجت الاسلام روحانی بوده گرفته تا ماجرای ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۳۳    
وکیل ملت: جمشید مشایخی که چندی پیش به دلیل عمل دستگاه گوارش دوباره در بیمارستان بستری شده و در بخش مراقبت های ویژه بود، روز گذشته 15 بهمن به بخش عمومی بیمارستان آتیه منتقل شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد این فدراسیون تاکنون هیچ شکایتی از علی کریمی نکرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه نرخ بیکاری دختران و زنان تحصیل کرده 2 تا 3 برابر مردان است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: باشگاه اصفهانی که اعتراضاتی جدی به داوری این دیدار داشت با تنظیم نامه هایی به سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون فوتبال، خواهان رسیدگی به اشتباهات داوری در این دیدار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش گفت: کشور ما در پرداختی به معلمان جزو پایین ترین کشورهاست و حتی نظام پرداخت حقوق معلمان در کشور های همسایه بسیار بهتر از ایران است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: هافبک ملی پوش تیم تاتنهام دچار دردسری جدی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۱۸    
وکیل ملت: طبق اعلام دادگاه تجدید نظر، ادامه رسیدگی به پرونده اتهامات سعید مرتضوی در بخشی از پرونده تأمین اجتماعی به اسفند ماه موکول شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۱۵    
وکیل ملت: حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی می گوید :نماز جمعه فعلی تشریفاتی است
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: روابط عمومی سازمان زندان ها خودکشی فردی در زندان اراک را تکذیب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۳۷    
وکیل ملت: تصویری از حضور "آزاده نامداری" در جشنواره فیلم فجر در کنار احسان کرمی مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۷    
وکیل ملت: یک رسانه روسی لحظاتی قبل اعلام کرد که خلبان جنگنده سوخوی ساقط شده در ادلب سوریه بعد از محاصره شدن از سوی تروریست ها، خود را منفجر کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۴    
وکیل ملت: مهدی هاشمی نسب بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس از کریمی حمایت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۴    
وکیل ملت: دکتر حسن روحانی ، رییس جمهور، در همایش طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و شهری، خبر خوشی در این زمینه به مردم داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۱    
وکیل ملت: مهاجم سنگالی مورد نظر سرمربی استقلال برای انجام مذاکره وارد تهران شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۲:۲۸    
وکیل ملت: مشاور امور استان ها و نمایندگی های بعثه مقام معظم رهبری گفت که با تلاش های صورت گرفته حدود 90 هزار زائر سال آینده برای انجام تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۲:۲۸    
وکیل ملت: دولت عراق برای نخستین بار اسامی ده ها تن از مظنونان خطرناک تروریستی را منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۲:۲۵    
وکیل ملت: حمید نعمت الله کارگردان فیلم شعله ور گفت که مژگان صابری بازیگر فیلمش برخلاف آنچه برخی می گویند اوتیستیک نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۵    
وکیل ملت: علی علیپور حالا آقای گل فوتبال ایران است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۵    
وکیل ملت: اتفاقی که برای تان روایت می شود تنها در ایران رخ می دهد و در هیچ جای دنیا نمی توانید مورد مشابهش را پیدا کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۲    
وکیل ملت: وریا غفوری فقط برای استقلال گل نزده بود که زد. آن هم با ضربه سر و در یک بازی حساس. وریا بدون شک بهترین بازیکن فصل استقلال است که آمارش حتی از داریوش شجاعیان هم بهتر است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۲    
وکیل ملت: یعنی این پشتکاری که حسین هدایتی در دعوت از بازیکنان پرسپولیس دارد، فوق العاده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۴۹    
وکیل ملت: سالار سلمانی از اهالی روستای احمدآباد مشگین شهر در استان اردبیل که آبان سال 84 در جریان یک میهمانی در شهر تهران گم شده بود، پس از 12 سال به آغوش خانواده اش بازگشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۴۳    
وکیل ملت: عیدان الشیخ کالو مدیر اداره امور ایزدیان در دهوک در شمال عراق آخرین آمار دختران و زنان ربوده شده ایزدی و آنهایی که در بازار برده های داعش خرید و فروش شدند یا همچنان می شوند را اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۲۵    
وکیل ملت: بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس امسال داغ تر از سنوات گذشته است چرا که پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی تابستان هم محروم است و باید با بضاعت فعلی به کارش ادامه دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۲۵    
وکیل ملت: دعوای علی کریمی با فدراسیون فوتبال که با شدت و حدت تمام از سوی علی کریمی ادامه دارد بی شک به ضرر تیم سپیدرود تمام می شود که هنوز خیالش از بابت بقاء در جدول بازی ها راحت نشده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۲۲    
وکیل ملت: مارک بوسنیچ را حتما به خاطر دارید. دروازه بان تیم ملی استرالیا در بازی با ایران که آن گل معروف را از خداداد عزیزی خورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۲۲    
وکیل ملت: استقلال تقریباً قید قهرمانی را زده و به دنبال تصاحب جام حذفی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۱۰    
وکیل ملت: محسن مسلمان تمامی پست های خود با پیراهن پرسپولیس را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۱۰    
وکیل ملت: هافبک سابق تیم فوتبال استقلال امشب در برنامه نود حضور خواهد یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۷    
وکیل ملت: سه زن تبعه خارج که با شناسنامه های دختران فوت شده ایرانی، پای سفره عقد نشسته بودند با ردیابی های مأموران پلیس خراسان جنوبی دستگیر شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۷    
وکیل ملت: نامداری مجری پر حاشیه تلویزیون به همراه احسان کرمی برای دیدن فیلم لاتاری به سینما پردیس ملت آمده بودند که با اصرار خبرنگاران و عکاسان روی استیج عکاسی آمدند و توجه همه عکاسان را به خود جلب ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۱    
وکیل ملت: حرکات عجیب مژگان صابری بازیگر فیلم "شعله ور" حواشی فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۱    
وکیل ملت: عکس هایی از مونا بانکی پور(همسر سابق امین حیایی) مادر دارا حیایی و فرزانه داوری ، مادر بزرگ وی منتشر شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۷    
وکیل ملت: حضور شیلا خداداد بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران در اکران به وقت شام در پردیس سینمایی آزادی. (عکس: محبوبه حاتمی)
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۴    
وکیل ملت: سه مرد که متهم هستند زن جوان را در یک کارخانه آزار داده اند دیروز در دادگاه ادعا کردند در تله اخاذی این زن گرفتار شده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۱    
وکیل ملت: محققان دانشگاه استنفورد که به تازگی اعلام کردند واکسن ابداعی شان همه تومورهای سرطانی در بدن موش ها را از بین برده، آزمایشات بالینی آن را آغاز کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۵۸    
وکیل ملت: ساعت نخستین دیدار تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، استقلال روز سه شنبه 24 بهمن در قطر از ساعت 18:40 میهمان الریان است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۵۵    
وکیل ملت: با دستگیری آخرین متهم آزار و اذیت های زن جوان از سوی سه مرد شیطان صفت برملا شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۵۲    
وکیل ملت: طبق حداقل دستمزد امسال مشمولان قانون کار، حداقل عیدی شان رقم یک میلیون و 859 هزار و 862 تومان خواهد بود. عیدی مشمولان قانون کار و همچنین کارمندان دولت تا 45 روز آینده پرداخت می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۶    
وکیل ملت: در جلسه جدید شورای عالی خانه موسیقی، محمدرضا شجریان به عنوان رئیس افتخاری و فرهاد فخرالدینی رئیس این شورای انتخاب شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۳    
وکیل ملت: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی 24 ساعت آتی نیز استان تهران و کلانشهرها با پایداری دما و افزایش غلظت آلاینده ها مواجه می شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۷    
وکیل ملت: دروازه بان صنعت نفت آبادان قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۴    
وکیل ملت: مجموعا 110 میلیون دلار (کشتی 50 میلیون دلار و محموله 60 میلیون دلار) خسارت فیزیکی در کنار از دست دادن 32 خدمه در این سانحه برای کشتی سانچی رخ داد که با استفاده از ترکیب بیمه بدنه و بیمه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۲    
وکیل ملت: مهاجم سنگالی سابق دو باشگاه اینتر و یوونتوس آخرین هدف استقلال است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۱۹    
وکیل ملت: پاداش پیروزی های استقلال در لیگ برتر به حساب بازیکنان این تیم واریز شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۱۶    
وکیل ملت: اظهارنظر مهدی تاج در مورد صحبت های علی کریمی بعد از بازی سپیدرود و استقلال خوزستان و اینکه اعلام کرده لحن او زیبا نبوده در کنار شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان از جادوگر بابت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
وکیل ملت: یک شهردار شب گذشته در پی مطرح شدن اتهامات درباره آزار جنسی زنان، از سمت خود استعفا کرد. این در حالی است که وی بارها این اتهامات را رد کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۵۸    
وکیل ملت: تمام مقاطع تحصیلی تهران به دلیل آلودگی هوا فردا سه شنبه 17 بهمن تعطیل شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۵۲    
وکیل ملت: تصاویر منتشر شده نشان می دهد کمک داور دیدار لیورپول و تاتنهام، پس از اینکه داور را متقاعد کرد به نفع تاتنهام پنالتی بگیرد، خوشحالی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۹    
وکیل ملت: حرکت نمایشی کریم انصاری فرد بازیکن ایرانی تیم المپیاکوس یونان در دربی آتن بازتاب زیادی داشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۶    
وکیل ملت: آخرین اخبار حاکی از اخراج محسن مسلمان از تیم پرسپولیس است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۲    
وکیل ملت: بازیکنان ملی پوش استقلال در تمرین تیم ملی حاضر شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۲    
وکیل ملت: شما هم به سیب زمینی علاقه دارید ؟ داشمندان معتقد هستند که سیب زمینی کلید تامین غذا برای کسانی که به مریخ سفر می کنند، است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۹    
وکیل ملت: روزنامه خراسان به نقل ازمجید جودی مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در باره جمع آوری کمک توسط سلبریتی ها نوشت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۶    
وکیل ملت: برخورد اتوبوس درون شهری با ایستگاه در مشهد حادثه آفرید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۳    
وکیل ملت: پلیس در اطلاعیه ای جزئیات حمله مرد کفن پوش و قمه به دست به نهاد ریاست جمهوری را اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۷    
وکیل ملت: معاون امنیتی استانداری تهران جزئیاتی از حادثه تیراندازی در اطراف میدان پاستور را تشریح کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۴    
وکیل ملت: هافبک مقدونیه ای بعد از شرکت در تست های پزشکی باشگاه استقلال به عضویت این باشگاه در آمد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۳    
وکیل ملت: رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در خصوص اجرای حکم قطع ید در مشهد توضیحاتی ارائه داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۷    
وکیل ملت: این گیاه دارای ارزش درمانی و دارویی بالایی بخصوص برای کبد و دستگاه گوارش می باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۴    
وکیل ملت: وزیر آموزش و پرورش گفت: در رتبه بندی حقوق کارکنان دولت، معلمان یکی از پایین ترین درآمدها را دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۸    
وکیل ملت: مصاحبه چند روز اخیر پیرس مورگان، مجری اهل بریتانیا با دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا حاشیه های زیادی به همراه داشت و در تمامی زمینه ها خبر ساز شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۲    
وکیل ملت: وقتی قرار باشد یک گفت وگوی مفصل با یک چهره شاخص ورزشی داشته باشی خیلی مهم است که او در صحبت هایش، شجاعت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۲    
وکیل ملت: همان طور که پیش بینی می شد برانکو در کمیته اخلاق حاضر شد و پیرامون جذب بازیکنان اوکراینی به اعضای این کمیته توضیحاتی داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۹    
وکیل ملت: استقلالی ها باز هم نتوانستند مهاجم مورد نظر خود را جذب کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۶    
وکیل ملت: عکسی که باشگاه ذوب آهن از جایگاه تماشاچیان استقلال بعد از مسابقه امروز منتشر کرد صندلی های شکسته ورزشگاه فولادشهر
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۳    
وکیل ملت: طلاق واژه خوشایندی در هیچ یک از ادیان و فرهنگ لغات هیچ کشوری نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۱    
وکیل ملت: جلسات کمیته جذب دانشگاه آزاد ماه هاست تشکیل نشده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۸    
وکیل ملت: در شرایطی که داعش پایگاه های مهم خود در سوریه را از دست داده است، اما تحولات اخیر در سوریه، از جمله حمله ترکیه به مناطق کردنشین ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۵    
"پرواز فرشته ها" در کارناوال سالانه ونیز ایتالیا بازی نخست وزیر بریتانیا با سگش پس از حضور در مراسم آخر هفته کلیسا- لندن در حاشیه تظاهرات فعالان محیط زیست در شهر برلین آلمان حمله هوایی جنگنده های ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۲    
وکیل ملت: روسیه روابطی نزدیک با اغلب بازیکنان اصلی خاورمیانه ایجاد کرده است و احتمال می رود این افزایش ارتباطات با هدف ارتقای سطح نفوذ بر منطقه و البته تسلط بر رویدادهای موجود در خاورمیانه انجام شده ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۶    
وکیل ملت: رغد صدام دختر صدام معدوم به قرار گرفتن نامش در لیست افراد تحت تعقیب توسط دولت عراق، واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۶    
وکیل ملت: یک منبع مطلع اسامی دو تن از جانباختگان ایرانی حادثه آتش سوزی یکشنبه شب یک هتل در نجف اشرف را اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۳    
وکیل ملت: یک تحلیلگر حوزه علوم سیاسی با اشاره به پیامدهای عدیده بروز بحران و تنش های جدید در خاورمیانه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۰    
وکیل ملت: روز گذشته به دنبال مطلع شدن مردم از عرضه دلار پایین تر از قیمت بازار در صرافی های منتخب بانکی صف های طویلی در برابر برخی از صرافی ها تشکیل شد.
  • ۱