پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۸:۵۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وارش 21 تیر 1395 - vareshnews.ir

وارش 29 اسفند 1394 وارش 31 فروردین 1395 وارش 31 اردیبهشت 1395 وارش 31 خرداد 1395 وارش 31 مرداد 1395 وارش 31 شهریور 1395 وارش 30 مهر 1395 وارش 30 آبان 1395 وارش 30 آذر 1395 وارش 30 دی 1395 وارش 30 بهمن 1395 وارش 1 اسفند 1395 وارش 1 تیر 1395 وارش 2 تیر 1395 وارش 3 تیر 1395 وارش 4 تیر 1395 وارش 5 تیر 1395 وارش 6 تیر 1395 وارش 8 تیر 1395 وارش 9 تیر 1395 وارش 10 تیر 1395 وارش 11 تیر 1395 وارش 12 تیر 1395 وارش 13 تیر 1395 وارش 14 تیر 1395 وارش 15 تیر 1395 وارش 16 تیر 1395 وارش 19 تیر 1395 وارش 20 تیر 1395 وارش 21 تیر 1395 وارش 22 تیر 1395 وارش 23 تیر 1395 وارش 24 تیر 1395 وارش 25 تیر 1395 وارش 26 تیر 1395 وارش 27 تیر 1395 وارش 28 تیر 1395 وارش 29 تیر 1395 وارش 30 تیر 1395 وارش 31 تیر 1395 
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۴    
کمپانی اچ تی سی با ساخت و عرضه مدل 10، یکی از بهترین گوشی های اندرویدی خود را راهی بازار کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۴    
حنیف عمران زاده ،مدافع جدید تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: سال بعد همین روزها در مورد بستن تیم و حضور در لیگ برتر حرف می زنیم.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۴    
معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 وقف جدید در این استان ثبت شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۵    
در دو ماه نخست امسال قیمت کالاهای اساسی از جمله قیمت لپه 62.7 درصد، نخود 94 درصد و لوبیا چیتی 24.3 درصد افزایش داشته است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۵    
فدراسیون والیبال برزیل از ایران دعوت کرد تا قبل از شروع بازی های المپیک ملی پوشان کشورمان اردویی را در کمپ تمرینی این تیم کشور داشته باشند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۱۵    
خودروهای نا ایمن، جاده ها و خطای انسانی سه ضلع مثلث تلفات جاده ای هستند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۵    
رئیس اداره جمعیت هلال احمر آمل از ادامه عملیات جستجوی امیرعلی کودک 5 ساله تهرانی از سوی نیروهای امدادی هلال احمر این شهرستان خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۵    
یبوست بیماری شایعی است که پزشکان بر رفع آن اصرار فراوانی دارند. یکی از موثرترین روش های رفع یبوست، مصرف غذاهایی است که علایم سندرم متابولیک را کاهش می دهند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۵    
مدیرکل هوا شناسی مازندران اعلام کرد: عصر امروز، مازندران، با بارش باران، وزش باد (در برخی مناطق شدید)، کاهش 4 تا 8 درجه ای دما و رعدو برق پراکنده مواجه می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۵    
با تصمیم کمیته فنی باشگاه ملوان محمد احمد زاده در این تیم ماندنی شد و قوی سپید خزر را در فصل آتی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هدایت خواهد کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۵    
معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مازندران به عنوان دومین استان در راستای اجرای طرح گردشگری مجازی در کشور انتخاب شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۵    
آمارهای غیر رسمی حاکی از این است که جمعیت افرادی که در کشورمان بیش از 100 سال عمر کرده اند، حدود 1000 نفر است و اغلب آنها هم زن هستند ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۶    
یکی از خوراکی هایی که بین ایرانیان طرفداران بسیاری دارد و به اشکال متفاوت در طبخ غذاها استفاده می شود، برنج است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۶    
معاون مرکز آمار ایران گفت: نرخ باروری در مادران بی سواد و کم سواد بیشتر از افراد تحصیل کرده است چرا که بر اساس آمارها میزان باروری در افراد بی سواد 3 و مادران با سواد 1 ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۶    
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: دهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش اردیبهشت 96 در بابل برگزار می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۶    
سرباز وظیفه نیروی انتظامی در جریان تعقیب وگریز فردی مظنون در شهر گرگان، کشته شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۶    
یکی از حواشی معمول در چند سال اخیر مربوط می شود به شرایط و اتفاقاتی که حول موضوعات مرتبط با جامعه پزشکی می چرخد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۶    
وضعیت جمعیتی کشورمان به سمتی می رود که با کاهش موالید در کشور، شاهد کاهش جوانان و افزایش سالمندی خواهیم بود. این وضعیت جمعیتی کم کم اثرات خود را در مسائل آموزشی نیز نشان می دهد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۶    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از دو هزار تن جو از مزارع بخش کجور این شهرستان برداشت شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۶    
رقابتهای تکواندو در بازیهای المپیک 2016 بر اساس اعلام سایت رسمی این دوره از رقابتها30 مرداد تا دوم شهریورماه برگزار خواهد شد و طی آن 128 تکواندوکار از 64 کشور به رقابت خواهند پرداخت.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۶    
مردی مکانیک مرداد سال 92 حین تعمیر یک خودرو جسدی را داخل ماشین پیدا و پلیس را مطلع کرد. زمانی که پلیس در محل حاضر شد، راننده ماشین را که پسر نوجوانی بود بازداشت کرد ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۶    
عباسی با اشاره به حضور گردشگران و مسافران از اقصی نقاط کشور به استان مازندران گفت: طبق آمار اولیه در تعطیلات عید فطر چهارنفر در دریا و سه نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست دادند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۶    
فیلم سینمایی لابی به کارگردانی محمد پرویزی و با بازی شهاب حسینی کلید خورد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۶    
وزیر سابق وزارت آموزش و پرورش در رابطه با هدایا احمدی نژاد به وزرایش گفت: بنده هم مشمول پاداش 100 سکه از طرف احمدی نژاد شدم و تنها این هدیه مختص به من نبود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۶    
دارچین علاوه برافزایش متابولیسم که گام مهمی در کمک به لاغری و نیز حفظ وزنی سالم است، قند خون را نیز تنظیم می کند ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۷    
دارنده دو مدال پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: مصدومیت و شکست در المپیک 2012 لندن از خاطران تلخ زندگی ورزشی من به حساب می آید و برای جبران ناکامی ها در المپیک به ریو می روم.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۷    
نظامیان داعش چهار فوتبالیست سوری را به اتهام جاسوسی سر بریدند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۷    
این گوشی با چیپست جدید اکسینوس 88930 در بخش تک هسته ای امتیاز 2300 و در بخش چندهسته ای امتیاز قابل توجه 8110 را به دست آورد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۷    
سخنگوی اورژانس 115 مازندران از مرگ دو کودک مازندرانی بر اثر ریزش سنگ و آتش سوزی خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۷    
عزت الله انتظامی در بیمارستان آراد بستری شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۷    
24ساله بود، از خدمت سربازی که برگشت با کودکی 9ساله از اهالی روستا نامزد شد. 6سال بعد به خانه بخت رفتند ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۷    
ما از مدیران و مسئولان هر مجموعه ای توقع داریم برای پیشگیری از بروز چنین مسائلی چه در هنگام استخدام نیروی انسانی و چه در هنگام آموزش و هنگام خدمت رصدهای لازم را انجام دهند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۷    
بسیاری از پژوهش های طبی تاکید کرده اند که این مخلوط سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و در نتیجه مانع راه یافتن بیماری ها به جسم انسان می شود ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۷    
در حاشیه افشاشدن اطلاعات 20 میلیون مشترک ایرانسل در تلگرام، ابولفضل رحیمی، این کارتون را در کانال نیش خط منتشر کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۷    
روزنامه های مازندران دوشنبه 21 تیرماه
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۷    
احمدی نژاد با اجرای این مدل به دنبال آن است تا از خود یک شخصیت راهنما و زعیم نشان دهد و بگوید در هر شرایطی در صحنه سیاست ایران تاثیر گذار و سرنوشت ساز است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۷    
مدت هاست که دلسوزان استان از تداوم اختلافات میان مدیران و مسئولان استان چه در نهادهای استانی و چه در شهرها و روستاهای مازندران ابراز ناخرسندی می کنند و هشدار می دهند که در صورت تداوم این شرایط امیدی ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۷    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سوختگی شدید دختر هشت ساله آملی در آتش سوزی منزل مسکونی خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۷    
تیم فوتبال پرتغال موفق شد در پایان وقت های اضافه و بدون حضور رونالدو قهرمان رقابت های یورو 2016 شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۷    
روز گذشته خبر مهمی از ترور نافرجام حشمت ا... فلاحت پیشه نماینده مردم کنگاور ازتوابع استان کرمانشاه و فرماندار دولت روحانی منتشر شد. حشمت ا.. ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۷    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۷    
مدیرکل هواشناسی استان مازندران گفت: بر اساس آمار منتشره دفتر مطالعات پایه آب مدیریت منابع آب ایران رامسر پرباران ترین شهر کشور در بهار 95 بوده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۷    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 21 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! نزدیکی های روز تولدتان ناگهان نگاهتان به زندگی تغییر کرده و دچار تحولی درونی خواهید شد و ممکن است نظرات و ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۷    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت : مجلس دهم موفقیت های دولت را در زمینه های مختلف تقویت و نهادینه کرده و کمک می کند تا در سایر زمینه ها هم دولت بتواند به موفقیت دست یابد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۷    
رئیس خانه کارگر استان مازندران با اشاره به اینکه اخراج کارگران در استان بیداد می کند، گفت: 11 هزار کارگر بیمه شده در این استان بیمه بیکاری می گیرند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۲۷    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی چاپ امروز ( 21 تیر ) به مسائل مختلف ورزشی از جمله فوتبال اختصاص دارد.