پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۶:۳۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای وارش 31 تیر 1395 - vareshnews.ir

وارش 29 اسفند 1394 وارش 31 فروردین 1395 وارش 31 اردیبهشت 1395 وارش 31 خرداد 1395 وارش 31 مرداد 1395 وارش 31 شهریور 1395 وارش 30 مهر 1395 وارش 30 آبان 1395 وارش 30 آذر 1395 وارش 30 دی 1395 وارش 30 بهمن 1395 وارش 1 اسفند 1395 وارش 1 تیر 1395 وارش 2 تیر 1395 وارش 3 تیر 1395 وارش 4 تیر 1395 وارش 5 تیر 1395 وارش 6 تیر 1395 وارش 8 تیر 1395 وارش 9 تیر 1395 وارش 10 تیر 1395 وارش 11 تیر 1395 وارش 12 تیر 1395 وارش 13 تیر 1395 وارش 14 تیر 1395 وارش 15 تیر 1395 وارش 16 تیر 1395 وارش 19 تیر 1395 وارش 20 تیر 1395 وارش 21 تیر 1395 وارش 22 تیر 1395 وارش 23 تیر 1395 وارش 24 تیر 1395 وارش 25 تیر 1395 وارش 26 تیر 1395 وارش 27 تیر 1395 وارش 28 تیر 1395 وارش 29 تیر 1395 وارش 30 تیر 1395 وارش 31 تیر 1395 
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۸    
مراسم چهلمین روزدرگذشت حبیب در حالی در مسجد قدس روستای نیاسته رامسر برگزار شد که حضور پرتعداد مردم و برخی هنرمندان، باعث شد این مراسم با حال و هوای ویژه ای برگزار شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۸    
تصور می کرد بعد از قتل پدرش کسی متوجه نقشه او نمی شود و خیلی زود به ارثیه میلیاردی می رسد، اما رویایش بر باد رفت و مجبور به اعتراف شد ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۸    
جانشین سازمان وظیفه عمومی گفت: در طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی به صورت قسطی، هیچ سود بانکی گرفته نمی شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۸    
بابک مولایی یکی از قهرمانان ملی و داور رشته وزنه برداری و برادر بهادر مولایی چهره نام آشنای وزنه برداری کشور دقایقی قبل زیر تیغ جراحی رفت.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
مشاور رئیس سازمان سنجش گفت: در رابطه با تاخیر نتایج این آزمون جای هیچ نگرانی وجود ندارد و این نتایج قبل از شروع آزمون فراگیر سوم اعلام خواهد شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
فرماندار قائم شهر گفت: 190 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان کشف و 892 نفر دستگیر شدند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۸    
با در نظر گرفتن دو ویژگیِ قیمت آلبوم و میزان در دسترس بودنِ آن، می توان به خوبی دریافت که این دو ویژگی، در کنار قابلیت ها و جذابیت های هنری و تبلیغی اثر ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۸    
با تصمیم رییس جمهور به هر یک از نفرات اعزامی به رقابت های المپیک و پارا المپیک 2016 ، 10 میلیون تومان پاداش اهدا می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۸    
فرزاد نواییان در گفتگو با پایگاه خبری تحیلی وارش نیوز تصریح کرد : در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال اقدام و عمل اجرای طرح احداث باغ در اراضی شیبدار بمنظور حفاظت از آب و خاک و بهره گیری و کسب درآمد ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۸    
احمد کریمی اصفهانی فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با سایت نواندیش درخصوص رویکرد اصولگرایان در انتخابات آتی ریاست جمهوری ، گفت: "ما طبق روال قبل ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۸    
تبلت و گوشی های موبایل، ارزششان بیش از هر چیز به میزان ارزشمندی اپلیکیشن هایی هستند که روی آن ها نصب شده اند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۸    
طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات از روز اول مرداد ماه تمام ارائه کنندگان خدمات اینترنت ملزم به اعمال تعرفه های جدید هستند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۸    
حسین سروری در گفتگو با پایگاه خبری و تحلیلی وارش نیوز تصریح کرد : مسابقات پخت غذا توسط آشپزهای استانها با حضور داوران ملی از بخشهای اصلی جشنواره سفره ایرانی و با حضور داوران ملی انجام می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۸    
فریبا نادری بازیگر عرصه تلویزیون با اشاره به حضور برخی بازیگران در شبکه های ماهواره ای اظهار کرد: "رامسین کبریتی" که به شبکه جم پیوسته در این سالها خیلی بدهکار بود ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۸    
ذوب شدن آرم تاکسی اهواز بر اثر گرمای بیش از حد هوا را در تصویر زیر ببینید.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۸    
مسئله پراکندگی جمعیتی در استان های شمالی به ویژه در مازندران یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی و سیاسی در طی سال های گذشته بوده است که بی تردید نقش بسیار مخربی در توسعه و آبادانی مازندران بازی کرده است ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۸    
این سارق مجازی در دو ماه اخیر به این شیوه حدود یک میلیارد و 50 میلیون ریال از حساب بانکی افراد برداشت کرده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۸    
بهادر مدیرکل در دومین نشست مشترک کارگروه ثبت اسنادواملاک با شرکت شهرکهای صنعتی استان ازحل مشکلات صدو سند مالکیت این شرکت خبرداد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۸    
باشگاه پرسپولیس به دنبال گرفتن خسارت از مدافع سابقش است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۸    
هم اکنون در قوانین موجود در نظام بانکی می توان از کارت های عضو شبکه شتاب تا 500 هزار تومان نیز برداشت کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۸    
روزانه در ایران بیش از 300 نفر بر اثر حوادث جاده ای کشته یا مجروح می شوند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۸    
سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش را در بیلبورد تبلیغاتی که برای آزادی سکینه محمدی آشتیانی در شهر وین اتریش نصب کرده بود درج ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۸    
علت مرگ مشکوک دو جوان تهرانی در روستای انارور خودکشی با قرص برنج اعلام شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۸    
با کمک نرم افزار Xender: File Transfer, Sharing می توانید اطلاعات خود را با سرعت بالا به اشتراک بگذارید.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۸    
سخنگوی ناجا خبر داد: یک و نیم میلیون سرباز فراری شناسایی شده اند و 500 هزار نفر اقدام به خرید کرده اند!
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۸    
بهادر مولایی ملی پوش فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری در جاده هراز تصادف کرد و به بیمارستان منتقل شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بیماری ناشی از آنتروویروس ها اغلب خوش خیم است ولی داروی ضدو ویروس و واکسن ندارد و با کنترل تب و استراحت بیشتر و نوشیدن مایعات بیمار بهبود می یابد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
وکیل مدافع بابک زنجانی توضیحاتی را پیرامون آخرین وضعیت بیماری موکلش ارایه داد و در عین حال گفت: شرکای موکلم فقط در ترکیه نیستند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۸    
سید جلال حسینی اعتقاد دارد بازی در خط دفاعی خیلی سخت است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۸    
صنعت گردشگری به مجموعه ای از فعالیت ها ، امکانات و نهادهایی وابسته که در راستای یک هدف مشخص که همان تشویق دیگران به سفر، اقامت و هزینه کردن در مقصد می پردازد اطلاق می گردد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۸    
سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت که بر اثر واژگونی خودروی نیسان در محور گهرباران در این استان راننده این خودرو کشته شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۸    
نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در قاره آسیا توانست حریف هنگ کنگی را در کشورش مغلوب کند تا سهمیه المپیک را بدست آورد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۸    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: در راستای ابلاغیه رئیس جمهور سه کارگروه مشخص شدند و کمیته ویژه خاص انتخاب شد تا موضوعات مرتبط با حقوق های نامتعارف دنبال شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۸    
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت که گرمای روزهای اخیر در استان باعث شده تا میزان مصرف برق مشترکان از حد پیش بینی شده فراتر رفته و به مرز هشدار برسد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۸    
هواشناسی مازندران از تداوم وضعیت شرجی بودن هوای استان در تعطیلات پایان هفته به همراه دمای بالای 35 درجه خبر داده است .
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۸    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی چاپ امروز ( 31 تیر ) به مسائل مختلف ورزشی از جمله فوتبال اختصاص دارد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۸    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز 31 تیرماه در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۸    
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف جنازه مرد جوانی در رودخانه مجلار بخش مرزن آباد خبر داد و گفت: به احتمال زیاد جسد متعلق به جوان البرزی مفقود شده در 14 خرداد که به همراه خواهر خود در حال عکس گرفتن ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۸    
مسئولان در صددند با جذاب کردن طرح خرید کالا با کارت اعتباری عدم استقبال از این طرح را که اجرای آن به منظور خروج کارخانه های لوازم خانگی از رکود کلید خورد، جبران کنند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۸    
سرپرست امور نمایشگاه های موزه ملی ایران از بازگرداندن جام زرین کلاردشت که به منظور برگزاری نمایشگاه تک اثر در شهرهای ساری و کلاردشت به این استان رفته بود به موزه ملی ایران خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۸    
روزنامه های مازندران پنجشنبه 31 تیرماه
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۸    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 31 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! عشق واقعی شاید با گذشت زمان تغییر کند، ولی هیچ گاه از بین نمی رود ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۰:۳۹    
مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: خط امام خمینی(ره) خاطره نیست که برخی خاطره گویی کنند، برداشت نیست که هرکس مطابق میل خود از آن برداشت کند.