پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۱۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 2 خرداد 1403 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 29 اسفند 1397 پایگاه خبری ذاکر 26 مرداد 1398 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1399 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1400 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1401 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1402 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1403 پایگاه خبری ذاکر 31 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 1 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 2 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 3 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 4 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 5 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 6 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 7 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 11 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 12 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 13 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 14 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 15 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 16 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 17 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 18 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 19 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 20 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 23 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 24 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 25 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 26 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 27 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 28 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 29 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 30 خرداد 1403 پایگاه خبری ذاکر 31 خرداد 1403 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۰:۲۵    
اعتراضات در حمایت از فلسطینیان و محکومیت جنگ غزه بار دیگر در دانشگاه هومبولت برلین برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۰    
دولت های آلمان، اتریش و فرانسه به رسمیت شناختن دولت مستقل فلسطین که برخی کشورهای اروپایی آن را اعلام کرده اند را زود دانسته و آن را رد کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۳:۵۵    
یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، کاخ سفید دیگر مخالف تهاجم گسترده به رفح نیست و حداقل مخالفت خود را با این تهاجم تلطیف کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۲:۵۰    
دولت فدرال آلمان با طرح آمریکا برای استفاده از دارایی های بلوکه شده روسیه برای حمایت مالی از اوکراین مخالفت کرده و تنها با استفاده از سود این دارایی ها برای این منظور موافقت کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور حضور یافتند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فرهنگ جهادی و انقلابی شهید آیت الله رئیسی گفت: این فرهنگ در بین مسئولان استان بوشهر نهادینه شده و تلاش در رفع مشکلات مردم بی وقفه ادامه دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۰    
رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که اتحادیه اروپا با افزودن 10 شخص و نهاد جدید به فهرست تحریم های ایران موافقت کرده اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۸:۳۵    
نبیه بری در دیدار با رهبر معظم انقلاب، پیام تسلیت دولت و ملت لبنان را در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش به ایشان تقدیم کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۸:۳۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر پاکستان فرمودند: برای جمهوری اسلامی ایران، روابط با پاکستان بسیار اهمیت دارد و به این کشور نگاه کاملاً برادرانه دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۸:۲۰    
در شرایطی که روابط سیاسی و اقتصادی ترکیه با کشور های قدرتمند و مهم اروپایی تعریف چندانی ندارد، توسعه رابطه با برخی کشور های کوچک قاره سبز، برای دولت اردوغان اهمیت ویژه پیدا کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۰    
رسانه های یمنی از تجاوز جدید آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده این کشور خبر دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۵    
حضرت آیت الله رئیسی شهید راه خدمت در دوران مسئولیت به عنوان رئیس قوه مجریه دوبار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد که آثار این سفرها ماندگار است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۰۵    
یک 13 ساله جوان ترین استاد بزرگ شطرنج تاریخ روسیه خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۵    
دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، همزمان با پایان جلسه ادای شهادت در دادگاه پرداخت حق السکوت، در جایگاه حاضر نشد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۶:۳۰    
استاد حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه انقلاب ما یک رئیسی ندارد، بلکه رئیسی پرور است، گفت: از شما مسئولان تقاضا می کنیم دستاوردهای زحمات آیت الله رئیسی را به مردم بگویید ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۵:۵۵    
قانونگذاران دموکرات آمریکا لایحه ای را برای ممنوعیت پرداخت های خارجی به رئیس جمهور ارائه کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۵:۵۵    
بر اساس جدول مالیات عملکرد صاحبان مشاغل خودرویی در سال 1402 میزان مالیات رانندگان تاکسی مشخص شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۰    
سران و مقامات ارشد عراق و ارمنستان و رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرده و شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفتند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۵    
دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات 2024، اظهار کرد که سیاست کنترل جمعیت را ممنوع نخواهد کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۰    
بر اساس مصوبه هییت دولت، سقف معاملات کوچک 210 میلیون تومان و سقف معاملات بزرگ نیز 2میلیارد و 100 میلیون تومان تعیین شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۵    
دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در آیین تشییع پیکرهای پاک رییس جمهور محبوب و مردمی ، آیت الله شهید دکتر رییسی و دیگر شهدای خدمت حضور یافت و با آرمان های بلند این شهدا پیمان بست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۵    
رئیس جمهور فرانسه بار دیگر تلاش کرد تا مجوز حضور امباپه در المپیک 2024 را از رئیس باشگاه رئال مادرید بگیرد، اما این بار ناکام بود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۵    
جنبش حماس با استقبال از تصمیم شماری از کشورهای اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین، از سایر کشورهای جهان نیز خواست اقدام مشابهی انجام داده و از حق مردم فلسطین در سرزمین خود و پایان دادن به ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۵    
نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی مشخص شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۵    
معاون وزیر خارجه سوریه در کنفرانس بین المللی امنیت هسته ای با محکوم کردن اقدامات خصمانه غرب علیه کشورهای درحال توسعه و حمایت غربی ها از جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اسرائیل منبع اصلی تهدید ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۰    
درخواست کنگره از پنتاگون برای مجوز استفاده از تسلیحات آمریکایی برای حمله به روسیه، شکایت زلنسکی از بی میلی غرب برای قطع روابط با مسکو و انتقاد شولتز از طرح ناتو برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در غرب ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۵    
پس از تشییع تاریخی و اقامه نماز رهبری و مردم بر پیکر شهید سلیمانی و همرزمانش امروز تاریخ روز رستاخیز دیگری را برای قلب ایران رقم زد و شهید رئیسی به تمنای شهادت و وصال محبوب رسید.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۰    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از کشاورزان روستایی به شدت باید حمایت کنیم و اطلاعات و آمار در جهاد کشاورزی در زمینه محصولات کشاورزی خیلی مهم است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۰    
سازمان ملل اعلام کرده است که نشست سوم دوحه درباره افغانستان در 30 ژوئن و اول جولای سال جاری میلادی برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 63 سنت معادل 0.76 درصد کاهش به 82 دلار و 25 سنت رسید.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۵    
شورای اتحادیه اروپا رسماً تصویب کرد سود حاصل از دارایی های مسدود شده روسیه برای کمک نظامی به اوکراین اختصاص یابد و مقامات مسکو نیز در واکنش یادآور شدند که اکنون سرقت آشکار به ابزار رسمی سیاست خارجی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۰    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که در راستای همدردی با جمهوری اسلامی ایران در غم شهادت آیت الله رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان و همراهان بزرگوار آنها ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهید رئیسی و شهدای خدمت حضور یافتند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۸:۳۵    
بانک جهانی به ارائه جدیدترین ارزیابی خود از عملکرد اقتصاد ایران پرداخته که از کارنامه موفق دولت آیت الله رئیسی در حوزه اقتصاد خبر می دهد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۶:۰۵    
روزنامه پلیتیکو به نقل از منابع آمریکایی نوشت که دولت بایدن از شرایطی که اسرائیل در غزه بدان دچار شده، نگران است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۳:۳۵    
یک منبع آگاه ایرلندی به خبرگزاری رویترز گفت که این کشور امروز (چهارشنبه) شناسایی کشور فلسطین را اعلام خواهد کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۰:۱۵    
تیم ملی والیبال ایران مأموریت غیرممکن خود برای حضور در المپیک 2024 پاریس را بامداد فردا (پنجشنبه) از مسابقه برابر صربستان آغاز خواهد کرد.