سایر منابع:
سایر خبرها
تمام طول مصاحبه او به دوربین خیره شده است و خیلی آرام در مورد تصمیمش برای جا زدن خود به عنوان پسر بچه گمشده و دلیل این کار سخن می گوید. شیوه بازگویی ماجرا از طرف وی چنان تاثیرگذار است که تماشاگر هیچ راهی برای فرار از احساس ترس و وحشت ندارد. کمتر فیلمی مانند دغل باز توانسته ذهنیت یک جنایتکار سریالی را به تصویر بکشد. 3- کشوری برای پیرمردها نیست (2007) در قلب اقتباس خوفناک ...
چندبار روایت ماجرا، از منظرهای گوناگون مشخص نمی شود. هر کاراکتر در جایگاه راوی تن ها مجرای اطلاعاتی می شود تا تماشاچی دانسته هایش را درباره گذشته، روابط و سایر مناسبات این آدم ها افزایش دهد؛ اطلاعاتی که به شکلی زمخت و عریان ارائه می شود و دانستن شان هم کمکی به فهم انگیزه آنان و ابهام های روایی نمی کند. مثل فیلم های اخیر مسعود کیمیایی معلوم نیست چرا مسئله ای که با یک تماس ساده با 110 حل می شود، به کشته ...
هیچ زمینه ذهنی از قبل ندارد و در خرواری از سوالات گیر می کند. در نهایت به نظر می رسد که تمام دیالوگ ها و رفتارهای فیلم تنها می خواسته مانیفست فیلمساز را که نیم قرن است دارد فریاد می زند و حالا دیگر در این روزگار دهان مخاطب را از شگفتی باز نمی کند را دوباره بازگو کند؛ ولی این بار در بدترین و ضعیف ترین شکل. ونداد الوندی پور منتقد در مور قاتل اهلی گفته است: اگر آقای مسعود کیمیایی فقط سه فیلم ...
متفاوت در ژانر کودک و نوجوان به شمار می رود که نگاه تازه ای به دنیای کودکان دارد. شکلاتی نخستین فیلم بلند سینمایی سهیل موفق در ژانر کودک و نوجوان است. در داستان فیلم آمده : همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی من بچه بودم ... بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه ترین مزه دنیاست. در این فیلم شبنم مقدمی، ناصر هاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد ...