سایر منابع:
سایر خبرها
های پرشمارگان اطلاعات و کیهان در همان روز، خبر این اتفاق را در نیم صفحه نخست و در چند روز بعدی اخبار و گزارش های تکمیلی متنوع و مفصلی را در صفحات داخلی شان کار کردند. نیم پشتکی که چاپلین را به سینما کشاند روزنامه اطلاعات در روز پنجم دی ماه در یادداشتی به آخرین شب زندگی او پرداخته است؛ شبی که چاپلین در خانه بزرگش که برای همه اعضای خانواده و حتی فامیل اتاق داشت، در کنار نزدیکانش ...
در روایت ایجاد می کردیم. ما در تصویر کردن شخصیت تامی و گرگ، همذات پندارانه پیش رفتیم و همین طور در روایت کردن قصه زندگی شان. تلاش کردیم بگوییم این قصه را به قصه زندگی همه رؤیاپردازهای هالیوود تبدیل کنیم. حالا که به عقب برمی گردید، فکر می کنید کدام جنبه تجربه ساخت این فیلم برای تان استثنایی بوده است؟ دو هفته اول فیلم برداری صرف بازسازی صحنه های فیلم اتاق و ماجراهای پشت صحنه آن ...
سسترو خاطراتش از ساخت فیلم اتاق را در قالب کتابی به نام هنرمند فاجعه منتشر کرد که در ادامه، جیمز فرانکو فیلم خود را با الهام از این اثر ساخت و در آن خودش نقش وایزو و برادرش دیو نیز نقش سسترو را ایفا کرد. فیلم اتاق با وجود بودجه 6میلیون دلاری اش که تمام آن را خود تامی وایزو تامین کرده بود، پس از نمایش درسال2003 به فروش بسیار ناچیزی دست یافت. با وجود این، وایزو با پرداخت هزینه ماهانه پنج هزار ...
وقتی اصول اولیه را بلد نباشد، نمی تواند خودش را پشت چیزهای فرعی پنهان کند. البته همیشه استثنا هم هست و حاضرم همه این حرف هائی را که در مورد ساختار کلاسیک زدم پس بگیرم و بگویم باز هم جسارت است که کسی مثل شهرام مُکری تصمیم می گیرد فیلم سکانس پلان بسازد و فیلمش هم موفق می شود. البته مکری هم فیلم های کوتاه کلاسیک ساخته و ساختار فنی را قطعا می شناسد. من فعلاً سینمای قصه گو را می ...
چه چیزی باعث گردید سراغ ساخت هنرمند فاجعه بروید؟ چرا تفکر کردید فیلم توان دارد بیننده داشته باشد؟ تنها به این خاطر که کمدی است؟ حالا که به عقب برمی گردید، تفکر می کنید کدام جهت تجربه ساخت این فیلم برای تان استثنایی بوده است؟ بعد فیلم برداری را آغاز می کردیم. صحنه فیلم برداری ما به نحوی دقیق شبیه به فیلم اتاق بود. هنرمند فاجعه همان فیلم اتاق نیست. آیا بازسازی ...