جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۱May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 12 شهریور 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۱    
پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی پانزدهمین شماره فصلنامه اندیشه سیاسی در اسلام را منتشر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۳    
معاون فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: پایبندی به آرمان ها و اصول انقلاب، افتخار به گذشته و امید به آینده شعار آموزش و پرورش در چهل سالگی انقلاب است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۲    
روسای جمهور روسیه و ترکیه با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۲    
مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعرفه های غذای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال تحصیلی جدید بر اساس نرخ مصوب وزارت بهداشت، 1200 تومان است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۲    
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به سرپوشیده شدن کانال های انتقال آب در مناطق مسکونی ری در آینده، از پایان بوی نامطبوع ناشی از این کانال ها خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۷:۰۳    
همشهری آنلاین: برای نخستین بار شاه روباه در پناهگاه حیات وحش یخاب مشاهده شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۲    
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری کارمند متخلف یکی از ادارات در شیراز که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، مبلغ 100 میلیارد ریال اختلاس کرده بود، خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۲    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ثبت نام 160 هزار بازنشسته و آغاز پرداخت تسهیلات از ابتدای مهر ماه سال جاری خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۲    
جام حذفی از سوی تیم های لیگ برتری چندان جدی گرفته نمی شود و حتی امتیاز حضور در لیگ قهرمانان آسیا بعد از قهرمانی دراین جام نیز موجب نشده تیم های لیگ برتری با توپ پر وارد این رقابت ها شوند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۱    
مدیرعامل بانک عامل بخش تعاون با اشاره به رشد 6 برابری منابع این بانک طی پنج سال گذشته، از استقبال بسیار محدود شرکت های تعاونی برای بهره مندی از تسهیلات اشتغال روستایی خبرداد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۱    
تا پایان سال گذشته از مجموع بیمه شدگان اصلی سازمان تامین اجتماعی، 752 هزار و 748 نفر در کشور بیمه شده اختیاری هستند که 5.4 درصد از بیمه شدگان اصلی این سازمان را تشکیل می دهند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۲    
اصغر مازیار گفت: باید بتوانیم بازیکن را از لحاظ رسانه ای به شکل های مناسب تبلیغ کنیم و نمایش دهیم و فرآیند سوم آن دیپلماسی قضیه است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۴۱    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 7 متهم کلاهبردار میلیاردی در استان خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۱    
تیم بیمه رازی با کسب 1224 امتیاز در پایان هفته دوم رقابتهای لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان کشور همچنان در صدر جدول قرار دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۲۳    
اعضای شورای شهر تهران و مدیران ارشد شهرداری منطقه 3 در حالی دستور پیگیری موضوع بریده شدن گوش کودک زباله گرد را داده اند که هنوز این کودک شناسایی و پیدا نشده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۲    
بیش از دو دهه از تصویب قانون منع به کارگیری اسامی بیگانه می گذرد؛ حالا اما به اینجا رسیده ایم که تولیدکنندگان هم از وزارت ارشاد می خواهند که اجازه دهد کالاهایشان را با نام خارجی، تولید کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۳    
شرایط تولید محصول فرهنگی به ویژه در سینما و تلویزیون ایران شرایط پیچیده ای شده است.یک سریال پرحاشیه تولید شده است و حالا حاشیه هایش، اصل آن را به فراموشی سپرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۳    
رئیس شورای رقابت از قابل قبول نبودن دلایل خودرو سازان برای افزایش قیمت خودرو خبرداد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۳    
در ایران نیز این اتفاق بارها افتاده و هنرمندان با فوتبالیست ها اوقات خود را گذرانده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۳    
رضا امیرخانی در واکنش به اظهار محبت و دوستی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، دومین نامه خود علیه این تشکل را هم منتشر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۴۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارسال نامه ای از سوی سه وزیر کابینه به رئیس جمهور و معاون اول خبر داد و گفت: در جلسه آتی شورای پول و اعتبار، موضوع سرمایه در گردش تعیین تکلیف خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۲    
بانک مرکزی دستور استمهال 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات خسارات و خشکسالی را سریع تر ابلاغ کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۳    
سازمان سنجش آموزش کشور نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی را منتشر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی به مناسبت روز بهورز گفت: در تحقق عدالت در حوزه سلامت، حرکتی روبه جلو داشته ایم و بهورزان عزیز برای رسیدن به این نقطه، تلاشی افتخارآفرین داشته اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۳    
سایه نوسانات ارزی از هر جهت بر تولید سنگینی می کند؛از یک سو با بالا رفتن نرخ برای تامین مواد اولیه و از سوی دیگر،بازپرداخت وام های ارزی که اکنون تسویه آن، خطوط تولید را از توجیه خارج می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۱    
فهرستی از پرفروش ترین کتابهای شعر دهه 90 منتشر شده است که در آن فاضل نظری به عنوان پرفروش ترین شاعر دهه 90 معرفی شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۱    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: فعالان اقتصادی هر روز دعا می کنند که فردا صبح با یک معضل جدید روبرو نشوند؛ اشکال قضیه هم در این است که دستگاههای مسئول، قدرت تصمیم گیری ندارند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۲    
مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی گفت: جلسه دفاع رساله دکترای حسین فریدون که قرار بود صبح امروز در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شود لغو شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۱    
مصوبه کمیسیون موارد خاص درباره دستیاران آسیب شناسی که از آزمون ارتقا محروم شده بودند لغو شد و امکان شرکت همزمان این دستیاران در آزمون ارتقاء و گواهینامه فراهم شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۱    
رئیس سازمان فضایی ایران جزئیات بهره برداری از فعالیت اپراتور ماهواره مخابراتی در کشور را که توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسید، تشریح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۳    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش ما این است دانشگاهی متناسب با شرایط و ویژگی های مادران تاسیس و رشته های کاربردی ارائه کنیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۳    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، مگس های میوه قادر به مسیریابی از طریق نشانه گذاری اجرام سماوی و شناسایی خورشید در آسمان هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: درحالی که واردات محصولات چاپی در کشور 80 هزار تن است، صادرات محصولات چاپی به خارج از کشور تنها 10 هزار تن است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۲    
روز دوشنبه با افزایش تولید نفت اوپک و آمریکا، نگرانی از تحریم های آمریکا بر علیه صادرات نفت ایران، که از ماه نوامبر اجرایی می شود، کم رنگ شد و قیمت های نفت افت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۳۲    
آینده ماریو مانجوکیچ در یوونتوس مبهم بود حتی قبل از آنکه کریستیانو رونالدو به تورین بیاید. اوایل اردیبهشت مقامات بیانکونری به این مهاجم پا به سن گذاشته گفتند مانعش نمی شوند اگر میل رفتن داشته باشد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۱۷    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سالها فوتبال بازی کردن به ما آموخته که این ورزش غیرقابل پیش بینی است و لذا باید برای دیدار برگشت مقابل العین امید داشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۰۲    
مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت این باشگاه را در خصوص اخذ مجوز حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تشریح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۷:۰۲    
همشهری آنلاین: شبکه نشنال جئوگرافیک اعلام کرد پس از تحقیقات گسترده درباره مورگان فریمن و اتهاماتی که به وی وارد بود، تولید برنامه داستان خدا با اجرای وی را از سر می گیرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۶:۳۸    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا آخرین پیگیریها در خصوص پرونده تمساح خلیج و قورباغه مکران را تشریح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۶:۱۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که سال آینده میلادی دیگر در این مسئولیت نخواهد ماند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۶:۰۲    
یک روزنامه سوری از نامه شخصی نخست وزیر اردن به برخی مقامات ارشد سوری درباره امکان همکاری با دمشق خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۴:۱۱    
همشهری آنلاین: محققان به عملکرد ژنی پی برده اند که موجب تنظیم عملکردهای مغز شده و کمبود آن می تواند موجب ابتلا به اوتیسم شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۳:۰۲    
همشهری آنلاین: محققان دانشگاه کپنهاگ اعلام کردند که در گذشته، واکنش گونه های زیستی به تغییرات آب و هوایی شامل سازگاری با شرایط جدید، مهاجرت یا انقراض بوده ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۲:۲۶    
سوم شهریورماه سال جاری در پی اعلام خبری مبنی بر کشف یک جسد سوخته در یکی از مناطق حاشیه اهواز، دستورات ویژه به منظور شناسایی هویت متوفی و کشف جزئیات پرونده به پلیس آگاهی استان ابلاغ شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۲:۱۷    
نشست اعضای باشگاه پیشکسوتان صندوق حمایت با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۲:۱۷    
معاون شهردار منطقه 3 از شهروندان خواست در صورت اطلاع از محل اسکان کودکی که به تازگی فیلم بریدن گوش او منتشر شده، به شهرداری اطلاع دهند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۲:۰۸    
به نظر می رسید امروز شورای رقابت تصمیم نهایی درباره افزایش قیمت خودروهای داخلی را اعلام کند، اما در نهایت مقرر شد که شورا طی نامه ای از بانک مرکزی درخواست کند که تورم بخشی در 5 ماه نخست امسال در صنعت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۲:۰۲    
مهدی سلطانی با بیان این که شرایط سینما باعث می شود تا اتفاقات پیش پا افتاده و جزیی برجسته شوند، تاکید کرد که گاهی اوقات بعضی از کارهای همه انسان ها ممکن است ایجاد سوتفاهم کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۱:۳۸    
نشست اعضای باشگاه پیشکسوتان صندوق حمایت با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۱:۳۸    
ترامپ در پیامی توئیتری جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا را پدر توافق خاتمه یافته ایران توصیف کرد و با لحنی کنایه آمیز از احتمال کاندید شدن کری برای انتخابات 2020 استقبال کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۰:۴۲    
اولین جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با اشخاص حقیقی و حقوقی عضو این شورا برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۰:۰۲    
باشگاه یوونتوس لیست بازیکنانش برای لیگ قهرمانان را اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۴۱    
جوان فلسطینی در جریان عملیات مقاومتی در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۸    
وکیل رییس جمهوری آمریکا گفت که از منتشر شدن نتیجه تحقیقات درباره مداخله روسیه در انتخابات 2016، جلوگیری می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد: هیچ برنامه ای برای سفر ولادیمیر پوتین به کره شمالی در 9 سپتامبر (18 شهریورماه) وجود ندارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۲    
در پی انتشار گسترده فیلمی در شبکه های اجتماعی از یک نوجوان زباله گرد که از برخورد خشونت آمیز مأموران شهرداری منطقه 3 تهران با خود خبر داده است، معاون اول رئیس جمهور از وزیر اطلاعات ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۲    
کنکاش فهرست تیم ملی عادتی قدیمی است که انگار قرار نیست ترک شود. با اعلام هر فهرست تیم ملی، بلافاصله فهرستی از غایبان هم آماده می شود که چرا دعوت نشده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۲    
همزمان با تعطیلی بازار مبادلات آتی سکه در بورس کالا، در بازار نقدی قیمت سکه با 200 هزار تومان افزایش از مرز 4 میلیون و 400 هزار تومان گذشت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۴۱    
هافبک سابق باشگاه پرسپولیس تهران به لیگ یک منتقل شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۸    
منابع محلی از کشته و زخمی شدن 2 نظامی آمریکایی در افغانستان خبر دادند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: می توان شرایطی فراهم کرد که بازنشستگان در فریضه معنوی حج سهم ویژه ای داشته باشند تا با هزینه های پایین تر این فرضیه الهی را انجام دهند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: تحول در آموزش و پرورش بدون تحول در نطام تعلیم و تربیت محال است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۱    
رئیس جمهور چهارلایحه در خصوص تخلفات رانندگی، بنادر، میراث فرهنگی و شهرداری ها را برای طی مسیر قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۰۸    
در حادثه وقوع انفجار در انبار مهمات در آفریقای جنوبی 4 نفر کشته شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۰۲    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ضرورت مستندسازی تجربه های بازنشستگان در دوران اشتغال سخن گفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۰۲    
خبرگزاری های رژیم صهیونیستی مدعی شدند روز شنبه کاروان نیرو های ایرانی هدف حمله هوایی قرار گرفته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۰۲    
ستاره ایرانی تیم برایتون انگلیس، امشب هدایای ویژه ی دریافت خواهد کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۵۶    
منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی دیگر بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی در الخلیل خبر دادند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۱    
پروژه جدید ضد ایرانی که از هفته گذشته با اظهارات وزیر خارجه فرانسه رونمایی شده بود با اظهارات امروز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تکمیل شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۱    
رئیس انجمن شیمی ایران گفت: طی 10 سال است که هیچ فردی از دولت سراغمان را نگرفته است تا از نیروی جوان و مفید در راستای کمک به مسائل کشور مشورت بخواهند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۳۸    
نخست وزیر پیشین انگلیس طرح دولت کنونی این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا را محکوم به شکست دانست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۷    
منابع عراقی از برگزاری تظاهرات گسترده ساکنان بصره و استقرار گسترده نیروهای امنیتی در محل برگزاری تظاهرات خبر دادند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۱    
بدون شک بعد از انقلاب صنعتی، انسان در مدت کمتر از 250 سال اکثر منابع موجود در سیاره زمین را از بین برده است و در مقایسه با عمر سیاره زمین، در مدت زمان بسیار کوتاهی مشکلات زیست محیطی و کمبود منابع ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۱    
سرپرست دفتر آموزش سازمان محیط زیست گفت: دفتر آموزش با بهره گیری از نظرات مدیران و کارشناسان ستادی و استانی مرتبط و نیازسنجی آموزشی انجام شده، دورجدید آموزش ضمن خدمت کارکنان را برگزار می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۱    
فرزند آیت الله هاشمی تاکید کرد که آیت الله هرگز حس مالکیت نسبت به دانشگاه آزاد نداشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۲    
رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی با بیان اینکه دشت "کبودرآهنگ" استان همدان دچار فرونشست شده است، گفت: بررسی های ما نشان می دهد که 3 شهرستان این استان در معرض بیشترین خطر طبیعی چون زلزله ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۲    
مدافع تیم بارسلونا به دلیل مصدومیت چند هفته دور از میادین خواهد بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۵۶    
خبرگزاری یونهاپ به تشریح دلایلی پرداخت که نشان می دهند سفر رئیس جمهوری چین به کره شمالی احتمالاً انجام نمی شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۱    
همشهری آنلاین: یک روزنامه هندی با اظهار نگرانی از روند ثبت نام تایید هویتی شهروندان در ایالت آسام هند که بسیاری را از آنها را فاقد مدارک قانونی لازم به شمار می آورد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۱    
همشهری آنلاین: جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم های ماموریت غیرممکن با آغاز اکران در سینماهای چین، فروش جهانی خود را به حدود 650 میلیون دلار رساند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۱    
سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط اخیر تیمش صحبت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۲    
همشهری آنلاین: نگرانی از تشدید جنگ تجاری آمریکا و چین و ارزهای ناپایدار بازارهای در حال ظهور موجب شد در معاملات امروز بازارهای جهان، سهام آسیایی برای سومین روز متوالی افت کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۲    
بر اساس تازه ترین آمارها، بیش از نیمی از زائران ایرانی از مکه مکرمه خارج شده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۲۶    
با وجود سپری شدن عید قربان و طرح های مسئولان برای افزایش عرضه گوشت قرمز گرم و منجمد، قیمت این فراورده در بازار مصرف همچنان روبه افزایش است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۱    
هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامات حمید باقری درمنی متهم فساد اقتصادی دقایقی پیش در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۲    
رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از بازگشت ترافیک به محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۲    
مهاجم آرژانتینی بارسلونا به هم تیمی خود هدیه ویژه ای داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۵۶    
اداره اجتماعی ایسنا، دوازدهین روز از آخرین ماه تابستان را با انتشار بیش از 50 خبر روی خروجی خود پشت سرگذاشت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت وگو کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۱    
اولین تمرین تیم ملی امروز زیر نظر کی روش برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۱    
وزیر ارتباطات گفت: 1400 کیلومتر از 4700 کیلومتر مسیر جادهای استان نیز فاقد پوشش ارتباطی است که تا پایان سال با احداث 69 سایت جاده ای جدید تمام این مسیر تحت پوشش ارتباطات مناسب قرار می گیرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۳    
اولین جلسه پارلمان جدید با سخنرانی فواد معصوم شروع شد و در ادامه سلیم الجبوری رئیس قبلی مجلس اداره جلسه را به محمد زینی به عنوان مسن ترین نماینده سپرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۱    
محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی، فهرست 75 قلم کالای مشمول دریافت ارز دولتی را اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۱    
برانکو در مصاف با شاگردان سابق خود در اکثر مواقع پیروز میدان بوده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از واگذاری تعداد 28 خانه واقع در بافت تاریخی فرهنگی شهر شیراز به بخش خصوصی خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۲    
رییس کمیته سلامت شورا گفت: در گذشته مردم نذر می کردند که ظروف هیئت ها را تمیز کرده یا زباله ها را از سطح شهر جمع آوری کنند؛ ماباید در جهت زنده کردن این رسوم اقدام کنیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۲    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اینکه عده ای به دنبال سوءاستفاده سیاسی از وضعیت فعلی باشد امر غیرقابل قبولی است و طرح پروژه عبور از روحانی از سوی هر جریانی که مطرح شود ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۲    
اگرچه در سال های اخیر صنعت لجستیک ایران توانسته با پایه ریزی حمل و نقل ترکیبی رشد کند، اما همچنان خلأ قانونی و نیز تعدد دستگاه های تصمیم گیر در زمینه صدور مجوز شرکت های لجستیک وجود دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۲    
کاپیتان سابق تیم ملی بار دیگر عضو ماشین سازی شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۷    
بارانی درباره کار کردن با علی دایی تصریح کرد: کار کردن با علی دایی لذت بخش است هر روز که علی دایی را می بینی برایت تازگی دارد.