سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 15 مهر 1397 - aghigh.ir

عقیق 29 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1394 عقیق 30 اسفند 1395 عقیق 29 اسفند 1396 عقیق 31 فروردین 1397 عقیق 31 اردیبهشت 1397 عقیق 31 خرداد 1397 عقیق 31 تیر 1397 عقیق 1 مرداد 1397 عقیق 31 شهریور 1397 عقیق 1 آبان 1397 عقیق 30 آذر 1397 عقیق 30 دی 1397 عقیق 1 بهمن 1397 عقیق 29 اسفند 1397 عقیق 1 مهر 1397 عقیق 2 مهر 1397 عقیق 3 مهر 1397 عقیق 4 مهر 1397 عقیق 5 مهر 1397 عقیق 6 مهر 1397 عقیق 7 مهر 1397 عقیق 8 مهر 1397 عقیق 9 مهر 1397 عقیق 10 مهر 1397 عقیق 11 مهر 1397 عقیق 12 مهر 1397 عقیق 13 مهر 1397 عقیق 14 مهر 1397 عقیق 15 مهر 1397 عقیق 16 مهر 1397 عقیق 17 مهر 1397 عقیق 18 مهر 1397 عقیق 19 مهر 1397 عقیق 20 مهر 1397 عقیق 21 مهر 1397 عقیق 22 مهر 1397 عقیق 23 مهر 1397 عقیق 24 مهر 1397 عقیق 25 مهر 1397 عقیق 26 مهر 1397 عقیق 27 مهر 1397 عقیق 28 مهر 1397 عقیق 29 مهر 1397 عقیق 30 مهر 1397 
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۶    
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه اصلاح رابطه هر فرد با پروردگار منجر به اصلاح جامعه خواهد شد، گفت: از 24 هزار کانون ...
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۱    
قدیریان گفت: اگر حضرت زینب (س) آن برخورد و کلام را در محفل یزدیان انجام داد و گفت هیچ ندیدم جز زیبایی ، به خاطر تحلیلی بود که مبتنی بر حقیقت ماجرا داشت ...
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۶    
نمایش بزرگ و میدانی تنها تر از مسیح همزمان با اربعین حسینی به صحنه می رود.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۶    
امام جمعه موقت تهران در جمع طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) رشت گفت: روحانی بدون علم، نفوذی دستگاه امام زمان(عج) است. طلبه سر سفره حضرت حجت(عج) آمده که دین شناس و فقیه شود ...
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۶    
مراسم راه اندازی رادیو اربعین که چهارمین سال خود را تجربه می کند، روز چهارشنبه (18 مهر ماه) با حضور معاون صدا و با دعوت از برخی مسئولان کشوری برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۶    
در حاشیه مسابقات سراسری قرآن نرم افزار قرآنی بشارت رونمایی شد.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۶    
در این شماره از مجله ی تصویری هیئت آنلاین ، نگاهی به سبک های منتخب مداحان ، حاشیه ها ، خلاقیت ها و اخبار هیئت ها در دهه ی اول محرم97 داشته ایم ...
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۱    
مقایسه یک کودک با خواهر یا برادر حتی کودک همسن و سالش یا مثال زدن آن ها، آتش حسادت و نفرت را بین فرزندان بر می افروزد؛ در این موارد بهتر است بگو ییم کمی بیشتر سعی کن .
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۳۶    
حجت الاسلام مظاهری سیف با اشاره به تفسیربه رای عرفان حلقه از قرآن برای اثبات ادعاهایش، گفت: آنها در تفسیر آیه وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا.. ...
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۰    
رئیس کمیته تامین ارتباطات مناسبتها در وزارت ارتباطات از هماهنگی با اپراتورهای خارجی برای تامین ارتباطات اربعین حسینی خبر داد و گفت: 3 نقطه مرزی کشور، تحت پوشش شبکه وای فای قرار می گیرد.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۰    
ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از هماهنگی ایران و عراق برای برگزاری مراسم اربعین حسینی خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۲۵    
مسؤول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات در ایران، از بانوان درخواست کرد از سفر انفرادی به عراق در اربعین خودداری کنند.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۰    
مایکل روبن پژوهشگر راهبردی مؤسسه پژوهش های سیاسی اینترپرایز آمریکا که برای مشارکت در جشنواره تراتیل سجادیه به کربلا آمده بود ...
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۰    
برنامه تلویزیونی جاذبه ویژه اربعین امسال از امشب(پانزدهم مهرماه) با اجرای شهرام شکیبا هر شب روی آنتن شبکه افق می رود.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۰    
فرنگیس یک روایت ساده و در عین حال جذاب از زندگی زنی است که جنگ قصد داشت چنگال هایش را در خانه کوچک او فروبرد و آرزوهایش را بدزدد، اما فرنگیس آن را شکست داد.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۰    
امیرالمؤمنین علیه السلام در یکی از سخنان حکیمانه خود مؤمنان را به حجامت توصیه کردند.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۵    
انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و اربعین حسینی سه جریان پیوسته به هم و نشأت گرفته از یک نور عظیم الهی است که در هر دوره قلوب ملت ها را متحول کرده و آنان را در مسیر حق و حقیقت و مبارزه با استکبار جهانی ...
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۴    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشوراز برپایی 51 موکب در هشت محور کشورهای ایران و عراق جهت خدمت رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۴    
مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از بی تفاوتی برخی دستگاه های مسئول درباره فضای مجازی گفت: در رابطه با فضای مجازی و آسیب های ناشی از آن متأسفانه همکاری و تعامل مناسبی بین دستگاه های مسئول وجود ندارد.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۴    
زیارتی که سال هاست مردم با شور و حرارت بسیار در اربعین انجام می دهند و هر ساله بر آن افزوده می گردد چیزی جز خواست و اراده حق تعالی نیست.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۹    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین از بررسی موضوع بازگشایی مرز خسروی همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی در دولت مرکزی عراق خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۹    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت:در ایام اربعین 30 هزار نیرو پلیس در سه مرز شلمچه، مهران و چذابه مستقر می شوند و امنیت زائران را برعهده خواهند داشت.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۴    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: به نمایندگان مجلس توصیه می کنیم که فریب شیطان را نخورند و به دین خدا و وعده های الهی باور کنند و ببینند عزت ملت چه چیزی را اقتضا می کند.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مهلت ثبت نام نامزدهای چهارمین دوره انتخابات سراسری کانون مداحان و شعرای آیینی را از 15 مهرماه به مدت 30 روز اعلام کرد.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۹    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: قیمت بلیت پروازهای اربعین مسیر تهران - نجف بالاتر از 2.2 میلیون تومان تخلف است و زائران، بلیط پرواز ها را گران نخرند.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۴    
بررسی شبهات و ابهامات تاریخی درباره محرم سال 61هجری به ما کمک می کند درک وسیع تر و صحیح تری از آموزه های کربلایی داشته باشیم.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۴    
موکب خادمان آستان مقدس علوی با حضور زائران حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) مراسم شهادت امام سجاد (ع) را برگزار کردند.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۴    
مسئول مرکز راهبردی مطالعات اسلامی اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه گفت: مبانی نظرات فقهی مراجع عظام تقلید مبنی بر ضررهای FATF یکی امری قرآنی است و ریشه ای الهی دارد ...
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۴    
رئیس پلیس پایتخت گفت: واحد گذرنامه پلیس در پایتخت هر روز از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر آمادگی صدور و تحویل گذرنامه و مجوزهای لازم برای زائران اربعین حسینی را دارد.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۳    
عزاداران در منطقه داقوق در شهر کرکوک عراق برای شهادت امام زین العابدین (ع) در مقام آن حضرت عزاداری کردند.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۳    
آیت الله سیفی مازندرانی گفت: خدا هیچ قانونی تشریع نکرده است که چنین سلطه ای را به دنبال داشته باشد. امروز حفظ کیان این نظام و حکومت، حفظ کیان اسلام و مسلمین است ...
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۳    
در سالروز شهادت امام زین العابدین (علیه السلام) دسته های عزاداری از مرکز شهر کربلا حرکت کرده و پس از ورود به حرم حضرت ابا الفضل العباس (علیه السلام) به آن حضرت و امام زمان (عج) تسلیت گفتند.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۸    
امسال به منظور تسهیل روند صدور ویزای اربعین حسینی، تعداد مراکز صدور ویزا به 24 نقطه در کشور افزایش یافته است.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۱    
مراسم عزاداری شب بیست و ششم محرم با سخنرانی حجت الاسلام شیخ عباس صراف و مداحی حاج منصور ارضی، حاج مصطفی روحانی ...
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۱    
مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقه ملّی آیین مقتل خوانی (سوگواره کلام خورشید) در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۱    
100 دستگاه اتوبوس از 15 آبان ماه جابجایی زائران اربعین حسینی را در مرز چذابه آغاز می کنند.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۵    
مراسم عزاداری دهه سوم محرم با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مومنی و مداحی حاج امیر عباسی در مسجد جامع امام سجاد(ع) برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۰    
مراسم عزاداری دهه سوم محرم با سخنرانی حجت الاسلام علوی تهرانی و مداحی حاج محسن عربخالقی و کربلایی حمید علیمی در حسینیه بیت العباس (ع) تهران برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۵    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به دلیل توقف صدور روادید اربعین در روزهای اخیر، گفت: صدور ویزای زائران از امروز آغاز می شود و روادید زائرانی که تاکنون نام نویسی کرده اند، 2 ساعته صادر می شود.
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
عقیق:
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
حال روضه را از اهل روضه باید پرسید. خانم فتح اللهی پای ثابت روضه سه شنبه هاست و سخن ها دارد از مجلسی که به یاد شهدا برپا می شود ...
عقیق   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۹    
مراسم عزاداری دهه سوم ماه محرم با سخنرانی حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب و مداحی کربلایی سید رضا نریمانی و کربلایی سید محمود علوی به همت هیئت محبان اهل بیت (ع) در حسینیه چهارده معصوم برگزار شد .