چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۲۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 22 مهر 1396 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 31 فروردین 1396 آرمان پرس 30 اردیبهشت 1396 آرمان پرس 31 خرداد 1396 آرمان پرس 31 تیر 1396 آرمان پرس 1 مرداد 1396 آرمان پرس 31 شهریور 1396 آرمان پرس 1 آبان 1396 آرمان پرس 30 آذر 1396 آرمان پرس 30 دی 1396 آرمان پرس 1 بهمن 1396 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 1 مهر 1396 آرمان پرس 2 مهر 1396 آرمان پرس 3 مهر 1396 آرمان پرس 4 مهر 1396 آرمان پرس 5 مهر 1396 آرمان پرس 6 مهر 1396 آرمان پرس 7 مهر 1396 آرمان پرس 8 مهر 1396 آرمان پرس 9 مهر 1396 آرمان پرس 10 مهر 1396 آرمان پرس 11 مهر 1396 آرمان پرس 12 مهر 1396 آرمان پرس 13 مهر 1396 آرمان پرس 14 مهر 1396 آرمان پرس 15 مهر 1396 آرمان پرس 16 مهر 1396 آرمان پرس 17 مهر 1396 آرمان پرس 18 مهر 1396 آرمان پرس 19 مهر 1396 آرمان پرس 20 مهر 1396 آرمان پرس 21 مهر 1396 آرمان پرس 22 مهر 1396 آرمان پرس 23 مهر 1396 آرمان پرس 24 مهر 1396 آرمان پرس 25 مهر 1396 آرمان پرس 26 مهر 1396 آرمان پرس 27 مهر 1396 آرمان پرس 28 مهر 1396 آرمان پرس 29 مهر 1396 آرمان پرس 30 مهر 1396 
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۴۵    
روزنامه دیلی میل نوشت: رییس جمهور آمریکا به همتای فرانسوی خود و نخست وزیر انگلیس گفته است که هر چه می توانید از تهران پول بگیرید و نگران تحریم هایی که ممکن است آمریکا علیه ایران وضع کند، نباشید.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۵    
وزیر خارجه فرانسه ضمن تأکید بر لزوم پایبندی آمریکا به توافق هسته ای، گفت می توان در مورد دوره پس از پایان محدودیت های توافق هسته ای، گفت وگو کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۰    
مدیر حوزه هنری اکران فیلم های خارجی در سینماهای متعلق به این نهاد را یکی از گزینه ها اعلام کرده است.این مهم نباید تنها یک گزینه باشد که آن را بررسی کرد،بلکه باید ضرورتی دانست برای نجات سینمای ایران.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۰    
رهبر انقلاب : یک جا هم فرموده: و لن ترضی عنک الیهود و لا النّصاری حتّی تتّبع ملّتهم ؛تا وقتی کمند آنها را به گردن نیندازید، دنباله رو آنها نشوید، همین آش است و همین کاسه ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۰    
آیا ساماندهی و بسیج امکانات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای مقابله با قاچاق کالا، امری ناشدنی است؟ ریشهٔ این وارادت نابود کننده ناکارآمدی مسئولان است و البه مردم نیز در انتخاب مسؤولین، سهیم هستند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۵    
این قسمت از صحبت های ترامپ در واقع تلاش برای قراردادن ایران در یک دو راهی است آن هم این که یا ایران باید مذاکره مجدد برای دائمی شدن محدودیت های برجام و عقب نشینی های موشکی را بپذیرد و در صورت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۰    
روس ها می گویند مناطق مسکونی رقه که محل پناه گرفتن مردم این شهر از جنگ داعش و نیروهای دموکراتیک سوریه است، این روزها هدف بمباران آمریکایی هاست.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۰    
*ترامپ برای اولین بار بعد از 16 سال ایران را متهم به همسویی با عاملان 11 سپتامبر کرد. مضحک تر از این ادعا پیدا نمی شود زیرا اگر کوچک ترین اثری از ایران در این حادثه بود/ *ترامپ ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۰    
قاتل دختر دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران دستگیر و اعتراف کرد جسد را در بیابان های اطراف شهریار رها کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۵    
دانش آموز نخبه ریاضی امیدوار است با مشخص شدن نتیجه آزمایش پزشکی قانونی از مجازات قصاص نجات یابد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۵    
نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید بر اینکه دشمن به هر نقطه ای از کشور حمله کند، نشانه قوت ماست گفت: سپاه نبود تا به حال صد بار کشور را تکه تکه کرده بودند و باید قدردان مجاهدت این مردان باشیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۰    
ناکارآمدی سیستم های پدافند هوایی عربستان ساخت آمریکا و فرانسه در رهگیری موشک های متعارف یمنی ها پنتاگون را آشفته کرده. همزمان، عربستان از بیم افکار عمومی آماری جعلی از تلفات خود در جنگ ارائه می دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۰    
گروه صنعتی ایران خودرو بار دیگر نسبت به بروز مشکل برای خریداران حواله پژو2008 در بازار هشدار داد و اعلام کرد حواله های این خودرو غیرقابل خرید یا فروش هستند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۵    
حجم نقدینگی در پایان مرداد ماه امسال با 24.3 درصد رشد نسبت به ماه مشابه سال گذشته به 1366 هزار و 260 میلیارد تومان رسید.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰    
تجزیه طلبان با صدور بیانیه ای از آمادگی برای مذاکره با دمشق خبر داد. آن ها در بیانیه خود علت این استراتژی را حساسیت نسبت به خون ملت سوریه و برقراری امنیت و ثبات در سوریه و منطقه عنوان کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۰    
حضور نیسان ماکسیما 2017 با پلاک گذرموقت در ایران.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۵    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت:همانگونه که پیش بینی می شد ترامپ علی رغم چند ماه رجز خوانی علیه برجام، حاضر نشد از این سند که دستاورد بزرگی برای آمریکا است، دست بردارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۰    
در روزهای پایانی عملیات نیروهای عراقی، حدود 700 کیلومتر از مساحت آلوده در استان کرکوک از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شد و در نهایت حدود هزار تن از تروریست های داعش به سوی مناطق کردنشین متواری شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۰    
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی می گوید به دلیل ناهماهنگی مسئولان استانی روند رسیدگی به موضوع برخوردهای تحقیرآمیز با خدمه لنج های آبادانی در بندر دوحه کویت، کند پیش می رود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۵    
منابع خبری می گویند نماینده اسبق و نماینده فعلی آمریکا در سازمان ملل متحد، افرادی بوده اند که به رئیس جمهور آمریکا برای طراحی راهبرد خود ضد ایران مشورت داده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۰    
رییس جمهور پیشین کشورمان با صدور پیامی به سخنان شب گذشته دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا خطاب به اروپایی ها نوشت: نگران تحریمها نباشید و هرچقدر می توانید از ایران پول بگیرید!
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۰    
ترامپ علیه ایران سیاست هایش را با صراحت اعلام کرد، سیاست های که به قول رئیس جمهور کشورمان جز فحاشی چیزی نداشت و جالب آنکه باعث شد کشورهای اروپایی نیز در مقابل وی موضع بگیرند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۵    
کاخ سفید در بیانیه رسمی خود، اشتباه رئیس جمهور آمریکا را "رفو" کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۵    
عده ای در واکنش به سخنان ترامپ معتقدند بازارها کمی به تحولات اخیر اخم خواهند کرد.عده ای هم هستند که می گویند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.باید دید فهم عمومی از تحولات جدید چه خواهد بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۵    
آرمان پرس l 21 ماه پس از اجرای کج دار و مریز و یکطرفه برجام، وزیر خارجه، ارزیابی دکتر سعید جلیلی را تکرار کرد. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۵    
ترامپ با نقض فاحش بند 29 برجام ضمن خارج نشدن ازبرجام این توافق را رسما پاره می کند اما رئیس جمهور ایران همچنان ترامپ را موعظه می کند که مودب تر باشد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۵    
ترامپ یک شومن سیاسی است، تماشاچی شوی او نباید بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۵    
برای بسیاری از استادان دانشگاه، همایش های دوره ای جذابند. اما همایش ها برای دستۀ دیگری هم جذابند: مأموران امنیتی و سرویس های رنگارنگ جاسوسی که تلاش می کنند دانشمندان سایر کشورها را به دام بیاندازند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰    
کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: جمهوری اسلامی گزینه های مختلفی دارد که در صورت خطای محاسباتی امریکایی ها می تواند از آن ها استفاده کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۰    
یکی از رهبران حشد شعبی اعلام کرد: اختلافات شدیدی میان رهبران پیشمرگ در کرکوک وجود دارد. رهبران نزدیک به بارزانی خواهان جنگ و درگیری هستند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۰    
آرمان پرس l سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که این کشور در برنامه های ترکیه در ادلب سوریه نقشی ندارد. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۰    
آرمان پرس l رئیس کمیته دفاعی پارلمان روسیه اعلام کرد، مسکو به دنبال استقرار نیروهای بیشتر در مناطق غربی در واکنش به استقرار نیروهای بیشتر آمریکایی در لهستان است. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۵    
آرمان پرس l یک روزنامه لبنانی نزدیک به حزب الله فاش کرد، بغداد شرطی جدید و "سخت" برای اقلیم کردستان مبنی بر عقب نشینی نیروهای پیشمرگ از منطقه ای که "خط آبی" خوانده می شود ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۰    
آرمان پرس l نجفی شهردار جدید تهران در جدیدترین اظهارنظر خود گفته است که " باید به قدری هزینه استفاده از خودروی شخصی افزایش یابد که شهروندان استفاده از آن را به صرفه ندانند و به استفاده از ناوگان حمل ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۰    
و در ادامه، شهید مطهری در نقل دیگری می گویند: درباره علی علیه السلام نقل می کنند که روزی گردنبندی به گردن دخترش دید، فهمید که گردنبند مال او نیست، پرسید: این را از کجا آورده ای؟
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۵    
مغازه هایی در خیابان منوچهری موی طبیعی دختران را از100 و 200 هزار تومان تا بالای یک میلیون تومان می خرند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۵    
وزیر خارجه ایران در توئیتر خود به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۵    
امروز دادخواهی رهبری از زبان رئیس جمهور و ژنرال های اصلی مذاکره با آمریکا فریاد می شود. رسانه های اصلاح طلب و اصولگرا یک حرف می زنند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۰    
آرمان پرس l تدوین فیلم به وقت شام ساخته ابراهیم حاتمی کیا همچنان ادامه دارد و با توجه به حجم سنگین کار به نظر می رسد تدوین فیلم ظرف دو ماه دیگر به اتمام می رسد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۰    
آمریکایی ها اعلام کرده اند به دلیل پیچیدگی های خاص این موضوع، از گنجاندن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی خودداری کرده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۰    
قرار است دادگاه بین المللی ورزش بامداد دوشنبه به وقت تهران درباره پرونده مهدی طارمی اعلام نظر کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۵    
تأخیر در بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس که قرار بود ترمز واردات گسترده بنزین به کشور را بکشد، موجب هزینه کردن دولت از جیب مردم برای واردات بنزین شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۵    
مراسم معارفه مهدی امیری اصفهانی به عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور صبح امروز برگزار شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۰    
*وبگاه میدل ایست آی برای اولین بار متن نامه ای که حسن روحانی ، رئیس جمهور ایران بعد از اجرایی شدن توافق هسته ای برجام خطاب به باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا نوشته است را منتشر کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۰    
*مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با پافشاری بر برگزاری همه پرسی و تقویت مفهوم تقسیم عراق و جدایی طلبی به سمتی رفت که چه بسا پایان آن تقسیم در اقلیم کردستان عراق باشد.