سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 10 مرداد 1397 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 30 فروردین 1397 آرمان پرس 31 اردیبهشت 1397 آرمان پرس 8 خرداد 1397 آرمان پرس 31 تیر 1397 آرمان پرس 31 شهریور 1397 آرمان پرس 30 مهر 1397 آرمان پرس 30 آبان 1397 آرمان پرس 28 آذر 1397 آرمان پرس 30 دی 1397 آرمان پرس 1 بهمن 1397 آرمان پرس 27 اسفند 1397 آرمان پرس 1 مرداد 1397 آرمان پرس 3 مرداد 1397 آرمان پرس 4 مرداد 1397 آرمان پرس 5 مرداد 1397 آرمان پرس 6 مرداد 1397 آرمان پرس 7 مرداد 1397 آرمان پرس 8 مرداد 1397 آرمان پرس 9 مرداد 1397 آرمان پرس 10 مرداد 1397 آرمان پرس 11 مرداد 1397 آرمان پرس 12 مرداد 1397 آرمان پرس 13 مرداد 1397 آرمان پرس 14 مرداد 1397 آرمان پرس 15 مرداد 1397 آرمان پرس 16 مرداد 1397 آرمان پرس 17 مرداد 1397 آرمان پرس 18 مرداد 1397 آرمان پرس 19 مرداد 1397 آرمان پرس 20 مرداد 1397 آرمان پرس 21 مرداد 1397 آرمان پرس 22 مرداد 1397 آرمان پرس 23 مرداد 1397 آرمان پرس 24 مرداد 1397 آرمان پرس 25 مرداد 1397 آرمان پرس 26 مرداد 1397 آرمان پرس 27 مرداد 1397 آرمان پرس 28 مرداد 1397 آرمان پرس 29 مرداد 1397 آرمان پرس 30 مرداد 1397 آرمان پرس 31 مرداد 1397 
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۳    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران به برخی توصیه های مهم و کلیدی درباره دارویی زائران حج پرداخت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۱    
پس از تصویب جزئیات طرح وزارتخانه شدن سازمان میراث فرهنگی گمانه زنی ها برای انتخاب احتمالی گزینه های وزیر جدید میراث فرهنگی و گردشگری شروع شد در این میان سه گزینه مطرح هستند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۰    
در بازار ارزی که این روز ها درگیر نوسان بسیاری شده و مخاطبان آن دیگر متقاضیان واقعی ارز نیستند و مردم عادی بخش زیادی از آن را تشکیل داده اند، در کنار سودی که ممکن است برای برخی ثبت شود ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۱    
در نسخه آزمایشی پنجم سیستم عامل iOS 12 برای توسعه دهندگان تأیید می شود که گوشی جدیدی توسط اپل با پشتیبانی از دو سیم کارت عرضه خواهد شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۶    
روز چهارشنبه پس از اعلام نتایج غیررسمی انتخابات ریاست جمهوری در زیمباوه، خیابان های هراره پایتخت این کشور شاهد برپایی اعتراضات خیابانی طرفداران جنبش دموکراتیک برای تغییر بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۱    
رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرج و حومه گفت: آرامستان بهشت سکینه کرج نیز تا 15 سال آینده پاسخگوی دفن اموات کلانشهر کرج خواهد بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۷    
شیعیان حیدرآباد به پلیس و کمیسیون نظارت بر رسانه های هند شکایت کرده و خواستار حذف این بخش از فیلم شده اند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۲    
چندین گروه تروریستی مستقر در شمال سوریه در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که تحت عنوان گروهی موسوم به الجبهة الوطنیة للتحریر ادغام می شوند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۴    
این روزها هر کسی از سخت بودن شرایط و آشفتگی اوضاع می گوید و می نالد. دلار چند هزار تومان شده و سکه چند میلیون و خودرو چند درصد گران شده و.. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۲    
سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه گفت وزارت خزانه داری این کشور وزرای دادگستری و کشور ترکیه را به بهانه نقش آفرینی در بازداشت یک کشیش آمریکایی تحریم کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۰    
با پایان رسمی قرارداد کی روش و فدراسیون فوتبال گمانه زنی های زیادی درباره آینده همکاری طرفین مطرح شده است. فدراسیون فوتبال اعلام کرد که کی روش در تیم ملی می ماند و قراردادش به زودی امضا خواهد شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۵    
مسعود ده نمکی کارگردان معروف سینما با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: بدون شرح.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۴۵    
طنزدپرداز معروف در برنامه ای که مسائل سیاسی را با زبانی طنزآمیز بیان می کند، به خبر پیشنهاد ترامپ برای رئیس جمهور ایران پرداخت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۰۴    
طی روزهای گذشته قیمت اوراق تسهیلات مسکن با نوسانات چندانی مواجه نبوده و قیمت هر ورق از این اوراق حدود 67 هزار تومان است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۴۳    
وزارت خارجه آمریکا با فروش موشک های پیشرفته هل فایر به کویت و در راستای آنچه کمک به تقویت امنیت متحد منطقه ای اعلام کرده، موافقت کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۱۱    
نیروهای امنیتی روسیه 9 تروریست وابسته به گروه تروریستی داعش را در منطقه کالینینگراد بازداشت کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۶:۴۱    
یکی از زائران ایرانی خانه خدا شب گذشته در مکه مکرمه به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۶:۱۱    
بر اثر بارش شدید باران های موسمی و جاری شدن سیل در مناطق مختلف میانمار 12 نفر جان باخته و 132 هزار نفر نیز آواره شده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۵:۳۵    
متوسط صادرات نفت ایران در چهار ماه نخست امسال به روزانه 2 میلیون و 300 هزار بشکه رسید و با وجود تهدید ها و فشار های آمریکا از میانگین پارسال بیشتر است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۵:۰۴    
جایزه فیلدز باز هم به یک ریاضیدان ایرانی تعلق گرفت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۴:۳۷    
یک متخلفِ زنده گیری و نگه داری یک بطانه سنجاب به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۴:۰۵    
سفیر تاجیکستان به وزارت امور خارجه احضار شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۳:۳۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: می توانیم مدت زمان افزایش ظرفیت غنی سازی برای رسیدن به 190 هزار سو را از 10 سال به 5 سال کاهش دهیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۳:۱۷    
صدوچهل وچهارمین شماره از نشریه خط حزب الله دستور اخیر رهبر انقلاب به رئیس جمهور برای برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی را برای نخستین بار با عنوان مرد استقبال می کنند منتشر کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۲:۲۹    
پایگاه اینترسپت به نقل از منابع آگاه نوشته تابستان پارسال عربستان و امارات در آستانه اقدام نظامی علیه قطر و اشغال دوحه قرار داشتند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۲:۲۰    
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: به علت ملاحظه شدن چند مورد غیربهداشتی در سردخانه باغ وحش مشهد، این مجموعه موقتاً تعطیل شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۱:۴۱    
توکلی گفت: انتخاب رشته برای غایبان کنکور سراسری 97 و داوطلبان بدون آزمون از روز دوشنبه (15 مرداد) آغاز می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۱:۳۲    
رئیس جمهوری ترکیه از آمادگی برای احیای حکم اعدام در این کشور خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۱:۰۸    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش 600 تومانی هر کیلو مرغ نسبت به روز گذشته در بازار خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۰:۵۹    
واردات به نام کسی که فوت کرده با هیچ عقل سلیمی جور در نمی آید!
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۰:۳۹    
همچنان گروه هایی در ایران حضور دارند که همچنان بر مناسبات اقتصادی با غرب اصرار دارند. این ها بدون تردید همان ستون پنجم هایی هستند که در همه کشورها حضور دارند و از مقابله با کشورهای استکباری بیم دارند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۰:۳۰    
قانون ممنوعیت استفاده از برقع برای زنان مسلمان و یا هرگونه پوشش دیگری که صورت را پنهان کند، از روز چهارشنبه در دانمارک اجرایی شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۴    
با وجود آن که سیاست جدیدی در رابطه با افزایش نرخ بلیت پروازهای بین المللی ارائه نشده، اما با بالا رفتن نرخ ارز عملا قیمت بلیت این پروازها به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۸    
پلیس سوئد از سرقت جواهرات سلطنتی متعلق به قرن هفدهم میلادی از شهری کوچک در این کشور خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۲    
بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در مکه مکرمه روزانه به 50 تا 60 نفر از حجاج کشورمان خدمات پزشکی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی ارائه می کند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۵    
نظرسنجی ها نشان می دهد مردم آمریکا به صحبت های رئیس جمهورشان اعتماد ندارند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۵    
پژوهشگران آمریکایی، انگلیسی و اسپانیایی، موفق به تولید سویه جدید برنج حاوی پروتئین های خنثی کننده اچ آی وی (HIV) شده اند که مسیر بالقوه ای برای ریشه کنی این عفونت محسوب می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۲    
هزاران نفر از مردم یمن صبح امروز تظاهراتی را در شهر صعده تحت عنوان آبرویمان را با خون خود حفظ می کنیم برگزار و در آن تعرض به زنان یمنی را محکوم کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۲    
سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از ورود 6 کتاب نوپدید برای اولین بار به برنامه درسی در پایه دوازدهم خبر داد و گفت: تا 15 مرداد همه کتب درسی پایه دوازدهم زیر چاپ می روند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۲    
امام خمینی(ره) در قالب تعریض زدن به افرادی که از زیاد شدن امکانات صدام میترسیدند، دلیل خرسندی خود بابت افزایش تانک های عراق را بیان کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۹    
انتشار خبر ملاقات مخفی فرزند شاه مخلوع ایران در عربستان باعث شد کاربران فضای مجازی با انتشار هشتگ #الپهلوی به این اتفاق واکنش نشان دهند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۵    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای از هواداران خواست ضمن به تصویر کشیدن فرهنگ بالای پرسپولیسی، با تشویق های خود، سرخپوشان را به رغم مشکلات ناشی از محرومیت در مسیر موفقیت قرار دهند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۵    
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بیمه تکمیلی کامیون داران و همسرانشان به تعداد 900 هزار نفر از 15 مرداد ماه 97 اجرایی می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۵    
رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا هشدار داد: رانندگان حتما تاریخ تولید لاستیک های خودروی خود را کنترل کنند چرا که حداکثر عمر مفید یک لاستیک 3 سال است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۲    
سد بارزو در آذرماه سال 1380 به منظور تأمین آب شرب شهر شیروان و بسیاری از روستاهای اطراف بروی رودخانه قلچق در 40کیلومتری شیروان ساخته شد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران: جنجال های رسانه ای و یاوه گویی ترامپ بی نتیجه است و نیروهای مسلح آماده اند تا طومار هر متجاوزی را در کمترین زمان ممکن در هم بپیچند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۲    
یک منبع در هیئت دیپلماتیک روسیه اعلام کرد که وزیر امور خارجه روسیه با همتای آمریکایی خود در آسه آن دیدار نمی کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۶    
به گزارش آرمان پرس به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۸    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از ممنوعیت خرید و فروش دلار و دیگر ارزها در فرودگاه ها خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۵    
طارق همام بازیکن عراقی با قراردادی سه ساله به تیم فوتبال استقلال پیوست.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۲    
در شهر سن پترزبورگ برج 87 طبقه ای Lakhta Center در حال ساخت است. این برج پس از 6 سال در حال تکمیل است. Lakhta Center با ارتفاع 462 متر، بلندترین سازه اروپا و سیزدهمین سازه بلند جهان است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۵    
یک شهروند گیلانی در پمپ بنزین گلسار رشت خودسوزی کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۴    
عبد المجید اجتهادی گفت: قاچاق صادراتی امروز با توجه به افزایش نرخ دلار در اکثر کالا های تولید داخل وجود دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۹    
اکنون شرایط خوبی برای خرید و فروش طلا و سکه نیست و مردم باید اجازه بدهند بازار مقداری تثبیت شود. رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه گفت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۲    
به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، پیشنهاد این شرکت برای افزایش قیمت 15 درصد بود که شورای شهر 10 تا 15 درصد افزایش را برای مشترکان پرمصرف و 6 تا 7 درصد را برای مشترکان کم مصرف لحاظ کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حجم بالای واردات بی انضباطی در تخصیص ارز، جلوگیری از توقف صادرات و نابودی شرکت های صادرکننده از جمله نتایج مخرب تک نرخی کردن ارز بود و حالا پس از سه ماه ونیم دولت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۵    
یافته های آنها نشان می دهد که شاید نیاز باشد دستورالعمل های متفاوتی راجع به ضربه سر زدن در فوتبال برای زنان و مردان اعمال شود تا از آسیب های ممکن به سر در این ورزش پرطرفدار جلوگیری شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:با توجه به تخصیص ارز رسمی برای روغن خام وارداتی و لزوم تأمین و تنظیم بازار روغن خوراکی صادرات هرگونه روغن ساخته شده از کلیه گمرکات ممنوع است. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۰    
در جلسه امروز شورای نگهبان، دبیر، قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان انتخاب شدند. به گزارش ایلنا ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۷    
بانک مرکزی از احمد توکلی رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به دلیل نشر اکاذیب شکایت کرد. به گزارش الف ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۱    
در بعضی از جوامع، کار هرج و مرج و اغتشاش و بی انتظامی و بی انضباطی به جایی می رسد که مردم آرزو می کنند کاش آدمِ مستبد و قلدری بیاید و نظم را برقرار کند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۳    
در این طرح فروش محصولات پراید 132 ، پراید 131 ، تیبا و آریو به فروش می رسد که در مجموع این خودروها اختلاف قیمت 2 تا 5 میلیون تومانی از کارخانه تا بازار دارند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۳۴    
سرمربی تیم ملی در پیامی اینستاگرامی تلویحا از تیم ملی ایران خداحافظی کرد و به همکاری هفت و نیم ساله اش با ایران پایان داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۸    
در حادثه برخورد دو قطار حامل گردشگران در جنوب پرو دست کم 31 نفر زخمی شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۰    
طرح تشکیل وزارت فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه علنی امروز پارلمان تصویب شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۴    
رئیس جمهوری سوریه در سخنانی گفت که ارتش این کشور حلقه های پروژه صهیونیستی آمریکایی در منطقه را یکی پس از دیگری نابود می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۵    
مدیر کل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور ضمن پیش بینی شرایط جوی کشورطی روزهای آینده، از ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور به ویژه مرکز دست کم تا 20 مردادماه خبر داد و گفت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۵    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از لزوم جذب جوانان در شهرداری برای عرصه های مدیریتی خبرداد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۳    
سیاست دولت دوازدهم مدیریت مصرف آب و سازگاری با کم آبی است. در همین راستا تمام برنامه های وزارت نیرو نیز برحسب همین اصل پایه گذاری شده است تا جایی که وزیر نیرو اخیرا اعلام کرد که اصلاح قیمت آب یکی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۲    
الون ماسک، بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد که تسلا به زودی خودرویی با هوش مصنوعی شبیه به آنچه در فیلم های علمی-تخیلی می بینیم، روانه بازار خواهد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۳    
فرماندار تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی مردم در مصرف آب، گفت: فعلا برنامه ریزی برای سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۴    
معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدرسه از شنبه آینده خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۶    
فتحی در حال حاضر سرپرست باشگاه استقلال است و به زودی در یکی از جلسات هیات مدیره بعنوان مدیرعامل رسمی باشگاه معرفی خواهد شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۸    
پادشاه عربستان یک پست دیگر به پستهای ولیعهد این کشور اضافه کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: مرغ و گوشت گوساله منجمد و همچنین گوشت تازه گوسفندی و مرغ گرم روزانه از طریق غرفه های سازمان میادین و فروشگاه های زنجیره ای به وفور و با نرخ مصوب دولتی در دسترس مردم ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۲    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در سه روز آینده با توجه به افزایش سرعت وزش باد در جنوب شرق عراق و استان های واقع در جنوب غرب کشور در برخی مناطق ایلام ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: شایعات مبنی بر افزایش قیمت حامل های انرژی در کشور بی اساس است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۹    
امیدواریم دولت هرچه زودتر بازار ثانویه ارز را راه اندازی کند تا قیمت دلار در بازار غیررسمی کاهش یافته و به نرخ واقعی خود برسد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۹    
رئیس شورای امنیت سازمان ملل نسبت به خطر وقوع جنگ جدید در سایه اوضاع کنونی نوار غزه هشدار داد. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، اولوف اسکوگ ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۷    
اگر تصمیم ارزی جدید در دولت مصوب شود، پتروشیمی ها باید یکی از دو راه را انتخاب کنند:یا خوراک ارزان بگیرند و دلارشان را 4200بدهند یا خوراک با نرخ فوب بگیرند و دلار را در بازار ثانویه بفروشند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۶    
سازمان ملل اعلام کرد، در شش ماه اول سال جاری میلادی بیش از 1.2 میلیون تن در داخل سوریه آواره شده اند. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۰    
رئیس سازمان فضایی با بیان اینکه فرآیند تحویل گیری ماهواره سنجشی پیام تکمیل شد، گفت: این ماهواره به عنوان اولین ماهواره عملیاتی ایران باطول عمر دوسال در مدار 500 کیلومتری زمین قرار می گیرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۱    
محمد غرضی؛ فعال سیاسی اصولگرا؛ معتقد است سیاست پشت در های بسته دیگر جوابگو نیست و اگر در ها را باز کنیم، عاملان فساد های سیاسی در کشور احراز می شوند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس کانون سراسری انجمن های صنفی حمل و نقل بار از کاهش 800 هزار تومانی قیمت لاستیک از جفتی 3 میلیون به 2.2 میلیون تومان در بازار آزاد از زمان اجرای طرح فروش به نرخ دولتی، خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۷    
رهبر جریان الصدر عراق با انتشار میثاق ملی از برنامه سیاسی جریان متعلق به خود برای تشکیل دولت آینده و نخست وزیر خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۴    
واژگونی 206 در بزرگراه نیایش به مرگ راننده آن ختم شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۲    
رئیس مجلس گفت: رئیس جمهور موظف است ظرف یک ماه در مجلس حضور یابد و به سوالات مطروحه پاسخ دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۱    
قیمت دلار به چالشی برای تیم فوتبال پرسپولیس بدل شده است. حالا آنها گلر دوم شان برای شان گرانتر از دیگر بازیکنان تیم شان در آمده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۱    
مقامات نظامی دو کره مذاکراتی را برای اتخاذ تدابیر لازم نظامی بر اساس توافق اجلاس آوریل در کاخ صلح تحت کنترل کره جنوبی در روستای پانمونجوم منطقه غیر نظامی جدا کننده دو کره برگزار کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۲    
بالغ بر 1.3 میلیون فقره چک به ارزشی حدود 135 هزار میلیارد ریال طی خرداد ماه در کل کشور برگشت خورد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 7 و 3.3 درصد کاهش نشان می دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۲    
رئیس مجلس اعلام کرد نامه ای از سوی نمایندگان مجلس در خصوص تغییر تیم اقتصادی به رئیس جمهور داده شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۶    
تاکنون گزارشی در خصوص کشته های این سانحه هوایی اعلام نشده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۰    
خانوارهای تهرانی به طور متوسط 3.5 درصد بیشتر از میانگین کل کشور و خانوارهای اردبیل به طور متوسط 4.4 درصد کمتر از میانگین کل کشور نسبت به تیر 1396 برای خرید یک مجموعه کالا و خدمات یکسان هزینه کرده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۲    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نمایندگان شب ها در مجلس شورای اسلامی می خوابند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۳    
رامبد جوان بازیگر و مجری خندوانه با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت: سلام به همتون. 1- آرزوی سلامتی و حال خوش برای همه. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی گفت که احساس می کند ایران به زودی با آمریکا مذاکره خواهد کرد.
  • ۱