شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۰May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 17 مرداد 1397 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 30 فروردین 1397 آرمان پرس 31 اردیبهشت 1397 آرمان پرس 8 خرداد 1397 آرمان پرس 31 تیر 1397 آرمان پرس 31 شهریور 1397 آرمان پرس 30 مهر 1397 آرمان پرس 30 آبان 1397 آرمان پرس 28 آذر 1397 آرمان پرس 30 دی 1397 آرمان پرس 1 بهمن 1397 آرمان پرس 27 اسفند 1397 آرمان پرس 1 مرداد 1397 آرمان پرس 3 مرداد 1397 آرمان پرس 4 مرداد 1397 آرمان پرس 5 مرداد 1397 آرمان پرس 6 مرداد 1397 آرمان پرس 7 مرداد 1397 آرمان پرس 8 مرداد 1397 آرمان پرس 9 مرداد 1397 آرمان پرس 10 مرداد 1397 آرمان پرس 11 مرداد 1397 آرمان پرس 12 مرداد 1397 آرمان پرس 13 مرداد 1397 آرمان پرس 14 مرداد 1397 آرمان پرس 15 مرداد 1397 آرمان پرس 16 مرداد 1397 آرمان پرس 17 مرداد 1397 آرمان پرس 18 مرداد 1397 آرمان پرس 19 مرداد 1397 آرمان پرس 20 مرداد 1397 آرمان پرس 21 مرداد 1397 آرمان پرس 22 مرداد 1397 آرمان پرس 23 مرداد 1397 آرمان پرس 24 مرداد 1397 آرمان پرس 25 مرداد 1397 آرمان پرس 26 مرداد 1397 آرمان پرس 27 مرداد 1397 آرمان پرس 28 مرداد 1397 آرمان پرس 29 مرداد 1397 آرمان پرس 30 مرداد 1397 آرمان پرس 31 مرداد 1397 
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۴    
روشن است هدف آمریکا از بازی ای که راه انداخته، تغییر سیاست های ایران در برخی حوزه های خاص بویژه در منطقه است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۳    
جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی مقابل پارس جنوبی جم ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: با توجه به اینکه نساجی تغییرات زیادی داشته نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی داریم. فردا بازی سختی داریم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۳    
سرهنگ رضا زارعی بیان کرد: پس از وقوع سرقت های سریالی از کارگاه ها و خانه باغ های محور همدان- ملایر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا پیروزی کاندیدا های جمهوری خواه در انتخابات را به خودش نسبت داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۴    
گاز کلر در یکی از استخرهای استان قم باعث مسمومیت 10 دختر کم سن و سال شد که کار هشت نفر از این افراد به بیمارستان کشیده شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به تنش آبی موجود در این استان یادآور شد که هم اینک آب آشامیدنی مورد نیاز 750 روستا در فارس با تانکر تامین می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۶    
مدیر مرکز مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی استان یزد، با اشاره به این که عوامل زیادی در افزایش سن ازدواج و در پی آن کاهش جمعیت کشور نقش دارد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: من امروز وقتی آن اتفاقات در هتل افتاد استعفا کردم، اما به خاطر بچه های تیم برگه استعفایم را پاره کردم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۳    
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه دریافت نامه رئیس جمهوری آمریکا خطاب به ولادیمیر پوتین را تایید کرد، اما گفت که رئیس جمهوری هنوز نامه او را نخوانده است. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۳    
روزنامه خبرورزشی نوشت: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو بازیکن تیمش که در روسیه حاضر بودند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۰    
رویترز اعلام کرد: شرکت هندی IOC، به میزان 6 میلیون بشکه نفت از آمریکا خریداری کرد و پالایشگاه های نفت این کشور تلاش می کنند تا جایگزینی برای نفت ایران پیدا کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۷    
جدیدترین شماره نشریه خط حزب الله به پاسخ رهبر انقلاب درباره برخی از نگرانی ها نسبت به آینده انقلاب که اخیرا در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی خارج از کشور با ایشان مطرح شد، پرداخته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۴    
در دو روز اول فعالیت بازار ثانویه 80 میلیون یورو معامله انجام شد و قیمت دلار در این بازار در معاملات امروز به 8240 تومان رسید.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ادارات استان تهران تا پایان مرداد ماه از ساعت 6:30 فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۴    
پلیس آمریکا از تیراندازی در بیمارستانی در نیویورک خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۴    
محسن مهاجرانی فرزند وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی از اتهامات در پرونده دکل نفتی تبرئه و برای وی قرار منع تعقیب صادر شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۱    
همزمان با فرارسیدن تعطیلات و افزایش سفرها در اتحادیه اروپا، موج جدیدی از اعتصابات خلبانان در کشورهای اروپایی آغاز شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۸    
فرمانده انتظامی نهاوند اسامی فوت شدگان ریزش آوار در نهاوند را اعلام کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۸    
طرح خدمت سربازی برای زنان اگرچه خیلی زود تکذیب شد و طیبه سیاووشی و سردار کمالی آن را مصداق یک شوخی دانستند، اما بهانه ای شد تا سربازی اجباری برای زنان در دیگر کشورها بررسی شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۵    
به گزارش دیجیاتو مدیر ارشد منطقه ای اسنپ خبر می دهد که تاکسی های سنتی در مقابل این دفتر موقت اسنپ در شهر بابل تجمع کرده و اجازه ورود و خروج پرسنل این شرکت را نمی دهند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: در زمان ثبت نام این طرح بابت هر قطعه سکه مبلغ ده میلیون ریال به عنوان ودیعه از مشتریان اخذ و مقرر شده که در هنگام تحویل ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۵    
معاون بخش حج و عمره در وزارت اوقاف یمن گفت که سعودی ها برای چهارمین سال مانع حضور رسمی زائران یمنی در مناسک حج شدند. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۲    
امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه پس از برنامه ریزی برای سفر به سرزمین های اشغالی طی ماههای گذشته و سپس به تعویق انداختن آن تا ماه نوامبر، سفر خود را لغو کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۹    
اپل به تعدادی از وکلا و حقوق دانان آمریکایی به طور رسمی اعلام کرد که آیفون بدون اجازه و اطلاع کاربران اطلاعات صوتی آنها را ذخیره نمی کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۶    
کارشناس و مجری باسابقه فاکس نیوز : سیاست آمریکا درباره ایران ورشکسته است.عربستان سعودی سیاست ما را خریده و در خاورمیانه دشمن ما است، ما دشمن مان را عوضی گرفته ایم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۶    
مهاجم نیجریه ای فصل گذشته تیم فوتبال استرشوندس سوئد به استقلال پیوست.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۰    
بمباران بزرگترین بیمارستان و بازار ماهی فروشان الحدیده یمن و قتل عام غیر نظامیان، واکنش سعودی ها است به شکست های پی در پی نظامی!
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۰    
شهردار اسبق تهران از چگونگی انصرافش از کاندیداتوری ریاست جمهوری و پدیده حامی پروری در دولت می گوید.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قطعاً به موضوع اتهامات علیه نمایندگان و افراد ورود پیدا می کند و نمی گذارد این روند ادامه داشته باشد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۳    
فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی و با بازی رضا عطاران و جواد عزتی توانست عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را کسب کند تا زوج پرفروش جدیدی به سینمای ایران معرفی شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۰    
جلسه استیضاح وزیر کار در نشست علنی امروز با حواشی زیادی همراه بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۰    
دیر کل تأمین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد گفت: 2500 واحد مسکن آسیب دیده در زلزله کرمانشاه تا مهرماه به بهره برداری می رسد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش در خصوص درگذشت دو دانش آموز یزدی در اردوی یک مدرسه فوتبال در گرجستان گفت: پیگیری هایی را در وزارتخانه ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به همه محتکران مایحتاج مردم نصیحت می کنم که دست از این کار بردارند در غیر این صورت با برخورد انقلابی مواجه خواهند شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل دفتر بازرسی، رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو، از پیگیری بین المللی مقابله با تحریم های دارویی آمریکا علیه کشورمان خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: آقایان به جای شعار دادن بیایند مشکلات مردم را حل و به دولت کمک کنند تا همه آرامش و آسایش داشته باشند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۴    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در سطح بازار دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۸    
لاریجانی: اسم آن آقایی که گفت پول بده را به من بدهید تا من بدهم به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۸    
یک رسانه خبری آمریکایی جزئیات تازه ای از موضوعات مورد بحث در دیدار روسای جمهور ایالات متحده و روسیه در شهر هلسینکی منتشر کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۵    
نمایندگان مجلس با 129 رأی مثبت به طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعتمادشان را از ربیعی برداشتند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۷    
تصاویر ایستگاه فضایی بین المللی از وسعت آتش سوزی در کالیفرنیا را مشاهده می کنید. تاکنون کمتر از یک سوم این آتش سوزی مهار شده.این آتش سوزی باعث مرگ حداقل 7 نفر و تخریب 1500 بنا شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۴    
رئیس جمهور تصریح کرد: اراده تهران بر توسعه و گسترش مناسبات و همکاری های همه جانبه بین المللی از جمله با پیونگ یانگ است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت با تمدید زمان جلسه علنی امروز مجلس جهت رسیدگی به استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موافقت کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۱    
پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: آقای پزشکیان! خانم زهرا پزشکیان مسئول فاینس شرکت پتروشیمی جم چه ارتباطی با شما دارد؟
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۸    
مهندسان "دانشگاه راتگرز" به سرپرستی "مهدی جوانمرد"، دانشمند ایرانی، نسل جدید مچ بندهای هوشمند را ابداع کرده اند که می تواند اطلاعات لازم مربوط به سلامتی را بررسی کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۸    
علی رستمیان نماینده سلسله و دلفان از موافقان استیضاح علی ربیعی در نطق علنی مجلس گفت: آقای محسنی بندپی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۵    
جاده چالوس از ساعت 14 تا 1 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوعیت تردد خواهد داشت و از ساعت 17 روز جمعه تا یک بامداد شنبه از مرزن آباد با کرج یک طرفه خواهد بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با اشاره به روند نزولی قیمت سکه از خالی شدن حباب سکه خبر داد و عنوان کرد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۵    
بر اساس این طرح تا کنون بیش از 49 میلیون نفر از جمعیت کشور مشمول این سهام شده و سهام عدالت به طور قطعی به آن ها تعلق گرفته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۵    
کلاهبردار حرفه ای که با تهیه اسناد غیر اصیل خود را مالک زمین ها معرفی و سپس به فروش (اموال غیرمنقول) به شهروندان کرمانی اقدام می کرد در مخفیگاهش در روستای سیرچ دستگیر شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۵    
بانک مرکزی روز قبل دستورالعملی اجرایی بسته جدید ارزی را به صرافی ها ابلاغ کرد؛ در این بسته امکان خرید ارز برای 23 نوع مصارف خدماتی از صرافی های مجاز وجود دارد. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۲    
در تقویم 17 مرداد به خاطر شهادت محمود صارمی شهید عرصه خبر به عنوان روز خبرنگار نام نهاده شده است. در این مطلب به افراد مشهوری پرداخته ایم که زمانی حرفه خبرنگاری را دنبال کرده اند. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۵    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان مجاز انتخاب رشته آزمون سراسری سال 97 تا شنبه 20 مردادماه 97 فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۶    
یک برج مسکونی 12 طبقه 75 واحدی در میدان ساحل بلوار مختاری در غرب تهران بامداد چهارشنبه دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان در این حادثه به فردی آسیب نرسید. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۶    
در پی یافتن لاشه هواپیمای سقوط کرده در کوه های آلاسکا، جسد چهار نفر کشف شد در حالی که هنوز از سرنوشت یکی از مسافران خبری در دست نیست. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۳    
کنگره مخالفان ونزوئلا اعلام کرد تورم 12 ماه منتهی به ماه ژوئیه به 82766 درصد رسیده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۰    
در روزهای گذشته رسانه ها از پیوستن الناز شاکردوست به دومین قسمت از فیلم ماجرای نیمروز خبر دادند و حالا حضور محسن کیایی هم در این فیلم سینمایی قطعی شده است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۰    
جام ملت های آسیا تبدیل به ارزشمندترین تورنمت و جام در سطح قاره کهن شده است. تورنمتی که 150 روز دیگر شروع می شود. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۱    
با تشدید نگرانی بازارهای جهانی از تحریم نفت ایران که منجر به کاهش عرضه طلای سیاه خواهد شد، قیمت نفت دوباره جهش کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۱    
برخی منابع آگاه می گویند کانادا برای بهبود رابطه با عربستان، قصد یاری گرفتن از امارات و انگلیس را دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۸    
محمدجواد ظریف در مصاحبه با روزنامه ایران گفت: اینکه گفتگو های مستقیمی بین ایران و امریکا جریان دارد یا اینکه پیام هایی در این زمینه رد و بدل شده است تا جایی که من اطلاع دارم چنین اتفاقی نیفتاده است و ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۲    
پسر افغان که برادرش را به خاطر بدهی به قتل رسانده بود درعمق 20 متری زمین بازداشت شد.