جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۰May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 2 بهمن 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 بهمن 1396 عصر بانک 2 بهمن 1396 عصر بانک 3 بهمن 1396 عصر بانک 4 بهمن 1396 عصر بانک 5 بهمن 1396 عصر بانک 6 بهمن 1396 عصر بانک 7 بهمن 1396 عصر بانک 8 بهمن 1396 عصر بانک 9 بهمن 1396 عصر بانک 10 بهمن 1396 عصر بانک 11 بهمن 1396 عصر بانک 12 بهمن 1396 عصر بانک 13 بهمن 1396 عصر بانک 14 بهمن 1396 عصر بانک 15 بهمن 1396 عصر بانک 16 بهمن 1396 عصر بانک 17 بهمن 1396 عصر بانک 18 بهمن 1396 عصر بانک 19 بهمن 1396 عصر بانک 20 بهمن 1396 عصر بانک 21 بهمن 1396 عصر بانک 22 بهمن 1396 عصر بانک 23 بهمن 1396 عصر بانک 24 بهمن 1396 عصر بانک 25 بهمن 1396 عصر بانک 26 بهمن 1396 عصر بانک 27 بهمن 1396 عصر بانک 28 بهمن 1396 عصر بانک 29 بهمن 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۴    
در میزگرد بررسی بلاک چین و ارزهای رمزنگاری شده در هفتمین اجلاس بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت ضمن بررسی معایب و مزایای ارزهای رمزنگاری شده بر لزوم فعالیت های علمی و عملی در خصوص تکنولوژی زنجیره ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک گفت: 68 درصد مردم دنیا تراکنش های مالی خود را از طریق شبکه های اجتماعی انجام می دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۲    
آمازون پس از یک سال آزمایش، بقالی آنلاین فناورانه خود را به روی عموم باز کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۷    
مدیر امور بازاریابی بانک شهر از اجرای طرح های جدید این بانک برای ارائه تسهیلات به شهروندان خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۷    
مراسم تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید روابط عمومی بانک پارسیان، یکم بهمن ماه برگزار و مریم وحیدنیا به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی بانک پارسیان معرفی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۷    
ورود به بانکداری باز یک فرصت برای بانک ها است نه تهدید، بنابراین باید برای ماندن در تجارت این موضوع را در اولویت کار خود قرار دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۷    
گیجی سیستم پولی در خصوص ارز رمزها وجود دارد، افزود: هر جایی که بخواهیم مقررات گذاری کنیم یک بخشی پیدا می شود که شامل مقررات گذاری نمی شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۷    
عضو هیات مدیره بانک سپه با تاکید بر اینکه بانکها فرصت نگاه به بانکداری باز به عنوان موضوعی لوکس ندارند، افزود: اگر بانکها ویژگی های جدید را درک نکنند عملا بازنده مدل جدید خواهند بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۷    
محمد مهدی صادق در هفتمین نشست سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت گفت: در صنعت پرداخت با شش گروه عمده از مسائل و مشکلات روبرو هستیم که گاهی با یکدیگر همپوشانی هایی نیز دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۲    
EMV از سال 2016 به بعد صرفا برای کارت هوشمند و دستگاه POS کارایی ندارد بلکه استانداردهای بالایی را برای حوزه پرداخت ترسیم می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۵۲    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با بیان اینکه اگر بخواهیم سرمایه گذار با روش های سنتی به کار خود ادامه دهد، به اتلاف وقت دامن زده ایم ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۳۷    
در حال حاضر جهان به سمت بانکداری دیجیتال حرکت می کند و این رویه از 40 سال پیش با ورود خودپردازها کلید خورده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۳۲    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم افزایش میزان کارایی و سودآوری واحدهای بانک گفت: میزان سود و زیان باید در واحدهای بانک به طور روزانه کنترل شود و هر یک از کارکنان باید به نوعی خود را در ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۶:۰۲    
دو محصول فناورانه در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران تحت عنوان رگ مصنوعی و زخم پوش های پلیمری رونمایی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۷    
لازمه حضور پررنگ بانک ها در بانکداری باز ارتباط بیشتر با فین تک ها است زیرا بانک ها و فین تک ها باید این موضوع را با هم حل کنند و در کنار آن حفظ امنیت اطلاعات مشتریان نیز یک موضوع مهم است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۲    
پوشیدن یونیفرم در کشور کره شمالی در میان مردم امری بسیار عادی است و در محدود تصاویری که از این کشور منتشر می شود اغلب مردم لباس هایی متحدالشکل به تن دارند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۲    
ما در ایران گاهی به مدت چندین سال در تله فناوری گیر می کنیم. به عنوان مثال می توان از موضوعی که در انتها به ایجاد شاپرک رسید، نام برد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۷    
در آینده تأیید اطلاعات هویتی مثل امروز اتفاق نخواهد افتاد، این داده ها نه در کاغذ و دفترهای مرسوم که در زنجیره بلوکی (block chain) هایی ذخیره خواهند شد که شناسایی و احراز هویت در آنها با سرعت و دقتی ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۱۷    
نگهداری اطلاعات، گزارش گیری پذیرنده در فضای امن، ارائه گزارش تحلیلی از رفتار مصرف مشتری، ارائه پیشنهادهای مختلف خرید کالا و خدمات، ایجاد هماهنگی میان انبار و فروشگاه و نیاز مشتری ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۷    
برت کینگ که در پنل روندهای جهانی بانکی هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت صحبت می کرد، گفت: روند آینده بانکی فقط دیجیتالی شدن خدمات بانکی نیست ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۲    
نوکیا در سال های اخیر بر روی تولید گوشی های هوشمند متوسط با کیفیت قابل قبول برای عموم مردم متمرکز شده، اما این بار قصد دارد یک گوشی با دوربین قدرتمند تولید کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۵۷    
دبیر اتحادیه کسب وکارهای مجازی، دغدغه ها و مشکلات کسب و کارهای نوپای فضای مجازی در کشور را تشریح کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۳۲    
مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک تصریح کرد: بانک ها باید از کانال های مختلف، خود را به مشتریانشان برسانند که متاسفانه در حال حاضر اینگونه نیست و ضروری است این روند اصلاح شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۲    
شرکت آمازون سرانجام خرید مردم از فروشگاه آمازون گو را ممکن می کند، فروشگاهی که خرید از آن تنها با نصب برنامه تلفن همراه ممکن است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۲    
رییس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: نظام بانکی طلایه دار معرفی و بکارگیری فناوری های نوین در عرصه ارائه خدمات مالی کشور بوده و از آن به عنوان پیشران صنعت فناوری اطلاعات کشور نام می برند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۷    
وزیر ارتباطات از 42 میلیارد تومان کلاهبرداری طی 6 ماه نخست امسال از حساب های بانکی مردم خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۷    
رییس کل بانک مرکزی گفت: تهدیداتی نظیر سفته بازی، ایجاد حباب محتمل در ارزش رمزینه پول ها، نوسانات شدید قیمتی آنها و از دست رفتن تدریجی خواص آن به عنوان ابزار پرداخت قابل اتکا مورد توجه بانک های مرکزی ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۷    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با بیان اینکه جلسات متعددی برای رفع دغدغه های استارت آپ ها برگزار شده است، گفت: تدوین سیاست های فناوری های مالی به دلیل تغییر در ساختار گذشته کار دشواری است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۷    
رییس کل بانک مرکزی با تاکید براهمیت دریافت کارمزد از خدمات بانکی گفت: برای ایجاد تعادل باید ساختار کارمزدی چه در بانکداری الکترونیک چه در سایر خدمات بانکی اصلاح شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۷    
امکان صدور دسته چک های یکپارچه (صیاد) برای مشتریان بانک صادرات ایران در 8 استان کشور فراهم شد و مشتریان سایر استان ها نیز بزودی از خدمات سامانه صیاد در این بانک بهره مند خواهند شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کارگروه نوآوری، بازیگران جدید و کارایی در کسب و کار مالی هفتمین همایش نظام های پرداخت و بانکداری الکترونیکی گفت: جایگاه فین تک ها در اقتصاد ایران در حال گسترش است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۲    
بانک ایران زمین در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در راستای ارتقاء سطح خدمات پرداخت دستگاه همراه پرداخت ایران زمین را رونمایی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۷    
رییس کل بانک مرکزی به مردم توصیه کرد وارد بازار ارز نشوند چراکه دلار در روزهای آینده ارزان می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۷    
دیواندری، گفت: انتظار می رود، فین تک های حوزه پرداخت بتوانند نظام بانکی را در افزایش کیفیت خدمات یاری رسانند.