چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۹May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 13 اسفند 1398 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 31 فروردین 1398 عصر امروز 31 اردیبهشت 1398 عصر امروز 31 خرداد 1398 عصر امروز 31 تیر 1398 عصر امروز 1 مرداد 1398 عصر امروز 31 شهریور 1398 عصر امروز 30 مهر 1398 عصر امروز 30 آبان 1398 عصر امروز 30 آذر 1398 عصر امروز 30 دی 1398 عصر امروز 30 بهمن 1398 عصر امروز 1 اسفند 1398 عصر امروز 2 اسفند 1398 عصر امروز 3 اسفند 1398 عصر امروز 4 اسفند 1398 عصر امروز 5 اسفند 1398 عصر امروز 6 اسفند 1398 عصر امروز 7 اسفند 1398 عصر امروز 8 اسفند 1398 عصر امروز 9 اسفند 1398 عصر امروز 10 اسفند 1398 عصر امروز 11 اسفند 1398 عصر امروز 12 اسفند 1398 عصر امروز 13 اسفند 1398 عصر امروز 14 اسفند 1398 عصر امروز 15 اسفند 1398 عصر امروز 16 اسفند 1398 عصر امروز 17 اسفند 1398 عصر امروز 18 اسفند 1398 عصر امروز 19 اسفند 1398 عصر امروز 20 اسفند 1398 عصر امروز 21 اسفند 1398 عصر امروز 22 اسفند 1398 عصر امروز 23 اسفند 1398 عصر امروز 24 اسفند 1398 عصر امروز 25 اسفند 1398 عصر امروز 26 اسفند 1398 عصر امروز 27 اسفند 1398 عصر امروز 28 اسفند 1398 عصر امروز 29 اسفند 1398 
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۷    
یک دیپلمات ارشد روس در واکنش به گزارش آژانس اتمی درباره ایران، گفت درخواست آژانس برای بازرسی از دو سایت در ایران ربطی به ادعاهای طرح شده درباره گذشته برنامه هسته ای ایران ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۷    
به گزارش عصر امروز، محمدحسین حسین زاده بحرینی رئیس کمیته پول، بانک و بازار سرمایه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس قوه قضائیه با انتقاد از تعلل بانک مرکزی در صدور دستورالعمل حذف ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۸    
سعید نمکی در پی تقدیر مقام معظم رهبری از کادر درمان در پیامی نوشت: مدافعان جان برکف سلامت یقین کردند که رهبرشان منزلت و جایگاه رفیعشان را می بینند، می شناسند و قدر می گذارند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۳    
در شرایطی که بسیاری، آندره استراماچونی را سرمربی بعدی کالیاری می دانستند اما مسئولان این باشگاه والتر زنگا را به عنوان جانشین سرمربی اخراجی خود انتخاب کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۸    
شورای پول و اعتبار مصوب کرد که اقساط تسهیلات صاحبان کسب وکار و نیز اقساط تسهیلات قرض الحسنه کلیه اشخاص طی ماههای اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 بدون وضع هرگونه جریمه یا کارمزد به زمان انتهای اقساط ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۸    
جدول زمانی پخش زنده دروس تلویزیونی دانش آموزان برای روز چهارشنبه 14 اسفند اعلام شد و بر این اساس برنامه زمانی شبانگاهی از ساعت 22 اضافه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۳    
مدیر کل سازمان جهانی بهداشت می گوید بر خلاف آنفولانزا، احتمال انتشار مخفی و بدون علامت ویروس کرونا بسیار اندک است و همین امر میزان شیوع این ویروس را محدود و قابل مهار کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۸    
سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال ایران دلیل اصلی قبول پیشنهاد مربیگری تیم ملی را کارلوس کی روش عنوان کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۸    
مقامات ایتالیا روز سه شنبه اعلام کردند که تعداد قربانیان مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به 79 نفر رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۳    
سخنگوی سپاه گفت: سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه هیچ کانال یا صفحه ای در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۴    
ارتش سوییس از ابتلاء یک نظامی به ویروس کرونا خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۴    
معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی کشور، گفت: کیت تشخیصی وزارت دفاع به تایید انستیتو پاستور رسیده است. این کیت ها امکان تشخیص ویروس کووید19 را دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۹    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از ایران خواست تا درباره ذرات اورانیوم کشف شده به شفاف سازی بپردازد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۹    
بیانیه وحشتناکی که پس از نشست اضطراری دولت بریتانیا درباره کرونا منتشر شد از احتمال ابتلای 80درصد بریتانیایی ها به این ویروس و همچنین مرگ نیم میلیون نفر بر اثر کرونا در این کشور خبر می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان از دستگیری دو نفر در ارتباط با احتکار اقلام و کالاهای بهداشتی نظیر ماسک و الکل و دستکش و کشف داروهای تقلبی از این افراد خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۹    
اتحادیه اروپا در پی شیوع ویروس کرونا در این اتحادیه یک سیستم موسوم به واکنش بحران سیاسی یکپارچه (IPCR) را به منظور اتخاذ تصمیم گیری های سریع راه اندازی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی کرملین گفت: برگزاری نشست روسای جمهوری روسیه، ایران و ترکیه درباره سوریه، در دستور کار سه کشور قرار دارد، ولی هنوز امکان توافق در این باره با توجه به برنامه کاری رهبران کشورها بوجود نیامده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به تصمیم آمریکا در اعمال محدودیت علیه رسانه ها و خبرنگاران چینی تاکید کرد، تعداد خبرنگاران آمریکایی در چین بیشتر است، بچرخ تا بچرخیم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۴    
همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، بازگشت مهاجرین افغانستانی از ایران به کشور خود افزایش 100 درصدی داشته و روزانه نزدیک به 2 هزار تن به افغانستان باز می گردند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۹    
در دیدار جمعی از مدیران آستان قدس رضوی با علمای مشهد این اساتید حوزه های علمیه بر زیارت از راه دور حرم رضوی در شرایط فعلی تاکید کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۹    
اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران با ارسال نامه ای به رئیس جمهور 8 پیشنهاد خود را برای مقابله با آسیب های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۴    
رای گیری سرنوشت ساز مقدماتی سه شنبه بزرگ در آمریکا با بازگشایی صندوق های آرا در ایالت های شرقی ورمونت، ویرجینیا، مِین و کارولینای شمالی آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۴    
نماینده دائم ایران در آژانس با اشاره به گزارش جدید این سازمان درباره راستی آزمایی اجرای برجام گفت که براساس این گزارش ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۹    
عبدالرضا مصری گفت: تاکنون تست کرونای 23 نفر از نمایندگان مجلس مثبت بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۴    
به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور پیرحسین کولیوند به کرونا مبتلا شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۴    
به گزارش عصر امروز دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: تحقیقات یکی از گروه ها برای تولید داروی کرونا با استفاده از فرآورده های طبیعی به نتیجه رسیده و مجوز تحقیقات بالینی آن نیز صادر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران با اعلام کشف 27میلیون جفت دستکش در شهر ری توسط سازمان اطلاعات سپاه ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۹    
به گزارش عصر امروز، جمعی از دانشجویان، طلاب و مردم دقایقی پیش در اعتراض به کشتار بی رحمانه مسلمانان در هند و سانسور این قتل عام در رسانه های دنیا تجمع کردند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۴    
به گزارش عصر امروز، آژانس بین المللی انرژی اتمی عصر روز سه شنبه در گزارش جدید خود درباره برنامه هسته ای ایران اعلام کرد که ذخایر اورانیوم غنی شده ایران 5 برابر محدودیت تعیین شده در برجام شده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۵    
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در بخشی از سخنان خویش دعای هفتم صحیفه سجادیه را دعایی بسیار خوب برای رفع بلا معرفی کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
آموزش و پرورش شهر تهران در بخشنامه ای اعلام کرده است که در ایام تعطیلات، تمام مدارس باید باز و مدیر مدرسه حضور داشته باشد چرا که جریان آموزش تعطیل نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
احمد تویسرکانی، مشاور رئیس قوه قضائیه و رئیس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در گذشت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس که به کرونا مبتلا شده است در صفحه خود نوشت: بحمدالله پیشرفت بیماری کنترل شده است و فعلا ایزوله و در قرنطینه هستم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۰    
برخی دیپلمات های شورای حکام آژانس گفته اند که مدیرکل آژانس قصد دارد امروز علاوه بر گزارش فصلی درباره افزایش ذخایر اورانیوم، هشدارهایی را درباره سایت های هسته ای به ایران بدهد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۰    
پیگیری ها از طریق سامانه و با استفاده از اطلاعات پرونده الکترونیک سلامت و کاملا رایگان انجام می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۰    
مقام های بهداشت و سلامت آمریکا بر این باورند که تا پایان هفته جاری از حدود یک میلیون نفر از شهروندان این کشور آزمایش کرونا به عمل خواهد آمد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۰    
هیات تخصصی مالیاتی بانکی دیوان عدالت اداری ضمن تایید نحوه اخذ مالیات از سکه و ارز توسط سازمان مالیاتی، شکایت ابطال دستورالعمل این موضوع را رد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۵    
با ثبت اولین موارد ابتلا به کرونا در عربستان، تونس، مغرب و اردن٬ این ویروس همه جهان عرب را فراگرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۰    
پس از درگیر شدن جهان با ویروس کرونا، شرکت چینی یک حباب شخصی طراحی کرده که دارای چراغ هایی با نور مافوق بنفش است که هوای اطراف فرد را ایزوله و از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۵    
سفیر کشورمان در مسکو از پیشنهاد روحانی به پوتین برای برگزاری نشست سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه به میزبانی تهران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت سید محمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی قوه قضائیه ضمن اشاره به ارسال پرونده 11 محتکر اقلام بهداشتی به دادگاه گفت: اگر مورد از مصادیق افساد فی الارض و صدر ماده 2 قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس و ارتشا دانسته شود مجازات اعدام ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۰    
به مناسبت روز درختکاری، حضرت آیت الله خامنه ای پیش از ظهر سه شنبه 13 اسفند 1398 در محوطه دفتر رهبری دو نهال کاشتند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۵    
به گزارش عصر امروز نشست کمیسیون مشترک برجام در 7 اسفند 1398، 26 فوریه 2020 در هتل کوبورگ شهر وین برگزار شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۰    
به گزارش عصر امروز باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور جلسات مذهبی هیأت ها باتوجه به فتاوای مراجع تقلید مبنی بر لزوم عمل به دستورات وزارت بهداشت و جلوگیری از تجمعات ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۵    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) دو اصله نهال میوه غرس کردند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۰    
به گزارش عصر امروز اسدالله عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، گفت: روز گذشته علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نامه ای را به مقام معظم رهبری ارسال کردند که موضوع آن کیفیت بودجه سال 99 و ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۵    
کتاب مورد خطرناک: دونالد ترامپ نظر 27 روانشناس برجسته آمریکایی درباره شخصیت رئیس جمهور آمریکا را ارائه می دهد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۵    
ارتش سوریه در عملیات شبانه خود در جنوب غربی شهر سراقب ، دو شهرک جدید را از تروریست های جبهه النصره بازپس گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۵    
مدیر کل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت از تولید ماسک با 100 درصد ظرفیت در 16 واحد تولیدی زیرمجموعه وزارت صمت و 6 واحد تولیدی زیرمجموعه وزارت بهداشت خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۰    
به گزارش عصر امروز؛ ششم اسفند ماه جاری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران بزرگ موفق به کشف یک محموله بزرگ ماسک های احتکاری شامل 3000000 ماسک دپوشده در 2 انبار گمرک غرب تهران شد که یک ...