چهارشنبه ۲۴ مردادساعت ۱۶:۳۶Aug 2018 15

خبرهای بهار نیوز 18 دی 1396 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 16 بهمن 1396 بهار نیوز 6 دی 1396 بهار نیوز 7 دی 1396 بهار نیوز 8 دی 1396 بهار نیوز 9 دی 1396 بهار نیوز 10 دی 1396 بهار نیوز 11 دی 1396 بهار نیوز 12 دی 1396 بهار نیوز 13 دی 1396 بهار نیوز 14 دی 1396 بهار نیوز 15 دی 1396 بهار نیوز 16 دی 1396 بهار نیوز 17 دی 1396 بهار نیوز 18 دی 1396 بهار نیوز 19 دی 1396 بهار نیوز 20 دی 1396 بهار نیوز 21 دی 1396 بهار نیوز 22 دی 1396 بهار نیوز 23 دی 1396 بهار نیوز 24 دی 1396 بهار نیوز 25 دی 1396 بهار نیوز 26 دی 1396 بهار نیوز 27 دی 1396 بهار نیوز 28 دی 1396 بهار نیوز 29 دی 1396 بهار نیوز 30 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۱۹    
مهاجم رئال مادرید یک روز پس از تساوی تیمش مقابل سلتاویگو سکوت خود را شکست و پیامی امیدوار کننده برای هوادارانش فرستاد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۲    
روزنامه بهار: با نگاهی به واکنش ها به اعتراضات و ناآرامی های هفته گذشته در تهران و برخی از شهرهای کشور شاهد آن هستیم که با فروکش کردن آن وقایع موج تازه ای از اتهام زنی به مردم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۱    
آفتاب نیوز : یورو نیوز درج کرد: محمدرضا شجریان موسیقیدان، آهنگساز و خواننده شهیر ایرانی هست که به سبب مریضی مدت ها از صحنه اجرا دور مانده هست ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۷    
یک هدفون مترجم بی سیم فوق العاده در نمایشگاه CES معرفی شد که قابلیت ترجمه همزمان را به 37 زبان زنده دنیا دارد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۰    
سید محمد غرضی در 55 آنلاین نوشت: ریاست محترم جمهور در اولین سخنرانی رسمی خود پس از پایان اغتشاشات در کشور فرمودند که بحث مردم اقتصادی نبوده و سیاسی است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۶    
روزنامه بهار نوشت: با وجود فروکش کردن جوّ ملتهب روزهای اخیر همچنان تحلیل ها درباره چرایی آغاز اعتراضات، چگونگی ادامه پیدا کردن آن، پشت پرده داخلی و خارجی، خواسته ها و مطالبات معترضان و.. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۴    
"آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان عادت کرده است که به عنوان چهره هدایت کننده اروپا شناخته شود اما اکنون امانوئل ماکرون ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۹    
صادق صدرایی یکی از وجوه تمایز کشورهای دموکراتیک با سایر کشورها توجه به موضوع تجمعات اعتراضی مخالفان است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۶    
گروه سیاسی: چند نماینده ی مجلس درباره ی توقف طرح اشتراک نشریات کشور از وزیر ارشاد سوال کردند. این نمایندگان در نامه خود خواهان تداوم طرح اشتراک هستند چون بنا بر ارزیابی آنها، با تعطیلی این طرح ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۰    
دکتر محمدرضا کلاهی ، جامعه شناس، در یادداشتتی تلگرامی با عنوان فرودستان بوروکراتیک درباره ی تجمعات اعتراضی اخیر نوشت: 1٫ نه سیاسی، نه اقتصادی ریشه ی اعتراضات اخیر چیست؟ ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۵    
فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام یک سال پس از درگذشت پدر، از بازگشایی مجدد پرونده درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در شورای عالی امنیت ملی به دستور رئیس جمهوری خبر می دهد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۳    
پرداخت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1395 از امروز آغاز می شود. به گفته رئیس سازمان خصوصی سازی، پرداخت این مبالغ از دهک های پایین درآمدی شروع می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۰    
رییس جمهور وظیفه همه مسوولان را خدمت به دین، انقلاب، کشور و مردم دانست و با بیان اینکه اگر با جان بپذیریم مردم همه کاره کشورند، مسائل حل می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۹    
محمد لطف اللهی- روزنامه بهار: تلاش برخی مسئولان و جریان های سیاسی برای نشان دادن دولت به عنوان تنها مخاطب و یگانه مقصر حوادث اخیر و همچنین تقلیل مطالبات به نارضایتی های اقتصادی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۷    
محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از تلاش برای انتقال این جسد به شانگهای و اقدامات لازم برای شناسایی هویت خبر داده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۸    
شهر ساحلی ازمیر در کرانه دریای اژه واقع شده و از شهرهای مهم تجاری در ترکیه است. ازمیر، با سواحل ماسه ای و و درختان زیبای نخل و هوای معتدل از جاذبه های تفریحی و تاریخی زیادی برخوردار است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۴    
فرماندهی نیروی انتظامی سرپل ذهاب با اشاره به اینکه کلاهبرداران هر روز به شیوه ای تازه برای کلاهبرداری متوسل می شوند گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۷    
روزنامه بهار: اعتراضات اخیر در چندین شهر و ناآرامی های شکل گرفته در پی آن در ده روز گذشته کانون مهمترین اخبار و تحلیل ها در ایران و جهان بود و در کنار تحلیل های بسیار از چرایی آن که توسط مسئولین ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۷    
گروه سیاسی: همزمان با انتشار اخبار اولیه ای مبنی بر جان دادن یک جوان 23 ساله بازداشتی اعتراضات اخیر در زندان اوین ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۳    
نماینده مردم تهران اعلام کرد که پس از پیگیری از مراجع مربوطه به وی اعلام شده علت فوت جوان 22 ساله در زندان اوین، خودکشی بوده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۰    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره این که اعلام شده که آب به میزان کافی برای تامین آب مورد نیاز جهت کشت پاییزه وجود ندارد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۷    
محمد توکلی دست وزیر ارتباطات بر روی دکمه فیلترینگ نخواهد رفت این جمله ای بود که رییس جمهور روحانی چند روز پیش از فیلتر شدن تلگرام در اولین اجلاس ملی حقوق شهروندی گفت و مدتی بعد نه تنها تلگرام ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۷    
نائب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به منتفی شدن بنزین 1500 تومانی در سال97، دو نرخی شدن و استفاده از کارت سوخت و یا افزایش 15 درصدی را از پیشنهادات جایگزین توسط مجلس برشمرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۷    
مهرداد فرید از اکران همزمان فیلم سینمایی جن زیبا در ایران و ترکیه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۳    
برترین ها: هفتاد و پنجمین مراسم گلدن گلوب در هتل بورلی هیلتون با حضور هنرمندان مطرح برگزار شد. در ادامه تصاویر فرش قرمز و مراسم اهدای جوایز را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۵    
وزیر امورخارجه آلمان گفت که اتحادیه اروپا قرار است محمد جواد ظریف را برای گفت وگو درباره ناآرامی های اخیر در ایران دعوت کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۵    
رئیس سیا مدعی است که سازمان تحت امرش دخالتی در اغتشاشات اخیر ایران نداشته و علت به راه افتادن تخریب گران در خیابان ها، صرفاً اقتصادی بوده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۲۲    
تهران - ایرنا - کارشناسان می گویند شهروندان در هنگام وقوع زلزله فرار نکنند و تنها در نقطه امن ساختمان پناه گرفته و از سرخود در برابر آوار و اجسام محافظت کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۷:۲۳    
محققان دانشگاه "لیدز" موفق به کشف ویروسی شدند که علاوه بر اینکه به تومور مغزی حمله می کند، سیستم ایمنی بدن را نیز به این کار تحریک می کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۶:۰۵    
پکن - ایرنا - سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای با تشریح آخرین وضعیت نفتکش ایرانی گفت: آتش نفتکش ایرانی خاموش نشده است و کشتی به یک طرف متمایل شده و در حال غرق شدن است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۴:۴۱    
مراسم اعطای جوایز هفتادوپنجمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب با تقسیم جوایز بین آثار شاخص به کار خود پایان داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۲۶    
طیبه گوهری رقابت آثار تالیفی با ترجمه را رقابت نابرابری می داند و می گوید نمی توان توقع داشت که در این رقابت نابرابر دست بالا را بگیریم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۳۴    
ایسنا: بر اساس اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، نخبه به فرد برجسته و کارآمدی اطلاق می شود که اثرگذاری وی در تولید علم، هنر و فناوری کشور محسوس باشد و هوش، خلاقیت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۰۷    
مهاجم آرژانتینی هزارمین گل دوران ورزشی را در دیدار بارسلونا و لوانته به ثمر رساند و به رکورد تاریخی پله رسید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۰:۳۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد توئیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور مبنی بر اینکه او نسبت به دکمه هسته ای کیم جون اون رهبر کره شمالی دکمه هسته ای بزرگتری دارد باعث شد که کیم ...