پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۳May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای برترین ها 31 مرداد 1394 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 31 فروردین 1394 برترین ها 30 اردیبهشت 1394 برترین ها 31 خرداد 1394 برترین ها 31 تیر 1394 برترین ها 31 شهریور 1394 برترین ها 30 مهر 1394 برترین ها 30 آبان 1394 برترین ها 30 آذر 1394 برترین ها 30 دی 1394 برترین ها 30 بهمن 1394 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 1 مرداد 1394 برترین ها 2 مرداد 1394 برترین ها 3 مرداد 1394 برترین ها 4 مرداد 1394 برترین ها 5 مرداد 1394 برترین ها 6 مرداد 1394 برترین ها 7 مرداد 1394 برترین ها 8 مرداد 1394 برترین ها 9 مرداد 1394 برترین ها 10 مرداد 1394 برترین ها 11 مرداد 1394 برترین ها 12 مرداد 1394 برترین ها 13 مرداد 1394 برترین ها 14 مرداد 1394 برترین ها 15 مرداد 1394 برترین ها 16 مرداد 1394 برترین ها 17 مرداد 1394 برترین ها 18 مرداد 1394 برترین ها 19 مرداد 1394 برترین ها 20 مرداد 1394 برترین ها 21 مرداد 1394 برترین ها 22 مرداد 1394 برترین ها 23 مرداد 1394 برترین ها 24 مرداد 1394 برترین ها 25 مرداد 1394 برترین ها 26 مرداد 1394 برترین ها 27 مرداد 1394 برترین ها 28 مرداد 1394 برترین ها 29 مرداد 1394 برترین ها 30 مرداد 1394 برترین ها 31 مرداد 1394 
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۶    
در دیدار امروز بایرن مونیخ برابر هوفنهایم، مهدی بن عطیه، مدافع باواریایی ها، دچار آسیب دیدگی شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۵    
عصر امروز زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 درجه در مقیاس ریشتر، بجنورد مرکز استان خراسان شمالی را لرزاند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۴    
در پی سخنان سردار جعفری ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی، نامه ای به وی نوشت که متن کامل آن در زیر می آید:
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۰    
در شرایطی که کنگره آمریکا کمتر از یک ماه دیگر تا زمان رأی گیری درباره توافق هسته ای ایران فاصله دارد، موافقان و مخالفان این توافق همه تلاش خود را برای پیشبرد دستور کار مدنظر خود انجام می دهند ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۴    
توماس توخل، سرمربی بروسیا دورتموند، تاکید کرد که اعلام کرد علی رغم مصدومیت مدافعان راست تیمش، به دنبال خرید بازیکن جدید در این پست نیست.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۴    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: کل منابع قرض الحسنه بانک ها تا پایان خرداد ماه امسال پس از کسر سپرده قانونی 308 هزار میلیارد ریال بوده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۱    
در ادامه شایعاتی که درمورد آینده ستاره بلژیکی ولفسبورگ شنیده می شود، امروز خبری مبنی بر توافق پشت پرده مدیر برنامه های این بازیکن با باشگا منچسترسیتی منتشر شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۳    
خطیب مسجد الحرام در اظهاراتی گستاخانه، نظام سوریه را مسؤول جنایاتی دانست که تروریست ها در سوریه مرتکب می شوند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۲    
87 درصد افراد 18 تا 29ساله در تهران، حداقل عضو یک شبکه اجتماعی هستند. این را نتایج یک نظرسنجی که در خردادماه امسال انجام شد، نشان داد ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۵    
عادل فردوسی پور،کتاب فوتبال علیه دشمن را به وزیر ورزش هدیه کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۵    
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که پدرو رودیگز، مهاجم باتجربه اسپانیایی، روز دوشنبه با شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی، به طور رسمی از این باشگاه جدا خواهد شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۰    
روزنامه روسی کامرسانت با اشاره به تلاش های اخیر ایران و روسیه برای توسعه روابط راهبردی و دفاعی دو کشور و فرصت های فراوان همکاری های گسترده اقتصادی ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۹    
گلزنی سردار ایرانی هم مانع از شکست روستوف در مقابل زسکا نشد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۵    
محبوبی، مدیرکل اجتماعی وزارت کشور گفت: در تهران و اصفهان ما با کاهش سرمایه های اجتماعی روبرو هستیم که البته برای سایر استانها هم چنین است که پارامترهای ارزیابی این کاهش خدمات رسانی، اعتماد سازمانی ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۹    
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری و مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل با تاکید بر حفظ و دفاع از هویت دانشمندان ایرانی به ویژه در مجامع بین المللی گفت ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۳    
مقام های امنیتی رژیم صهیونیستی هشدار می دهند که موشک های جدید سطح به سطح ایران که امروز شنبه رونمایی شد، قادر خواهد بود تا هر نقطه از سرزمین های اشغالی فلسطین را هدف قرار دهد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل باشگاه ستارگان فوتبال می گوید علی پروین را متقاعد خواهد کرد روز جمعه در بازی شرکت کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۱    
تاتنهامی ها در هفته دوم لیگ برتر برابر شاگردان رانیری در تیم لسترسیتی به تساوی رضایت دادند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۵    
یک منبع امنیتی عراق امروز(شنبه) اعلام کرد که عناصر تروریستی تکفیری داعش وعد الخفاف مسئول کمیته عالی انتخابات را به همراه 10 نفر دیگر از کارکنان آن در جنوب موصل اعدام کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۲    
رییس جمهوری در آستانه روز پزشک، با خانواده معظم 6 تن از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین 4تن از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس که همگی از جامعه پزشکی کشور هستند ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۸    
دفتر آیت الله علوی گرگانی با ارسال یک اطلاعیه، انتساب یک شایعه غیر اخلاقی و عجیب به ایشان را تکذیب کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۲    
بایرن مونیخ در دومین هفته از بوندسلیگا، به سختی و در حالی که 10 نفره بازی را دنبال می کرد، با گل دقیقه 90 لواندوفسکی موفق شد در زمین هوفنهایم، 2-1 به پیروزی دست یابد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۲    
وکیل حقوقی فوتبال گفت: با توجه به اینکه راه آهن استطاعت مالی دارد اما مطالبات خود اقدام نمی کند، نامه درخواست کسر امتیاز داده ایم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۲    
هفته نامه مثلث در آخرین شماره خود گفت وگوی مفصلی را با احمد توکلی ترتیب داده که در آن به بررسی مسائل مهم سیاست ایران پرداخته است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۳    
سال 1356 مراسم عقد یکی از جوانان و مبارزان انقلاب اسلامی و از اعضای مکتب جوانان آل محمد در مسجد سمنانی های مقیم تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برگزار شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۸    
فردا بعداز ظهر (یکشنبه اول شهریور) فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس با محمد جواد ظریف رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان دیدار می کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهمترین و نخستین هدف از سفر به مشهد مقدس زیارت بارگاه منور رضوی است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۹    
حسین مرتضی رئیس دفتر شبکه العالم در سوریه امروز پس از هدف قرار گرفتن توسط تک تیراندازهای تکفیری، به ضرب گلوله آنها زخمی شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۶    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش وارد مشهد شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۸    
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: فعالیت کوله بری در مرز رسمی پرویزخان این شهرستان از امروز شنبه تا اطلاع بعدی متوقف شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۰    
مدیر عامل شرکت نور تابان پخش کننده فیلم محمد رسول الله (ص)گفت:استقبالی که از پیش فروش بلیط این فیلم شده در تاریخ سینمای ایران بی سابقه بوده است .
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۵    
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش از ایجاد دو سامانه ای اینترنتی برای امتحانات نهایی و همچنین برگزاری امتحانات در شهریور ماه خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۱    
محمدرضا عارف معتقد است که با حفظ هویت جریان ها، اصولگرایان و اصلاح طلبان می توانند ائتلاف کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۶    
مشاور عالی پدر رضا ضراب تأکید می کند که مدرکی محکمی وجود ندارد که قاطعانه ثابت کند بین ضراب و زنجانی رابطه ای وجود دارد .
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۶    
نهم شهریورماه سالگرد درگذشت فرهاد مهراد است؛ خواننده ای که طی سال های فعالیتش چه قبل و چه بعد از انقلاب همواره مخاطبان خاص خود را داشت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۴    
دومین جلسه تمرینی تیم فوتبال ستارگان با حضور علی کریمی، بهروز رهبری فرد و... برگزار شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۱    
پلیس سن آنتونیو در آمریکا به دنبال متهمی است که جسد یک زن 25 ساله را دزدیده است. این جسد پس از مراسم تشییع جنازه و قبل از سوزانده شدن گم شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۴    
نزدیک بودن بیش از حد این منطقه به استوا یکی از اصلی ترین دلایل بروز این پدیده ی جوی محسوب می شود چرا که در این منطقه دمای هوا بالاتر است و طوفان ها نیز شدت بیشتری دارند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۸    
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تامین اجتماعی در ایران ضعیف است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۹    
حجت الاسلام سیدمحمد قزوینی مدیر شبکه جهانی ولایت در 12 مرداد گذشته در کنفرانسی خبری با اعلام خبر ارسال نامه آیت الله مکارم شیرازی جزئیات بیشتری از این نامه را بیان کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۶    
حضور احتمالی احسان حاج صفی در یک تیم بوندسلیگایی، تبدیل به یکی از مهمترین اخبار فوتبال ایران شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۱    
ابتدا تائید کردند، کتیبه یک قلعه ی ساسانی را دزید ه اند، اما حالا می گویند کتیبه ی دژ بهمن در شهرستان سمیرم استان اصفهان فقط آسیب دیده و سرقتی انجام نشده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۳    
یکی از آوارگان ایزدی اعلام کرد عناصر داعش در اقدامی وحشیانه پس از کشتن چند کودک، آنها را پختند و به مادرانشان خوراندند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۸    
چین اعلام کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از 22 هزار مقام این کشور را که مرتکب فساد مالی و تخلفات انضباطی شده بودند، دستگیر کرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۷    
موسسه رتبه بندی اعتباری فیچ پیش بینی خود را درباره آینده اقتصاد عربستان سعودی اصلاح کرد و آن را از باثبات به منفی کاهش داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۰    
برای اولین بار در طول تاریخ، یک دونده 100 متر از ایران به نیمه نهایی مسابقات جهانی رسید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۸    
نیروهای پشتیبانی مردمی کُرد سوریه پس از کشتن ده ها عنصر داعشی موفق شدند در شهرک الهول گروه تروریستی داعش را از سه محور شرقی، شمالی و غربی محاصره کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۸    
مربی استقلال معتقد است این تیم در نبود کرار هم می تواند پیروز شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۶    
رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تأکید بر عدم کناره گیری تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نباید بدون دلیل افراد و باشگاه ها را متهم به برخی از مسائل کنیم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با ابراز امیدواری به اینکه دولت در دو سال آینده اقتصاد کشور را به ثبات بیشتر برساند ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۱    
شرکت اپل از اقدام خواننده مطرح موزیک رپ و بنیان گذار شرکت بیتس الکترونیک در عذرخواهی از زنانی که آزارشان داده پشتیبانی کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۸    
جمعی از سفرا و روسای سابق نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و مدیران سابق وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره توافق برجام بیانیه ای منتشر کردند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۴    
در روزهایی که خبر از کشتار جمعی سگ ها برای مزین کردن جشنی در چین می خوانیم، هستند کسانی که برای این همراه باستانی بشر سرپناهی درست کنند یا دردی از آنها دوا کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
دوبلین، پایتخت جمهوری ایرلند به عنوان ارزان ترین مقصد برای گردشگری فرهنگی در سراسر جهان شناخته شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۴    
تیم فوتبال پرسپولیس درشرایطی پانزدهمین دوره لیگ برتر را آغاز کرد که امیدوار بود با حضور مرد کروات شروع آبرومندانه ای داشته باشد اما در پایان هفته چهارم با یک امتیاز به قعر جدول چسبیده است!
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۳    
کارشناس داوری فوتبال گفت: امکان بخشیدن کارت قرمز مدافع پرسپولیس وجود ندارد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۰    
سرمربی تیم قهرمان لالیگا گفت: فصل جدید رقابت های باشگاهی بسیار سخت است، اما بازهم بارسا مدعی است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۴    
پرتال حراجی آنلاین به نام ebay.com، از مطرح ترین و پر مخاطب ترین سایت های فعال در عرصه خرید و فروش در اینترنت هست که از طریق سیستم حراجی کار می کند ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۱    
تصاویری از دیدار مسئولان و دست اندرکاران حج با مقام معظم رهبری را مشاهده می کنید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۰    
فردا اول شهریور نخستین گروه از زائران خانه خدا از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی مکه مکرمه می شوند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۰    
جمله های زیبا، دلنوشته های دلنشین. همه این ها می تواند بهانه ای برای هایلایت کردن آنها در کتاب، مجله و یا ذهنتان باشد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۷    
ماسیمیلیانو آلگری نیز از نیش و کنایه های آقای خاص به دور نماند و شب گذشته کیلومترها دورتر از تورین، نامش در نشست خبری مورینیو به میان آمد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۷    
معاون باشگاه استقلال به صحبت های مدیرعامل اسبق پرسپولیس واکنش نشان داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۷    
ظریف، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا احساس پشیمانی در شما ایجاد شده باشد که چرا مسئولیت وزارت خارجه را قبول کردید؟ گفت: اگر بگویم نه، خلاف گفته ام ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۶    
عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارشناسان به شهروندان تهرانی توصیه اکید دارند که در اطراف فرودگاه مهرآباد سکونت نکنند چرا که به لحاظ آلودگی هوا و آلودگی صوتی با مشکل روبرو می ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۴    
در حالی بارها رییس کل بانک مرکزی و معاونان وی از دفاع تمام قد خود از حساب های بانکی سخن گفته بودند که ابلاغ اخیر قانون مالیات های مستقیم در رابطه با ارائه اطلاعات بانکی به سازمان امور مالیاتی می ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۸    
فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن مذاکره با پرسپولیس را برای حضور در کادر فنی این تیم را رد کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۱    
مهراب قاسم خانی نویسنده خوش ذوق و کمدی سینما و تلویزیون که برای دیدن مسابقات جام ستاره های ماه رمضان به ورزشگاه شهید کشوری آمده بود، چند دقیقه ای روبروی دوربین ما نشست.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۵    
دیدار تیم های فوتبال استقلال اهواز و استقلال تهران عصر روز گذشته با پیروزی 2 بر 1 میهمان در ورزشگاه الغدیر خوزستان به پایان رسید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۴    
چهارشنبه شب28 مرادماه سال جاری فاطمه دختر 9 ساله اهل روستای "تنگ هیگون" از توابع شهرستان کهگیلویه به علت گزیدگی به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت منتقل شد که پس از وخیم شدن شرایط جسمانی بیمار به ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۴    
علی پروین از سرمربیگری تیم ستارگان فوتبال ایران منصرف شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۷    
تصویری از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در تجمعی بر ضد کره شمالی در سئول پایتخت کره جنوبی به آتش کشیده شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۰    
مدافع رو تور تیم ملی والیبال کشورمان جشن تولدش را جشن گرفت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۹    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان ظهر امروز (شنبه) جلسه ای را با سه مسئول فدراسیون فوتبال برگزار کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۴    
این جا هر 15 دقیقه یک بار شب روز می شود و روز شب؛ سرزمین عجایب هامبورگ که در آن همه چیز مینیاتوری و در مقیاس یک به 87 ساخته شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۴    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 6 واحدی در ارتفاع 65 هزار و 225 واحد قرار گرفت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۴    
گوگل اعلام کرد داده های موجود روی دیسک های حافظه یکی از مراکز داده هایش در بلژیک به دلیل اصابت چهار صاعقه به شبکه برق محلی به کلی از بین رفته اند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۴    
چند روز پیش بود که ویدئویی از صبا راد مجری خوب تلویزیون ایران با عنوانی عجیب در رسانه ها دست به دست می شد و همه جا راجع به آن صحبت می کردند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
زندگی سیاسی او با 13 آبان 58 گره خورده است. از همان جا لقب پدر معنوی جوانان انقلابی را به او دادند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
سلفی احسان کرمی، مجری، گوینده و صداپیشه توانای کشورمان در کنار همسر و فرزندش در یک پارک. آقا نیکمهر هم بشدت نسبت به سلفی مقاوت نشان می دهد!
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
فلور نظری و خواهرش، دکتر فریبا نظری ظاهر ی متفاوت و شغل هایی بسیار دور از هم دارند. خواهر کوچک تر ریاست یکی از بخش های بنیاد شهید و جانبازان را بر عهده دارد و استاد دانشگاه است و فلور نظری را هم که ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۸    
بر اساس اعلام فرمانده گروه پدافند هوایی کرمانشاه پهپادی که به منظور شناسایی وارد مرزهای کشور شده بود منهدم شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۸    
شکل گیری کمپین های فرهنگی و اجتماعی در سال های اخیر فراگیر شده است. حضور هنرمندان در گروه ها و کمپین های مختلف به یکی از خبرسازترین موضوعات در سال های اخیر تبدیل شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۵    
ماندلا ضد سفید نیست. او معتقد است سیاه و سفید با هم برابرند. این توصیف به ظاهر بدیهی از ماندلا، در آن دوره اصلا بدیهی نبود ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۷    
برای پنجمین بار در سال های اخیر، عطر جدیدی با نام ریحانا رونمایی شد و این خواننده سیاه پوست مشهور دنیای موسیقی پاپ، طرفداران خود را با محصول دیگری غافل گیر کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از سرمربی سابق تیم سیاه جامگان به کمیته اخلاق شکایت کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۲    
در سال جدید می توانید فهرستی از موتورسیکلت هایی را بیابید که از قوای محرکه بسیار پرقدرتی سود می برند. اما تعدادی از آن ها احتمالاً برای خرید در امسال قابل سفارش نیستند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۹    
تصویری از سحر قریشی، هانیه بیاتی و شهرزاد کمالزاده، سه دخترِ سینمای تجاری کشورمان را مشاهده می کنید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۶    
دوپینگ یک دونده ،احتمالا یکی از سهمیه های ایران در المپیک را می سوزاند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۲    
تیم ستارگان ایران روز جمعه قرار است در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ستارگان جهان برود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۲    
شاید این تصور را داشته باشید که مطالعه ی تاریخ هنر تنها به کار کسانی می آید که دستی بر آتش هنر داشته باشند یا دانشجوی هنرهای زیبا ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۹    
محمدرضا گلزار این روزها به شدت درگیر تولید آلبوم رسمی خود است. اگرچه تاریخ دقیقی را برای انتشار این آلبوم در رسانه ها منتشر نکرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۷    
یک روزنامه آمریکایی ویدیویی جالب از لحظه برخورد صاعقه به یک هواپیماکه بر روی باند فرودگاه آتلانتا در آمریکا بود پخش کرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۷    
سرمربی تیم فو تبا ل ملوان می گوید به عملکرد فنی برانکو اعتقاد دارد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۷    
سرمربی آرسنال تاکید کرد برخلاف صحبت هایی که می شود، هیچگاه مخالف خرید بازیکنان جدید نبوده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۷    
رئیس کمیته داوران نقش اشتباهات داوری در پیروزی دیشب استقلال برابر استقلال اهواز در هفته چهارم لیگ برتر ر تایید کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
شکیرا، خواننده مشهور سی و هشت ساله کلمبیایی، یکی از سلبریتی های باشگاه سلفی بازان جهان هست. اگر چه اعتیاد وی به سلفی گرفتن، کم تر از کیم کارداشیان هست، اما اینستاگرام و پیکه و سلفی بازی ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار دست اندرکاران و کارگزاران حج و سفرهای عتبات، حج را ضامن "تداوم اسلام" و مظهر "وحدت و عظمت" امت اسلامی خواندند و با تأکید بر توجه همزمان به ابعاد ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۹    
ادموند بزیک، مهاجم دوست داشتنی پرسپولیس و سپاهان در برنامه این هفته نود از یک هدیه عاشقانه در زندگی اش گفت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۶    
حامد بهداد بازیگر نقش بلبل در سریال دندون طلا درباره نقشش در این سریال که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده، یادداشتی نوشته است که آن را می خوانیم.