پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۳۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 28 فروردین 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 فروردین 1398 بهداشت نیوز 2 فروردین 1398 بهداشت نیوز 3 فروردین 1398 بهداشت نیوز 4 فروردین 1398 بهداشت نیوز 5 فروردین 1398 بهداشت نیوز 6 فروردین 1398 بهداشت نیوز 7 فروردین 1398 بهداشت نیوز 8 فروردین 1398 بهداشت نیوز 9 فروردین 1398 بهداشت نیوز 10 فروردین 1398 بهداشت نیوز 11 فروردین 1398 بهداشت نیوز 12 فروردین 1398 بهداشت نیوز 13 فروردین 1398 بهداشت نیوز 14 فروردین 1398 بهداشت نیوز 15 فروردین 1398 بهداشت نیوز 16 فروردین 1398 بهداشت نیوز 17 فروردین 1398 بهداشت نیوز 18 فروردین 1398 بهداشت نیوز 19 فروردین 1398 بهداشت نیوز 20 فروردین 1398 بهداشت نیوز 21 فروردین 1398 بهداشت نیوز 22 فروردین 1398 بهداشت نیوز 23 فروردین 1398 بهداشت نیوز 24 فروردین 1398 بهداشت نیوز 25 فروردین 1398 بهداشت نیوز 26 فروردین 1398 بهداشت نیوز 27 فروردین 1398 بهداشت نیوز 28 فروردین 1398 بهداشت نیوز 29 فروردین 1398 بهداشت نیوز 30 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۳    
بیماری دوقطبی چیست؟ آیا با علائم این بیماری آشنایی دارید؟ بیماری دوقطبی یکی از اختلالات روانی است که فرد رفتارهای دوگانه و دو سویه ای برایش رخ می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۲    
پیش دیابت عارضه ای است که بر اثر آن قند خون افزایش می یابد اما میزان آن به اندازه ای نیست که بیماری دیابت تشخیص داده شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۷    
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۷    
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حساب توییتری خود نوشت: آمریکا تا دیروز از سلاح نیروهای انقلاب می ترسید، امروز از قلم آنان. با قلم هایمان آمریکا را شکست خواهیم داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۴    
پراید عجیب با روکش چمن در نمایشگاه بین المللی تهران که نگاه ها را به سوی خود جلب کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۵    
آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز پنج شنبه (29 فروردین) جهت بازدید از مناطق سیل زده و بررسی مشکلات مردم وارد استان خوزستان شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۸    
یکی از مهم ترین عوامل اضطراب ژنتیک است و احتمال اضطراب در فرزندان افراد مضطرب بسیار بالا است. البته الگو قرار دادن رفتار پدر و مادر و یادگیری و تکرار کارهای آنان نقش مهمی در اضطراب فرزندان دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۵    
در این مطلب به دلایلی که ثابت می کند دورکاری بهتر از کار در شرکت است اشاره شده است.هر کسی این موقعیت را ندارد که به جای حضور در شرکت در خانه کار کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۴    
محققان دریافتند که رژیم غذایی و روابط ا جتماعی باعث ایجاد تغییراتی در چهره انسان می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۵    
معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو گفت: مقایسه تعداد دانشجویان داروسازی در 89 کشور حاکی از آن است که به ازای هر 10 هزار نفر، شاهد فعالیت 6 داروساز هستیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۵    
محققان دانشگاه پیتزبورگ در آمریکا دریافتند با استفاده از یک رایحه دلپذیر می توان اعتیاد به تنباکو را ترک کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۶    
یهودیان ارتدوکس در یک نانوایی در شهر بنی براک در حال پخت نان مصا (فطیر) هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۶    
پس از جاری شدن سیل در روز های آغازین سال و مختل شدن زندگی عادی مردم شهرستان آق قلا و در ادامه تلاش های نیرو های امدادی اعم از سپاه، بسیج، ارتش، هلال احمر و.. ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۴    
پس از وقوع سیل در برخی استان های کشور که با خسارات سنگینی همراه بوده، بسیاری از هموطنان سیل زده درگیر تأمین نیازهای اولیه خود هستند و برای بازگشت به زندگی عادی با مشکل روبه رو هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۴    
در عکس زیر کلاس درس در روستای آب گرفته صراخیه شادگان را می بینید. این روستا به ونیز ایران معروف است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۶    
کمک های امدادی هند برای سیل زدگان وارد تهران شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۴    
چند روزی است تصاویری از گوسفندهای وارداتی دم دار به تصاویری از بازی سگ و گوسفند ضمیمه شده و با این توضیح که گوسفندهای وارداتی، حاصل آمیزش گوسفند و سگ هستند در فضای مجازی دست به دست می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۵    
تحلیل آمار جمعیتی جهان نشان می دهد که رواج سقط براساس جنسیت نوزاد، جلوی تولد دستکم 23 میلیون دختر را در جهان گرفته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۹    
عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران، با اشاره به شیوع بیماری های التهابی روده در سال های اخیر، گفت: اگر این بیماران درست درمان شوند، طول عمر آنها با افراد سالم جامعه یکسان خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۶    
روحانی که به دلیل جراحی بینی خود به مدل عروسکی از دکتر جراح شکایت کرده بود، نتوانست در دادگاه علیه وی پیروز شود و به طور روزانه مشغول نفرین وی در اینستاگرام خود است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۲    
مصرف کیوی حاوی انتقال دهنده عصبی است که کیفیت خواب را بهبود می بخشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۲:۵۵    
آتش سوزی بامدادی خودرو سواری درآزاد راه قم- تهران، مصدومیت دو سرنشین آن را در پی داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۹    
یک کارشناس تغذیه گفت: اشتهای کاذب عاملی برای مصرف میان وعده هایی است که در زمان سیری مصرف می کنیم، این میان وعده ها دارای کالری هستند و می توانند موجب اضافه وزن شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۳    
ایجاد شرکت کشت و صنعت با حدود 45 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در محدوده ناحیه چهار منفصل منطقه آزاد ارس در شهرستان خداآفرین در مرز جمهوری های آذربایجان و ارمنستان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۳    
یک کارشناس تغذیه گفت: میزان ترشحات معده بر حسب قوام غذا تنظیم می شود و نوشیدن آب همراه غذا به هیچ وجه اختلالی را در هضم معده ایجاد نمی کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۹    
تخم مرغ یکی از غذاهای شناخته شده در طبیعت است که می تواند نیازهای بدن را به طور متعادل تأمین کند. ویژگی تخم مرغ ترکیب پروتئینی موجود در سفیده و زرده و ترکیبات مهم دیگر آن نظیر کولین ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۹    
خسارات ناشی از سیلاب در شهر خرم آباد استان لرستان، بیش از هر چیز دیگر به مسئله ساخت و ساز در حریم رودخانه های این شهر مربوط بود. مابقی منازل بر جا مانده از سیلاب نیز به شدت در معرض تخریب هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۹    
متخصصان تغذیه اعلام کردند که خوردن برخی مواد غذایی به صورت خام می تواند مشکلاتی برای سلامتی به وجود بیاورند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۰:۵۵    
مقایسه وضعیت دریاچه ارومیه در 18 فروردین 1397 با 18 فروردین 1398 با استفاده از تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که این دریاچه از بحران خارج شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۲    
نامه فروزان بازیکن تراکتورسازی تبریز به کمیته اخلاق: نمی توانم از منزل خارج شوم !
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۲    
نتایج مطالعه محققان آمریکایی نشان می دهد، عسل آنقدرها هم که فکر می کنیم سالم نیست و تاثیرات عسل بر سلامتی تفاوت چندانی با شهد ذرت فروکتوز بالای فرآوری شده ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۶    
یک متخصص زنان و زایمان گفت: بارداری در سنین بالا به دلیل افزایش بیماری هایی مانند فشارخون و دیابت برای مادر و جنین بسیار خطرناک است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۷    
صفحه رسمی سردار سلیمانی بعد از مسدود شدن در اینستاگرام، به تلگرام آمد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۷    
میگو از جمله غذاهای دریایی و حاوی میزان پایینی از کالری و چربی به خصوص چربی اشباع است. 85 گرم میگو طبخ شده حاوی 100 کالری و 1/4 گرم چربی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۴    
مدیر آستان امامزاده علی اکبر چیذر: درمجموع یک کامیون اسباب بازی ویژه کودکان سیل زده جمع آوری شد که بیش از 90درصد آن ها نو است و برچسب اهدایی بر روی آنان درج شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۴    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد مصرف زغال اخته می تواند به میزان قابل توجهی ریسک بیماری قلبی را کاهش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۲۲    
چند روز پیش بود که کارلوس کی روش در مصاحبه ای تأیید کرد به خاطر عدم دریافت مطالباتش از فدراسیون فوتبال ایران از این فدراسیون به فیفا شکایت کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۶    
اهالی روستای سیل زده "شیخیتر" سه روز پیش باخبری خوشحال کننده روز خود را آغاز کردند. سومین فرزند "کاظم" از اهالی روستا که خانه اش را آب طغیان کرخه فرا گرفته بود، متولد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۳    
خلیفه بن زاید آل نهیان، حاکم امارات دستور ارسال 95 تن کالای بشر دوستانه به ایران را صادر کرد. این اقدام در راستای طرح امارات و عربستان سعودی جهت کمک به سیل زدگان ایران بوده که شامل مواد غذایی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۰۱    
تحقیقات بسیاری، از جمله بررسی محققان آکادمی ملی علوم آمریکا، نشان داده است که مصرف بیش از حد نمک (سدیم)، خطر بیماری های قلبی را افزایش می دهد و افراد بسیاری را در سراسر جهان به کام مرگ فرستاده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۰:۵۵    
بنابه گفته محققان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، مصرف غذاهای گیاهی، به مدت چهار روز در ماه، می تواند به طور چشمگیری از التهاب روده بکاهد و باکتری های سالم آن را افزایش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۲    
نفخ معمولا در زمان هایی رخ می دهد که در معده احساس پری و تنگی می شود. این مسئله معمولا به علت افزایش میزان گاز ها در قسمتی از دستگاه گوارش بروز می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۹:۴۲    
خوردن در حین حرکت و راه رفتن می تواند منجر به افزایش وزن و حتی چاقی برای افرادی شود که تحت رژیم هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۹:۲۵    
درباره خواص عسل و لیمو بسیار شنیده ایم اما زنی به نام کریستال دایوز بعد از یک سال مصرف این معجون خوشمزه تجربیات جالب خود را بازگو کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۳    
یکی از موارد اعتیاد در مواد غذایی، اعتیاد به شیرینی هاست. این عادت غذایی می تواند منجر به آسیب هایی در سلامت بدن شده و شرایط فرد را به خطر بیاندازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۹:۰۴    
یافته های پزشکی نشان می دهد صبحانه ای با میزان چربی بالا و کربوهیدرات پایین به افراد مبتلا به دیابت نوع دو کمک می کند تا قند خون خود را در طول روز کنترل کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۲    
تنگی نفس اختلال شایعی است. فردی که تنگی نفس دارد نمی تواند به خوبی تنفس کند و هوا را داخل ریه های خود انتقال بدهد. تنگی نفس ممکن است مقطعی و خفیف یا طولانی مدت و وخیم باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۲    
پوست برای سلامتی بسیار مهم است چون بدن را از میکروب ها و عوامل غفونی حفظ می کند. داشتن پوستی سالم می تواند شاخصی برای سلامتی کلی بدن باشد. پوست سالم با داشتن یک بدن سالم است که به دست می آید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۲    
مطالعات اخیر محققان دانشگاه آکسفورد نشان می دهد داروهای متداول دیابت احتمال بیماری های قلبی و نارسایی کلیه در بیماران دیابتی مبتلا به اختلالات کلیه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۸:۱۳    
محققان با مطالعه مغز به هنگام خواب به دستاوردهایی در زمینه دلایل کابوس دیدن انسان رسیدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۳    
گیاهان دارویی و دمنوش های لاغری بدن را پاکسازی می کنند. سوخت و ساز را افزایش می دهند و با بیشتر کردن حجم ادرار و دفع، باعث بهبود دستگاه گوارش می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۹    
نشانه های سرطان یا تومور مغزی بسیار شبیه سایر بیماری ها رومزه مانند سر درد و یا حتی افسردگی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۶    
قبل از هر چیز باید بدانید بر اساس یک سری تحقیقات ثابت شده که تقریباً 38 درصد کودکان 6 تا 4 ساله ناخن هایشان را می جوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۰    
بنابر یافته های طب سنتی مصرف انجیر خشک و تازه می تواند باعث دفع سموم روده شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۷    
براساس یافته های پزشکی نارنج برای تقویت اعصاب مفید بوده و در درمان بی خوابی توصیه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۸    
برخی افراد به سردرد هایی مبتلا هستند که باعث بیداری آنها از خواب می شود؛ مهمترین این سردردها از نوع عروقی مانند میگرن هستند و به بررسی پزشکی نیاز دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۸    
تایج مطالعه ای که اخیرا صورت گرفته نشان می دهد در زنانی که سطح کلسترول LDL یا کلسترول بد آنها پایین است احتمال افزایش خطر سکته مغزی و خونریزی وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۸    
یک متخصص زنان و زایمان گفت: والدین باید ماساژ نوزاد را با دستانی شسته و تمیز که به روغن های گیاهی آغشته است، انجام دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۱    
رئیس اورژانس هوایی کشور از انتقال 2500 مصدوم در استان های سیل زده خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۸    
یکی از ویتامین های ضرور ی برای حفظ سلامت بدن ویتامین C است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۱    
چربی های شکم با بسیاری از بیماریهای مزمن از جمله بیماری های قلبی، دیابت نوع 2 و مقاومت به انسولین در ارتباط است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۱    
علاقه مندان به مصرف گوشت قرمز، کمتر از کسانی که به مصرف هیچ گونه محصول حیوانی علاقه ای ندارند، دچار فقر مواد غذایی از جمله ویتامین ب 12 می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۵    
برای غلبه بر اضطراب کودکان بهتر است سعی کنید به او راهکار ارائه دهید، برای مثال وقتی کودک می گوید که تهوع دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای ویژه برنامه های هفته ملی سلامت در قالب 50 عنوان برنامه از اول تا هفتم اردیبهشت در مناطق 22 گانه شهر تهران خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۲    
در این مطلب به بیان نکاتی ساده پیرامون سلامت کلیه خواهیم پرداخت که رعایت کردن آن ها علاوه بر تضمین سلامت کلیه، مزایای دیگری در سلامت کلی بدن خواهند داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۹    
حریرچی گفت: آب شربی که با تانکر به دست مردم می رسد کلر زنی شده و به طور مرتب میزان سلامت آن کنترل می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۰    
واکنش تلویزیون به تشویق فردوسی پور در بازی های لیگ برتر!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۱    
پسرک در حال انجام مشق با قلم و دوات؛ 1314 ش را مشاهده می کنید. عکس از "ولفگانگ ویگرز" عکاس اتریشی است، که حدود هشتاد و چهار سال پیش به ایران سفر کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۷    
گاهی عادات و رفتارهایی که از خود نشان می دهیم می تواند به تشخیص غلط بیماری و مشکلاتمان ختم شود. زیرا برخی از آن ها بالقوه در نتیجه نهایی تست ها و آزمایشات خلل وارد می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۸    
آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که وقتی مطب دکتر را ترک کردید متوجه شوید که فراموش کردید سؤالی را که در مورد آن نگران بودید از او بپرسید؟ در این مطلب چک لیستی از سؤالات رایج را در اختیارتان گذاشته ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۲    
دوران سالمندی بخش جدایی ناپذیر زندگی محسوب می شود، دورانی که شاید با ناخوشی هایی همراه باشد، اما می توان با انجام کارها و فعالیت هایی، قبل از رسیدن به دوران سالمندی ناخوشی های آن دوران را کاهش دهیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۶    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود امکان افزایش تعرفه های پزشکی وجود ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۶    
خستگی و بی حالی یکی از رایج ترین علائم دیابت است که می تواند ناشی از قند خون بالا و یا در موارد دیگر ناشی از سایر شرایط باشد. ایجاد تغییر در سبک زندگی می تواند در بهبودی این بی حالی کارساز باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۶    
اشتباهات بزرگ زنان بعد از 30 سالگی منجر به آسیب زدن به اندام و زیبایی آن ها در بهترین دوره ی سنی می شود. با این اشتباهات در این مقاله آشنا شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۳    
نودل خوراکی است که به طورمعمول می توان آن را با طعم های مختلف (گوشت، مرغ، سبزی، قارچ، پیتزا و...) در 3 دقیقه آماده کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۰    
همزمان با بارندگی های شدید و جاری شدن سیل در استان های جنوبی کشور، ملخ های صحرایی به برخی استان ها از جمله خوزستان، بوشهر، فارس و کرمان حمله کرده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۷    
شاید چند سالی است که نشستن زیاد از حد به یکی از معضلات انسان ها تبدیل شده است. این اتفاق باعث تشکیل و افزایش بافت چربی در بدن می شود. این سلول های چربی می توانند مشکلات زیادی به وجود بیاورند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۷    
افت ناگهانی قند خون اغلب بیماران مبتلا به دیابت را درگیر می کند و عمدتا زمانی رخ می دهد که فرد مبتلا به دیابت بیش از حد انسولین تزریق کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۱    
در این مطلب با برخی نشانه های هشدار دهنده که نباید هرگز نادیده گرفته شوند، بیشتر آشنا می شویم. در صورت مواجهه با آن ها برای بررسی دقیق شرایط به پزشک مراجعه کنید زیرا می تواند صرفه جویی در زمان و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۷    
هنگام خردکردن پیاز خام اشک انسان بی اختیار جاری می شود، اما این ماده غذایی میزبان فواید سلامت جالب توجه ای است. پیاز محصولی متنوع بوده و هزاران سال است که در آشپزی کاربرد دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۹    
یک روانشناس گفت: اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) یک اختلال جدی روانپزشکی است که سالانه هزاران نفر را متأثر می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۳    
یک فوق تخصص گوارش و کبد گفت: بیماری های کولیت زخمی و کرون بیشتر افراد جوان را درگیر می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۷    
متخصصان آمریکایی در یک بررسی تازه هشدار دادند که باورهای نادرستی در مورد خواب بین افراد شایع است که این باورها می توانند تهدیدی جدی برای سلامت آنها باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۱    
وزیر بهداشت گفت: بیش از 500 مرکز درمانی وزارت بهداشت در جریان سیل اخیر آسیب دیدند که برای ترمیم آن ها منابعی از دولت دریافت می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۲    
وضعیت سلامت دندان ها و لثه های شما با سلامت قلب مرتبط است. مطالعات مختلف ارتباط بین سلامت دهان و دندان و بیماری قلبی را نشان داده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۲    
گاهی اوقات مصرف بیش از اندازه یک چیز خوب نیز می تواند مضر باشد و این مساله به نظر می رسد در مورد ویتامین های B. نیز صادق است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۷    
یک متخصص تغذیه گفت: مواد غذایی حاوی کربوهیدرات شامل میوه ها و سبزی ها ، مغزها، غلات سبوس دار و لبنیات می تواند استرس ناشی از شرایط زندگی شهرنشینی را کنترل و افسردگی را درمان کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۸    
وقتی به میان جوانان می روی و از دلایل بی علاقگی شان به ازدواج می پرسی با جواب های متفاوتی مواجه می شوی.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۶    
وزیر بهداشت در حکمی، دکتر ساره محمدی مشاور امور زنان و خانواده خود را به عنوان مدیر ملی پروژه جمعیت در وزارت بهداشت، منصوب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۸    
مشاور معاون بهداشت در مدیریت کاهش خطر و بلایا تاکید کرد که هیچ گونه شیوع بیماری واگیر در مناطق سیل زده مشاهده نشده و مراقبت ها به صورت مستمر و فعال در حال انجام است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۵    
پک ها و بسته بندی های پشت طوسی پیتزا، ساندویچ و شیرینی، کاغذهای سه بار بازیافت شده ای هستند که اغلب استاندارد مؤسسه استاندارد و وزارت بهداشت را نیز ندارند و حامل انواع آلودگی ها و بیماری ها هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۳    
در پایان یک روز طولانی و خسته کننده بسیاری از افراد تمایل دارند که از مزایای تکنیک مفید و آرامش بخش "ماساژ کف پا" بهره مند شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۱    
در دنیای امروز که حرف اول را اینترنت می زند نمی توان از مردم خواست برای داشتن اطلاعات پزشکی اصلاً به اینترنت مراجعه نکنند، اما به دست آوردن اطلاعات با پیدا کردن راهی برای درمان متفاوت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۵    
یک متخصص آسم و آلرژی گفت: عطسه، آبریزش بینی، سوزش چشم از علائم ابتلا به آلرژی است که می توان با روش هایی آنها را کنترل کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۲    
دانشجویان در ایام منتهی به کنکور برای کاهش استرس و اضطراب می توانند از دمنوش ها استفاده کنند و از فواید آنها بهره ببرند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۹    
آب گیلاس به دلیل داشتن مواد مغذی ضروری نظیر پتاسیم و آنتی اکسیدان ها، دارای خواص متعددی برای سلامت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۳    
آیا می دانید تنها 60 گرم تخمه آفتابگردان 90 درصد از نیاز روزانه بدن شما را به ویتامین E تامین می کند؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا خوراکی هایی سرشار از این ویتامین آشنا شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۰    
کارشناسان معتقدند که قرمز شدن چشم اغلب نشانه مشکلات دیگری همچون خشکی چشم ها، کم خوابی و زیاده روی در چکاندن قطره های مخصوص چشم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۳    
تقویت بینایی، رفع یبوست، استحکام استخوان ها، درمان اختلالات روده، رفع کم خونی، کاهش آلرژی، جلوگیری از سکته مغزی بخشی از فواید مصرف خرما است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۳    
پیش دیابت عارضه ای است که بر اثر آن قند خون افزایش می یابد اما میزان آن به اندازه ای نیست که بیماری دیابت تشخیص داده شود.
  • ۱